قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هفته هفتم ليگ برتر فوتبال

توقف شاهين مقابل ذوب آهن

دو تيم شاهين بوشهر و ذوب اهن اصفهان در آخرين ديدار هفته هفتم ليگ برتر فوتبال ايران به تساوي 1 بر 1 رسيدند.


 هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری دیدار شاهین بوشهر و ذوب آهن اصفهان به پایان رسید.

 این دیدار که از ساعت 20:30 امشب در بوشهر آغاز شده بود در نهایت با نتیجه تساوی 1 بر 1 به پایان رسید. در این دیدار ابتدا شاهین بوشهر در دقیقه 61 با گلزنی مهدی نوری پیش افتاد ولی این ذوب آهن بود که با یک تعویض طلایی توسط ابراهیم زاده به بازی برگشت و توسط محمد احمدپوری، بازیکن سابق شاهین، که به صورت جانشین وارد بازی شده بود، در دقیقه 72 به گل تساوی دست یافت.

 داور این دیدار علیرضا فغانی بود که در دقیقه 45 به حسین ماهینی و در دقیقه 56 به علی احمدی از ذوب آهن اخطار داد و نیز ایوان پتروویچ از شاهین را در دقیقه 92 با کارت زرد جریمه کرد.


javahermarket

اظهارنظر جنجالي مورينيو در مورد خديرا

سرمربي پرتغالي رئال بعد از شکست 1-0 تيمش مقابل لوانته، تصميمات داور، حرکات تحريک آميز بازيکنان حريف و بي انظباطي سامي خديرا، هافبک تيمش را عامل اين شکست دانست.


 به گزارش رسانه های اسپانیایی، انتقاد علنی ژوزه مورینیو از بازیکنان تیمش با واکنش بازیکنان تیم روبرو شد.

 سرمربی پرتغالی رئال بعد از شکست 1-0 تیمش مقابل لوانته، تصمیمات داور، حرکات تحریک آمیز بازیکنان حریف و بی انظباطی سامی خدیرا، هافبک تیمش را عامل این شکست دانست.

 به گزارش نشریه ال پائیس، اننقاد علنی از یکی از بازیکنان تیم، موجب شود تا بازیکنان اصلی تیم به این مسئله واکنش نشان دهند.

 یک منبع نزدیک به تیم رئال اعلام کرد که کارت قرمزی که خدیرا دریافت کرد به دلیل اطاعت از دستورات تاکتیکی مورینیو بود.

 براساس گزارش ها مورینیو از بازیکنانش خواسته بود تا به هر تصمیم داور اعتراض کنند و همین مسئله موجب شد تا بازیکنان لوانته در مقابل هم 2.5 خطایی که انجام دادند، یک کارت زرد دریافت کنند، در حالی که آمار قبلی آنها 1 کارت زرد به ازای هر 7 خطا بود.


 خدیرا به خاطر خطا روی بازیکن حریف در میانه زمین اخراج شد اما زمانی که مورینیو بی انظباطی او را دلیل شکست تیم عنوان کرد، موجب خشم بازیکنان شد.


 نشربه کاتالانی اسپورت نیز با اعلام این موضوع خاطر نشان کرد که این اولین باری است که بازیکنان رئال به صحبت های مورینیو در رسانه ها واکنش نشان می دهند.


 البته مورینیو می تواند مطمئن باشد که بازیکنان پرتغالی تیم به ویژه کریس رونالدو، په په و کاروالیو که مدیر برنامه های شان، خورخه مندس، مدیر برنامه مورینیو نیز هست، همچنان از او حمایت خواهند کرد.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز رئال مادرید,مورینیو,سامی خدیرا,خدیرا,, ] [ 22:59 ] [ ادیب بوبردک ]

آنلکا: قصد ندارم از چلسي جدا شوم

قرارداد اين مهاجم 32 ساله با آبي ها در پايان اين فصل تمام خواهد شد و به نظر مي رسد اين باشگاه تمايلي براي تمديد قرارداد اين بازيکن ندارد.


 نیکلاس آنلکا، مهاجم فرانسوی چلسی، شایعه جدایی اش از این باشگاه در ژانویه را رد کرد.


 قرارداد این مهاجم 32 ساله با آبی ها در پایان این فصل تمام خواهد شد و به نظر می رسد این باشگاه تمایلی برای تمدید قرارداد این بازیکن ندارد.


 با این وجود این ملی پوش سابق فرانسوی تاکید کرد که در چلسی خواهد ماند و اعلام کرد که از بازی در آبی ها لذت می برد.


 او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه چلسی گفت:" از چند باشگاه مختلف به عنوان مقصد بعدی من نام برده شده اما این به آن معنی نیست که من می خواهم از چلسی جدا شوم.

 من چلسی را دوست دارم و می خواهم در این باشگاه بمانم. به همین دلیل هنوز اینجا هستم. باید ببینم در دسامبر چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. اگر در آن زمان بمانم، آن وقت باید ببینیم در ژوئن چه اتفاقاتی رخ می دهد.


 از بودن در اینجا راضی هستم، من این باشگاه را دوست دارم و همین طور همه کسانی که اینجا هستند. اما باید ببنیم چه پیش می آید چون این موضوع تنها به من مربوط نمی شود.


 من چهار سال است که اینجا هستم و از اتفاقاتی که در این مدت در این باشگاه رخ داد، راضی هستم."


 آنلکا تاکنون 344 بازی در لیگ برتر در تیم های آرسنال، لیورپول، بولتون و چلسی انجام داده و 123 بار گلزنی کرده است.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای شیرهای لندنی,خبرهای روز چلسی,آنلکا, ] [ 21:44 ] [ ادیب بوبردک ]

پخش مستقیم فوتبال رئال مادرید - سانتاندر 30 شهریور



رئال مادرید - سانتاندر
هفته چهارم لالیگا
چهارشنبه ، 30 شهریور 1390

ساعت : 22:30


فعلا که خبری از شبکه 3 نیست! از شبکه های زیر میتونید بازی را دنبال کنید:

Al Jazeera Sport +2
Arena Sport 2 [MAXtv]
Arena Sport 3 (serbia)
C+ Extra 4 (sweden)
C+ Fotball (norway)
C+ Liga (spain)
C+ Sport (france)
C+ Sport 1 (poland)
C+ Urheilu (finland)
Conn-X Sport 1
Digi Sport 1 (romania)
Duhok TV
NTV Spor
RAHE FARDA
NTV+ Football
Qellat TV
Sky Calcio 10
Sky Sports 3 (uk/ireland)
Sport 1 (cze/svk)
Sport 1 (lithuania)
Sport 2 (hungary)
Sport 5+ (israel)
Sport TV1
SuperSport 2 [DigitAlb]
TRK Futbol
TV+ (bulgaria)
~ Al Jazeera Sport HD2
~ C+ Liga HD
~ C+ Sport HD (france)
~ C+ Sport HD (poland)
~ Sky Sports HD3 (uk/irl)
~ Sport 1 HD (netherlands)
~ Sport 5 HD (israel)
~ SuperSport HD2

javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:پخش مستقیم فوتبال رئال مادرید - سانتاندر 30 شهریور, ] [ 19:10 ] [ ادیب بوبردک ]

نژادفلاح: هواداران راضي شوند، استيلي مي ماند

عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس، گفت: تعيين زمان براي سرمربي يک تهديد است، نه فرصت. چرا که فشار و استرس اين زمان اجازه عملکرد مناسب را به سرمربي و تيم نخواهد داد.


 محمد حسين نژاد فلاح پس از دومين نشست اين هيات مديره گفت: اولين جلسه شب گذشته در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد ولي امروز نيز اولين جلسه در باشگاه برگزار شد و طبيعي است که پس از بازي روز يکشنبه، جلسه معارفه و توديع در باشگاه انجام خواهد شد ولي چون بازي روز يکشنبه براي ما خيلي مهم بود، امروز براي اين بازي برنامه ريزي شد که قرار شد با تمام وجود از تيم حمايت کنيم و انشاءا... پرسپوليس بتواند بردش را در اين بازي داشته باشد.


 وي مهمترين اولويت براي پيشرفت پرسپوليس را نياز به يک برنامه زمانبندي دانست و افزود: اولويت بندي نيازمند يک برنامه زمانبندي شده است که طي چند جلسه بتوانيم اولويت بندي کنيم. آنچه که براي ما مهم است خارج کردن پرسپوليس از وضعيت فعلي است که اين بدست نمي آيد جز با بردها و ما در حال حاضر تنها به برد تيم فکر مي کنيم و تمام توان اعضاي هيات مديره، مدير عامل، کادر فني و بازيکنان در اين است که با بردهاي پي در پي بتوانند دل هواداران را شاد کنند و در يک کلمه اگر بخواهم بگويم که اولويت باشگاه در چيست؟ بايد بگويم جلب رضايت هواداران. من واقعا از هواداران عزيز و ارزشمند که روزهاي سختي را پشت سر گذاشته اند عذرخواهي مي کنم. هواداران مطمئن باشند که همت ارکان باشگاه جلب رضايت آنها است.


 او در پاسخ يه سوالي درباره وضعيت استيلي و زمان فرصت داده شده به او تصريح کرد: مسلما اين تغيير و تحول براي برد بوده و ما وضعيت خوبي را در جدول رده بندي نداريم. منتهي همه بايد دست به دست هم بدهيم تا سير صعودي بردهاي تيم دنبال شود و طبيعتا اگر آقاي استيلي بتوانند اين سير صعودي را طي و حفظ کنند که موجب رضايت مندي هواداران باشد و چه کسي بهتر از ايشان.


 وي خاطرنشان کرد: تعيين زمان براي سرمربي تهديد است نه فرصت، اگر ما براي ايشان فرصت تعيين کنيم وي را تهديد کرده ايم و اينکه بگوييم يک برد يا دو برد فرصت دارد يک استرس را به او وارد کرده ايم. اين فرصت از اول تا آخر به آقاي استيلي داده شده، به شرطي که ايشان نيز بتواند رضايت مندي هواداران را جلب کند.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای پرسپولیس,استیلی,هواداران پرسپولیس,خبرهای پیروزی, ] [ 18:44 ] [ ادیب بوبردک ]

پورحيدري‌: حذف استقلال ربطي به نجف‌نژاد نداشت

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: حذف استقلال از ليگ قهرمانان آسيا ربطي به نجف‌نژاد نداشت.


 منصور پورحیدری قبل از شروع تمرین استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از هر چیز به اعضای هیئت مدیره استقلال خسته نباشید می‌گویم. تا قبل از اعلام اسامی نمی‌دانستم چه کسانی قرار است انتخاب شوند ولی می‌دانم همه این نفرات با استقلال زندگی کرده‌اند. امیدوارم هرچه زودتر این نفرات با هم هماهنگ شوند.
 وی در پاسخ به این سؤال که حضور مقداد نجف نژاد در هیئت مدیره استقلال تداعی‌کننده حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا است، گفت: این مسئله هیچ ربطی به نجف نژاد نداشت در حذف استقلال کسان دیگری دخیل بودند و نجف نژاد سالها تجربه مدیریتی دارد.
 سرپرست تیم استقلال در مورد حضور حسین فرزامی و جواد زرینچه در هیئت مدیره گفت: این 2 نفر از پیشکسوتان استقلال هستند. امیدوارم مشکلات تیم را در مدت کوتاهی حل کنند من رسولی نژاد و صابر را نمی‌شناسم اما می‌دانم یکی از آنها قبلا عضو هیئت مدیره بوده است.
 پورحیدری در پایان در مورد اخطار فیفا به استقلال و احتمال کسر 6 امتیاز از این تیم گفت: این مسئله مشکل خاصی نیست اما بعضی ها دوست دارند آن را بزرگ کنند و به استقلال ضربه بزنند.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای استقلال تهران,پور حیدری,سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران, ] [ 18:40 ] [ ادیب بوبردک ]

کاراگر:بابازگشت جرارد همه چيز درست ميشود

کاپيتان باشگاه ليورپول 6 ماه است به دليل مصدوميت خانه نشين است اما اکنون در آستانه بازگشت به ترکيب اين تيم قرار دارد.


 جیمی کاراگر مدافع باشگاه لیورپول از بازگشت استیون جرارد کاپیتان این تیم که به دلیل مصدومت 6 ماه است برای تیمش به میدان نرفته استقبال کرد.

 کاپیتان لیورپول از ماه مارس به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران دور از میادین است و گفته می شود در دیدار جام اتحادیه مقابل برایتون به ترکیب لیورپول باز خواهد گشت.

 لیورپول در دو هفته اخیر لیگ برتر دو شکست را تجربه کرده که آخرین آنها مقابل تاتنهام و با نتیجه چهار بر صفر بوده است. کرگر معتقد است با بازگشت جرارد به ترکیب اصلی این تیم شرایط بهتر می شود و لیورپول بار دیگر به اوج باز می گردد.

 او در گفتگو با دیلی اکسپرس می گوید:" بازگشت او اعتماد به نفس تمام بازیکنان را افزایش خواهد داد. جای تاسف است که او را از ابتدای فصل از در اختیار نداشته ایم اما بازگشت او می تواند همه چیز را عوض کند."

 "او کاپیتان لیورپول است و بدون شک یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است."


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیورپول,کاراگر,جرارد, ] [ 17:54 ] [ ادیب بوبردک ]

باواريايي ها به دنبال ماريو گوتزه

باشگاه بايرن مونيخ قصد دارد ماريو گوتزه ستاره جوان دورتموند را در مهلت نقل و انتقالات زمستاني به خدمت بگيرد.


 باشگاه بایرن مونیخ که پیش از این نیز علاقه خود را به جذب ماریو گوتزه اعلام کرده بود قصد دارد در مهلت نقل و انتقالات زمستاین این هافبک 19 ساله را به خدمت بگیرد.

 در حالی که دورتموند شروعی چندان خوبی در این فصل رقابتهای بوندسلیگا نداشته جدا شدن این بازیکن از قهرمان فصل گذشته بوندسلیگا بعید به نظر نمی رسد.

 این در حالی است که باشگاه دورتموند پیش از این اعلام کرده گوتزه را تنها به باشگاه های غیر آلمانی می فروشد. آنها تابستان امسال پیشنهاد باشگاه آرسنال را که گفته می شد بین 28 تا 34 میلیون یورو است را رد کردند.

 با این حال اولی هوینس رئیس بایرن ابراز امیدواری کرد گوتزه را به آلیانس آره نا بیاورد.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای بایرن مونیخ,باواریایی ها,ماریا گوتزه, ] [ 17:43 ] [ ادیب بوبردک ]

گاسپريني اخراج شد

باشگاه اينتر تصميم گرفت سرمربي خود را بعد از کسب نتايج ضعيف برکنار کند.


 باشگاه اینتر جاین پیرو گاسپرینی سرمربی خود را بعد از کسب نتایج ضعیف برکنار کرد.

 وب سایت رسمی باشگاه اینتر اعلام کرد:" دانیله برنازانی و جوزپه بارزی تا اطلاع ثانوی مسئولیت کادر فنی را بر عهده خواهد داشت. همچنین از تلاش های جیان پیرو گاسپرینی نیز در این مدت تشکر می کنیم."

 گاسپرینی 53 ساله بعد از رفتن لئوناردو به عنوان جانشین او روی نیمکت اینتر نشست اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و نتایج بسیار ضعیفی با نایب قهرمان فصل گذشته کسب کرد و در نهایت از سمت خود برکنار شد.

 گاسپرینی کار خود را با شکست دو بر یک مقابل میلان در سوپرکاپ ایتالیا آغاز کرد. سپس در روز اول سری آ چهار بر سه مغلوب پالرمو شد و در دو بازی بعدی نیز با رم بدون گل به تساوی رسید و شب گذشته نیز سه بر یک مقابل تیم تازه صعود کرده نوارا شکست را پذیرفت.

 آنها همچنین در رقبات های لیگ قهرمانان با نتیجه یک بر صفر مقابل ترابوزان شکست را پذیرفتند.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای اینتر میلان,گاسپرینی,جانشین گاسپرینی,, ] [ 16:54 ] [ ادیب بوبردک ]

معاونان و مشاوران كاشاني هم استعفا كردند

معاونان و مشاوران سابق حبيب کاشاني در باشگاه پرسپوليس به صورت دسته جمعي از مسئوليت‌هايشان استعفا کردند.


 به دنبال استعفاي حبيب کاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس جمعي از معاونان و مشاوران وي در باشگاه به صورت دسته جمعي استعفا دادند.

 متن استعفا نامه آن‌ها خطاب به کاشاني به زير مي‌آيد:


تاريخ: ‌‌٩٠/٦/٢٩
شماره: پ ص ‌‌١٠٤٤ـ‌‌١/٩٠


برادر گرامي جناب آقاي حبيب کاشاني
سرپرست محترم باشگاه پيروزي (پرسپوليس)
سلام عليکم

 توفيق داشتيم به مدت دو سال تحت مديريت صادقانه، خالصانه و مدبرانه جنابعالي در باشگاه فرهنگي ورزشي پيروزي (پرسپوليس) بي‌هيچ چشم داشتي خدمتگزاري کنيم.


 اگر چه با همه کمبود امکانات مادي و فني در اين مدت تيم فوتبال بزرگسالان باشگاه را به لطف خداي بزرگ و ائمه معصومين (ع) به قهرماني پياپي در جام حذفي رسانديد ليکن ظاهرا به خاطر تنگ نظري‌ها، زياده خواهي‌ها و ايجاد جو نامناسب که بعضي از افراد جريانات فشار مضاعفي بر روي کادر فني و بازيکنان تيم فوتبال آورده است، تصميم به کناره گيري از فعاليت در باشگاه گرفته‌ايد.


 اين جانبان ضمن تشکر صميمانه از جنابعالي که فضاي خدمت در باشگاه بزرگ و مردمي پرسپوليس را برايمان ميسر ساختيد و نيز به دليل اين که فضا براي تصميم‌گيري مديريت جديد جهت به کارگيري مورد نظر خويش ايجاد کنيم، استعفاي خود را اعلام مي‌داريم.


 اميدواريم مرحمت پروردگار، توجهات آقا امام زمان (عج) و دعاي خير مردم بزرگوار که صاحبان اصلي اين باشگاه هستند، موجبات عزت و سربلندي بيش از پيش شما را به ارمغان بياورد.


والسلام


‌‌١ـ عباس حسنعلي پور (معاون فرهنگي و عضو کميته انضباطي)


‌‌٢ـ‌ محمد رسايي (مشاور اجرايي و رييس کميته انضباطي)


‌‌٣ـ مصطفي خيريان (مشاور امور هماهنگي و پشتيباني و مدير تشريفات)


‌‌٤ـ منصور بيگ محمدلو (مدير روابط عمومي)


‌‌٥ـ مصطفي شکري (معاون حقوقي)


‌‌٦ـ ابوذر مختاري (مشاور و رييس کانون هواداران)


‌‌٧ـ امير عامري (مشاور مدير عامل در امور درآمدزايي)


‌‌٨ـ موسي حسيني راوندي (مديريت سايت باشگاه)


‌‌٩ـ اکبر محمدزاده (مديريت باشگاه امام رضا (ع) )


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:رويانيان,مدیر عامل جدید پرسپولیس,خبرهای روز پرسپولیس,اسعفا مدیران, ] [ 16:41 ] [ ادیب بوبردک ]

شوستر:مورينيو نميخواهد از فوتبال واقعي حرف بزند

سرمربي آلماني پيشين رئال مادريد با انتقاد از عملکرد آقاي خاص گفت: مورينيو دوست ندارد از فوتبال واقعي حرف بزند و مدام بازيکنانش را قرباني مي کند.


 به نقل از آس اسپانیا، برند شوستر که با رئال مادرید خوب نتیجه نگرفت و بی سر و صدا از کار برکنار شد روز گذشته درخصوص نحوه عملکرد خوزه مورینیو گفت: هر کارشناس یا خبرنگاری در مورد رئال مادرید زمان مربیگری من تحقیق کند متوجه می‌شود که من مسئول اول و آخر همه نتایج بودم و در کنفرانس‌های خبری در اوج عصبانیت به هیچ‌کسی توهین نکردم؛ اما مورینیو دوست ندارد درباره فوتبال حرف بزند و مدام بازیکنانش را قربانی نتیجه گیری ضعیف خود می‌کند.

 شوستر ادامه داد: بهانه تراشی و تیتر روزنامه‌ها شدن که کاری ندارد. رئال مادرید اکنون بازیکنانی در اختیار دارد که هر مربی بزرگی باید با این تیم قهرمان شود و در غیر این صورت باید قبول کند که جایگاهی در مربیگری حرفه‌ای جهان ندارد. در کجای دنیا می‌شود امکانات باشگاه رئال مادرید را داشت و مدام از ناداوری حرف زد؟


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز رئال مادرید,شوستر,کهکشانی ها, ] [ 16:34 ] [ ادیب بوبردک ]

داوران هفته هشتم ليگ برتر فوتبال
 

فغاني و قهرماني در هفته هشتم براي تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال قضاوت مي کنند.


 اسامی داوران به شرح زیر است:
 یکشنبه 3/7/90- هفته هشتم
مقاومت شهید سپاسی - پرسپولیس ورزشگاه حافظیه شیراز – ساعت 18:30
علیرضا فغانی-محمدرضا ابوالفضلی-حسین خانبان-محمد کمانی-ناظر:عبود سنگاشکن

داماش – راهن آهن – ورزشگاه عضدی رشت – ساعت 17:30
هدایت ممبینی-بهرام نقوی-مهدی عالیقدر-رسول رهبرفام-ناظر:علی خسروی

نفت تهران – ملوان – ورزشگاه دستگردی تهران – ساعت 17:30
حسین زرگر-مسعود فرح نیا-بهروز برون-غلامرضا مستقیم-ناظر:سید رضا غیاثی

صبای قم – فولاد خوزستان – ورزشگاه یادگار امام (ره) قم – ساعت 18:30
محمود رفیعی-مجید ویشگاهی-علیرضاایلدروم-محمد ملکی-ناظر:ابراهیم میرزابیگی

شهرداری تبریز – شاهین بوشهر – ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز – ساعت 17:45
محسن ترکی-محمد رضا منصوری-حمید نظری-محمد رضا اکبریان-ناظر:مسعود مرادی

نفت آبادان – تراکتورسازی – ورزشگاه تختی آبادان – ساعت 18:45غلامرضا جباری-بابک داوری-مصطفی فراهانی-اسماعیل آمری-ناظر:محمد تولایی

 دوشنبه 4/7/90- هفته هشتم
استقلال – سایپا – ورزشگاه آزادی تهران – ساعت 18:30
محسن قهرمانی-حسن کامرانی فر-سعید زارع-منصور نوری-ناظر:حسین عسگری

javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:داوران هفته هشتم ليگ برتر فوتبال, ] [ 16:23 ] [ ادیب بوبردک ]

ميلان به دنبال مهاجم يوونتوس

قهرمان سري آ قصد دارد با جذب کراسيچ خط حمله خود را تقويت کند.


 

   به نوشته روزنامه کوریره دلواسپورت مسئولان باشگاه میلان قصد دارند میلوس کراسیچ بال کناری باشگاه یوونتوس را به خدمت بگیرند.

 

این بازیکن 26 ساله در دو بازی نخست بووه در این فصل نیمکت نشین بوده آنتونیو کونته سرمربی این تیم به سیمونه په په فرصت بازی داده است.

 

این در حالی است که مارکو نالتیلیچ مدیر برنامه های کراسیچ هفته گذشته اعلام کرد این بازیکن از حضور در یووه کاملا راضی است.

 

هنوز مشخص نیست ستاره اسبق زسکا مسکو جایی در برنامه های کونته در این فصل دارد یا خیر اما میلانی ها امیدوارند در مهلت نقل و انتقالات زمستانی این بازیکن را به خدمت بگیرند.

پیش از این باشگاه های بزرگی نظیر منچستریونایتد و چلسی خواهان جذب کراسیچ شده بودند. او تا سال 2014 با یووه قرارداد دارد.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای آث میلان,میلان,کراسیچ,مهاجم یوونتوس, ] [ 16:4 ] [ ادیب بوبردک ]

لئوناردو و تمجيد از خاوير زانتي

سرمربي پيشين اينتر اعلام کرد اعداد به هيچ‌وجه نمي توانند چهره اصلي زانتي را نشان دهند.


    به نقل از سایت اینترمیلان، خاویر زانتی در دیدار تیمش با نووارا توانست به رکورد 757 بازی برای این تیم برسد و رکورد جوزپه برگومی را پشت سر بگذارد.

خاویر زانتی تابستان 1995 از بانفیلد آرژانتین به اینتر پیوست و در 16 سال گذشته در 757 بازی برای این تیم به میدان رفت تا به اسطوره باشگاه تبدیل شود.

لئوناردو در این خصوص گفت: اعداد به تنهایی نمی‌توانند ارزش او برای اینتر و دنیای فوتبال را توصیف کنند. اگر قرار باشد در این مورد به او تبریک بگویم، کلمه‌ها و جملات نمی‌توانند به کمکم بیایند. نمی‌دانم باید چه بگویم.

وی ادامه داد: زانتی رکورد دیگری را نیز به ثبت رسانده است. او در تمام این سال‌ها بدون افت بازی کرده و هیچ‌گاه نمی‌‌توانید از او در مورد بازی بد انتقاد کنید. چه کسی را می‌یابید که بتواند از او در این مورد ستایش نکند؟


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای اینتر میلان,نرآتزوری ها,لئوناردو,خاویر زانتی,, ] [ 15:40 ] [ ادیب بوبردک ]

گزينه هاي جانشيني گاسپريني/شايد رانيه ري!

اينترميلان که به قول دوستدارانش 5 سال است که بالاي رم,ميلان,يوونتوس و ناپولي قرار دارد,اکنون وارد فاز جديدي شده است.


   جیان پیرو گاسپرینی سرمربی تازه وارد نراتزوری تا به اینجای کار 2 باخت و یک تساوی بدست آورده است تا آغاز کارش در اینتر با ناکامی باشد.آغازی که خیلی زود به پایان خواهد رسید؟آخرین باخت این مرد,شب گذشته مقابل نووارا بود که با سه گل مغلوب شد.بعد از این باخت نیز ماسیمو موراتی اعلام کرد که باید تصمیمی تازه گرفته شود!
شنیده می شود کلودیو رانیه ری سرمربی سابق تیم رم یکی از جانشینان احتمالی گاس می باشد!کلودیو همیشه خود را یک رمی معرفی می کرد و روزهای خوبی نیز روی نیمکت رم داشت.لویئس ون گال و سانچز فلورس دیگر گزینه های نام برده هستند.
در صورت پیروزی رم,میلان,یوونتوس,ناپولی و لاتزیو در دیدارهای امشب و فردا شب سری آ,اینتر فاصله زیادی با سایر تیم های بزرگ کالچو خواهد گرفت و از همین حالا زنگ خطر برای افعی ها بی خطر این فصل به صدا در آمده است.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای اینتر میلان,گاسپپرینی,جانشین گاسپرینی,رانیه ری, ] [ 15:34 ] [ ادیب بوبردک ]

فردا؛ قرار ملاقات رويانيان با هواداران پرسپوليس

مديرعامل جديد باشگاه پرسپوليس با هواداران اين تيم قرار ملاقات گذاشت.


 

   محمد رویانیان هنگام ورود به باشگاه پرسپولیس با جمعیت هواداران پرشور مواجه شد که خواستار گفت و گو با او بودند.

 

رویانیان به این هواداران قول داد که روز پنج‌شنبه(فردا) قرار ملاقاتی با آنها ترتیب بدهد و تمام حرف‌های آنها را بشنود و به درددل آنها گوش بدهد.

 

رویانیان شب گذشته به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.

 


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:رويانيان,مدیر عامل جدید پرسپولیس,خبرهای روز پرسپولیس, ] [ 15:24 ] [ ادیب بوبردک ]

مارادونا روي نيمکت مربيگري الوصل(عکس)
 

اولين حضور مارادونا روي نيمکت مربيگري الوصل با شکست اين تيم مقابل الجزيره همراه بود.


 

Maradona es una persona sin pelos en la lengua y el cuarto árbitro pudo comprobarlo en primera persona
مربی جنجالی آرژانتینی حتی داور چهارم بازی را هم در آرامش نمی گذارد و اعتراضات مداومی به این داور چهارم می کند
Y es que, a pesar de sus excentricidades y su físico, al 'Pelusa' le encanta demostrar que aún mantiene su exquisita técnica
با وجود تغییر شرایط فیزیکی و سن دن دیگو، او گهگاهی دوست دارد نشان دهد که هنوز آن تکنیک های قدیمی اش را دارد
El técnico ordena a sus asistentes que saliesen a atender a uno de sus jugadores lesionados

 بعد از مصدومیت یکی از شاگردان مارادونا، او اینگونه از کادر پزشکی تیمش طلب کمک می کند

Maradona, nervioso porque el marcador reflejaba la momentánea derrota del Al Wasl

و البته مارادونا ازنتیجه ای که روی اسکوربورد درج شده و از شکست الوصل خبر می دهد راضی نیست

Así agradecía a sus jugadores uno de los goles que 'su' al Wasl le hizo al Al Jazira

او اینگونه از بازیکنش به خاطر آنکه گلی را وارد دروازه الجزیره کرد، تشکر نمود

La cara del técnico era un poema y así lo reflejaba tras el tercer gol del Al Jazira

و این گونه از به ثمر رسیدن سومین گل الجزیره ناراحت شد
Eso parecía decirles Diego a sus jugadores en el momento del empate a tres. Su alegría se convertiría en decepción al final del encuentro
زمانی که بازی به تساوی کشیده شد، مارادونا با شاگردانش به صحبت پرداخت و البته این مسابقه پایان خوشی برای تیم دن دیگو نداشت
El 'Pelusa' terminó con este rostro en el partido de su debut. Mal comienzan las cosas para el argentino
دن دیگو اولین حضورش روی نیمکت مربیگری الوصل را با شکست پشت سرگذاشت تا قیافه اش این چنین درهم برود.

javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:عکس های مارادونا روي نيمکت مربيگري الوصل,عکس های جدید مارادونا, ] [ 15:21 ] [ ادیب بوبردک ]

گوارديولا در فکر خريداري ادينسون کاواني

طبق گزارش منتشره سران باشگاه بارسلونا به دنبال خريداري ادينسون کاواني، ستاره باشگاه ناپولي هستند.


   این ستاره اروگوئه ای هفته گذشته 4 گل برای تیمش به ثمر رساند. اولین گل او در دیدار مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا بود که بازی با تساوی 1-1 خاتمه یافت و در مصاف تیمش مقابل میلان که با برد 1-3 ناپولی همراه بود، هت تریک کرد.

او فصل گذشته در تمامی رقابتها 33 بار برای ناپولی گلزنی کرد و از همین رو تیمهای بزرگی مثل رئال مادرید به دنبال جذب او هستند.

اکنون سران بارسا هم برای خریداری این ستاره 24 ساله دست به کار شده اند و شنیده می شود که پپ گواردیولا  عملکرد این بازیکن جوان را زیر ذره بین گرفته تا در نهایت درمورد خریداری او در تابستان آینده تصمیم گیری کند.

روبرتو دونادونی که در سال 2009 هدایت ناپولی را برعهده داشت مطمئن است که کاوانی می تواند در نوکمپ موفق شود. او در صحبتهایی که در روزنامه سپورت کاتالونیا بازتاب یافت گفت:« کاوانی تمام ابزارهای لازم برای بازی کردن در تیم را دارد. فرق زیادی بین او و سایر بازیکنان تیم هست. او توانایی های بالایی مثل هر یک از بازیکنان بارسلونا دارند. تمام قهرمانان خود را فدای تیم می کنند.»


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای بارسلونا,ادینسون کاوانی,گواردیولا, ] [ 15:15 ] [ ادیب بوبردک ]


روزنامه خبر ورزشی 30 شهريور 1390

javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:روزنامه خبر ورزشی 30 شهريور 1390, ] [ 15:4 ] [ ادیب بوبردک ]

يک روز پس از استعفا؛

حبيب کاشاني براي خبرنگاران نامه نوشت
 

مدير عامل پيشين باشگاه پرسپوليس يک روز پس از استعفايش در نامه‌اي به خبرنگاران مواردي را مطرح کرد.


    حبیب کاشانی در نامه‌ای به اصحاب رسانه و خبرنگاران از همراهی خالصانه آنها تقدیر و تشکر کرد.

حبیب کاشانی در نامه خود به خبرنگاران آورده است:
در مدت حضور خود در عرصه ورزش، فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کردم، در همه این روزها اما، چه روزهای کامیابی و چه روزهای ناکامی که هر دو ذات ورزش است و از عوامل جذابیت و پویایی آن، همیشه علاوه بر حضور و لطف خداوند، سایه مهر شما خبرنگاران عزیز و اصحاب محترم رسانه را در کنار خود داشتم.

همراهانی که گاه با انتقادهای خود حق برادری و دوستی را بر من تمام کردید و بر پایه آنچه دین مبین اسلام می‌گوید: "زکات زبان و قلم خود را با نصیحت و خیرخواهی در حق این بنده ناچیز ادا کرده‌اید.

خداوند حکیم برای قلم و هر آنچه که آگاهی بخش است ارزشی مثال‌زدنی قائل است و همین بس که در قرآن، بر قلم، قسم یاد می‌کند.

سوگند خداوند به «قلم» آن را مقدس کرده و «نوشتن» و «آگاهی بخشی» را حرمت بخشیده است و چه نیکو گفته‌اند که درخت قلم، اگر ریشه در «تعهد» و «انصاف» داشته باشد، میوه‌اش شیرین و ماندگار است.

در محضر خداوند رحمان که آگاه به همه چیز و عالم در برابرش خلع ید است و برای پوشاندن و قلب حقیقت، راه به جایی ندارد به احترامتان تمام قد می‌ایستم و قدردان تلاش‌ها، نقدها و محبت‌های‌تان هستم. که بی‌شک، اگر نبود لطف خداوند و کمک و همراهی شما، موفقیتی در کارنامه ناچیز کاری من، رقم نمی‌خورد.

رفتن من فرصتی است تا با کمک شما در تاریک و روشن عملکردم بیندیشم و شما نیز در فرصت مناسب، با پیگیری پیدا و پنهان اتفاقات و ریشه‌یابی رخدادهای ایام گذشته، قضاوت‌ها را عیار گیرید.

خدایا چنان کن سرانجام کار/ تو خشنود باشی و ما رستگار
مخلص شما؛ حبیب کاشانی

 

 

javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:حبیب کاشانی,مدیر عامل پیشین پرسپولیس,نامه کاشانی به خبرنگاران, ] [ 14:40 ] [ ادیب بوبردک ]

گزارش تمرين امروز پرسپوليس
 

علي پروين در تمرين صبح امروز پرسپوليس خطاب به استيلي گفت: "باباجان با قدرت به کارت ادامه بده."


    تمرین پرسپولیس از ساعت 10 صبح امروز آغاز شد و بازیکنان کار خود را با شرکت در جلسه آنالیز دربی 71 آغاز کردند که از سوی کادر فنی صورت گرفت.

* شور و نشاط خاصی در تمرین امروز به چشم می خورد.

* برخی برای گذراندن کلاس A مربیگری به نوبنیاد آمده بودند که در میان آنها بهنام ابوالقاسم پور و امامی فر، بازیکنان اسبق پرسپولیس حضور داشتند و به احوال پرسی با کادر فنی پرداختند.

*در ساعت 10:25 بازیکنان از جلسه خارج و وارد زمین شدند. در ابتدا منصوری و اولادی به صورت اختصاصی تمرین می کردند که متعاقب آن منصوری پا به توپ شد.

* دروازه بانان زیر نظر عزیزیان به شوت زنی پشت منطقه 18 قدم پرداختند.

*ساعت 10:50 علی پروین وارد تمرین پرسپولیس شد.

*اولین نفر از اعضای تیم پرسپولیس که به استقبال علی پروین آمد، حمید استیلی بود. پروین ابتدا دستی به سر او کشید و گفت: "باباجان با قدرت به کارت ادامه بده."

*مهرداد اولادی اولین بازیکنی بود که به سوی علی پروین آمد، سپس پروین از روی نیمکت تمرین پرسپولیس‌ها را به دقت زیر نظر گرفت. شوخی او با تدارکات تیم از دیگر نکات جالب بود.

*بعد از گرم کردن، اعضای این تیم به آقا وسط، استارت های کوتاه و بلند، فوتبال دست گرمی و بازی با لباس های سبز و زرشکی پرداختند که تیم سبز با گل علی عسگر برنده شد. در این بازی حمید استیلی به شکوری تذکر جدی داد.

* علی کریمی که از ناحیه کمر احساس درد می کرد در 20 دقیقه آخر تمرین نکرد و مدافعان را راهنمایی می کرد. او در کنار زمین با ابوالقاسم پور، امامی فر و روانشناس تیم دیدار داشت.

*بعد از تمرین تمامی بازیکنان با علی پروین دیداری دوستانه داشتند.

*بارندگی پراکنده ای نیز هنگام تمرینات شروع شد.

*اولادی بعد از 40 دقیقه کار کنار زمین زیر نظر پزشک وضعیت مچ خود را مورد بررسی قرار داد.

*امروز استیلی تغییری را در ترکیب تیم ایجاد کرده بود. حقیقی، نورمحمدی، شیث رضایی، نصرتی، شکوری، علی عسگر، مازیار زارع، بادامکی، غلامرضا رضایی، علی کریمی و محمد نورزی اعضای تیم بودند. از نکات جالب قرار گرفتن نصرتی در دفاع راست و شیث رضایی در دفاع وسط بود.

*محمد نصرتی بعد از 40 دقیقه تمرینات بدنسازی را زیر نظر گمالوویچ انجام داد.

*10 تن از هواداران پرسپولیس در زمین تمرین حضور یافتند و با علی پروین دیداری دوستانه داشتند.

*پرسپولیسی‌ها با توجه به مشکلات زمین درفشی فر حداقل در 10 روز آینده در نوبنیاد تمرین می کنند. این باشگاه به دنبال آن است تا قراردادی یکی، 2 ماهه را برای تمرین در این زمین منعقد کند.

*نوروزی به دلیل برخورد با زارع از ناحیه صورت دچار مصدومیت جزیی شد.

javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای پرسپولیس,گزارش تمرین پرسپولیس, ] [ 14:36 ] [ ادیب بوبردک ]

تاج: اگر داوري قهر کند ديگر حق قضاوت ندارد

رييس کميته داوران فدراسيون فوتبال گفت: اگر کسي به دليل انتخاب نشدن قهر کند، حق داوري از او گرفته مي شود.


  به نقل از سايت فدراسيون، مهدي تاج، نايب رئيس اول فدراسيون گفت: طبق مصوبه، کميته داوران بر اساس يک رويکرد درست و منطقي، چيدمان داوري را براي تمامي مسابقات بر عهده دارد که دپارتمان کميته داوران دراين گزينش و چيدمان تنها از داوران بين المللي برجسته و با تجربه کشوراستفاده مي کند.


وي افزود: داوران بر اساسا لياقت و توانمندي و آمادگي جسماني و ارزشيابي قبلي انتخاب مي شوند. در واقع همانگونه که اشاره کردم انتخاب موارد و چيدمان فوق بر عهده دپارتمان داوري است و حتي کسي در فدراسيون دخالتي در اين امر ندارد، چه برسد به افرادي که در سيستم داوري هستند. خوشبختانه تاکنون نيز هيچ گونه اعتراض خاصي به اين روال منطقي و درست کميته داوران، وجود نداشته است.


رييس کميته داوران در خصوص شايعه قهر برخي از داوران گفت: چنين چيزي صحت ندارد و هيچ داوري قهر نکرده است. اگر کسي به دليل انتخاب نشدن قهر کند، حق داوري از او گرفته مي شود و هيچ کسي حق مدارا با افراد زياده خواه را ندارد. ضمن اينکه بايد اعلام کنم در حال حاضر هيچ مشکلي در دپارتمان داوري و هيات چينش داوري وجود ندارد.


وي در پايان افزود: عملکرد شاگردان دوستي مهر در اين دوره از رقابتها فوق العاده بود و اميدوار هستم کسب نتايج درخشان و حضور مراحل بعدي مسابقات براي اين تيم ادامه داشته باشد. ضمن اينکه اميدوار هستم مشکل تيم سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا حل شود واين تيم بتواند نتايج خوبي را کسب کند.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ برتر ایران,جام خلیج فارس,تاج,رییس کمیته داوران فدراسیون, ] [ 14:22 ] [ ادیب بوبردک ]

بنابه دلايلي نامعلوم

خانه ستاره برزيلي بايرن در آتش سوخت

منزل ويلايي ستاره برزيلي تيم فوتبال بايرن‌مونيخ دچار حريق شد و به طور کامل در آتش سوخت.


      به نقل از خبرگزاری ورزش آلمان، خانه برنو واقع در حومه شهر مونیخ و مجاور جنگل گرون‌والد دوشنبه شب طعمه آتش شد. در این حادثه مدافع 21 ساله که از سال 2008 در خدمت سرخ‌پوشان باوارایی‌ است، دچار آسیب‌دیدگی سطحی شد. وی ابتدا توسط مامورین اورژانس مداوا شد و به خاطر مسمومیت تنفسی به بیمارستان انتقال یافت.
 
ورنر کرواس سخنگوی پلیس شهر مونیخ در مورد این حادثه توضیح داد و گفت:‌ براساس اطلاعاتی که کسب کردیم پس از چند ساعت معالجه، حال این بازیکن بهبود یافت و مرخص شد. خوشبختانه به هنگام حریق، اعضای خانواده‌اش در محل نبودند. برنو در طبقه فوقانی در خواب بوده که در نیمه شب این اتفاق افتاده است. اعضا خانواده او که در میهمانی یکی از دوستان خود حضور داشتند، به محض اطلاع، خود را به محل سکونتشان رساندند.

هنوز علت حریق خانه مشخص نیست؛ منزل به‌طور کامل سوخته و نابوده شده است و وضعیت به گونه‌ای است که گویی بمبی منفجر شده است. در این زمینه مامورین پلیس در حال بررسی و تحقیق هستند.

براساس اظهارات کارشناسان میزان خسارت بالغ بر نیم میلیون یورو تخمین زده می‌شود.

 


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای بایرن مونیخ, ] [ 14:20 ] [ ادیب بوبردک ]

هشدار آقاي خاص به بازيکنان رئال

سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا به بازيکنانش هشدار داد که مراقب باشند تا ديگر شکست نخورند.


   به نقل از مارکا اسپانیا، خوزه مورینیو به بازیکنانش گفت: یک شکست دیگر نگران کننده خواهد بود و ما باید مراقب اوضاع باشیم.

وی افزود: رئال مادرید در این فصل فقط و فقط به دنبال قهرمانی است و اگر یک بار دیگر شکست بخوریم اوضاع برایمان به شدت سخت و بحرانی خواهد شد، می‌دانم که تا پایان فصل فرصت‌های زیادی باقی مانده؛ اما فصل گذشته نیز همین معدود ناکامی‌ها بودند که ما را به قهرمانی نرساندند و هواداران‌مان را ناامید کردند.

مورینیو ادامه داد: رئال مادرید باید در بازی‌های باقیمانده با تمام قدرت وارد میدان شود و دیگر هیچ بهانه‌ای حتی ناداوری‌های همیشگی برای هیچ هواداری پذیرفته نیست.
رئال مادرید امشب میهمان راسینگ سانتاندر است.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز رئال مادرید,کهکشانی ها,مورینیو, ] [ 14:18 ] [ ادیب بوبردک ]

روسل در واکنش به خبر قرارداد پله دوم با رئال

مديرعامل باشگاه بارسلونا اسپانيا در واکنش به خبر منتشر شده در خصوص عقد قرارداد نيمار با رئال مادريد گفت: تا جايي که من ميدانم او چيزي را امضا نکرده است.


   به نقل از آس اسپانیا، الساندرو روسل تصریح کرد: در دو ماه گذشته تقریبا هر روز از نیمار اخباری منتشر شده که هیچ سندیتی ندارد، در واقع روزنامه‌های مادریدی و کاتالونیایی هر چه که دلشان می‌خواهد درباره نیمار و وضعیت انتقالش می نویسند و این اصلا درست نیست.

روسل ادامه داد: روز گذشته پزشک رئال مادرید که برای گرفتن تست پزشکی ورزشی از چندین و چند بازیکن جوان در آکادمی سانتوس به برزیل رفته با نیمار ملاقاتی داشته و پس از آن خبر عقد قرارداد نیمار با رئال مادرید همه جا به چاپ رسیده است.

روسل افزود: تا جایی که من می‌دانم نیمار هیچ چیزی را امضا نکرده است و از دید من احتمال پیوستن او به بارسلونا خیلی بیشتر از رئال مادرید است.


javahermarket

باخت 3 بر يک اينتر مقابل نوارا

نتايج ضعيف نرآتزوري همچنان ادامه دارد.


 در اولین دیدار از هفته چهارم سری آ، اینتر مقابل نوارا 3-1 شکست خورد تا آینده گاسپرینی در این باشگاه به طور جدی به خطر بیفتد.

اینتری ها بعد از نتایج ضعیفی که هفته گذشته کسب کرده بودند؛ امیدوار بودند با پیروزی مقابل نوارا کمی از بحران فاصله بگیرند اما در نهایت این دیدار وضعیت این باشگاه را بحرانی تر کرد.

گاسپرینی که به خاطر استفاده از سیستم 4-3-3 در دیدارهای قبلی مورد انتقاد قرار گرفته بود، در این دیدار تیمش را با آرایش 3-4-3 به میدان فرستاد اما بار دیگر مشکلات تیم در گلزنی کار دست آنها داد.

نیمه اول دیدار با تک گل ریکاردو مجیورینی در دقیقه 38 به پایان رسید. نتیجه ای که تا 5 دقیقه مانده به پایان دیدار پا برجا بود تا اینکه خطای آندره ا رانوچیا در محوطه جریمه، یک کارت قرمز برای او و یک ضربه پنالتی برای نوارا به ارمغان آورد.

مارکو ریگونی پشت ضربه قرار گرفت و آن را تبدیل به گل دوم تیمش کرد. استبان کامبیاسو، هافبک آرژانتینی اینتر در فاصله یک دقیقه مانده به پایان دیدار، اختلاف را به حداقل رساند اما در آخرین ثانیه های بازی ریگونی بار دیگر گلزنی کرد تا پیروزی تیمش تثبیت شود.

با این شکست، اینتر با تنها 1 امتیاز از 3 بازی در مکان هفدهم قرار گرفت و در مقابل نوارا چهار امتیازی شد و تا رتبه پنجم صعود کرد.

این سومین شکست اینتر در چهار دیدار گذشته است که آینده گاسپرینی را به شدت به خطر انداخته است. این در حالی است که اینتر هنوز با هیچ تیم بزرگی روبرو نشده واین شکست ها مقابل تیم هایی مانند پالرمو، ترابوزان اسپور و نوارا رقم خورده است.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای اینتر میلان,نرآتزوری ها,دیدار اینتر و نوارا, ] [ 3:52 ] [ ادیب بوبردک ]

انصاري فرد و کريمي در ميني کمپ(عکس)
 



karimi - ansarifard

javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:انصاري فرد و کريمي,عکس کریمی و انصاری فرد, ] [ 2:48 ] [ ادیب بوبردک ]

تساوي اوساسونا، پيروزي سوسيه داد

اوساسونا که در رينو دي ناوارا ميزبان تيم سويا بود، مقابل اين تيم نتوانست به نتيجه اي بهتر از تساوي بدون گل دست پيدا کند.


در آغاز هفته پنجم رقابت های لالیگا، دقایقی پیش دو بازی انجام شد که در آن تیم های اوساونا و سویا به تساوی بدون گل رسیدند و سوسیه داد موفق شد در خانه گرانادا را شکست دهد.

اوساسونا که در رینو دی ناوارا میزبان تیم سویا بود، مقابل این تیم نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کند تا با 5 امتیاز از 4 دیدار در رتبه دهم جدول قرار بگیرد.

این در حالی است که هر دو بازیکن ایرانی اوساسونا در حال حاضر مصدوم هستند و نمی توانند تیم شان را همراهی کنند.

سویا نیز با این یک امتیاز، 8 امتیازی شد و به مکان سوم جدول صعود کرد تا حداقل برای یک شب بالاتر از بارسا قرار بگیرد.

سوسیه داد نیز در خانه با گلزنی دانیل استرادا در دقیقه 64، گرانادا را شکست داد و 7 امتیازی شد و به رتبه پنجم جدول صعود کرد.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:نتایج هفته پنجم لالیگا, ] [ 2:42 ] [ ادیب بوبردک ]

مدير اجرايي آرسنال:خريدهاي تابستاني مان خوب بود

توپچي ها در اين تابستان بازيکناني مانند نصري و فابرگاس را از دست دادند و بازيکناني که به خدمت گرفتند رضايت هواداران را به دنبال نداشت.


 ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی باشگاه آرسنال، علیرغم انتقادات هواداران از آرسن ونگر، از فعالیت این باشگاه در بازار نقل و انتقالات دفاع کرد.

توپچی ها در این تابستان بازیکنانی مانند نصری و فابرگاس را از دست دادند و بازیکنانی که به خدمت گرفتند رضایت هواداران را به دنبال نداشت.

با این وجود، گازیدیس از خریدهای جدید باشگاه راضی است و اعلام کرد اگر ونگر بخواهد، می تواند خریدهای دیگری هم انجام دهد.

او در گفتگو با بی بی سی اسپورت گفت:" فکر نمی کنم بتوان جانشینی برای فابرگاس پیدا کرد. او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و بازیکنان زیادی در این سطح وجود ندارد.

ما می خواهیم روی پیشرفت باشگاه تمرکز کنیم. اگر بخواهیم تا تمام بودجه مان در بازار نقل و انتقالات را خرج کنیم، ممکن است تصمیمات اشتباهی بگیریم.

صحبت های زیادی در مورد اتفاقات  حواشی بازار نقل و انتقالات شد اما تقریبا همه آنها نادرست و گمراه کننده بود.

تنها دو نفر می دانستند که ما می خواهیم چه کاری انجام دهیم؛ من و ونگر. ما از بازیکنانی که به خدمت گرفتیم، خوشحالیم. این ها بازیکنانی هستند که ونگر به دنبال شان بود.

فکر می کنم با خریدهایی که انجام دادیم، اکنون ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و با تجربه در اختیار داریم."


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز آرسنال,خرید های تابستانه آرسنال,ایوان گازیدیس, ] [ 1:11 ] [ ادیب بوبردک ]

در ديدار دوستانه در کرج

پيروزي تيم ملي جوانان ايران برابر سوريه

تيم ملي فوتبال جوانان ايران در ديداري دوستانه تيم ملي جوانان سوريه را با نتيحه دو بر يک شکست داد.


اين ديدار شامگاه سه شنبه در ورزشگاه انقلاب اسلامي کرج باحضور بيش از 500 تماشاگر برگزار شد.
گل هاي تيم ملي جوانان ايران را ' سردار آزمون ' در دقيقه سوم بازي و ' بهنام برزاي ' در دقيقه 27 به ثمر رساندند و تک گل حريف توسط ' محمد خريبين' در دقيقه 90 وارد دروازه ايران شد.
نيمه اول اين بازي با تسلط بازيکنان جوان فوتبال کشورمان همراه بود ، اما در نيمه دوم بازي به تعادل کشيده شد.
قضاوت اين ديدار دوستانه برعهده محمدرضا اکبريان بود و حمزه سليمي و محمدرضا مدير روستا کمک هاي اين داور کرجي بودند.
' اکبر محمدي ' سرمربي تيم ملي فوتبال جوانان کشورمان در گفت و گوي کوتاهي با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين بازي رضايت کادر فني را به همراه داشت و ما به منظور خود در يک بازي تدارکاتي رسيدم.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای تیم ملی فوتبلا جوانان ایران,دیدار دوستانه با سوریه, ] [ 1:34 ] [ ادیب بوبردک ]

لوکاکو: حضور در چلسي مانند روياست

اين مهاجم 18 ساله قرار است در ديدار امشب در کنار ديديه دروگبا قرار بگيرد و مي خواهد نمايش تاثير گذاري در اين ديدار ارائه دهد.


روملو لوکاکو، مهاجم جوان چلسی، در استانه دیدار تیمش مقابل فولام در جام اتحادیه اعلام کردحضور در این باشگاه مانند رویاست.

 این مهاجم 18 ساله قرار است در دیدار امشب در کنار دیدیه دروگبا قرار بگیرد و می خواهد نمایش تاثیر گذاری در این دیدار ارائه دهد.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه چلسی گفت:" این فرصتی برای ما بازیکنان جوان تر تیم یا بازیکنانی است که به سختی کار می کنند اما فرصت بازی پیدا نمی کنند. می توانیم به سرمربی نشان دهیم که می تواند روی ما حساب کند.

می دانم که باید گلزنی کنم اما فشاری روی خودم احساس نمی کنم . تنها می خواهم به سختی کار کنم و کارم را به عنوان یک مهاجم انجام دهم. گل ها دیر یا زود از راه می رسند.

من در تمرینات به سختی کار می کنم و فکر می کنم هفته به هفته بهتر کار می کنم که بسیار مهم است. فکر می کنم از زمانی که به اینجا آمده ام، پیشرفت زیادی داشته ام.

من در حال حاضر در ابتدای راه قرار دارم و هنوزدر رویا زندگی می کنم اما باید روی فوتبال مان تمرکز کنیم."


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز چلسی,شیرهای لندنی,لوکاکو,دیدار چلسی و فولام, ] [ 1:33 ] [ ادیب بوبردک ]

ازنظر ظاهري هم مسي رابه رونالدو ترجيح ميدهم

در ديدار رئال مقابل دينامو زاگرب، هواداران کروات بارها رونالدو را هو کردند و ستاره پرتغالي در پايان بازي دليل اين اتفاق را پولداري و خوش تيپي اش دانست.


ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا، در پاسخ به این ادعای کریس رونالدو که گفته بود هواداران فوتبال به او حسادت می کنند زیرا خوش ش تیپ و پولدار است، گفت مسی را ترجیح می دهد.

در دیدار رئال مقابل دینامو زاگرب، هواداران کروات بارها رونالدو را هو کردند و ستاره پرتغالی در پایان بازی دلیل این اتفاق را پولداری و خوش تیپی اش دانست.

رئیس باشگاه کاتالانی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من چیزی در این مورد نمی دانم اما از نظر ظاهری، من مسی را به رونالدو ترجیح می دهم."

روسل همچنین ادعا کرد رئال و سانتوس برای خرید نیمار به توافقی نرسیده اند در حالی که رسانه های اسپانیایی اعلام کرد این ستاره جوان برزیلی پیش قراردادی با باشگاه مادریدی امضا کرده و حتی در تست پزشکی این باشگاه نیز شرکت کرده است.

" او بازیکن فوق العاده ای است. رئال هیچ توافقی برای خرید او با سانتوس نداشته است."

رئیس باشگاه کاتالانی همچنین در مورد قانون ممنوعیت کشیدن سیگار در نوکمپ صحبت کرد و اعلام کرد که دوست دارد بخشی از این ورزشگاه را تنها به جوانان اختصاص دهد.

بارسا در این فصل برای اولین بار از یک تبلیغ تجاری روی پیراهن هایش استفاده کرده، اتفاقی که با اعتراض جمعی از طرفداران روبرو شده و قرار است هفته آینده در این مورد رای گیری شود.

روسل امیدوار است طرفداران دلیل این کار باشگاه را درک کنند.

" وقتی من به جلسه یوفا رفتم، همه به خاطر این قرارداد به من تبریک گفتند زیرا قرارداد بسیار خوبی بود. امیدارم طرفداران به باشگاه و سرمایه گذاری برای خرید بازیکن در آینده فکر کنند."


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای بارسا,ساندرو روسل,مقایسه مسی و کریستین رونالدو, ] [ 1:29 ] [ ادیب بوبردک ]

دالگليش: دنيل اگر از ناحيه دنده مصدوم شده است

اين بازيکن دانمارکي در ديدار اين هفته قرمزها مقابل تاتنهام که با شکست تحقير آميز 4-0 به پايان رسيد، دچار اين آسيب ديدگي شد.



Daniel Agger - Liverpool (Getty Images)

سایت گل- کنی دالگلیش، سرمربی لیورپول، اعلام کرد دنیل اگر، مدافع تیمش، دچار شکستگی استخوان دنده شده و باید برای مدتی از میادین دور باشد.

این بازیکن دانمارکی در دیدار این هفته قرمزها مقابل تاتنهام که با شکست تحقیر آمیز 4-0 به پایان رسید، دچار این آسیب دیدگی شد.

دالگلیش در گفتگو با تلویزیون اختصاصی باشگاه لیورپول گفت:" دنیل دچار شکستگی دنده شد و کمی دچار مشکل شده است."

سرمربی قرمزها همچنین هواداران تیمش را مورد ستایش قرار داد و گفت:" برای ما بهترین اتفاق آن روز، حمایت طرفداران بود. آنها حمایت فوق العاده ای از ما کردند و فکر می کنم بازیکنان به همین خاطر، قصد دارند هر طور شده این شکست را جبران کنند.

من از هیچ بازیکن تیم راضی نبودم و بازیکنان نیز از بازی خودشان ناامید شده بودند. فکر نمی کنم خوب بازی کرده باشیم. حتی با 11 نفر هم خوب نبودیم.

ما در هر بازی نمی توانیم بهترین بازی مان را ارائه بدهیم اما تلاش مان را می کنیم."


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهیا لیورپول,دالگیش,دنیل اگر,سرمربی لیورپول, ] [ 1:29 ] [ ادیب بوبردک ]

مانچيني:با 7يا 8 تغيير مقابل بيرمنگام قرار مي گيريم

سيتي اين هفته در ليگ برتر مقابل فولام با نتيجه 2-2 متوقف شد و همين مسئله موجب شد تا سرمربي ايتاليايي نسبت به کمبود بازيکن در تيمش ابراز نارضايتي کند.


رویرتو مانچینی، سرمربی منچسترسیتی، اعلام کرد برای دیدار امشب تیمش مقابل بیرمنگام در جام اتحادیه، احتمالا 7 یا 8 تغییر در ترکیب اصلی ایجاد خواهد کرد.

سیتی این هفته در لیگ برتر مقابل فولام با نتیجه 2-2 متوقف شد و همین مسئله موجب شد تا سرمربی ایتالیایی نسبت به کمبود بازیکن در تیمش ابراز نارضایتی کند.

او در گفتگو با سیتی تی وی گفت:" فکر می کنم تغییراتی در ترکیب اصلی خواهیم داشت زیرا فکر می کنم باید به چند بازیکن استراحت بدهم تا فرصت ریکاوری داشته باشند.

فکر می کنم 7 یا 8 بازیکن تیم تغییر کنند. می خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم. می دانیم که می توانستیم در دیدار سال گذشته مقابل وست بروم پیروز شویم  اما شکست خوردیم. فکر می کنم بسیار مهم است که بازی خوبی ارائه بدهیم."

مانچینی همچنین در مورد استفاده از چند بازیکن جوان تیمش در این دیدار صحبت کرد و گفت که منچسترسیتی باید با حضور در چندین رقابت کنار بیاید.

" چند بازیکن جوان روی نیمکت خواهند بود و چند نفری هم بازی می کنند. وقتی تیم در لیگ قهرمانان و لیگ برتر حضور دارد، باید هر هفته سفر کنید و نمی توانید همه بازی ها را در خانه انجام دهید. فصل شلوغی است اما همه تیم های بزرگ چنین شرایطی دارند."


javahermarket

[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:خبرهای منچستر سیتی,مانچینی, ] [ 23:55 ] [ ادیب بوبردک ]

احتمال كسر 6 امتياز از استقلال

با شکايت هافبک پيشين استقلال، اين تيم در آستانه کسر 6 امتياز قرار گرفت.


 

      به نقل از سایت باشگاه استقلال، محمد حیرانی مشاور بین الملل باشگاه استقلال با اشاره به حکم فیفا در مورد بدهی به این بازیکن گفت: هفته پیش این حکم به دستمان رسید که در آن ریز مطالبات "پائولو رینالدو" پرویی -بازیکن کنونی تیم کیه‌وو-  آمده است. بر اساس شکایت مدیربرنامه های این بازیکن، رینالدو بیش از یکصد هزار دلار از استقلال طلب دارد که به این رقم باید جریمه دیرکرد هم افزود.

 

وی گفت: در حکم فیفا آمده که اگر تا یک ماه این مطالبات پرداخت نشود، فدراسیون بین المللی فوتبال تصمیمات سخت گیرانه تری اتخاذ خواهد کرد و اولین آن کسر 6 امتیاز از تیم استقلال است، کما اینکه به تازگی این اتفاق برای یکی از تیم های لیگ برتری سال گذشته افتاد.

 

حیرانی افزود: تعجب بر انگیز اینکه رینالدو دستمزد آبان ماه سال 1388 خود را هم نگرفته و این در شرایطی است که استقلال در آن زمان مشکلات مالی نداشت و جریمه این دیرکرد ها به همراه مطالبات معوقه بدهی استقلال را به این بازیکن سنگین تر می کند.

 

مشاور بین الملل باشگاه استقلال تاکید کرد: با راهنمایی کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال در مهلت تعیین شده درخواست تجدید نظر خود را به فیفا ارسال کردیم اما هنوز فیفا به این نامه ما پاسخی نداده است. در صورتی که این درخواست مورد پذیرش فیفا قرار نگیرد، استقلال تنها 20 روز برای پرداخت این پول فرصت دارد.

 

حیرانی عنوان کرد: این نخستین بار در تاریخ باشگاه استقلال است که اختلافات مالی با یک بازیکن به فیفا کشیده می شود و فیفا دراین مورد تصمیم می گیرد و حالا مدیران استقلال باید تاوان سهل انگاری گروه قبلی را بپردازند.

 


javahermarket

[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز استقلال تهران, ] [ 13:46 ] [ ادیب بوبردک ]

مارسلو: آن خطا ممکن بود ساق پايم را بشکند

مدافع برزيلي تيم فوتبال رئال مادريد گفت: متاسفانه داوران به‌ خاطر مورينيو واکنش‌هاي غير منطقي نشان مي دهند و ما در نهايت قرباني اين روند مي شويم.


 

   به نقل از آس اسپانیا، مارسلو تصریح کرد: چهره داوران هنگامی که رو در روی مورینیو می‌ایستند و به او یا به بازیکنانش تذکر و کارت قرمز می‌دهند دیدنی است، گویا فاتح یک جنگ تمام عیار شده‌اند.

 

مارسلو ادامه داد: خطایی که بازیکن لوانته مرتکب شد ممکن بود شکستگی کامل ساق پای من را به دنبال داشته باشد و این خطا کارت قرمز داشت، یا درگیری خدیرا که با تمارض عجیب بازیکن حریف همراه بود؟

 

این بازیکن برزیلی افزود: برای برخی از داوران یک افتخار شده که پس از قضاوت بازی‌های رئال مادرید در وبلاگ خود از قاطعیت در رفتار با ما بنویسند.

 


javahermarket

[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:خبرهیا روز رئال مادرید,کهکشانی ها,مارسلو,دیدار رئال مادرید و لوانته, ] [ 13:0 ] [ ادیب بوبردک ]

كي‌روش: شغل من مصاحبه كردن نيست

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران معتقد است که مربيان ليگ بايد از او حمايت کنند و اگر بازيکن شايسته‌اي را مي‌شناسند به او معرفي کنند.


   کارلوس کي‌روش در پايان "ميني‌کمپ" تيم ملي در مورد اعتراض برخي از مربيان ليگ برتر به اين که چرا او با آن‌ها جلسه‌اي نمي گذارد، گفت: ترجيح مي‌دهم که به اظهار نظر مربيان پاسخ ندهم. نکته‌اي که بايد به آن توجه کنيم اين است که بهترين کار را انجام دهيم تا بازيکنان در بهترين شرايط قرار گيرند. شغل من صحبت کردن با رسانه‌ها نيست. اگر صحبتي هم باشد، بايد در مورد وظايف خودم باشد. دوست ندارم از طريق رسانه‌ها با مربيان ديگر صحبت کنم. اگر آن‌ها مي‌خواهند با من صحبت کنند، تلفن همراه من روشن است.

وي افزود: اگر ببينم که صحبت کردن ضروري است، اين کار را انجام مي‌دهم اما ما برنامه داريم که با مربيان جلسه بگذاريم. مي‌خواهيم فرصت خوبي پيدا شود که همه آن‌ها حضور داشته باشند. مدتي قبل قصد داشتيم که يک جلسه برگزار کنيم، اما تعدادي از مربيان درگير بازي‌هاي آسيايي بودند و اين مساله اتفاق نيفتاد. دنبال روزي هستيم که همه در دسترس باشند و اين تنها دليل برگزار نشدن جلسه است.

سرمربي تيم ملي درمورد دعوت از بازيکنان اميد به تيم ملي و اين که کدام يک از آن‌ها شرايط خوبي دارند، گفت: مهم‌ترين چيز اين است که ما گروهي از بازيکنان را به اردوي تيم ملي آورديم که عده‌اي از آن‌ها قبلا حضور داشتند و 11 بازيکن اميد را نيز مقابل آن‌ها گذاشتم تا اين بازيکنان را براي آينده آماده کنيم. هدف ما از برگزاري اردو اين است که بتوانيم هم تيم بزرگسالان و هم اميدهايمان را آماده کنيم.


کي‌روش در ادامه گفت: وظيفه من اين است که به همه بازيکنان يک شانس خوب بدهم و همچنين با دعوت به تيم ملي آن‌ها نيز با من آشنا شوند. وقتي بازيکنان جوان براي اولين بار به تيم ملي مي‌آيند،‌ استرس دارند چرا که برايشان حضور در تيم ملي يک رويا بوده است. بازيکناني که امروز در اردوي تيم ملي حضور دارند، مهم نيست که خوب بودند يا بد، چون مي‌دانم همه آن‌ها خوب و با کيفيت هستند. هدف من از دعوت آن‌ها اين بود که مي‌خواستم فشار از روي آن‌ها برداشته شود و آرام شوند. آن‌ها در اردوي بعدي بهتر خوهند بود و همچنين در اردوهاي بعدي اين روند را ادامه خواهند داد. از نظر ذهني مهم است که اين بازيکنان را به اردوي تيم ملي دعوت کنيم و به آن‌ها نشان دهيم که اين اردوي تيم ملي خانه آن‌ها است.

سرمربي تيم ملي در مورد انتقاد برخي از افراد که معتقدند همه بازيکنان شايسته ليگ به تيم ملي دعوت نمي‌شوند، گفت: اگر فکر مي‌کنند بازيکن شايسته‌اي بيرون از خط مانده است، زنگ بزنند و به من بگويند. من به حمايت مربيان نياز دارم و اين يکي از حمايت‌هاست که اگر بازيکن خوبي مي‌شناسند به من معرفي کنند.


کي‌روش در مورد مصاحبه‌اي که با رسانه‌هاي پرتغالي درباره محروميت کارواليو انجام داده بود، گفت: اگر قرار است مجازاتي را در نظر بگيرند بايد براي همه بازيکنان باشد و اين که يک بازيکن را دوست دارند، دليل نمي‌شود که از او حمايت کنند.

کي‌روش در مورد اردوي بعدي تيم ملي گفت: کمپ بعدي تيم ملي با اين کمپ متفاوت است چون در آن اردو هدف ما بازي با بحرين است. بازيکناني به اين اردو دعوت مي‌شوند که بتوانند مقابل بحرين بازي کنند. ما يک هدف و فکر داريم و آن بازي برابر بحرين است.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا قصد دارد در مقابل بحرين از عمق حمله کند يا خير گفت: من براي اين بازي بازيکناني را دارم که سريع و قوي هستند و از لحاظ روحي نيز آماده هستند.

javahermarket

[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:خبرهای تیم ملی فوتبال ایران,کی روش, ] [ 12:59 ] [ ادیب بوبردک ]

مديرعامل باشگاه برزيلي اعلام کرد

ديدار دوستانه رئال وسانتوس درآغاز سال 2012

دو باشگاه رئال مادريد اسپانيا و سانتوس برزيل به بهانه انتقال نيمار در آغاز سال 2012 يک ديدار دوستانه برگزار مي کنند.


     به نقل از آس اسپانیا، نیمار در دیدار دوستانه بین رئال مادرید و سانتوس در آغاز سال 2012 یک نیمه با سانتوس و یک نیمه با رئال مادرید خواهد بود و پس از آن بازی به همراه هم‌تیمی‌های جدیدش راهی پایتخت اسپانیا می‌شود.

پیش بینی‌ می‌شود این بازی پربیننده و زیبا در سائوپائولو برزیل کلید بخورد و با توجه به میزبانی برزیل در جام جهانی 2014 قرار بر این شده تا مانور خبری گسترده‌ای برای پوشش تصویری و رادیویی این بازی در نظر گرفته شود.

رئال مادرید که سابقه خرید روبینیو را از سانتوس دارد، به خاطر تلاش برای خرید نیمار تا حدودی مقامات سانتوس را دلخور کرد؛ اما با توجه به توافقات اخیر می‌شود روزهای خوشی را برای دو باشگاه مذکور پیش بینی کرد.

نیمار با دریافت 60 میلیون یورو راهی رئال مادرید شده و از این مبلغ حداقل 45 درصد آن به خود باشگاه سانتوس اختصاص دارد.

 


javahermarket


به ياد بابي رابسون

مورينيو جايزه فيفا را به يك خيريه داد

' خوزه مورينيو' جايزه اي را که از فيفا به عنوان بهترين مربي سال 2010 جهان دريافت کرده است را به ياد ' بابي رابسون' به يک بنياد خيريه اهدا کرد.


       به گزارش آسوشيتدپرس، سرمربي سابق بارسلونا و تيم ملي انگليس دو سال پيش در 76 سالگي به دليل سرطان ريه درگذشت. او کسي بود که به مورينيو کمک کرد تا مربي فوتبال شود.
''مارک'' پسر رابسون گفت: همه خانواده کاملا از اين هديه سخاوتمندانه آقاي مورينيو شگفت زده هستند. ما بشدت تحت تاثير قرار گرفته ايم و قدردان او هستيم.
مبلغي که از فروش جايزه سال 2010 مورينيو بدست آيد در اختيار بنياد سر بابي رابسون و يک مرکز مبارزه با بيماري سرطان قرار خواهد گرفت.
مارک رابسون گفت: اگر پدرم زنده بود قطعا از اينکه همه باشگاه ها و مربيان فوتبال در جهان در اعطاي چنين جوايزي همدل هستند احساس غرور مي کرد.
مورينيو هيچ سابقه اي به عنوان بازيکن فوتبال ندارد و ورود او به دنياي فوتبال از سال 1992 شروع شد که به عنوان مترجم رابسون به خدمت تيم اسپورتينگ ليسبون درآمد.
رابسون هنگامي که به پورتو رفت هم مورينيو را به همراه خود برد و در بارسلونا در سالهاي 1996 و 97 هم هر دو در کنار هم بودند.
پس از آن مورينيو مربي بنفيکا شد ولي نام او با پورتو بر سر زبان ها افتاد؛ هنگامي که در سال 2004 همراه با اين تيم قهرمان ليگ قهرمانان اروپا شد، پيش از آنکه به چلسي بپيوندد و با اين تيم دو بار قهرمان ليگ برتر انگليس شود.
مورينيو از سال 2010 سرمربي رئال مادريد شده است. 
 


javahermarket

[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز رئال مادرید,مورینیو, ] [ 12:34 ] [ ادیب بوبردک ]

جواب استيلي را در رسانه ها نمي دهم

كي‌روش:مي خواهم ايران بهترين تيم آسيا شود
 

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در مورد اينکه آيا با سرمربيان پرتغال و ايتاليا براي بازي دوستانه رايزني مي‌کند يا نه، گفت: وقتم را براي چيزي که اتفاق نمي‌افتد و محال است تلف نمي‌کنم.


     کارلوس کی‌روش، پیش از آغاز اولین تمرین تیم ملی در اردوی 2 روزه در جمع خبرنگاران گفت: ‌هدف ما از این اردو خیلی ساده است. اگر شما فکر می‌کنید که تیم ملی فقط با بازی‌های دوستانه آماده رقابت رسمی می‌شود، اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اید و در واقع از آنچه در عرصه فوتبال بین‌الملل رخ می‌دهد بی‌خبر هستید.

وی اضافه کرد: دو هدف از برگزاری این اردو داریم. اول اینکه بازیکنان روند گذشته خود را که در اردوهای قبلی داشتند ادامه دهند و حفظ کنند و تمرکزشان بر روی تیم ملی ادامه داشته باشد و هدف دوم ما این است که بازیکنان جوان در اردوی تیم ملی حاضر شوند و توانمندی‌هایش خود را نشان دهند. 10،11 بازیکن زیر 23 سال داریم که در این اردوی تیم ملی حضور دارند. بازیکنان جوان بدانند که عملکرد همه بازیکنان را زیر نظر داریم.

کی‌روش تاکید کرد: تکرار می‌کنم و از این تکرار هم خسته نمی‌شوم که برای حضور قدرتمندانه در عرصه رقابت‌های بین‌المللی باید بازیکنان را در اردو آماده کنیم و فقط حضور در لیگ برتر کافی نیست. ما می‌خواهیم برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی آماده شویم و به همین دلیل چنین اردوهایی را برگزار می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: کسانی که از برگزاری این اردو دو روزه تعجب می‌کنند، از اردوهای بعدی تیم ملی هم تعجب خواهند کرد زیرا ما در آینده نیز چنین اردوهایی برای تیم ملی ایران برگزار خواهیم کرد. بازیکنان بیشتری به تیم ملی دعوت می‌شوند تا فرصت برای همه بازیکنان باشند که در تیم ملی خودشان را نشان دهند. اگر هم از سپاهان و ذوب‌آهن بازیکنی به تیم ملی دعوت نکرده‌ایم به دلیل آن است که آنها در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند و نمی‌خواستیم به بازیکنانشان فشار بیشتری بیاید. این برنامه را با سازمان لیگ نیز پیش از این هماهنگ کرده بودیم.

کی‌روش در مورد اینکه چرا مهدی رحمتی به تیم ملی دعوت نشده است، گفت: همه می‌دانند و رسانه‌ها نیز باخبر هستند که رحمتی مصدوم شده و دعوت یک بازیکن مصدوم به تیم ملی کار درستی نیست.

کی روش در مورد اینکه حمید استیلی گفته دعوت از 9 بازیکن پرسپولیس به تیم ملی مشکوک و عجیب است، گفت: من هرگز جواب مربیان و همکارانم را در رسانه‌ها نمی‌دهم. این کار از نظر اخلاقی و حرفه‌ای درست نیست که در رسانه‌ها پاسخ مربیان را بدهم و یا پشت سر آنها حرف بزنم. از من به عنوان یک مربی حرفه‌ای نخواهید که چنین اخلاق حرفه‌ای را زیر پا بگذارم. استیلی پیش از آغاز فصل یک جلسه خصوصی با من داشت و در مورد مسائل فوتبال با هم صحبت کردیم. من خیلی خوشحال خواهم شد که مربیان با من تماس می‌گیرند و با من صحبت می‌کنند. تلفن من همیشه باز است اما نباید در رسانه‌ها در مورد مربی دیگر حرفی بزنیم.

کی‌روش در پاسخ به این سؤال که نظرش در مورد دربی پایتخت چه بوده، اظهار داشت: همانطور که گفته‌ام در مورد مسابقات لیگ اظهارنظر نمی‌کنم اما می‌توانم بگویم که دربی بزرگ پایتخت یک روز فوق‌العاده برای فوتبال ایران بود، یک روز بسیار بزرگ برای بازیکنان، مربیان و تماشاگران.

وی افزود: یک نکته را هم می‌خواهم خودم بگویم. من 32 سال است که مربیگری می‌کنم، نیمی از این عمر را در تیم‌های ملی و نیمی را در تیم‌های باشگاهی گذرانده‌ام. ما مربیان نیاز داریم که از همدیگر و تیم ملی حمایت و کمک کنیم. از همه مربیان می‌خواهم نظرشان را به من بگویند و من خوشحال خواهم شد اما نمی‌توانم یک چیز را تضمین کنم و این آن است که بازیکنی در تیم ملی دچار مصدومیت نشود. هیچ مربی در جهان نیست که بتواند چنین قولی بدهد و چنین تضمینی بکند. من تجربه و دانشم را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهم و به مربیان قول می‌دهم هر بازیکنی که به تیم ملی بیاید پس از حضور در تمرینات از نظر سطح فنی، تاکتیکی و انگیزه در رده بالاتری قرار می‌گیرد و مشکلی برایش پیش نمی‌آید اما نمی‌توانم تضمین بدهم که بازیکن مصدوم نشود.

کی‌روش در مورد اینکه برخی از مربیان معتقدند مصدومیت برای هر بازیکنی پیش می‌آید و حتی ممکن است در تیم ملی این مصدومیت رخ بدهد اما آنچه ناخوشایند است این است که بازیکن ملی‌پوش پس از مصدومیت مورد توجه فدراسیون قرار نمی‌گیرد مثل قاسم حدادی‌فر، خاطرنشان کرد: این اطلاعات درست نیست. من نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا آمده است. پس از مصدومیت ما حق انتخاب را به خود حدادی‌فر دادیم که زیر نظر تیم ملی مداوا شود یا به باشگاه برود و اکنون نیز حدادی‌فر یک هفته است که در تهران و با هزینه فدراسیون تحت فیزیوتراپی و درمان است.

گفتنی است، سرمربی تیم ملی در مورد اینکه بازی تدارکاتی خواهید داشت یا نه، گفت: امیدوارم بازی تدارکاتی داشته باشیم. دعوتنامه‌های زیادی برای تیم‌های مختلف ارسال کرده‌ایم اما هنوز این مسئله نهایی نشده و هیچکدام از این دعوتنامه‌ها قطعی نیست. آخرین تیمی که برایش دعوتنامه فرستادیم تا برای بازی دوستانه به تهران بیاید فلسطین بود و امیدواریم که پیش از دیدار با بحرین بتوانیم بازی دوستانه با فلسطین داشته باشیم. اردوی بعدی ما 10 مهر ماه برگزار خواهد شد.

کی روش در مورد اینکه آیا با سرمربیان پرتغال و ایتالیا برای بازی دوستانه رایزنی می‌کند یا نه، گفت: من وقتم را برای چیزی که اتفاق نمی‌افتد و محال است تلف نمی‌کنم. تیم‌های ملی اروپایی درگیر مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا در سال 2012 هستند و برنامه آنها کاملا بسته شده است. ضمن اینکه اولویت من این است که ایران ابتدا بهترین تیم آسیا شود و بعد از آن آماده مسابقه و رقابت با تیم‌های اروپایی شویم. این در واقع مانند آن است که می‌خواهیم پایمان را از پله اول به پله بگذاریم. ما باید مرحله به مرحله و پله پله حرکت کنیم.

 

javahermarket

[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:خبرهای تیم ملی ایران,کی روش, ] [ 2:36 ] [ ادیب بوبردک ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2130
بازدید هفته : 2142
بازدید ماه : 2590
بازدید کل : 52706
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا