قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






گزارش تمرين امروز استقلال

تمرين امروز استقلال در غياب دروازه‌بان ملي‌پوش اين تيم برگزار شد.


 

 تیم استقلال جهت آماده‌سازی دیدار مقابل صبای قم از ساعت ۱۴ امروز تمریناتش را در ورزشگاه دستگردی برگزار کرد.

بازیکنان استقلال از ساعت ۱۳ در این ورزشگاه حضور داشتند و به تماشای  فیلم بازی با مس سرچشمه پرداختند و نقاط ضعف و قوت خود را بررسی کردند.

* حدود ۳۰ نفر از طرفداران استقلال از تمرین دیدن کردند.

* ۳ بازیکن خارجی به نام‌های ساموئل، یرکوویچ و الونگ با ۴۰ دقیقه تاخیر به ورزشگاه رسیدند که این مسئله باعث اعتراض سرمربی آبی‌پوشان شد. مظلومی این ۳ بازیکن را به گوشه‌ای فراخواند و به آنها تذکر داد تا موارد انضباطی را رعایت کنند.

* ساموئل به دلیل مصدومیت جزئی موفق به تمرین با آبی‌پوشان نشد و تنها در گوشه‌ای از زمین کارهای تاکتیکی را نظاره کرد.


* مهدی رحمتی غایب بود.

* هادی زرین ساعد دروازه‌بان دوم آبی‌پوشان در برخی از صحنه‌ها مورد تشویق قرار گرفت.

* بهمن فروتن، شاهرخ بیانی به همراه پورحیدری و ارژنگی نیا در تمرین امروز حضور داشتند.

* بازیکنان استقلال در ابتدای تمرین به گرم کردن بدن‌ها و پس از بازی آقا وسط به فوتبال درون تیمی پرداختند. نکته قابل توجه اینجا بود که به هنگام بازی آقا وسط حریف عمران زاده در چند صحنه وقتی نمی‌توانست توپ را از بازیکنان بگیرد کلافه شد و از آنها خواست تا بازی را تمام کند.

* یکی از مسئولان AFC به همراه شیرازی رئیس هیئت فوتبال استان تهران از امکانات ورزشگاه دستگردی دیدن کرد و تذکراتی را در مورد جایگاه تماشاگران، خبرنگاران و گزارشگران تلویزیونی به مسئولان ورزشگاه دادند. این ورزشگاه قرار است میزبان مسابقات زیر 16 سال آسیا باشد.

* فریدون زندی و عمران زاده زودتر از دیگر بازیکنان تمرین خود را به پایان رسانده و وارد رختکن شدند.

* تمرین آبی پوشان که تحت نظارت مظلومی و هنکه برگزار می‌شد ساعت 15:30 به پایان رسید و اعضای این تیم فردا مجددا از ساعت ۱۴ در همین ورزشگاه به آماده‌سازی خود خواهند پرداخت.

دیدار استقلال و صبای قم روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


javahermarket

[ سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:25 ] [ ادیب بوبردک ]

دايي: دولت پرسپوليس و استقلال را رها نمي کند
 

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: دولت اجازه نمي‌ دهد که استقلال و پرسپوليس از اختيارش خارج شود زيرا اين دو تيم 70 ميليون طرفدار دارد و مي خواهند اين دو باشگاه در اختيارش باشد.


 علی دایی در نشست خبری پیش از مسابقه با نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه‌آهن باید از وضعیت کنونی خارج شود و ما در چند بازی گذشته خوب بازی کرده‌ایم؛ اما بد نتیجه گرفته‌ایم. بجز بازی با داماش که بدترین بازی ما بود و ما شکست خوردیم. اما یک باخت دلیل پسرفت تیم راه‌آهن نیست و بازیکنان این تیم زحمت خواهند کشید و من به آینده این تیم امیدوارم.

 وی ادامه ادامه: نفت آبادان تیم خوبی است که ملوان را در انزلی شکست داده و هفته گذشته نیز برابر تراکتورسازی با وجود آنکه سه بر یک از حریف پیش بود به تساوی سه بر سه رسید.

 دایی ادامه داد: بازی سختی داریمغ البته تمام بازی‌ها سخت است و کسی نمی‌داند تیمش از قبل برنده است، من خودم را شاگرد غلام پیروانی می‌دانم و او را به عنوان بزرگتر دوست دارم و می‌خواهم برابرش درس پس بدهم، مقابل استادم تمام هم و غم من این است که امتیازات لازم را در بازی‌های خانگی کسب کنیم؛ زیرا شرایط خارج از خانه سخت‌تر است اگر خدا بخواهد سه امتیاز بازی را می‌گیریم.

 سرمربی راه‌آهن در مورد اینکه چرا وضعیت تیم راه‌آهن با مشکل مواجه شده است گفت: ایراد کار ما این بود که دیر بسته شدیم و بایکنان ما به بلوغ کافی از نظر فکری نرسیدند که می توانند به رده‌های بالای جدول برسند، راه‌اهن همیشه برای سقوط نکردن تلاش کرده است. البته امسال ما بازیکنان بزرگ و خوبی داریم که در فصل‌های گذشته در تیم‌هایی بودند که یا سقوط کرده‌اند یا برای سقوط نکردن می‌جنگیدند و همیشه دغدغه سقوط داشتند این مسئله کار ما را سخت‌کرده است.

 وی ادامه داد: انشاء‌الله با دو برد به خود باوری لازم می‌رسیم، اگر بازی‌های ما را نگاه کنید در خیلی از بازی‌ها با وجود آنکه مساوی کردیم مستحق برد بودیم و در اواخر بازی به خاطر عدم تمرکز نتیجه را از دست دادیم اکنون راه‌آهن در رده سیزدهم است؛ اما اگر دقت کنید این تیم در فصول گذشته در رده‌های پایین‌تر قرار داشت.

 علی دایی در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه نظرش درباره حضور افراد غیر ورزشی و سیاسیون در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و استقلال چیست، گفت: شرایط فوتبال ما اینطوری است که چنین اشخاصی با عنوان مدیر کار می‌کنند؛ البته در اکثر جاهای دنیا مدیران باشگاه‌ها ورزشی و فوتبالی نیستند؛ اما از افراد فوتبالی در تمام سطوح استفاده می‌کنند. اما ما با توجه به شرایطی که تیم‌ها دارند و نمی‌توانند روی پای خودشان بایستند از کسانی با عنوان مدیر استفاده می‌کنیم که قدرت سیاسی بالایی داشته باشند و یا قدرت پول گرفتن از دولت و جذب بودجه را داشته باشند به همین دلیل چنین انتخاباتی در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال صورت می‌گیرد. من مخالف این نیستم که مدیران غیر فوتبالی مدیریت کنند.

 وی افزود: به غیر از چند باشگاه محدود اکثر باشگاه‌های دنیا مدیران غیر فوتبالی دارند اما ما بیش از اندازه مسائل را سیاسی کرده ایم. استقلال و پرسپولیس به دلیل طرفداران زیادی که دارند به گونه‌ای است که کل ایران یا طرفدار تیم قرمز هستند یا آبی و این دغدغه سیاسی بین مسئولان ما وجود دارد و یک جوری از این دو تیم حساب می‌برند، بنابراین همیشه کسانی را انتخاب می‌کنند که این دو باشگاه در اختیار دولت باشد و بخاطر جایگاه این دو تیم است که چنین انتخاباتی صورت می‌گیرد.

 دایی در جواب خبرنگار فارس پرسید، من از شما سؤال می‌کنم چرا این بار این مسئله را مطرح می‌کنید، آیا دفعه‌های قبل مدیران عامل باشگاه‌های پرسپولیس فوتبالی بودند؟ به غیر از برادران انصاری فر کدام مدیر فوتبالی بوده است؟ آیا فرد قبل از رویانیان که در باشگاه مدیریت می‌کرد کاپیتان تیم ملی یا بازیکن تیم ملی ایران بوده است؟ من رویانیان را آدم مثبت و قوی می‌دانم او در این مملکت سابقه مدیریت مشخص دارد حداقل مدیر بوده است و خوب هم کار کرده است.

 وی تأکید کرد: باید به رویانیان کمک ‌کرد فوتبالی‌ها باید به جای کوبیدن به او کمک کنند تا پرسپولیس شکل بگیرد و نتایج خوب کسب کند. من سؤال شما را نمی‌فهمم استقلال و پرسپولیس را به کی بدهید؟ کسی که نه قدرت و نه پول دارد، چطوری می‌خواهد این دو باشگاه را اداره کند. همین مدیریت قبلی پرسپولیس که رفته بالای 2 میلیارد تومان بدهی بر جای گذاشته است چه طوری باید این مسائل را جمع و جور و درست کرد.

 وی افزود: چرا این مرتبه به این مسائل می‌پردازند. کدام باشگاه ایران مدیرعاملش فوتبالی است. یکی به ما بگوید رئیس هیئت مدیره‌‌های باشگاه‌ها همگی سیاسی هستند. همه چیز در اختیار سیاسیون است، چرا می‌پرسید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هیئت مدیره سیاسی دارند. یک باشگاه بگویید که آدم سیاسی نداشته باشد این دو باشگاه به خاطر جایگاه و حساسیت زیادی که دارند و 70 میلیون طرفداری که دارند دولت اجازه نمی‌دهد از اختیارش خارج شود و به همین دلیل آدم‌های سیاسی انتخاب می‌کنند که بر طبق سیاست دولت در این دو باشگاه کار کنند.

javahermarket

[ پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:علی دایی,دایی,پرسپولیس,استقلال تهران,پیروزی,استقلال, ] [ 15:20 ] [ ادیب بوبردک ]

خوشحالي استقلالي ها بعد از گل(عکس)
 


http://img.irna.ir/1390/13900704/1010406/N1010406-1747569.jpg


http://img.irna.ir/1390/13900704/1010406/N1010406-1747570.jpg


http://img.irna.ir/1390/13900704/1010406/N1010406-1747571.jpg

javahermarket

[ سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:عکس های استقلال تهران, ] [ 2:27 ] [ ادیب بوبردک ]

پورحيدري‌: حذف استقلال ربطي به نجف‌نژاد نداشت

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: حذف استقلال از ليگ قهرمانان آسيا ربطي به نجف‌نژاد نداشت.


 منصور پورحیدری قبل از شروع تمرین استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از هر چیز به اعضای هیئت مدیره استقلال خسته نباشید می‌گویم. تا قبل از اعلام اسامی نمی‌دانستم چه کسانی قرار است انتخاب شوند ولی می‌دانم همه این نفرات با استقلال زندگی کرده‌اند. امیدوارم هرچه زودتر این نفرات با هم هماهنگ شوند.
 وی در پاسخ به این سؤال که حضور مقداد نجف نژاد در هیئت مدیره استقلال تداعی‌کننده حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا است، گفت: این مسئله هیچ ربطی به نجف نژاد نداشت در حذف استقلال کسان دیگری دخیل بودند و نجف نژاد سالها تجربه مدیریتی دارد.
 سرپرست تیم استقلال در مورد حضور حسین فرزامی و جواد زرینچه در هیئت مدیره گفت: این 2 نفر از پیشکسوتان استقلال هستند. امیدوارم مشکلات تیم را در مدت کوتاهی حل کنند من رسولی نژاد و صابر را نمی‌شناسم اما می‌دانم یکی از آنها قبلا عضو هیئت مدیره بوده است.
 پورحیدری در پایان در مورد اخطار فیفا به استقلال و احتمال کسر 6 امتیاز از این تیم گفت: این مسئله مشکل خاصی نیست اما بعضی ها دوست دارند آن را بزرگ کنند و به استقلال ضربه بزنند.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای استقلال تهران,پور حیدری,سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران, ] [ 18:40 ] [ ادیب بوبردک ]

احتمال كسر 6 امتياز از استقلال

با شکايت هافبک پيشين استقلال، اين تيم در آستانه کسر 6 امتياز قرار گرفت.


 

      به نقل از سایت باشگاه استقلال، محمد حیرانی مشاور بین الملل باشگاه استقلال با اشاره به حکم فیفا در مورد بدهی به این بازیکن گفت: هفته پیش این حکم به دستمان رسید که در آن ریز مطالبات "پائولو رینالدو" پرویی -بازیکن کنونی تیم کیه‌وو-  آمده است. بر اساس شکایت مدیربرنامه های این بازیکن، رینالدو بیش از یکصد هزار دلار از استقلال طلب دارد که به این رقم باید جریمه دیرکرد هم افزود.

 

وی گفت: در حکم فیفا آمده که اگر تا یک ماه این مطالبات پرداخت نشود، فدراسیون بین المللی فوتبال تصمیمات سخت گیرانه تری اتخاذ خواهد کرد و اولین آن کسر 6 امتیاز از تیم استقلال است، کما اینکه به تازگی این اتفاق برای یکی از تیم های لیگ برتری سال گذشته افتاد.

 

حیرانی افزود: تعجب بر انگیز اینکه رینالدو دستمزد آبان ماه سال 1388 خود را هم نگرفته و این در شرایطی است که استقلال در آن زمان مشکلات مالی نداشت و جریمه این دیرکرد ها به همراه مطالبات معوقه بدهی استقلال را به این بازیکن سنگین تر می کند.

 

مشاور بین الملل باشگاه استقلال تاکید کرد: با راهنمایی کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال در مهلت تعیین شده درخواست تجدید نظر خود را به فیفا ارسال کردیم اما هنوز فیفا به این نامه ما پاسخی نداده است. در صورتی که این درخواست مورد پذیرش فیفا قرار نگیرد، استقلال تنها 20 روز برای پرداخت این پول فرصت دارد.

 

حیرانی عنوان کرد: این نخستین بار در تاریخ باشگاه استقلال است که اختلافات مالی با یک بازیکن به فیفا کشیده می شود و فیفا دراین مورد تصمیم می گیرد و حالا مدیران استقلال باید تاوان سهل انگاری گروه قبلی را بپردازند.

 


javahermarket

[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز استقلال تهران, ] [ 13:46 ] [ ادیب بوبردک ]

مهدي رحمتي:فقط دلم براي کريمي سوخت

مهدي رحمتي در صحنه پنالتي بسيار هوشمندانه ظاهر شد و پيش از زدن پنالتي از نوع رفتارش کاملا مشخص بود که او برنده اين جنگ دو نفره است.


مهدی رحمتی یکی از کلیدهای استقلال در برد مقابل پرسپولیس بود و با او آبی ها خیالشان از دربی راحت بود. رحمتی در مقایسه با همتای پرسپولیسی خود تفاوت خود را نشان داد و اینکه یک دروازه بان چطور میتواند تیمش را برنده از زمین بیرون بیاورد.

روی گل اول استقلال میثاق معمارزاده کاملا مقصر بود. او ابتدا روی شوت 25 متری میلاد میداوودی جایگیری اشتباهی داشت و زمان زدن شوت جای میثاق روی شش قدم بود نه خط دروازه. پس از دفع توپ هم او باید بلافاصله تیر نزدیک تر را می بست تا اجازه ندهد پاس جباری به مجیدی برسد. اما در آن سو مهدی رحمتی در صحنه پنالتی بسیار هوشمندانه ظاهر شد و پیش از زدن پنالتی از نوع رفتارش کاملا مشخص بود که او برنده این جنگ دو نفره است.

 مهدی رحمتی دیروز  در محفلی دوستانه از برد تیمش کاملا دفاع کرده است و این نتیجه را حق استقلال می داند و در مورد پرسپولیس نکته جالبی گفته و عنوان کرده که فقط دلش برای علی کریمی سوخته است : «اینکه ما برنده دربی باشیم کاملا طبیعی بود چون ما تیم برتر زمین بودیم و باید هم می بردیم. خود پرسپولیسی ها هم این را قبول دارند. تنها چیزی که ناراحتم می کند علی کریمی است چون واقعا او یک ستاره است.دلم فقط برای او سوخت... بقیه بازیکنان این تیم حق شان بود که این طور ببازند.»


javahermarket

[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:خبرهای استقلال تهران,مهدی رحمتی,علی کریمی, ] [ 1:47 ] [ ادیب بوبردک ]

 

مظلومي: دوست ندارم استيلي را اينگونه ببينم 
 

سرمربي تيم استقلال پس از سومين برد پياپي برابر پرسپوليس گفت: هرگز دوست ندارم حميد استيلي را اينگونه ببينم.


 

 پرویز مظلومی موفق شد در کسوت سرمربیگری استقلال سومین پیروزی متوالی مقابل پرسپولیس را کسب کند و با این هت‌تریک کاری کند که تاکنون سابقه نداشته است.

یک روز پس از برتری 2 بر صفر استقلال برابر رقیب سنتی گفت‌وگویی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* بعد از برد در دربی دو روز تمرینات را تعطیل کردید... 
بچه‌ها شیرینی تولد ما را دادند و ما هم با این کار جبران کردیم. چون بازی با سایپا دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود و در این مدت بازیکنانم فشار بسیار زیادی را از لحاظ بدنی متحمل شدند به همین خاطر به آنها مرخصی دادم تا به خانواده‌هایشان برسند و به قولی زحمت آن‌ها را جبران کرده باشم.

* ظاهرا بازیکنان می‌خواستند در رختکن برایتان جشن تولد بگیرند، درست است؟
فرهاد مجیدی گفت می‌خواهیم چنین حرکتی انجام دهیم ولی از آنها خواستم ذهنشان را به بازی معطوف کنند. فرهاد مجیدی نیز در جریان بازی بهترین عملکرد را داشت. از تمامی بازیکنانم بخاطر بهترین کادویی که به من دادند تشکر می‌کنم.

* پس از رسیدن به منزل اولین کسی که به شما تبریک گفت چه کسی بود؟
 واقعا سورپرایز شدم. ساعت 11 به خانه رسیدم و دیدم در را باز نمی‌کنند وقتی به در کلید انداختم دیدم باز نمی‌شود و چراغ‌ها هم خاموش است. خلاصه به هر طریقی که بود وارد منزل شدم و دیدم چه جشنی برایم برپا کرده‌اند و خودم هم خبر نداشتم. آتش بازی و فشفشه، سورپرایزی بود که خانواده‌ام برای من در نظر گرفته بودند که شیرینی این پیروزی را دو چندان کرد. واقعا همسر و خانواده‌ام در طول دوران بازیگری و مربیگری کمک حال من بوده‌اند و خیلی از سختی‌ها را آنها تحمل کردند و گاهی غم و غصه مرا خوردند. می‌دانم که هیچ وقت نمی‌توانم این کارها را جبران کنم.

* شب گذشته راحت خوابیدید؟
پاهایم از قبل مال خودم نبود شاید باورتان نشود قرص و دارو مصرف کردم تا بخوابم و حتی مجبور شدم از قرص خواب‌آور استفاده کنم. پایم مرا خیلی اذیت می‌کند و باید در یک فرصت مناسب پایم را هم عمل کنم. دوستانی که در تمرینات و در کنار من هستند بخصوص ماساژورهای تیم خیلی زحمت می‌کشند که این درد کهنه زیاد اذیتم نکند.

*سال گذشته که استقلال در دو بازی پرسپولیس را برد هواداران لقب "رفت و برگشت" را به شما دادند امسال چه باید بگویند؟
(با خنده) شاید امسال بگویند "پرویز دوبله، سوبله!" البته من زیاد دل خوش این شعارها نیستم چون همین هواداران بر سر ما منت گذاشتند. این پیروزی ها به دست پرویز مظلومی و به تنهایی به دست نیامده و همه این مجموعه در این بردها سهیم هستند. هر کس نقشی ایفا کرده و در آخر می‌گویم که خدا بر سر ما منت گذاشت که این بردها را به دست آورده‌ایم.

* گفته بودید تا ابد دربی‌ها را می‌بریم، منظورتان چه بود؟ 
تا زمانی که من در استقلال هستم این اتفاق می‌افتد. بعد از بازی با تراکتورسازی در نشست خبری گفتم که دربی را می‌بریم. هر چند برخی از دوستان قبل از بازی با مصاحبه‌های خود استرس داده‌ بودند ولی آن مصاحبه‌ها نه تنها استرس نبود بلکه تحریکی بود برای بازیکنانم که پیروز شوند. آنها دیدند که مربی‌شان روحیه برد دارد و با همین انگیزه وارد زمین شده است. شاید باور نکنید اما اگر بخواهم از این بازی حرف بزنم یک کتاب باید بنویسید.

* از شب گذشته تا به امروز برخی از این صحبت می‌کردند که استقلال می‌توانست  6 گل سال 52 را جبران کند. شما موافق این مسئله هستید؟
فقط می‌‌توانم بگویم با اقتدار بردیم. روی تیم پرسپولیس خیلی فشار است و من دوست ندارم استیلی این گونه فشار را تحمل کند چون او مربی جوان و با دانشی است و در بازی با ذوب آهن خیلی خوب تیم‌اش را جمع کرد. به طرفداران دو تیم خسته نباشید می‌گویم ولی در این بازی می‌توانستیم با نتیجه خیلی بهتری ببریم. با این حال خدا را شکر می‌کنم که این نتیجه رقم خورد و همین مسئله جای شکر دارد. با این تفاسیر پرسپولیس در بازی برگشت هم باید با استرس مقابل استقلال بازی کند. تا آن زمان راه طولانی باقی مانده و من ترجیح می‌دهم یک هفته قبل از بازی برگشت در مورد آن مسابقه حرف بزنم.

* اما طبیعی است که قبل از آن بازی هم در مورد شکست پرسپولیس صحبت کنیم.
من همیشه به تیمم روحیه می‌دهم چون بازیکن به مربی خود نگاه می‌کند و اگر مربی احساس شکست داشته باشد روی بازیکن اثر می‌گذارد. نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که خوشحالی من چندین برابر شد وقتی که دیدم روحیه فداکاری، گذشت و رفاقت در تیمم موج می‌زند. بازیکنی که می‌توانست گل بزند از خود گذشتگی کرد و پاس داد. برهانی، جباری، مجیدی و حتی میداودی در این مسابقه کاملا گذشت کردند و نشان دادند که در اختیار تیم هستند و این مسئله برای من مهمتر از پیروزی در دربی بود.

* با این پیروزی رکورددار شدید. درست است؟ 
همینطور است. تا به حالا اتفاق نیفتاده که یک مربی سه دربی را پشت سر هم ببرد. البته ما نمی‌خواهیم جاودانه باشیم و تنها نگرانی من بخاطر مسائل مالی است. شاید باورتان نشود که آقای فتح‌اله زاده از ترسش نمی‌خواست به رختکن بیاید چون پاداش 4 بازی قبل را نتوانسته بود پرداخت کند. شاید او حس می‌کرد اگر به رختکن بیاید بازیکنان پاداش می‌خواهند. 
باور کنید شرایط مالی ما خوب نیست و بارها شده نوبت پرداخت پول من رسیده ولی خودم خواسته‌ام که آن را به بازیکنان بدهند. چه کسی باور می‌کند که من 8 ماه پول نگرفته باشم؟ حتی حقوق ماهانه و یا یک ریال هم دریافت نکرده‌ام ولی در جامعه مردم از ما انتظار دارند. همه فکر می‌کنند ما در آسایش کامل هستیم ولی از درون ما خبر ندارند. مقداری از قدیم پس‌انداز دارم که داریم از آنها خرج می‌کنیم. من می‌گویم بازیکن باید انگیزه داشته باشد ولی وقتی نمی‌توانیم چنین پول‌هایی بدهیم چرا دم از خصوصی‌ شدن می‌زنیم؟ 
امیدوارم وزارت ورزش به وضعیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس رسیدگی کند چون بازیکنان ما با این نتایج خوب هنوز پاداشی نگرفته‌اند و باید انگیزه‌ای برای آنها وجود داشته باشد. هستند کسانی که در تیم استقلال حضور پیدا کرده‌اند ولی تیم های دیگر دو برابر به آنها می‌دادند. آنها به عشق این پیراهن آمدند و گذشت کردند

* اما قبول دارید این روزها دست فتح‌الله زاده هم بسته است. شاید او باید از چند جبهه به قضایای مالی نگاه کند. 
صددرصد همین طور است. بارها گفته‌ام که از او تشکر می‌کنم چون تک و تنهاست و با دست خالی همه را نگه می‌دارد. گاهی اوقات پیش او می‌نشینم و می‌بینم که چند نفر به او زنگ می‌زنند و حتی از خیلی جاها قرض می‌کند که همه را راضی نگه دارد. از آقای عباسی وزیر محترم ورزش می‌خواهم که نگاهی ویژه به استقلال داشته باشد و از این همین ابتدا دست استقلال را بگیرد.

*دیشب خودتان را جای حمید استیلی گذاشتید؟ 
حتما این کار را کردم. شاید باور نکنید اما همسر من به دنبال استیلی بود تا با او تماس بگیریم و صحبت کنیم و بگوییم که اظهار ناراحتی نکند اما نتوانستیم تماس بگیریم. من هم دوست ندارم استیلی را در این شرایط ببینم. 
مربی بازنده همیشه تنهاست. در این جور مواقع همه خود را کنار می‌کشند و انتقادات سرازیر می‌شود. برای خود من هم این اتفاقات افتاده است. وقتی می‌بازیم همه اسم مظلومی را می‌آورند ولی این برایم جالب است که وقتی می‌بریم تمرینات یک طرف دیگر باعث برد شده است. در ایران اینگونه است ولی استیلی مربی جوانی است و جرات داشته که این تیم را با آن شرایط تحویل گرفته و من برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

* به نظر شما استیلی می‌‌تواند تیمش را جمع کند؟
 همه باید به او کمک کند؛ از مدیر تا هوادار باید دست استیلی را بگیرند چون او به تنهایی نمی‌تواند. استیلی تیم خوبی دارد و اینگونه نیست که پرسپولیس ضعیف باشد. آنها چند نقطه ضعف دارند که می‌توانند برطرف کنند.

* شکست تیم‌های علی دایی سخت‌تر بود یا شکست تیم استیلی؟ 
شرایط بازی با بازی فرق می‌کند ولی ما در دو بازی پارسال، سخت پرسپولیس را شکست دادیم و در این بازی با اقتدار بردیم. فکر می‌کنم آن توپ جباری که به تیر دروازه برخورد کرد گل شد. البته من هنوز فیلم بازی را ندیدم ولی به مجموعه پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم و از استقبال هواداران دو تیم تشکر می‌کنم.

* گفته بودید که باخت بعد از دربی مثل زلزله می‌ماند آیا الان این شرایط برای پرسپولیس رخ داده؟
منظورم این بود که همه چیز سر مربی خراب می‌شود. باخت در دربی نه تنها زلزله است بلکه مثل سونامی می‌ماند و از زلزله بدتر است.

*هفته آینده با سایپا بازی دارید. فکر نمی‌کنید کارتان از امروز سخت‌تر شده  است؟
قبول دارم، چون سایپا تیم خوبی است و می‌دانم که بعد از دربی چه باخته باشی و چه پیروز باشی کار سخت است. به بازیکنانم هم گفته‌ام که تمام فکرشان به بازی‌های آینده باشد و تلاشم این است که آنها را از فکر این پیروزی را خارج کنم.

 

javahermarket

[ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:خبرهاي استقلال تهران,پرويز مظلومي, ] [ 13:50 ] [ ادیب بوبردک ]

 


 

پاداش استقلالي‌ها پس از پيروزي در دربي 

يکي از اسپانسرهاي باشگاه استقلال بابت پيروزي در دربي به بازيکنان گوشي همراه پاداش مي دهد.


 

 

  در حالی که پیش بینی می شد پس از پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال وعده پاداش ویژه ای به بازیکنان دهد وی صحبتی در مورد پاداش نکرد اما یکی از اسپانسرهای این تیم که نام آن پشت پیراهن این تیم حک شده به مسئولان این تیم پیغام داد به دلیل پیروزی در دربی به اعضای تیم نفری یک گوشی همراه اهدا می کند.
روز گذشته تیم استقلال در دربی 71 توانست با نتیجه 2 بر صفر پرسپولیس را شکست دهد.

* پرویز مظلومی سرمربی استقلال به دلیل پیروزی در دربی روز گذشته در رختکن به بازیکنان تیم اعلام کرد دو روز تمرینات آبی پوشان تعطیل است. تمرینات استقلال از دوشنبه پیگیری می شود.

 

javahermarket

[ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:خبرهاي استقلال,دربي71,پاداش دربي71, ] [ 13:41 ] [ ادیب بوبردک ]

شريفات: برد استقلال براي ما شيرين بود

اسماعيل شريفات گفت: مهم برد شيرين استقلال در برابر پرسپوليس بود که خوشبختانه امروز رقم خورد.


 بازيکن تيم استقلال تهران گفت: امروز به شکلي بازي کرديم که پرسپوليسي ها موقعيت چنداني براي گل زني پيدا نکردند.
 وي افزود: شايسته اين پيروزي بوديم و اين مهمترين مساله شهرآورد امشب بود.
 شريفات در خصوص قرار نگرفتن در ترکيب اصلي استقلال نيز گفت: به نظر سرمربي تيم احترام مي گذارم ، اصلا مهم نيست که در ترکيب اصلي باشم يا نباشم چرا که مهم موفقيت استقلال است.
 وي از خبرنگاران نيز خواست به مسائل حاشيه اي اين چنيني دامن نزنند.
 به گفته وي ، استقلال پتانسيل قهرماني دارد و با احتساب اين برد عملکرد خوبي تا اينجاي فصل داشته است.
 تيم استقلال تهران با گل هاي فرهاد مجيدي و مجتبي جباري موفق شد شهرآورد 71 را در حضور حدود يک صد هزار تماشاگر به سود خود به پايان ببرد.


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:خبرهای جدید استقلال,خبرهای دربی 71,, ] [ 22:42 ] [ ادیب بوبردک ]

جشن و شادماني هواداران استقلال در پايتخت

هواداران تيم استقلال تهران پس از برتري تيم محبوب خود برابر پرسپوليس در سطح شهر تهران به جشن و پايکوبي پرداختند.


 استقلال در هفتاد و يکمين شهرآورد تهران با حساب دو بر صفر پرسپوليس را مغلوب کرد.
 هواداران استقلال دقايقي پس از پايان اين ديدار با به صدا درآوردن بوق خودروهاي خود و با در دست داشتن پرچم استقلال به شادماني پرداختند.
 برخي از هواداران متعصب استقلال نيز هم اکنون در حال پخش شيريني و شکلات در سطح شهر هستند.
 در همين حال گزارش خبرنگاران از سطح شهرحکايت از طرفداران تيم سرخپوش پايتخت دارد که ورزشگاه را با اندوه ترک کرده و در حال رفتن به خانه هستند.


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:خبرهای جدید استقلال,خبرهای دربی 71, ] [ 22:31 ] [ ادیب بوبردک ]

مظلومي: بدون مجيدي هم برنده مي شديم.

سرمربي استقلال گفت: اميدوارم برد مقابل پرسپوليس درنهايت به قهرماني در ليگ برتر ختم شود.


 پرویز مظلومی پس از برتری دو بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم، خوشحالم با انجام بازی خوب و برتر به این نتیجه رسیدیم. من پیش از بازی با قاطعیت گفته بودم در این بازی پیروز می‌شویم چرا که به بازیکنان خودم شناخت داشتم و این حرف را زدم که بعد از بازی با تراکتورسازی به بازیکنان روحیه بدهم.

 وی افزود: در این بازی برنامه‌هایمان به خوبی اجرا شد، شاید اگر یک مقدار دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

 سرمربی استقلال گفت: یکی از بهترین دربی‌ها را شاهد بودیم، پرسپولیس واقعا خوب بازی کرد. هر دو تیم سرعتی و هجومی بازی کردند.

 مظلومی عنوان کرد: در هر صورت ما راه طولانی در پیش داریم. امیدوارم این راه سرانجام به قهرمانی در لیگ برتر ختم شود.

 وی در مورد اینکه در دربی هت‌تریک کرد، اظهار داشت: در هر صورت دربی شرایط خاص خود رادارد. شرایط روحی و روانی در این بازی بسیار تاثیر گذار است. در یک هفته گذشته با بازیکنان در مورد پیروزی در این بازی صحبت کرده بودم. برخی می‌گفتند با این صحبت‌ها مظلومی به بازیکنان استرس وارد می‌کند اما خوشبختانه این طور نشد.

 وی در مورد سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا بدون مجیدی هم این بازی رامی‌بردید، عنوان کرد: بله. شما شاهد بودید که در نیمه دوم فرهاد مجیدی را از زمین بیرون کشیدیم و پس از آن به گل دوم دست یافتیم. و نشان دادیم که اگر بازیکنان کلیدی هم بیرون باشند می‌توانیم خوب بازی کنیم. شرایط ما در این بازی مانند شرایط دیدار با فولاد بود. چرا که همه بازیکنان را در اختیار داشتیم.

 سرمربی استقلال در پاسخ به سؤال دیگری در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها می‌گفتند اگر آنها پنالتی را گل می‌کردند، می‌توانستند نتیجه بهتری بگیرند، گفت: اصلا این طور نیست. چرا که اگر شوت جباری که به تیر دروازه برخورد کرد، به گل تبدیل می‌شد، و یا حتی ضربه میداودی وارد دروازه می‌شد ما هم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.
این شکلی از بازی بود آنها هم موقعیت داشتند و ما هم گل‌های زیادی را نزدیم.

 مظلومی گفت: پرسپولیسی‌ها در این بازی با توپ‌های هوایی می‌خواستند هافبک‌های ما را از بازی خارج کنند؛ اما راه نفوذ آنها را بستیم. این شکست چیزی از ارزش‌های آنها کم نمی‌کند و با شناختی که از استیلی دارم او مربی باهوشی است و در آینده جبران خواهد کرد.

 وی در مورد عملکرد داوری اظهار داشت: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم ترکی کار خود را انجام داد و به آنها خسته‌نباشید می‌گویم. افتخار ما این است که دیگر داور خارجی نمی‌‌آوریم، گل‌های ما هیچ مشکلی نداشت و بر روی صحنه پنالتی پرسپولیس‌ هم شاید حرفی باشد اما صحبتی نمی‌کنم.

 مظلومی در پاسخ به سؤال در مورد اینکه چرا ولید علی در این دیدار بازی نکرد،‌گفت: ولید علی بازیکن خوبی است اما او 18 روز در کنار تیم نبود. و این درست نیست که بازیکنی که مدت زمان زیادی با ما نبوده در این بازی حساس بازی کند.

 وی افزود: در تیم ما گذشت وجود دارد و امروز شاهد بودید که آرش برهانی در صحنه‌ای که می‌توانست خودش گل بزند به مجتبی جباری پاس داد.

 سرمربی استقلال در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا می‌توانستید پرسپولیس را 6 تایی کنید یا خیر گفت: نه. ما می‌توانستیم گل‌های زیادی به این تیم بزنیم اما قضیه 6 تایی به تاریخ پیوسته است. در بازی هر توپی به گل نمی‌رود. در هر صورت برد، برد است و من راضی هستم.

 مظلومی در مورد کنترل علی کریمی در بازی اظهار داشت: در این بازی تک تک بازیکنان حریف را زیر نظر داشتیم. کریمی بازیکن بسیار بزرگی است. او هر جا می‌رفت بازیکن ما وی را کنترل می‌کرد و دیگر احتیاج نبود یک نفر را برای کنترل او در نظر بگیریم. البته اگر دقت می‌کردیم این بازیکن می‌توانست دردسرساز شود.

 سرمربی استقلال در مورد حریفان این تیم گفت: سپاهان، ذوب‌آهن، تراکتورسازی،رقیبان ما هستند. اینها تیم‌هایی هستند که عملکرد خوبی را از خود نشان داده‌اند. تراکتور هم با هواداران پرشورش مسیر خوبی را طی می‌کند. البته نباید از صبا هم که در حال حاضر 16 امتیاز جمع کرده غافل شویم و این تیم را دست کم بگیریم.


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:خبرهای جدید استقلال,خبرهای دربی 71, ] [ 21:55 ] [ ادیب بوبردک ]

تيموريان: با رحمتي شوخي دارم

هافبک استقلال گفت: علي کريمي يکي از بهترين فوتباليست‌هاي ايران و الگوي من است.


 آندرانیک تیموریان در خصوص برتری 2 بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: با این پیروزی روحیه گرفتیم و خود را برای بازی با سایپا آماده می‌کنیم. بازی خوبی بود و استقلال عالی بازی کرد. روی نقاط ضعف پرسپولیس کار کرده بودیم و توانستیم به صدر جدول برگردیم.

 وی در خصوص درگیری‌اش با مازیار زارع در جریان بازی گفت: مازیار یکی از بهترین دوستان من است که در تیم ملی با هم هستیم، در فوتبال از این برخوردها پیش می‌آید و ما مشکلی با هم نداریم.

 تیموریان در پاسخ به این سؤال که چرا هفته گذشته مقابل تراکتورسازی شکست خوردند، گفت: هفته گذشته از روی بی‌دقتی بازی را واگذار کردیم، تراکتور از روی 3 ضربه ایستگاهی به گل رسید و در جریان بازی موقعیت نداشت.

 وی در خصوص درگیری لفظی‌اش با مهدی رحمتی در جریان دربی گفت: من درگیری نداشتم. من و مهدی در بازی مسابقه با هم شوخی داریم و مشکل خاصی بین‌مان نیست.

 تیموریان درباره کری‌خوانی که قبل از دربی در خصوص علی کریمی انجام داده بود، گفت: من حرفی علیه کریمی نزدم، علی آقا یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایران و الگوی من است. خیلی چیزها از او یاد گرفتم، بازیکنان علیه هم موضعی ندارند و اگر کسی صحبتی می‌کند در مورد تیمش است.


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:خبرهای استقلال,خبرهای استقلال در دربی71,تیموریان, ] [ 21:42 ] [ ادیب بوبردک ]

تمام حاشيه‌هاي ديدار پرسپوليس و استقلال

اشك‌هايي به رنگ قرمز
 

فرهاد مجيدي و مجتبي جباري کاپيتان‌هاي استقلال دربي را به رنگ آبي درآوردند.


 حمید استیلی سرمربی پرسپولیس پیش از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال رفت و با پرویز مظلومی با کادر فنی استقلال خوش‌وبش کرد.

 * میشائیل هنکه مربی استقلال به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با کادر فنی این تیم گفت‌وگو کرد.

 *بازیکنان دو تیم به سمت جایگاهی که برای شهدا تعبیر شده بود، رفتند و به مقام آنها ادای احترام کردند.

 * تماشاگران و بازیکنان دو تیم برای ناصر حجازی دروازه‌بان سابق استقلال فاتحه خواندند.
 
 * اکبر غمخوار مدیرعامل سابق پرسپولیس با حضور در جایگاه ویژه بازی را از نزدیک تماشا کرد.

 * به گفته مدیر روابط‌عمومی پرسپولیس حبیب کاشانی سرپرست این باشگاه به دلیل کمردرد نتوانست به ورزشگاه بیاید.

 *آتیلا حجاز و مولایی، مربیان پرسپولیس به دلیل اینکه روی نیمکت استقلال جا نبود، به روی سکوها رفتند.

 *در غیاب خوردبین که به دلیل کسالت نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند، عاشوری کار سرپرستی این تیم را در این بازی بر عهده داشت.

 *پیش از شروع بازی هیچ بازیکنی از 2 تیم به سمت نیمکت‌های حریف نرفت.

 *حمید استیلی در صحنه‌ای که معتقد بود باید خطای منتظری روی علی کریمی گرفته می‌شد و نشد به محسن ترکی، داور بازی اعتراض کرد.

 * تماشاگران استقلال در لحظاتی علی دایی، سرمربی سابق پرسپولیس را تشویق کردند. آنها پس از گل مجیدی این کار را شدت بخشیدند.

 * هواداران حاضر در طبقه دوم به دلیل کمبود جا ایستاده بازی را تماشا کردند.

 * در صحنه‌ای پرویز مظلومی سرمربی استقلال یک توپ را به صورت ناقص کنترل کرد که جالب بود.

 * تماشاگران استقلال در لحظاتی به چشم غلامرضا رضایی مهاجم پرسپولیس لیزر انداختند.

 * در اواخر نیمه اول مهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان بازیکنان استقلال با یکدیگر جر و بحث پیدا کردند.

 * 13 پزشک در بین هواداران مستقر بودند که تا پایان نیمه اول 70 نفر به دلایل مختلف برای معالجه به آنها مراجعه کردند.

 *در آغاز نیمه دوم علی مولایی مربی بدنساز فصل گذشته پرسپولیس و این فصل استقلال با بازیکنان پرسپولیس خوش و بش کرد.

 * پرویز مظلومی، سرمربی استقلال پیش از آغاز نیمه دوم با مجتبی جباری صحبت‌هایی را انجام داد و نکاتی به وی گوشزد کرد.

 * در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس زودتر از استقلالی‌ها در زمین حاضر شده بودند.

 *محسن ترکی، داور بازی به دلیل انداختن لیزر در چشمان رحمتی از سوی تماشاگران پرسپولیس با ناظر بازی صحبت کرد.
 استقلالی‌ها هم هنگام زدن ضربه پنالی لیزر را در چشمان نوری، هافبک پرسپولیس انداختند.

 *کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال و مهرداد اولادی، مهاجم پرسپولیس با حضور در جایگاه ویژه بازی را تماشا کردند.

 * علیرضا محمد در اواسط نیمه دوم از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد که به دلیل حاد بودن آسیب دیدگی‌اش با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

 * مهدی رحمتی در دقیقه 65 دچار مصدومیت شد و با اشاره به نیمکت استقلال اعلام کرد که نمی‌تواند بازی را ادامه دهد، اما پس از درمان به بازی بازگشت.

 *تماشاگران تیم فوتبال پرسپولس پس از دریافت گل دوم علی دایی سرمربی فصل گذشته این تیم را تشویق کردند.

 * تماشاگران پرسپولیس پس از دریافت گل دوم این تیم ورزشگاه را ترک کردند.

 * در صحنه‌ای که هواداران پرسپولیس به استقلالی‌ها بی‌احترامی می‌کردند علی کریمی آنها را به آرامش دعوت کرد، آنها پس از دریافت گل دوم کم کم ورزشگاه را ترک کردند.

 * فرهاد مجیدی هنگامی که از میدان خارج می شد، با علی کریمی کاپیتان تیم پرسپولیس خوش و بش کرد.

 * احمد رضا عابدزاده، دروازه‌بان سابق پرسپولیس که در ورزشگاه حضور داشت، پس از دریافت گل دوم این تیم به شدت ناراحت شد.

 *حمید استیلی، پس از دریافت گل دوم پرسپولیس بر روی زمین زانو زد.

 * در اواخر بازی چند تماشاگر دچار مصدومیت شدند که امدادگران هلال احمر به وضع آنها رسیدگی کردند.

 *هواداران پرسپولیس که از باخت این تیم مقابل استقلال ناراحت بودند، آتش روشن کردند که نیروی انتظامی با آنها برخورد کرد و آن‌ها را به بیرون هدایت کرد.

 *نیمکت نشینان استقلال پس از صحنه‌ای که مازیار زارع خطایی را بر روی بازیکن استقلال انجام داد، به شدن به وی اعتراض کردند.

 * تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه مانده بودندو مات و مبهوت زمین چمن را نگاه می‌کنند. در طرف دیگر هواداران استقلال به جشن و پایکوبی پرداخته بودند.
 اشک در چشم برخی بازیکنان پرسپولیس نیز جمع شده بود.

 * پس از پایان بازی بازیکنان استقلال به سمت تماشاگران خود رفتند و تمام آنها روی زمین شیرجه و برای آنها دست زدند.

 * بازیکنان پرسپولیس نیز مات و مبهوت بودند و به سمت رختکن رفتند، هنگام خروج آنها مهرداد اولادی و محسن عاشوری به وسط زمین آمدند و به آنها خسته نباشید گفتند.

 * تماشاگران پرسپولیس در حالی مات و مبهوت نشستند که هیچ گونه شعاری سر نمی‌دادند.

 * پس از این شکست، هواداران پرسپولیس بنری را روی سکوها پهن کردند که نوشته بود "ما 950 کیلومتر راه آمدیم فقط به عشق پرسپولیس".

 * مهدی رحمتی و علیرضا حقیقی هنگام خروج با یکدیگر خوش و بش کردند و به سمت رختکن رفتند.

 *برخی هواداران پرسپولیس به دلیل ناراحتی از شکست مقابل استقلال پس از پایان مسابقه به سمت زمین صندلی پرتاب کردند.

 *بازیکنان استقلال پس از سوت پایان بازی به جشن و پایکوبی پرداختند و حسین تراب‌ پور مربی گلرهای استقلال از بازیکنان این تیم خواست که به دلیل شکست تیم رقیب خوشحالی نکنند؛ اما بازیکنان این تیم به خوشحالی خود ادامه دادند.

 *بازیکنان استقلال از خوشحالی پیروزی در دربی در ورزشگاه دور افتخار زدند.

 *حمید استیلی پس از سوت پایان بازی از شدت ناراحتی روی نیمکت نشسته و از جای خود بلند نمی‌شد.

 *مجتبی جباری بازیکنان استقلال را به سمت هواداران این تیم فرستاد تا خوشحالی خود را با آنان تقسیم کنند و به همین دلیل برخی از بازیکنان پرسپولیس تحریک شده و علیه جباری واکنش منفی نشان دادند.

javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:حاشیه های دیدار استقلال و پرسپولیس,حاشیه های دربی 71, ] [ 21:19 ] [ ادیب بوبردک ]

عكس‌نگاري از 6 دربي قبلي پايتخت

عكس‌نگاري از 6 دربي قبلي پايتخت
دو پيروزي براي استقلال، يك برد براي پرسپوليس و سه تساوي نتايج 6 دربي قبلي شهرآورد تهران بوده است.

برنا: جدال سنتی و حساس پرسپولیس و استقلال برای هفتاد و یکمین بار در تاریخ برگزار خواهد شد.

در 6 بازی قبلی هرگز اتفاق نیفتاده که توپی از خط دروازه ها عبور نکند. همین مساله می تواند تماشاگران به دیدن دیداری که بدون گل نخواهد بود، امیدوار کند.

دربی های 65، 66 و 67 هر سه با تساوی مشابه 1-1 خاتمه یافت. در آن زمان این شایعه نیز مطرح شده بود که فدراسیون خواستار مساوی شدن این بازی است.

این نتایج در حالی به ثبت می رسید که در دربی های 62، 63 و 64 نیز همین نتیجه رقم می خورد و باعث می شد که شک اهالی فوتبال بیشتر شود.

در زیر می توانید شاهد تصاویری از 6 دربی قبلی باشید:

دربی 65:

 

 

صحنه به ثمر رسیدن گل استقلال توسط آرش برهانی

 

 

شادی متفاوت برهانی از باز کردن دروازه پرسپولیس

 

 

گلزنی علی کریمی در دقیقه 87 به مساوی شدن بازی

 

 

شادی کریمی و توره

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

دربی 66:

 

 

مجتبی جباری اولین بار در دربی گلزنی کرد

 

 

صحنه رخ دادن خطای پنالتی پس از برخورد توپ به دست علیزاده

 

 

مازیرا زارع گل تساوی بخش پرسپولیس را در دقیقه 93 به ثمر رساند

----------------------------------------------------------------------------------------------------

دربی 67:

 

 

مهار ضربه مهدی شیری توسط وحید طالبلو

 

 

عادل کلاه کج توپ برگشتی پنالتی را با پای چپ وارد دروازه استقلال کرد

 

 

گلزنی فرهاد مجیدی در دربی و شروع سریال گلزنی او به پرسپولیس

----------------------------------------------------------------------------------------------------

دربی 68:

 

 

شادی منحصر به فرد مجیدی پس از باز کردن دروازه حقیقی

 

 

گلزنی هادی نوروزی برای پرسپولیس

 

 

خوشحالی علی دایی پس از گل دوم پرسپولیس و پایان سریال تساوی ها در دربی

----------------------------------------------------------------------------------------------------

دربی 69

 

 

 

محمد نوری بدین شکل دروازه استقلال را باز کرد، اما کمک داور این صحنه را آفساید اعلام نمود و گل پرسپولیس مردود شد

 

 

خوشحالی فرهاد مجیدی پس از گلزنی در دقیقه 91

 

 

علی دایی پس از شکست در دربی، شیث رضایی را به دلیل کوتاهی در انجام وظیفه اش اخراج کرد

----------------------------------------------------------------------------------------------------

دربی 70

 

 

تقسیم شادی برهانی و مجیدی پس از گل دقیقه 43

 

 

پرویز مظلومی در دومین حضور پیاپی اش در دربی باز هم پیروز شد

 

 

صحنه خطای محمدی بر روی رضایی که پرسپولیس ها معتقد به پنالتی بودند

javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:عکس هایی از بازی های پرسپولیس و استقلال,عکس های دربی بزرگ ایران, ] [ 20:27 ] [ ادیب بوبردک ]

حاشيه دربي 71

تشويق دايي از سوي استقلالي‌ها، جر و بحث رحمتي و تيموريان و انداختن نور ليزر


 حمید استیلی در صحنه‌ای که معتقد بود باید خطای منتظری روی علی کریمی گرفته می‌شد و نشد به محسن ترکی، داور بازی اعتراض کرد.

 * تماشاگران استقلال در لحظاتی علی دایی، سرمربی سابق پرسپولیس را تشویق کردند. آنها پس از گل مجیدی این کار را شدت بخشیدند.

 * هواداران حاضر در طبقه دوم به دلیل کمبود جا ایستاده بازی را تماشا می‌کنند.

 * در صحنه‌ای پرویز مظلومی سرمربی استقلال یک توپ را به صورت ناقص کنترل کرد که جالب بود.

 * تماشاگران استقلال در لحظاتی به چشم غلامرضا رضایی مهاجم پرسپولیس لیزر انداختند.

 * در اواخر نیمه اول مهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان بازیکنان استقلال با یکدیگر جر و بحث پیدا کردند.

 * بازیکنان ذخیره پرسپولیس از دقیقه 20 بازی خود را گرم کردند.
نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:حاشيه دربي 71 , ] [ 19:58 ] [ ادیب بوبردک ]

اولين هاي دربي هفتاد و يکم

با پايان نيمه اول دربي 71 اولين‌هاي اين مسابقه نيز مشخص شدند.


 45 دقیقه اول دربی 71 با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید که اولین های این مسابقه به شرح زیر است:

 * اولین بازیکنی که وارد میدان شد، میثاق معمارزاده بود.

 * جاسم کرار، میثم حسینی و آندرانیک تیموریان اولین بار است که بازی دربی را تجربه می کنند.

 * اولین بازیکن ذخیره ای که برای حضور روی نیمکت وارد زمین شد، مهدی امیرآ‌بادی از استقلال بود.

 * اولین بازیکنی که در این مسابقه به توپ ضربه زد علی کریمی بود.

 * اولین خطای مسابقه روی میداودی صورت گرفت.

 * اولین پرتاب اوت را ابراهیم شکوری زد.

 * حمید استیلی به عنوان سرمربی، سومدیک و هنکه، چشمه سری و اکبر رضایی پزشک تیم استقلال اولین باری است که دربی را تجربه می کنند.


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:اولين هاي دربي هفتاد و يکم,خبرهای دربی 71, ] [ 19:35 ] [ ادیب بوبردک ]

دربي هفتاد و يکم به نيمه رسيد

پيروزي استقلال مقابل پرسپوليس در نيمه اول

نيمه اول بازي پرسپوليس و استقلال با برتري آبي پوشان به پايان رسيد.


 دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال از ساعت 18:30 با حضور 100 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

 بازی در شرایطی آغاز شد که دو تیم به ارزیابی هم پرداختند و در دقایق ابتدایی خطری روی دروازه ها ایجاد نشد. رفته رفته شرایط مسابقه تغییر کرد و شاگردان مظلومی در دقیقه 14 توسط فرهاد مجیدی به گل رسیدند.

 با وجود این گل باز این استقلالی ها بودند که سوار مسابقه بودند به طوری که در دقیقه 19 بازی شوت جباری به تیرک دروازه پرسپولیس اصابت کرد.

 هر چه به پایان بازی در نیمه اول نزدیک می شدیم باز این استقلالی ها بودند که مسلط تر تیم پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشت.

 نیمه اول در نهایت با برتری استقلال و بازی سردرگم پرسپولیس به پایان رسید.
قضاوت این مسابقه بر عهده محسن ترکی است. وی در نیمه اول  کیانوش رحمتی و خسرو حیدری از استقلال کارت زرد نشان داد.


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:خبرهای دربی 71, ] [ 19:26 ] [ ادیب بوبردک ]

حاشيه دربي 71

تماشاگران و بازيکنان 2 تيم پيش از شروع بازي براي ناصر حجازي فاتحه خواندند.


 حمید استیلی سرمربی پرسپولیس پیش از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال رفت و با پرویز مظلومی با کادر فنی استقلال خوش‌وبش کرد.

 * میشائیل هنکه مربی استقلال به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با کادر فنی این تیم گفت‌وگو کرد.

 *بازیکنان دو تیم به سمت جایگاهی که برای شهدا تعبیر شده بود، رفتند و به مقام آنها ادای احترام کردند.

 * تماشاگران و بازیکنان دو تیم برای ناصر حجازی دروازه‌بان سابق استقلال فاتحه خواندند.

 * اکبر غمخوار مدیرعامل سابق پرسپولیس با حضور در جایگاه ویژه بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.

 * به گفته مدیر روابط‌عمومی پرسپولیس حبیب کاشانی سرپرست این باشگاه به دلیل کمردرد نتوانست به ورزشگاه بیاید.

 *آتیلا حجاز و مولایی، مربیان پرسپولیس به دلیل اینکه روی نیمکت استقلال جا نبود، به روی سکوها رفتند.

 *در غیاب خوردبین که به دلیل کسالت نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند، عاشوری کار سرپرستی این تیم را در این بازی بر عهده دارد.

 *پیش از شروع بازی هیچ بازیکنی از 2 تیم به سمت نیمکت‌های حریف نرفت.

 دیدار 2 تیم تا دقیقه 44 با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال در جریان است.


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:حاشيه دربي 71 , ] [ 19:19 ] [ ادیب بوبردک ]

همه حواشي دربي 71 پيش از آغاز مسابقه
 

پيش از شروع ديدار پرسپوليس و استقلال حاشيه‌هاي زيادي وجود داشت.


 حاشیه‌های پیش از دیدار پرسپولیس و استقلال به شرح زیر است:

*هواداران دو تیم مطرح پایتخت از ساعات اولیه صبح امروز راه ورزشگاه آزادی را در پیش گرفته بودند تا خود را آماده دیدن دیدار پرسپولیس و استقلال کنند.

*تماشاگران این دو تیم از راه‌های دور و نزدیک و با در دست داشتن پرچم تیم محبوبشان راهی آزادی شده‌ بودند تا از ساعت‌ها قبل از آغاز مسابقه جای مناسبی برای نشستن در ورزشگاه پیدا کنند.این در حالی بود که شمار زیادی از علاقمندان که بیشتر آنها از شهرستان‌ها آمده‌ بودند از شب گذشته در مقابل مجموعه ورزشی آزادی در انتظار آغاز این دیدار به سر می‌برند.
درهای ورزشگاه آزادی از ساعت 5 به روی تماشاگران باز شده بود.
*تا ساعت 9:40 صبح و در حالی که تا شروع مسابقه پرسپولیس و استقلال ساعت ها باقی مانده بود بیش از 30 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند.

* بلیت فروشی مسابقه از ساعت 5 صبح آغاز شد. بسیاری از هوادارانی که از شب گذشته مقابل ورزشگاه آزادی حضور داشتند جزو نفرات اولی بودند که توانستند به ورزشگاه راه پیدا کنند. در قسمت در شرقی ورزشگاه آزادی به هواداران تعذیه داده شد.

* دو جایگاه مخصوص در قسمت پرسپولیسی ها و استقلالی ها برای جانبازان و معلولان در نظر گرفته شده بود تا آنها به راحتی بتوانند این دیدار را تماشا کنند.
* تمهیدات ویژه‌ای از سوی نیروی انتظامی برای بازرسی هوادارانی که به منظور تماشای این مسابقه به ورزشگاه آمده بودند در نظر گرفته شده بود به طوری که هواداران پیش از ورود به ورزشگاه روی سکوهایی که تعبیه شده قرار گرفته و مورد بازرسی بدنی قرار گرفتند.

* خبرنگاران شبکه خبر که قصد داشتند با 2 نفر از هواداران آبی و 2 نفر از هواداران آبی در مورد دربی مصاحبه کنند با واکنش حاضران در ورزشگاه مواجه شدند و موفق به انجام این مصاحبه نشدند.

* پرچم بزرگی که روی آن نوشته شده "پهلوانان و قهرمانان واقعی شهدا هستند" روی سکو‌های ورزشگاه قرار گرفته بود.

* در طبقه دوم به اندازه یک ردیف فاصله بین هواداران آبی و قرمز در نظر گرفته شده بود که در این فاصله سربازان نیروی انتظامی مستقر شده‌ بودند.

* اسکوربورد ورزشگاه تصاویری از تیم‌های استقلال و پرسپولیس را پخش می‌کرد که با واکنش‌های جالب هواداران همراه بود.

* دو خودرو در شمال و جنوب ورزشگاه و در پشت دروازه‌ها قرار داده شده بود.
*در بیرون ورزشگاه آزادی بازار سیاه بلیت به وجود آمد. برخی، بلیت سه هزار تومانی را به قیمت 15 هزار تومان فروختند .ماموران برخی از عوامل ایجاد بازار سیاه را شناسایی کردند.

*بیرون ورزشگاه آزادی در قسمت غربی عکس های بزرگی از ناصر حجازی نصب شده بود و روی بنری نوشته شده" بزرگمرد ورزش ایران همیشه به یادتیم". همچنین عکس هایی از بهداد سلیمی و تکواندوکارانی که سهمیه المپیک را کسب کردند نصب شده بود.

* مسئولان دو روزنامه ورزشی ظاهرا از قبل برنامه ریزی کرده بودند تا روزنامه های خود را به صورت رایگان در ورزشگاه آزادی توزیع کنند اما نیروی انتظامی جلوی این مسئله را گرفت.

* ماموران کنترل اجازه ورود بطری آب به ورزشگاه را ندادند.


* ماموران حراست وزارت ورزش برای جلوگیری از بازار سیاه و شناسایی عوامل بازار سیاه با لباس های شخصی در اطراف ورزشگاه حضور داشتند.

* یک بوفه ساندویچ فروشی در بیرون ورزشگاه بود که تعداد زیادی از هواداران مقابل آن صف کشیده بودند.

* دو ماشین انتقال خون در قسمت در غربی و شرقی مستقر شده بود و تماشاگران را به اهدای خون دعوت می کردند. از این ماشین های انتقال خون استقبال شده بود.

* ماموارن نیروی انتظامی از ورود هر گونه بورشورهای تبلیغاتی در ورزشگاه آزادی جلوگیری کردند.
* تا قبل از شروع مسابقه با توجه به گرمای هوا و آفتاب حاکم بر فضای ورزشگاه آزادی تماشاگران استقلال و پرسپولیس برای ایجاد سایه بان به کارتن های مواد غذایی رو آوردند و از آن برای فرار از گرمای هوا استفاده کردند.

*در فاصله 6 ساعت مانده به دربی حدود 50 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند.

*در بین طرفداران دو تیم در طبقه دوم ماموران نیروی اتنظامی با ایجاد فاصله از بروز درگیری جلوگیری کردند.

*هنگامی که طرفداران استقلال در سکوهای شماره 13 مشغول تشویق تیم خود بودند به یکباره در آنجا درگیری به وجود آمد که نیروی انتظامی بلافاصله وارد عمل شد و یکی دو نفر را دستگیر کرد.

*هوادارن پرسپولیس با سر دادن شعارهایی پیروزی 6 بر صفر سال 1352 را به رخ طرفداران استقلال می کشیدند.
*برخی هواداران از تغذیه‌های موجود در بیرون ورزشگاه بسیار شاکی بودند و اعلام می‌کردند که خدا کند مسموم نشوند زیرا ساندویچ‌ها به لحاظ بهداشتی مشکل داشت.

* در جلوی درب‌های ورودی شرقی و غربی ورزشگاه آزادی چادرهایی تعبیه شده بود که مخصوص رسیدگی به شکایات مردمی بود.هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس با مراجعه به این چادرها اعتراض‌های خود را به صورت مکتوب به افراد حاضر در چادر اعلام می‌کردند تا آنها به آن رسیدگی کنند. همچنین دادگاه‌هایی مربوط به تخلفات هواداران و درگیری‌های آنها وجود داشت که به دعواهای مردم رسیدگی می‌کردند.

* بلیت 5 هزار تومانی که فروش آن از گیشه‌ها پایان یافته بود در بازار سیاه با قیمت 25 هزار تومانی فروخته شد.

* جلوی درب ورودی غربی بازرسی یگان سوم امام خمینی (ره) ناجا، حضور داشت و نسبت به ورود هواداران به ورزشگاه حساسیت نشان می‌دادند. ماموران از ورود اشیا و وسایل گوناگون به ورزشگاه ممنوعیت قائل می‌شدند.

* حدود 200 نفر با کاور سفید در اطراف ورزشگاه حضور داشتند که روی پیراهن آنها نوشته شده "همیار هواداران". این افراد مسئول کمک به تماشاگران و هدایت آنها به داخل ورزشگاه بودند.

* در اطراف ورزشگاه ماموران نیروی انتظامی حضور داشتند و از توقف وسایل نقلیه در این قسمت جلوگیری می‌کردند تا ترافیک سنگینی در این قسمت به وجود نیاید.


*با پخش اذان ظهر بانگ الله اکبر توسط موذن در ورزشگاه آزادی طنین انداز شد و بعد از اذان تماشاگران یکصدا دعای فرج را یکدیگر به صورت متحد خواندند.

*مسوولان برگزاری بازی در حال پخش موزیک برای تماشاگران بودند اما این موزیک ها آنقدر با صدای بلند پخش می شد که به جای گوش نوازی به گوش خراشی تبدیل شده بود. برخی از تماشاگران که با پخش موزیک دیگر نمی توانستند تیم های خود را تشویق کنند خواستار قطع موسیقی شدند.

* عباس نقدی زاده رئیس کانون هواداران استقلال در بین طرفداران این تیم حضور داشت و با آنها صحبت می کرد.

* هواداران تیم استقلال در واکنش به شعارهای طرفداران پرسپولیس علیه دایی و استیلی شعار می دادند.

*درگیری چند تماشاگر تیم استقلال در زیر جایگاه خبرنگاران با هم باعث شد تا ماموران نیروی انتظامی آنها را دستگیر کنند.

*تماشاگران دو تیم در طبقه دوم با پرتاب سنگ و اشیا مختلف به یکدیگر واکنش نشان دادند که نیروی انتظامی را وارد عمل کرد. این درگیری دقایقی بعد شدت بیشتری گرفت تا جایی که درگیری و پرتاب سنگ به طبقه اول ورزشگاه ها کشیده شد.


* بر خلاف دو بازی گذشته طرفداران استقلال در جایگاه های خود نشسته بودند و رو به روی جایگاه دوباره در اختیار پرسپولیسی ها قرار داشت.

* تماشاگران تیم استقلال از ساعات اولیه صبح دست از سر علی دایی بر نداشتند و در مقابل هر تشویق پرسپولیسی ها سرمربی فصل گذشته پرسپولیس را با طعنه تشویق می کردند.

نوجوان 14 ساله آبی پوشی که همراه پدر و برادرش برای تماشای دربی پشت درب غربی ورزشگاه آزادی نشسته بود به شدت از نحوه ورود هواداران به ورزشگاه انتقاد داشت و گفت: چرا 7 ساعت قبل از شروع بازی برای حضور در طبقه اول ورزشگاه بلیت وجود ندارد در حالی که عده‌ای تعداد زیادی از بلیت طبقه اول را در بازار سیاه خرید و فروش می‌کنند. برای دیدن دربی هم باید پارتی داشته باشیم.

* از نکات جالب دیگر که مشاهده می‌شد گرم بودن بحث‌های کارشناسی قبل از آغاز دربی بود.

* پسر 20 ساله‌ای که از بروجرد برای تماشای دربی آمده، ‌گفت: این همه راه را برای تماشای بازی به تهران آمده‌ایم. شب گذشته تمهیدات خوبی برای اسکان هواداران در نظر گرفته شده بود و از مسئولان تشکر می‌کنم اما از ساعت 8 صبح تا زمان آغاز بازی چه طور می‌توانیم زیر آفتاب منتظر بمانیم. سال قبل هم که برای تماشای این مسابقه آمده بودم یک هفته سردرد داشتم و بیمار بودم.

* جوان استقلالی که پیراهن سیاوش اکبرپور را بر تن کرده بود از عدم تعهد مسئولان به اجرای بلیت الکترونیکی گلایه داشت و عنوان کرد عدم راه‌اندازی سیستم بلیت الکترونیکی باعث شده بازار سیاه در اطراف ورزشگاه به راه بیفتد.
مسئولان همواره می‌گویند که دوست داریم هواداران به ورزشگاه بیایند اما باید تسهیلات لازم فراهم شود.

* هوادار 35 ساله پرسپولیس که به همراه فرزندش برای تماشای دربی آمده گفت: خدا را شکر نسبت به بازی‌های گذشته وضعیت بهتر است. تنها امیدواریم دلالانی که همواره بازار سیاه بلیت به راه می‌اندازند شناسایی و این موضوع جمع شوند. امیدوارم مسئولان افرادی که سوءاستفاده می‌کنند را شناسایی و دستگیر کنند.

درگیری تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس در طبقه دوم آنقدر زیاد شد که ماموران نیروی انتظامی مجبور شدند فاصله بین تماشاگران را زیاد کنند و از همین رو یک قسمت جایگاه طرفداران پرسپولیس را کم کردند. جالب اینجاست که این اتفاق در طبقه اول هم رخ داد و این بار رو به روی جایگاه خالی شد تا به این ترتیب سنگ پرانی ها متوقف شود. البته پس از دقایقی به خاطر اعتراض پرسپولیسی ها جایگاه طبقه اول آنها باز شد و تماشاگران به جایگاه های خود برگشتند.

* به دلیل پرتاب اشیای مختلف 4 نفر از تماشاگران دو تیم آسیب دیدند و برای مداوا به چادرهای امداد منتقل شدند.

*درگیری طرفداران دو تیم باعث شد تعداد یگان های ویژه در قسمت های درگیری بیشتر شود.

* یکی از تماشاگران استقلال که از خوزستان به تهران آمده با نواختن "نی انبان" شور و حال خاصی در بین طرفداران این تیم ایجاد کرد.

*تعداد زیادی از صندلی های رو به روی جایگاه به دلیل درگیری تماشاگران دو تیم تخریب شد.

* مسئولان ورزشگاه آزادی در کنار جایگاه خبرنگاران جایگاهی را برای جانبازان و معلولان احداث کرده اند تا آنها از امکانات این جایگاه استفاده کنند. محمد حسین اسماعیلی مدیر روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی در این باره گفت: این عزیزان از این پس می توانند به همراه یک نفر بدون تهیه بلیت وارد ورزشگاه شوند.
وی همچنین از نصب دو تلویزیون بزرگ ال سی دی در جایگاه خبرنگاران خبر داد و گفت: این تلویزیون ها تهیه شده ولی تنها مشکل ما برای نصب آنها است. قرار است سقف جایگاه خبرنگاران ترمیم شود تا از چکه کردن آب جلوگیری شود. پس از نصب و ترمیم سقف با برداشتن شیشه جایگاه اصحاب رسانه به زودی تلویزیون های بزرگ در این جایگاه نصب می شود.

*هواداران پرسپولیس و استقلال از ساعت‌ها قبل با یکدیگر کری خوانی می‌کنند و به سمت هم اشیا و سنگ می‌اندازند. در همین راستا 5 تماشاگر که از طبقه اول ورزشگاه اشیایی را به داخل زمین پرتاب می‌کردند، توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شدند.

*هواداران پرسپولیس به شدت علی کریمی را تشویق می‌کنند. استقلالی‌ها هم به تشویق مجیدی می‌پردازند.

*دوربین‌های تلویزیونی برای تهیه گزارش در میان تماشاگران و بوفه‌ها حضور یافتند.

*از سوی مسئولان برگزاری مسابقه و از بلندگوی ورزشگاه آزادی هفته دفاع مقدس گرامی داشته شد.

*تماشاگران کهکیلویه و بویر احمدی با در دست داشتن طوماری وارد ورزشگاه آزادی شدند. آنها در این طومار خواستار رسیدگی به مشکلات ورزش این استان بودند.

*گروه موزیک با استقرار در کنار زمین برای تماشاگران موسیقی زنده اجرا می‌کند.

* برخی از هواداران 2 تیم پیراهن‌های علی کریمی و فرهاد مجیدی را بر تن دارند.

* وسایلی که بردن آنها به داخل ورزشگاه ممنوع است، توسط نیروی انتظامی جمع آوری شده است.

*تعدادی از نوجوانان با حضور در محوطه زمین چمن به اجرای ورزش زورخانه ای و پهلوانی پرداختند.

* گروه سرود نیروی ارتش به مناسبت هفته دفاع مقدس برای تماشاگران سرود جمهوری اسلامی ایران را اجرا کردند.

* بعد از پخش سرود ایران تماشاگران استقلال که ظاهرا از شکست های پرسپولیس با دایی مقابل این تیم در فصل قبل خیلی خوشحال هستند باز هم سرمربی این فصل راه آهن را تشویق کردند.

* سعید فخاری که رکورد دار روپایی در ایران است و پله های برج میلاد را با روپایی طی کرده به تازگی نامش در کتاب گینس ثبت شده است با توپهای مختلف به هنرنمایی پرداخت و تماشاگران را به وجد آورد.

* دانیال حکیمی و ایرج نوذری دو تن هنرمندان سینما در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

*طرفداران استقلال پارچه ای را در طبقه دوم پهن کرده اند که روی آن نوشته شده میلاد میداوودی متولد" MIS". این هواداران از مسجد سلیمان به تهران آمده اند.

*به هنگام پخش سرود ای ایران توسط سربازان نیروی زمینی ارتش تماشاگران دو تیم این سرود را هم‌خوانی کردند.

* عزیز محمدی ساعت 15:30 وارد زمین شد و از امکانات و وضعیت استادیوم بازدید کرد.


*طرفداران استقلال که بیرون ورزشگاه حضور داشتند قصد داشتند به هر شکل ممکن در طبقه دوم ورزشگاه مستقر شوند.


* داوود جورابلی لیدر فقید باشگاه استقلال از سوی طرفداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت.

*یکی از خوانندگان پاپ با اجرای یکی از قطعه های خود تماشاگران را به وجد آورد.

* اعضای تیم استقلال ساعت 16:45 وارد ورزشگاه آزادی می شوند.

*حسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، عنوان کرد: اورژانس تهران از ساعت 10 صبح با استقرار دو اتوبوس آمبولانسی، 11آمبولانس، 2 موتور آمبولانسی و 2 دستگاه خودروی فرماندهی شهر‌آورد 71 را تحت پوشش اورژانسی قرار داده است.
وی افزود: از صبح امروز تاکنون که کمتر از 3 ساعت تا شهرآورد 71 باقی مانده، اورژانس تهران 20 مصدوم را تحت پوشش خدمات اورژانسی قرار داد.
عباسی خاطرنشان کرد: 7 نفر از این مصدومان به بیمارستان منتقل و 13 نفر دیگر نیز به صورت سرپایی در استادیوم آزادی مداوا شدند.
وی تصریح کرد: آسیب‌های این افراد شامل صدمات بر اثر ضربه، تحت فشار زیاد گرفتن و در نهایت خونریزی در مناطق سر و صورت بوده است که 7 نفر از این افراد به بیمارستان‌های فیاض بخش، لقمان و امام خمینی (ره) برای درمان بیشتر منتقل شدند.
عباسی افزود: تماشاگران می‌توانند در صورت هرگونه سر درد و افت فشار خود را در سریعترین زمان به کلینیک‌های سیار و دیگر آمبولانس‌های مستقر در داخل و اطراف استادیوم آزادی برای دریافت خدمات درمانی مراجعه کنند و اورژانس نیز تا پایان بازی هفتاد و یکمین دربی پایتخت خدمات اورژانسی خود را ارائه می‌دهد.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال ساعت 16:35 وارد ورزشگاه آزادی شدند.

*حدود 300 موتور سوار نیروی انتظامی به دلیل اینکه ظرفیت ورزشگاه تکمیل است با حضور در درب غربی ورزشگاه از ورود تماشاگران جلوگیری می‌کنند.

*با وجود اینکه اعلام شده ظرفیت ورزشگاه تکمیل است، اما همچنان افراد سفارشی وارد ورزشگاه می‌شوند.

*تماشاگران ازدحام شدیدی را مقابل جایگاه VIP ایجاد کردند.

*تماشاگرانی که در بازار سیاه بلیت 5 هزار تومانی را به مبلغ 25 هزار تومان خریداری کرده بودند، به دلیل تکمیل ظرفیت ورزشگاه نمی‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

*تیم های پایه پرسپولیس و استقلال به طور هماهنگ با هم به زمین آمدند و برای تماشاگران دست تکان دادند. این بازیکنان هر یک پرچم های قرمز و آبی را در دست داشتند. این اتفاق پیش از شروع مسابقه رخ داد.

*مجری برنامه از بازیکنان نوجوان پرسپولیس و استقلال سؤال پرسید که کدام تیم می برد. یکی از بازیکنان پرسپولیس در پاسخ گفت: شش تایی ها و یکی از بازیکنان استقلال هم گفت: اس اس رفت و برگشت. جواب های این دو بازیکن جو ورزشگاه را بهم ریخت و باعث ایجاد کری بین هواداران دو تیم شد.

* با وجود تکمیل ظرفیت ورزشگاه هنوز هم تعدادی از هواداران استقلال بیرون ورزشگاه هستند تا بتوانند به داخل راه پیدا کنند.

* حضور افراد متفرقه که دارای آی دی هم هستند در جایگاه خبرنگاران به چشم می آید.

* تیم داوری از زمین چمن ورزشگاه آزادی بازدید کردند.

*هواداران سرخابی وقتی متوجه شدند جواد خیابانی گزارشگر این مسابقه است نسبت به او واکنش منفی نشان و علیه او شعار دادند.

* علی نظری جویباری، علی امیری معاونان باشگاه استقلال به همراه امیدوار رضایی رئیس فراکسیون ورزش مجلس و رضا رجبی در جایگاه ویژه حضور دارند.

* مرتضی فنونی زاده بازیکن اسبق سرخپوشان، در جایگاه پرسپولیسی ها حضور دارد.

* درحالی که سفیر دانمارک در ایران قصد داشت برای تماشای این مسابقه وارد ورزشگاه شود، به دلیل عدم هماهنگی نتوانست به ورزشگاه بیاید و از حضور او ممانعت به عمل آمد.

*در دیدار امروز استقلال و پرسپولیس دو عضو از کمیته رسانه‌ای فدراسیون فوتبال در مجموعه ورزشی آزادی حاضر شدند تا بر عملکرد عکاسان و خبرنگاران نظارت داشته باشند.
دکتر احمدی ناظر خبرنگاران است و علیرضا خلیفه به عنوان عضو کمیته رسانه‌ای فدراسیون فوتبال ناظر عکاسان خواهد بود.

* سه رسانه تصویری خارجی برای پوشش این دیدار در ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند. شبکه یک فرانسه، دوبی اسپورت و الکاس قطر رسانه‌های خارجی برای پوشش این دیدار هستند.

* یگان‌های ویژه در محوطه مجموعه ورزشی آزادی مشغول به آموزش و آماده باش هستند.

* با هماهنگی نیروی انتظامی و حضور ماموران در اطراف ورزشگاه هیچ ترافیکی در این قسمت‌ها دیده نمی‌شود.

*رادیوی ورزشگاه آزادی هم فعال شد اما درحالی که برنامه در حال پخش بود تماشاگران به برنامه های پخش شده واکنش منفی نشان دادند. به دلیل میزبانی پرسپولیس در مسابقه امروز ترانه پرسپولیس از رادیوی ورزشگاه پخش شد که استقلالی ها به شدت علیه این موضوع واکنش نشان داده و شعار دادند. این مسئله باعث بهم ریختگی جود ورزشگاه شد و شماری از هواداران استقلال به داخل زمین زباله پرتاب کردند.

*میثاق معمارزاده که قرار است درون دروازه پرسپولیس قرار گیرد به تنهایی و بدون اینکه حقیقی او را همراهی کند، وارد زمین شد. وی پس از ورود به زمین به سمت هواداران پرسپولیس رفت.

* هواداران دو تیم با موج مکزیکی شور و حال خاصی به ورزشگاه بخشیدند.

* جایگاه خبرنگاران مملو از جمعیت است و البته افرادی که خبرنگار هم نیستند در این جایگاه حضور دارند.

*مهدی رحمتی دروازه بان استقلال به همراه زرین ساعد و تراب پور وارد زمین شد. رحمتی وقتی وارد زمین شد با عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ روبه‌رو شد و با او به روبوسی پرداخت. رحمتی از سوی هواداران استقلال به شدت تشویق شد.

*هلی کوپتر های نیروی انتظامی هم در اطراف ورزشگاه آزادی به دور زدن پرداختند که تماشاگران با دیدن آنها به وجد آمدند.

* نماینده فدراسیون فوتبال با ماموران نیروی انتظامی به دلیل پخش سرود پرسپولیس درگیری لفظی پیدا کرد. آنها از اینکه پخش این سرود باعث بهم خوردن جو شده است ناراحت بودند.

* اسکوربورد ورزشگاه با پخش گل های دربی های قبلی باعث اعتراض تماشاگران شدند و علیه هم شعار دادند.

*بازیکنان استقلال با پیراهن های آبی و سفید برای گرم کردن خود وارد زمین شدند. در بین استقلالی ها میلاد میداودی به شدت تشویق شد.

* فرهاد مجیدی به سمت هواداران استقلال رفت و پیراهن خود را بوسید.

* هواداران پرسپولیس هم با دیدن علی کریمی به شدت او را تشویق کردند.

* دو دو چرخه سوار که با دوچرخه دور جهان را زده اند با در دست داشتن پرچم ایران در ورزشگاه آزادی دور افتخار زدند.

* حسن زاده رئیس کمیته انضباطی نیز کنار زمین حضور دارد.

*در حالی که همه بازیکنان پرسپولیس برای گرم کردن خود وارد زمین شده بودند علیرضا حقیقی وارد زمین نشد.

* نام سامان آقازمانی در لیست 18 نفره پرسپولیس دیده نمی شود.

* مهاجم آلمانی پرسپولیس که مورد تایید استیلی قرار گرفته کنار زمین در حال تماشای فضای ورزشگاه آزادی بود.

* یک شبکه آلمانی به پوشش مسابقه تیم های پرسپولیس و استقلال می پردازد. این شبکه با هنکه مربی آلمانی استقلال و سومدیک مربی آلمانی پرسپولیس گفت و گو کرد.

*روانشناس پرسپولیس وسط زمین کنار کریمی ایستاده بود و نظاره گر گرم کردن بازیکنان بود.

* به همراه گرم کردن بازیکنان دو تیم ترکی و کمک هایش هم مشغول گرم کردن خود بودند.

* بازیکنان ذخیره پرسپولیس از مقابل استقلالی ها برای حضور در زمین رد شدند که در این هنگام با شعارهای منفی استقلالی ها روبه‌رو شدند.

*شیرزاد و ولید علی از فهرست 18 نفر استقلال خط خوردند.

*سفیر برزیل در ایران نیز در ورزشگاه حضور دارد.

* محمد پنجعلی عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در جایگاه ویژه قرار گرفت.

* علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال وقتی وارد ورزشگاه شد با تشویق هواداران تیمش روبه‌رو شد.

درحالی که علیرضا حقیقی دروازه بان دوم پرسپولیس برای گرم کردن خود وارد زمین نشد، شیث رضایی مدافع این تیم هم برای گرم کردن خود وارد زمین نشد.

* مهدی رحمتی و امیرحسین فشنگچی به هنگام خارج شدن از زمین با یکدیگر به خوش و بش پرداختند.

* هواداران استقلال علی کریمی را مورد تشویق قرار دادند و کاپیتان پرسپولیس هم برای آنها دست تکان داد.

*به محض اعلام ترکیب پرسپولیس از سوی بلندگوی ورزشگاه تماشاگران این تیم علی دایی را تشویق کردند.

* به دلیل جا نبودن جایگاه خبرنگاران شماری از خبرنگاران روی زمین نشسته اند. وقتی هم که به حضور افراد ناشناس اعتراض شد به خبرنگاران اعلام شد آنها میهمانان مدیر مجموعه آزادی هستند.

* ناصر حجازی از سوی هواداران استقلال تشویق شد.

* عابدزاده هم وارد ورزشگاه شد.

javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب: همه حواشي دربي 71 پيش از آغاز مسابقه , ] [ 18:42 ] [ ادیب بوبردک ]

ترکيب استقلال مشخص شد

ترکيب تيم فوتبال استقلال براي رويارويي با پرسپوليس اعلام شد.


 کادرفنی استقلال ترکیب زیر را برای بازی با پرسپولیس انتخاب کرده است:
مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، میثم حسینی، خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، کیانوش رحمتی، جاسم کرار، میلاد میداودی، مجتبی جباری و فرهاد مجیدی
 این تیم لحظاتی پیش وارد ورزشگاه شد.


تركيب پرسپوليس اعلام شد

ترکيب تيم‌ فوتبال پرسپوليس براي حضور در دربي 71 مشخص شد.


 ترکیب بازیکنان پرسپولیس برای حضور در دربی 71 از سوی کادر فنی این تیم به شرح زیر اعلام شد:

 میثاق معمارزاده، محمد نصرتی، رضا نورمحمدی، ابراهیم شکوری، حمیدرضا علی‌عسگر، مازیار زارع، حسین بادامکی، محمد نوری، علی کریمی،جواد کاظمیان و غلامرضا رضایی


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:ترکیب پرسپولیس و استقلال در بازی دربی 71,خبرهای دربی 71, ] [ 18:19 ] [ ادیب بوبردک ]

 



 

حضور رسانه‌هاي خارجي براي پوشش دربي

دو عضو از کميته رسانه‌اي فدراسيون فوتبال نيز براي نظارت بر عملکرد خبرنگاران و عکاسان در ورزشگاه آزادي حضور يافتند.


 در دیدار امروز استقلال و پرسپولیس دو عضو از کمیته رسانه‌ای فدراسیون فوتبال در مجموعه ورزشی آزادی حاضر شدند تا بر عملکرد عکاسان و خبرنگاران نظارت داشته باشند.

 دکتر احمدی ناظر خبرنگاران است و علیرضا خلیفه به عنوان عضو کمیته رسانه‌ای فدراسیون فوتبال ناظر عکاسان خواهد بود.

 * سه رسانه تصویری خارجی برای پوشش این دیدار در ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند. شبکه یک فرانسه، دوبی اسپورت و الکاس قطر رسانه‌های خارجی برای پوشش این دیدار هستند.

 * یگان‌های ویژه در محوطه مجموعه ورزشی آزادی مشغول به آموزش و آماده باش هستند.

 * با هماهنگی نیروی انتظامی و حضور ماموران در اطراف ورزشگاه هیچ ترافیکی در این قسمت‌ها دیده نمی‌شود.


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:خبرهای دربی 71,خبرهای استقلال و پرسپولیس, ] [ 18:16 ] [ ادیب بوبردک ]

 



کد خبر : 51082     زمان ارسال : جمعه 25/06/1390 16:55

بالگردهاي هلال احمر دربي را پوشش مي دهند

رييس سازمان امداد ونجات جمعيت هلال احمرگفت:همزمان با برگزاري مسابقه فوتبال بين دو تيم استقلال وپيروزي واستقبال گسترده تماشگران وبه منظورمقابله با حوادث و سوانح احتمالي هنگام خروج تماشاچيان از ورزشگاه دو بالگرد امدادي اين سازمان با آماده باش کامل دربي پايتخت را پوشش هوايي مي دهند.


 ' محمود مظفر'افزود: اين سازمان وابسته به جمعيت هلال احمر همانند سال هاي گذشته با برنامه ريزي منسجم و عملياتي تمهيدات و تسهيلات امدادي ويژه اي را براي حفظ جان تماشاگران اين بازي از حوادث و سوانح احتمالي درمبادي ورودي وخروجي استان تهران در نظر گرفته است.
 وي از تماشاگران اين بازي درخواست کرد در اين روز سعي کنند با آرامش وارد ورزشگاه شده و پس از پايان شهرآورد پايتخت با رعايت خونسردي کامل از ورزشگاه خارج شوند، تا درموقع خروج با ازدحام و حوادث احتمالي مواجه نشوند.
 اين مقام مسوول درسازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر ادامه داد: به منظور پوشش همه جانبه و سريع حوادث و سوانح احتمالي در محدوده ورزشگاه آزادي، امدادگران و نجاتگران اين جمعيت درمسيرهاي ورودي و خروجي اين ورزشگاه مستقر شدند وبا هماهنگي با مرکز امداد و نجات هوايي اين سازمان آماده انجام هرگونه خدمات امداد و کمک هاي اوليه به آسيب ديدگان احتمالي مي باشند.
 مظفربا اشاره به همزمان شدن مسابقه فوتبال با برگزاري نمايشگاه پاييزه درمجموعه پارک ارم و نيز بازگشت مسافران از سفرهاي تابستاني از تماشاگران خواست که در هنگام خروج از ورزشگاه به صورت پياده و انفرادي دراتوبان تردد نداشته باشند تا شاهد حوادث ترافيکي و رانندگي در اين بزرگراه نباشيم.


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:خبرهای دربی71, ] [ 18:15 ] [ ادیب بوبردک ]

90 هزار نفر در آزادي، 5هزار نفر پشت درهاي بسته

هواداران دو تيم استقلال و پرسپوليس که قصد حضور در ورزشگاه را دارند ديگر به استاديوم نيايند.


 در حالی که نزدیک به دو ساعت و نیم به آغاز بازی دو تیم پر طرفدار پایتخت باقی مانده چیزی نزدیک 90 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده اند و حدود 5 هزار نفر پشت درهای استادیوم حضور دارند.

 این در حالی است که مسئولان بلیت فروشی به صورت پراکنده به تماشاگران بلیت می فروشند تا از جمعیت داخل ورزشگاه مطلع شوند. در حال حاضر ماموران نیروی انتظامی در طبقه دوم، دو جایگاه را که نزدیک به 4 هزار نفر می توانند در آنجا بنشینند خالی کرده اند تا درگیری بین طرفداران دو تیم به وجود نیاید.

 *طرفداران استقلال که بیرون ورزشگاه حضور دارند قصد دارند به هر شکل ممکن در طبقه دوم ورزشگاه مستقر شوند.

 *زمین مسابقه پس از خط کشی کامل آماده برگزاری دربی 71 شده است.

 * داوود جورابلی لیدر فقید باشگاه استقلال از سوی طرفداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت.

 *یکی از خوانندگان پاپ با اجرای یکی از قطعه های خود تماشاگران را به وجد آورد.

 * اعضای تیم استقلال ساعت 16:45 وارد ورزشگاه آزادی می شوند.

 *دوربین عنکبوتی با تصویر برداری خود از تماشاگران دو تیم آنها را به وجد آورده است.

 این دیدار ساعت 18:30 آغاز می شود.


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:خبرهای دربی71,خبرهای پرسپولیس,خبرهای استقلال, ] [ 16:28 ] [ ادیب بوبردک ]

 

اميرآبادي:

در زمين ضعف هاي پرسپوليس را نشان مي دهيم 

مدافع تيم فوتبال استقلال تهران گفت: فردا و در زمين مسابقه نقاط ضعف تيم پرسپوليس را نشان مي دهيم.


 

 'مهدي اميرآبادي' در نشست خبري پيش از بازي تيم هاي پرسپوليس و استقلال تهران اظهار داشت: پرسپوليس تيم بسيار خوبي است و هفته گذشته برابر ذوب آهن هم بسيار خوب بازي کرد. 
 وي ادامه داد: هفته قبل چند بازيکن ملي پوش پرسپوليس روي نيمکت اين تيم نشستند و اين نشان مي دهد که کادر فني سرخپوشان مهره هاي خوبي در اختيار دارد که مي تواند به جاي بازيکنان تيم ملي از آنها استفاده کند. 
 وي گفت: اگر کادر فني به من اعتماد کند و در ترکيب اصلي تيم قرار بگيرم تمام تلاشم را خواهم کرد تا بازي خوبي انجام بدهم اما اگر در ميدان حاضر نشوم، بازيکنان ديگري هستند که مي توانند به پيروزي تيم کمک کنند. 
 مدافع راست تيم استقلال در باره بازيکنان پرسپوليس که در مقابل وي بازي خواهند کرد، تاکيد کرد: براي من فرقي نمي کند که چه کسي در برابرم حضور دارد و تنها به دنبال پياده کردن تفکرات کادر فني و ارايه بهترين بازي خودم هستم. 
 وي با اشاره به شکست استقلال در هفته گذشته برابر تراکتورسازي تصريح کرد: با اين شکست انگيزه بازيکنان تيم ما بالا رفت و مصمم هستيم تا با کسب پيروزي در برابر پرسپوليس، اين نتيجه را فراموش کنيم. 

javahermarket

[ پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:خبرهاي استقلال,دربي71, ] [ 17:50 ] [ ادیب بوبردک ]

با اعلام کميته داوران

تركي داور دربي هفتاد و يكم شد

بر اساس اعلام کميته داوران فدراسيون فوتبال محسن ترکي به عنوان داور دربي هفتاد و يکم انتخاب شد.


پس از بررسی‌ها و جلسات کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای انتخاب داور دربی هفتاد و یکم سرانجام محسن ترکی به عنوان قاضی این مسابقه انتخاب شد.
رضا سخندان به عنوان کمک داور اول و محمد منصوری به عنوان کمک‌ داور دوم و هدایت ممبینی به عنوان داور چهارم و یدالله سلیمانی به عنوان ناظر داوری انتخاب شدند.
رضا غیاثی، عضو کمیته داوران در گفت‌گو با فارس خبر فوق را تایید کرد.
دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال روز جمعه ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای دربی 71,داور بازی دربی71, ] [ 23:24 ] [ ادیب بوبردک ]

طالب‌لو: هميشه دلم با استقلال است
 

دروازه‌بان پيشين استقلال گفت: مصاحبه‌هاي مظلومي در مورد پيروزي در دربي بار رواني روي دوش بازيکنان استقلال مي گذارد.


 وحید طالب لو در 10 سال حضور خود در دربی فقط یک شکست را با پیراهن استقلال تجربه کرده است. او که در فصل جاری از استقلال جدا شد و به شاهین بوشهر پیوست همچنان هیجان دربی را درک می کند.
طالب لو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس صحبت های زیر را مطرح کرده است:

 فارس: از شرایطتت در شاهین راضی هستی؟
بله. البته سختی های خاص خودش را دارد اما بازیکن حرفه ای باید تحمل هر شرایطی را داشته باشد.

 فارس: سال ها در دربی بازی کردی و از حال و هوای دربی به خوبی خبر داری. نظرت در مورد مسابقه روز جمعه پرسپولیس و استقلال چیست؟
دربی مسابقه ای است که ربطی به شرایط دو تیم در جدول ندارد. در این چند سال تجربه ای که کسب کردم به این نتیجه رسیدم که هر تیم شجاع تر و کم اشتباه تر باشد می تواند برنده این بازی لقب بگیرد. یک مسئله دیگر هم اهمیت دارد. هر تیمی که کری کمتری بخواند و همه تمرکزش را روی تمرینات بگذارد در این مسابقه موفق تر است.

 فارس: حالا فکر می کنی کدام تیم کری کمتر خوانده؟
در این چند روز متاسفانه سرمربی استقلال مصاحبه های طولانی انجام داده و دم از برنده شدن در دربی زده است. فکر نمی کنم چنین روشی درست باشد.

 فارس: اما فتح الله زاده هم گفته تیم سیزدهم جدولی کری خواندن ندارد.
مدیرعامل با سرمربی فرق دارد. سرمربی مسئول اول فنی تیم است. مدیرعامل که تیم را تمرین نمی دهد پس به صحبت های او نمی شود خرده گرفت اما سرمربی هر حرفی بزند بار روانی را روی دوش بازیکنان می گذارد و این گونه تمرکز تیم بهم می ریزد.

 فارس: در دربی هایی که بودی آیا بازی را به خاطر می آوری که حق استقلال پیروزی نبوده باشد؟
یادم می آید یک سال، پرسپولیس با سرمربیگری دنیزلی بازی بهتری انجام داد اما نتیجه مساوی شد. شرایط طوری رقم خورد که به نفع ما شد.

 فارس: قبول داری در آن بازی اگر پنالتی معدنچی گل می شد شرایط برای استقلال سخت می شد؟
البته به شایدها و نبایدها نباید اهمیت داد. مهم نتیجه پایانی مسابقه است.

 فارس: در مورد تنها دربی که در آن بازنده شدی چه حرفی داری؟
در آن بازی پرسپولیس دو بر یک برد. اگر قبل از شوت کریم باقری سید صالحی دروازه خالی را گل کرده بود این شرایط پیش نمی آمد. این اولین و آخرین شکست من مقابل پرسپولیس بود.

 فارس: می دانیم که از کادرفنی فعلی استقلال دل خوشی نداری. با این شرایط دوست داری استقلال در دربی برنده شود؟
ناراحتی از یک نفر را نباید به هواداران ربط داد. مهم این است که من همیشه استقلالی ام. مثل بعضی ها دو سال در استقلال نبودم که خودم را طرفدار این تیم بدانم. من 14 سال در این باشگاه بودم و طبیعی است که به خاطر مردم و روزهایی که خودم در این تیم داشتم دوست دارم این تیم برنده باشد. من معتقدم اگر نیمکت استقلال هوشیار باشد می توانند پرسپولیس را شکست دهند.

 فارس: با توجه به شرایط دو تیم در هفته گذشته پیش بینی ات از شرایط فعلی دو تیم چیست؟
من پرسپولیس را خطرناک می بینم. آنها برای جبران نتایج گذشته خود می آیند. استیلی اگر برنده این مسابقه شود یک نیم فصل خودش را بیمه کرده است. بازی هفته گذشته استقلال و تراکتورسازی هم فرق مربیان دو تیم را نشان داد. تاثیرگذارترین افراد در نتیجه بازی هفته گذشته مربیان بودند. به نظر من تساوی برای استقلال مقابل پرسپولیس کمتر از باخت نیست چون مهره هایی که این تیم در اختیار دارد قابلیت زیادی دارند.

javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهایاستقلال تهران,وحیدطالب لو, ] [ 15:12 ] [ ادیب بوبردک ]

جوانترين ها و مسن ترين هاي دربي
 

حسن روشن جوانترين و محمد پنجعلي مسن ترين بازيکني است که دربي را تجربه کرده است.


 جوانترين بازيکن: حسن روشن (استقلال)

حسن روشن جوانترين بازيکني است که دربی را تجربه کرده است. روشن در دربی يازدهم که 11 اسفند 1351 انجام شد، 17 سال و 274 روز سن داشت و رکورد وي پس از 39  سال هنوز شکسته نشده است.

مسن ترين بازيکن: محمد پنجعلي (پرسپوليس)

کاپيتان اسبق پرسپوليس در دربی 37 که 11 دي 1371 در چارچوب سوپرجام باشگاههاي تهران انجام شد ، با 37 سال و 190 روز سن براي پرسپوليس بازي کرد. اين بازي با تساوي بدون خاتمه يافت.

***

جوانترين گلزن: حسن روشن(استقلال)

جوان اول استقلال در دهه پنجاه در دربی چهاردهم که 3 خرداد 53 انجام شد، زننده تک گل پيروزي بخش استقلال مقابل پرسپوليس بود. روشن در اين روز 18 سال و 357 روز سن داشت.

مسن ترين گلزن: کریم باقری( پرسپولیس)

کریم باقری در آخرین دربی پایتخت که سرخپوشان برنده شدند، زننده گل برتری پرسپولیس بود و 35 سال و 348 روز سن داشت و رکورد قبلی را که متعلق به محمود فکری بود، شکست.

***

جوانترين مربي: عزت الله وطنخواه (پرسپوليس)

عزت الله وطنخواه در بين همه مربيان پرسپوليس و استقلال که دربی را تجربه کرده اند، جوانترين مربي به شمار مي رود. وطنخواه در دربی هفدهم که 25 مهر 54 انجام شد و با پيروزي سرخپوشان همراه بود، با 32 سال و 258 روز سن روي نيمکت پرسپوليس نشسته بود.

مسن ترين مربي:  علي پروين (پرسپوليس)

علي پروين در دربی پنجاه و نهم که 14 آبان 84 انجام شد و پرسپوليس در ان شکست خورد، با 59 سال و 141 روز سن هدايت پرسپوليس را برعهده داشت. اين اخرين حضور پروين در دربی بود.

javahermarket

تدابير ويژه شهرداري منطقه 22 براي داربي
 

شهرداري منطقه 22 مثل داربي قبل تدابير ويژه اي براي داربي 71 در نظر گرفته است.



azizmohammadi

 امروز عزیزالله محمدی رئیس سازمان لیگ برتر به اتفاق شهردار منطقه 22 برای دیدن آنچه که قرار است تا روز داربی آماده شود به محل رفت.
شهرداری برای اسکان شهرستانی هاکه از شب قبل به ورزشگاه می آیند دست به کار شده است.

javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:خبرهای دربی بزرگ ایران,عزیزالله محمدی, ] [ 3:37 ] [ ادیب بوبردک ]

برهاني:

در بازي با پرسپوليس متفاوت ظاهر خواهيم شد

مهاجم استقلال گفت: هواداران نگران نباشند، مقابل پرسپوليس خوب بازي مي‌کنيم و مي‌بريم.


   آرش برهانی در خصوص شکست 3 بر 2 استقلال مقابل تراکتورسازی و دربی روز جمعه صحبت‌های زیر را مطرح کرد.
متن صحبت‌های برهانی را در زیر می‌خوانید:

* شکست بدی را متحمل شدید...
تمرکز لازم را روی ضربه‌های ایستگاهی نداشتیم و همین مساله به ما ضربه زد. در کل از فرصت‌هایی که داشتیم استفاده نکردیم و آنها از موقعیت‌هایشان نهایت بهره را بردند.

* اما استقلال به جز ضربه میلاد موقعیت چندان خطرناکی نداشت.
ما در ثانیه 30 توسط شریفات موقعیت داشتیم و ضربه سر مجیدی هم خطرناک بود. ضمن آنکه اگر موقعیت‌ها را اشاره کنم بیش  از 5، 6 فرصت می‌شود اما آیا تراکتورسازی به جز آن سه موقعیت فرصت دیگری داشت؟ البته در جریان بازی توپ و میدان در اختیار ما بود ولی حالا همه چیز تمام شده و باید به فکر دیدارهای آینده باشیم.

*قبول داری رویارویی قلعه‌نویی با استقلال باعث ایجاد حساسیت‌هایی شده بود؟
قلعه‌نویی جزیی از این تیم است و شاید روبه‌رو شدن او با استقلال حساسیت‌هایی ایجاد کند، مثلا خسرو حیدری هم وقتی به سپاهان رفت برای هواداران سخت بود اما امسال به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تبدیل شده ولی اعتقاد دارم حساسیت‌ها باید منطقی باشد و این حساسیت‌ها مقطعی است.

*اما هواداران استقلال به اکبرپور خیلی توهین کردند.
 چون هواداران استقلال به سیاوش خیلی علاقه داشتند روی او حساس شدند. اکبرپور تجربه زیادی در این فوتبال دارد و می‌داند که در زمان حضورش در استقلال هواداران خیلی از او حمایت کردند و برایش سنگ تمام گذاشتند و حتی حالا که از استقلال رفته او را دوست دارند ولی در مجموع استقلال بزرگتر از شخص است و این تیم است که همیشه باقی می‌ماند.

* در بازی دیروز 20 دقیقه بازی کردی. از عملکرد خودت راضی بودی؟
این نظر مظلومی بوده که 20دقیقه بازی کنم ولی فقط یکبار پایم به توپ خورد. زمانی که به زمین رفتم بازی  دو بر دو مساوی بود و ما گل می‌خواستیم و حتی بعد از گلی که دریافت کردیم هم به دنبال گل تساوی بودیم ولی اصلا صاحب موقعیت نشدم و فکر می‌کنم نتوانستیم بازی را کنترل کنیم.

*دربی روی این مسابقه برای بازیکنان استقلال تاثیر داشت؟
من چنین چیزی را قبول ندارم و همه بازیکنان ما روی بازی با تراکتورسازی تمرکز کرده بودند. نتیجه منصفانه تساوی بود ولی ما شرمنده این هواداران شدیم.

*با این شکست هواداران استقلال در آستانه دربی خیلی نگران هستند؟
هواداران نگران نباشند، بازیکنان بزرگ زمانی بزرگ لقب می‌گیرند که بتوانند در شرایط سخت خود را ثابت کنند. مطمئن باشید در بازی با پرسپولیس متفاوت ظاهر خواهیم شد و هم خوب بازی می‌کنیم و هم سه امتیاز را می‌گیریم.


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:خبرهای استقلال تهران,آرش برهانی,برهانی, ] [ 14:24 ] [ ادیب بوبردک ]

کري‌خواني فتح‌الله‌زاده با قلعه‌نويي !

کري‌خواني فتح‌الله‌زاده با امير قلعه‌نويي پس از پايان بازي استقلال و تراکتورسازي تبريز جالب توجه بود.


پس از پایان بازی در راهروهای ورزشگاه آزادی علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال با امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی روبه‌رو شد.
فتح الله زاده با وجود شکست در بازی امروز با شوخی به قلعه نویی گفت در تبریز و بازی برگشت جبران می کنیم و شکستتان می دهیم.
سرمربی تیم تبریزی نیز با خنده گفت: بگذارید 24 ساعت از این بازی بگذرد و ریکاوری شوید، بعد این حرف ها را بزنید.


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:فتح‌الله‌زاده با قلعه‌نويي, ] [ 1:15 ] [ ادیب بوبردک ]

مظلومي: شك نكنيد پرسپوليس را در در دربي مي‌بريم

سرمربي استقلال پس از شکست برابر تراکتور سازي گفت: شک نکنيد هفته آينده پرسپوليس را شکست مي‌دهيم.


پرويز مظلومي پس ازشکست 3 بر 2 خانگي برابر تراکتور سازي گفت: بازي سنگيني بود و قابل پيش بيني بود که تراکتور سازي اينگونه بازي کند من به آنها تبريک مي‌گويم. نگراني که قبل از مسابقه داشتم دور بودن بازيکنانم بود. 8- 9 بازيکنم را 2 هفته دراختيار نداشتم و در اين مدت کار تاکتيکي نتوانستيم انجام دهيم.
 
وي ادامه داد: ملي پوشان ما خسته بودند و ما کيفيت لازم را نداشتند. نهايت همکاري را با تيم ملي انجام مي‌دهيم ولي تعداد نفراتي که در تيم ملي داريم به ما لطمه مي‌زند. تراکتور سازي به جز يک نفر همه نفراتش را در اختيار داشت.
 
مظلومي تاکيد کرد: من نگران ضربات ايستگاهي بودم. ميانگين قد بازيکنان حريف بالا بود و من بايد از نفراتي که در جلسات به آنها سپرده بودم که چه کاري کنند انتقاد کنم. ما روي 3 ضربه ايستگاهي 3 گل خورديم. تراکتور سازي موقعيت آنچناني نداشت در حالي که ما يک توپ به تير دروازه آنها زديم و بايد در اوايل نيمه دوم کار را يکسره مي‌کرديم.
 
سرمربي تيم استقلال اظهار داشت: در حالي که بازي 2 -2 بود ريسک کردم و مهاجم آوردم. در حالي که مي‌توانستيم با نتيجه مساوي بازي را کنترل کنيم ولي 3 امتياز را مي‌خواستيم و به همين دليل تيم را هجومي کردم.
 
مظلومي گفت: بازيکنان ما خطاهاي بي موردي انجام دادند. بين دو نيمه به بازيکنان تذکر دادم که به حريف ضربه ايستگاهي ندهند.
 
وي ادامه داد: پيش از دربي به يک تلنگر نياز داشتيم و حالا بچه‌ها بايد بدانند مي‌توانند شکست هم بخورند.
 
وي درباره تعويض نشدن جاسم کرار تصريح کرد: پس از اينکه به روش 4-4-2 تغيير سيستم داديم به ميداودي اجازه داديم از عقب اضافه شود و شوت زني کند که اگر شوت او گل مي‌شد بازي برمي‌گشت. کرار بازيکن خوبي است اما او هم با تيم ملي عراق بوده و ديروز به ما اضافه شد. کرار البته بيمار هم بود و من چون 2 تعويض کرده بودم نمي‌توانستم کرار را هم بيرون بکشم.
 
مظلومي تصريح کرد: قبل از بازي حريف را آناليز کرده بوديم اما سهل انگاري شد و بازيکنان ما خوب کار خود راانجام ندادند. حتما بازيکناني که سهل انگاري کردند را جريمه مي‌کنيم چرا که برخي از بازيکنان ما در صحنه گل 4- 5 متر با بازيکنان حريف فاصله داشتند.
 
سرمربي استقلال در پاسخ به اين سؤال که شما در حالي از ملي پوشانتان ابراز نارضاتي مي‌کنيد که 2 گل تيم‌تان را دو بازيکن ملي پوش به ثمر رساندند گفت: بازيکن ملي پوش ما در اختيار کي روش بودند و باافکار او کار مي‌کردند. من افکار ديگري دارم. حرف من اين است که اگر بازيکنان ملي پوشانمان را در اختيار داشتيم با کيفيت بالاتري بازي مي‌کرديم. ما وليد علي را که در خدمت تيم ملي کويت است هنوز در اختيار نداريم. تماشاگران ما را رو سفيدکردند و ما بايد پاسخگوي آنها باشيم.
 
وي گفت: کيانوش رحمتي با آمپول به ميدان رفت و من در خط هافبک کمبود نيرو داشتم. من بايد به هواداران جوابگو باشم با اين شکست چطور مي‌توانم مردم را راضي نگه دارم؟
 
 مظلومي درباره ديدار هفته آينده با پرسپوليس عنوان کرد شرايط اين مسابقه فرق مي‌کند. ما در آن يازي تميوريان را در اختيار خواهيم داشت. پرسپوليس مقابل ذوب آهن بازي خوبي انجام داد اما شک نکنيد که ما حتما دربي را مي‌بريم.
 
مظلومي در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره رفتار هواداران استقلال با امير قلعه نويي و سياوش اکبر پور و سر دادن شعار امير ضد فوتبال  گفت: من متوجه چيزي نشدم اما بايد بگويم که بازيکنان حريف خود را روي زمين مي انداختند و پس از چند ثانيه خود از جايشان بلند مي‌شدند. من نمي‌دانم که چگونه است که يک بازيکن مصدوم مي‌شود و پس از چند ثانيه از جايش بلند مي‌ود.
 
وي اضافه کرد: مردم ما هميشه بازيکناني که از استقلال مي‌روند را دوست دارند اما بايد بگويم چيز خاصي نديدم و متوجه موضوعي که شما مي‌گوييد نشدم.
 
سرمربي استقلال در پايان درباره خوشحالي پس از گل اول گفت: به هر حال تيم من گل زده بود و بايد خوشحالي مي‌کردم. اگر در تيم ديگري باشم غير از بازي با استقلال همواره خوشحالي مي‌کنم.

 

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای استقلال تهران,مظلومی, ] [ 22:37 ] [ ادیب بوبردک ]

قلعه نويي:تيمي كه 3گل مي‌زند ضدفوتبال بازي نمي‌كند

 

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: وقتي در خانه استقلال سه گل به ثمر مي رسانيم به اين معني است که ضد فوتبال بازي نکرده ايم.


 

امير قلعه نويي پس از برتري 3 بر 2 تراکتور سازي مقابل استقلال در ورزشگاه آزادي عنوان کرد. 2 تيم بازي خوبي ارائه کردند و به نظر من برنده اصلي هواداران بودند. با توجه به اينکه در تراکتور سازي مسئوليت دارم اين برد را به هواداران خودمان تبريک مي‌گويم و دستشان را مي‌بوسم.
 
وي ادامه داد: ديداري که 5 گل داشته باشد و موقعيت‌هاي فراواني در آن خلق شود از نظر کيفي خوب است. ما روي نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرديم که اجازه دهيد با توجه به اينکه آنها هفته آينده با پرسپوليس بازي دارند و ما نيز مسابقه داريم آنها را بيان نکنم.
 
قلعه نويي تصريح کرد: گل‌هايي که خورديم روي اشتباه فردي بود. به ويژه گل دوم که ما در آن لحظات سوار بازي بوديم روي اشتباهات بچه گانه گل خورديم و با تغييراتي که داديم موفق شديم.
 
سرمربي تراکتور سازي در مورد شانس قهرماني اين تيم گفت: با يک برد به هيچ کس جام نمي دهند. تازه کار سخت ما آغاز شده است و فردا بايد بيشتر تلاش کنيم.
 
قلعه نويي در پاسخ به خبرنگاري که گفت: خيلي ها مي‌گفتند تراکتور سازي شخصيت قهرماني ندارد اظهار داشت: اين حرف شما به طرفداران تيم ما و مردم استان آذربايجان شرقي بر مي‌خورد. من اين گونه مي‌گويم که شايد مي‌گفتند قابليت قهرماني ندارد نه شخصيت قهرماني. تراکتور سازي پشتوانه خوب مردمي دارد.

وي گفت: 50 درصد تغييرات داشتيم و بايد هماهنگ تر شويم و نگرش بازيکنان نيز بهتر شود، با اين حال با يک برد در باره قهرماني حرف نمي‌زنم.
 
قلعه نويي در پاسخ به سؤال خبرنگاري که درباره نحوه برخورد باشگاه استقلال و مسئولان باهواداران تبريزي سؤال پرسيده بود گفت: من درباره مستطيل سبز صحبت مي‌کنم اما بايد بدانم تماشاگران تراکتور سازي استثنايي هستند. ما در اين بازي احساس غربت نکرديم.
 
سرمربي تراکتور سازي در مورد اينکه تماشاگران استقلال او را به ضد فوتبال متهم کردند تاکيد کرد: مشخص است وقتي که 3 گل مي‌زنيم ديگر ضد فوتبال بازي نکرده‌ايم. به هر حال وقتي تيمي که مي‌بازد از اين صحبت‌ها مطرح مي‌شود ولي از نظر من اشکالي ندارد. من عادت ندارم اين گونه بازي کنم. حاج صفي مصدوم شد و ما مجبور شديم تعويض کنيم پس وقت تلف نکرديم.
 
قلعه نويي درپاسخ به اينکه هواداران استقلال عليه او و سياوش اکبر پور شعار دادند، عنوان کرد: من تمرکزم روي مسابقه است ولي بايد طرفداران را دوست داشته باشيم. همين که جوان‌هاي ما مي‌آيند و 7 و 8 ساعت از وقت‌شان را در ورزشگاه سپري مي‌کنند خوب است. شما سري به پارک‌ها بزنيد و ببنيد چه خبر است. من ازهواداران استقلال دل گير نيستيم اما به آنها توصيه مي‌کنم به کسي فحش ناموسي ندهند. اين رفتار زياد خوب نبود.
 
قلعه نويي در پايان گفت: در نيم فصل دوم عيار تيم‌ها بيشتر مشخص مي‌شود و من اکنون از قهرماني حرف نمي‌زنم هرچند که با پتانسيلي که داريم مي‌توانيم به آينده اميدوار باشيم.

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ برتر,بازی استقلال و تراکتور سازی,قلعه نویی, ] [ 22:22 ] [ ادیب بوبردک ]

علي دايي با 34 سال در سال 82 مسن ترين آقاي گل برتر بوده است و فرهاد مجيدي، حالا مي تواند رکورد او را بشکند.


فرهاد مجیدی 35 ساله با زدن 5 گل صاحب عنوان آقای گل در لیگ برتر است. در ادوار گذشته مردان زیادی در سن بالای 30 سالگی، آقای گل مسابقات لیگ کشور شده اند. این نفرات عبارتند از:

1- محمد احمد زاده (ملوان انزلی) 17 گل در 23 بازی/ 30 ساله / سال 69

2- فرشاد پیوس (پرسپولیس) 11 گل در 22 بازی / 30 ساله / سال 70

3- عباس سیمکانی (ذوب آهن) 17 گل در 26 بازی/ 32 ساله / سال 72

4- فرشاد پیوس (پرسپولیس) 20 گل در 23 بازی / 33 ساله / سال 73

5- اصغر مدیر روستا (بهمن) 17 گل در 28 بازی / 30 ساله / سال 79

6- رضا صاحبی (ذوب آهن) 14 گل در 22 بازی / 30 ساله / سال 79

7- علی دایی (پرسپولیس) 16 گل در 26 بازی/ 34 ساله / سال 82

جالب است بدانید که در دهه 60 و در جریان مسابقات فوتبال باشگاه های تهران هم چند بار این اتفاق رخ داد.

- در سال 1361 علی پروین 36 ساله، در سال 1363 علی پروین 38 ساله و در سال 70 فرشاد پیوس 30 ساله در مسابقات باشگاه های تهران آقای گل شدند.

علی دایی با 34 سال در سال 82 مسن ترین آقای گل برتر بوده است و فرهاد مجیدی، حالا می تواند رکورد او را بشکند.

javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ] [ 5:15 ] [ سینا ]

مهلت AFC به استقلال و پرسپوليس تمديد شد

اولتيماتومي که کنفدراسيون فوتبال آسيا براي فوتبال ايران تعيين کرده بود تا مدارک باشگاه‌هايش براي حضور در ليگ قهرمانان قاره‌کهن را تکميل کند، به خاطر تعطيلات عيد فطر در ايران و مالزي يک هفته تمديد شد تا استقلال و پرسپوليس هم هيئت مديره‌هايشان را بشناسند!


 مشکلاتی که تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا دارند، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را برآن داشت تا با دادن اولتیماتومی از این باشگاه‌ها بخواهد که مشکلات و نواقص ورزشگاه‌ها و باشگاه‌ها را تا روز 11 شهریورماه برطرف کنند و مدارک آن را در اختیار این کنفدراسیون قرار دهند.
 
 براین اساس تیم هایی که در لیگ حرفه‌ای حضور دارند و یا سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند باید ورزشگاه های محل برگزاری مسابقاتشان را به استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا برسانند و از سوی دیگر ساختار تشکیلاتی باشگاه‌هایشان نیز باید مطابق با معیارهای این کنفدراسیون باشد.
 
 در این میان استقلال و پرسپولیس که فصل آینده جزو نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند از نظر تشکیلاتی دچار مشکلاتی هستند که مهمترین آن نداشتن هیئت مدیره و مدیرعامل است که باید تا روز 11 شهریور این مشکل حل می شد.
 
 عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار مهر خبر تمدید مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا به فوتبال ایران را تایید کرد و گفت: با توجه به تعطیلاتی که در ایران با آن مواجه شدیم و تعطیلاتی که در مالزی پیش رو خواهیم داشت، کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست ایران برای تمدید این مهلت موافقت کرد.
 
 محمدی افزود: براساس توافقی که با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتیم، فوتبال ایران باید تا روز 18 شهریورماه مدارک خود را تکمیل و به این کنفدراسیون ارائه دهد. استقلال و پرسپولیس هم یک هفته دیگر فرصت دارند که اسامی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل خود را به سازمان لیگ برتر ارائه کنند.


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:AFC,خبرهای پرسولیس,خبرهای استقلال, ] [ 15:28 ] [ ادیب بوبردک ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 1314
بازدید کل : 50100
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا