قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





براي ديدار با ايران

کاروان 41 نفره بحرين وارد ايران شد

تيم ملي فوتبال بحرين براي رويارويي با ايران وارد تهران شد.


  کاروان تیم ملی بحرین برای مصاف با ایران در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی برزیل ظهر امروز وارد تهران شد.
بحرینی ها در کاروانی 43 نفره به ایران آمده اند و هنوز اعلام نکرده اند تمرین این تیم پشت درهای بسته برگزار می شود یا خیر.
دیدار تیم های ایران و بحرین روز ساعت 19:30 سه شنبه هفته جاری برگزار می شود.


javahermarket

[ یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:دیدار تیم ملی ایران و بحرین, ] [ 16:3 ] [ ادیب بوبردک ]

در ديدار دوستانه در کرج

پيروزي تيم ملي جوانان ايران برابر سوريه

تيم ملي فوتبال جوانان ايران در ديداري دوستانه تيم ملي جوانان سوريه را با نتيحه دو بر يک شکست داد.


اين ديدار شامگاه سه شنبه در ورزشگاه انقلاب اسلامي کرج باحضور بيش از 500 تماشاگر برگزار شد.
گل هاي تيم ملي جوانان ايران را ' سردار آزمون ' در دقيقه سوم بازي و ' بهنام برزاي ' در دقيقه 27 به ثمر رساندند و تک گل حريف توسط ' محمد خريبين' در دقيقه 90 وارد دروازه ايران شد.
نيمه اول اين بازي با تسلط بازيکنان جوان فوتبال کشورمان همراه بود ، اما در نيمه دوم بازي به تعادل کشيده شد.
قضاوت اين ديدار دوستانه برعهده محمدرضا اکبريان بود و حمزه سليمي و محمدرضا مدير روستا کمک هاي اين داور کرجي بودند.
' اکبر محمدي ' سرمربي تيم ملي فوتبال جوانان کشورمان در گفت و گوي کوتاهي با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين بازي رضايت کادر فني را به همراه داشت و ما به منظور خود در يک بازي تدارکاتي رسيدم.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای تیم ملی فوتبلا جوانان ایران,دیدار دوستانه با سوریه, ] [ 1:34 ] [ ادیب بوبردک ]

كي‌روش: شغل من مصاحبه كردن نيست

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران معتقد است که مربيان ليگ بايد از او حمايت کنند و اگر بازيکن شايسته‌اي را مي‌شناسند به او معرفي کنند.


   کارلوس کي‌روش در پايان "ميني‌کمپ" تيم ملي در مورد اعتراض برخي از مربيان ليگ برتر به اين که چرا او با آن‌ها جلسه‌اي نمي گذارد، گفت: ترجيح مي‌دهم که به اظهار نظر مربيان پاسخ ندهم. نکته‌اي که بايد به آن توجه کنيم اين است که بهترين کار را انجام دهيم تا بازيکنان در بهترين شرايط قرار گيرند. شغل من صحبت کردن با رسانه‌ها نيست. اگر صحبتي هم باشد، بايد در مورد وظايف خودم باشد. دوست ندارم از طريق رسانه‌ها با مربيان ديگر صحبت کنم. اگر آن‌ها مي‌خواهند با من صحبت کنند، تلفن همراه من روشن است.

وي افزود: اگر ببينم که صحبت کردن ضروري است، اين کار را انجام مي‌دهم اما ما برنامه داريم که با مربيان جلسه بگذاريم. مي‌خواهيم فرصت خوبي پيدا شود که همه آن‌ها حضور داشته باشند. مدتي قبل قصد داشتيم که يک جلسه برگزار کنيم، اما تعدادي از مربيان درگير بازي‌هاي آسيايي بودند و اين مساله اتفاق نيفتاد. دنبال روزي هستيم که همه در دسترس باشند و اين تنها دليل برگزار نشدن جلسه است.

سرمربي تيم ملي درمورد دعوت از بازيکنان اميد به تيم ملي و اين که کدام يک از آن‌ها شرايط خوبي دارند، گفت: مهم‌ترين چيز اين است که ما گروهي از بازيکنان را به اردوي تيم ملي آورديم که عده‌اي از آن‌ها قبلا حضور داشتند و 11 بازيکن اميد را نيز مقابل آن‌ها گذاشتم تا اين بازيکنان را براي آينده آماده کنيم. هدف ما از برگزاري اردو اين است که بتوانيم هم تيم بزرگسالان و هم اميدهايمان را آماده کنيم.


کي‌روش در ادامه گفت: وظيفه من اين است که به همه بازيکنان يک شانس خوب بدهم و همچنين با دعوت به تيم ملي آن‌ها نيز با من آشنا شوند. وقتي بازيکنان جوان براي اولين بار به تيم ملي مي‌آيند،‌ استرس دارند چرا که برايشان حضور در تيم ملي يک رويا بوده است. بازيکناني که امروز در اردوي تيم ملي حضور دارند، مهم نيست که خوب بودند يا بد، چون مي‌دانم همه آن‌ها خوب و با کيفيت هستند. هدف من از دعوت آن‌ها اين بود که مي‌خواستم فشار از روي آن‌ها برداشته شود و آرام شوند. آن‌ها در اردوي بعدي بهتر خوهند بود و همچنين در اردوهاي بعدي اين روند را ادامه خواهند داد. از نظر ذهني مهم است که اين بازيکنان را به اردوي تيم ملي دعوت کنيم و به آن‌ها نشان دهيم که اين اردوي تيم ملي خانه آن‌ها است.

سرمربي تيم ملي در مورد انتقاد برخي از افراد که معتقدند همه بازيکنان شايسته ليگ به تيم ملي دعوت نمي‌شوند، گفت: اگر فکر مي‌کنند بازيکن شايسته‌اي بيرون از خط مانده است، زنگ بزنند و به من بگويند. من به حمايت مربيان نياز دارم و اين يکي از حمايت‌هاست که اگر بازيکن خوبي مي‌شناسند به من معرفي کنند.


کي‌روش در مورد مصاحبه‌اي که با رسانه‌هاي پرتغالي درباره محروميت کارواليو انجام داده بود، گفت: اگر قرار است مجازاتي را در نظر بگيرند بايد براي همه بازيکنان باشد و اين که يک بازيکن را دوست دارند، دليل نمي‌شود که از او حمايت کنند.

کي‌روش در مورد اردوي بعدي تيم ملي گفت: کمپ بعدي تيم ملي با اين کمپ متفاوت است چون در آن اردو هدف ما بازي با بحرين است. بازيکناني به اين اردو دعوت مي‌شوند که بتوانند مقابل بحرين بازي کنند. ما يک هدف و فکر داريم و آن بازي برابر بحرين است.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا قصد دارد در مقابل بحرين از عمق حمله کند يا خير گفت: من براي اين بازي بازيکناني را دارم که سريع و قوي هستند و از لحاظ روحي نيز آماده هستند.

javahermarket

[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:خبرهای تیم ملی فوتبال ایران,کی روش, ] [ 12:59 ] [ ادیب بوبردک ]

جواب استيلي را در رسانه ها نمي دهم

كي‌روش:مي خواهم ايران بهترين تيم آسيا شود
 

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در مورد اينکه آيا با سرمربيان پرتغال و ايتاليا براي بازي دوستانه رايزني مي‌کند يا نه، گفت: وقتم را براي چيزي که اتفاق نمي‌افتد و محال است تلف نمي‌کنم.


     کارلوس کی‌روش، پیش از آغاز اولین تمرین تیم ملی در اردوی 2 روزه در جمع خبرنگاران گفت: ‌هدف ما از این اردو خیلی ساده است. اگر شما فکر می‌کنید که تیم ملی فقط با بازی‌های دوستانه آماده رقابت رسمی می‌شود، اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اید و در واقع از آنچه در عرصه فوتبال بین‌الملل رخ می‌دهد بی‌خبر هستید.

وی اضافه کرد: دو هدف از برگزاری این اردو داریم. اول اینکه بازیکنان روند گذشته خود را که در اردوهای قبلی داشتند ادامه دهند و حفظ کنند و تمرکزشان بر روی تیم ملی ادامه داشته باشد و هدف دوم ما این است که بازیکنان جوان در اردوی تیم ملی حاضر شوند و توانمندی‌هایش خود را نشان دهند. 10،11 بازیکن زیر 23 سال داریم که در این اردوی تیم ملی حضور دارند. بازیکنان جوان بدانند که عملکرد همه بازیکنان را زیر نظر داریم.

کی‌روش تاکید کرد: تکرار می‌کنم و از این تکرار هم خسته نمی‌شوم که برای حضور قدرتمندانه در عرصه رقابت‌های بین‌المللی باید بازیکنان را در اردو آماده کنیم و فقط حضور در لیگ برتر کافی نیست. ما می‌خواهیم برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی آماده شویم و به همین دلیل چنین اردوهایی را برگزار می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: کسانی که از برگزاری این اردو دو روزه تعجب می‌کنند، از اردوهای بعدی تیم ملی هم تعجب خواهند کرد زیرا ما در آینده نیز چنین اردوهایی برای تیم ملی ایران برگزار خواهیم کرد. بازیکنان بیشتری به تیم ملی دعوت می‌شوند تا فرصت برای همه بازیکنان باشند که در تیم ملی خودشان را نشان دهند. اگر هم از سپاهان و ذوب‌آهن بازیکنی به تیم ملی دعوت نکرده‌ایم به دلیل آن است که آنها در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند و نمی‌خواستیم به بازیکنانشان فشار بیشتری بیاید. این برنامه را با سازمان لیگ نیز پیش از این هماهنگ کرده بودیم.

کی‌روش در مورد اینکه چرا مهدی رحمتی به تیم ملی دعوت نشده است، گفت: همه می‌دانند و رسانه‌ها نیز باخبر هستند که رحمتی مصدوم شده و دعوت یک بازیکن مصدوم به تیم ملی کار درستی نیست.

کی روش در مورد اینکه حمید استیلی گفته دعوت از 9 بازیکن پرسپولیس به تیم ملی مشکوک و عجیب است، گفت: من هرگز جواب مربیان و همکارانم را در رسانه‌ها نمی‌دهم. این کار از نظر اخلاقی و حرفه‌ای درست نیست که در رسانه‌ها پاسخ مربیان را بدهم و یا پشت سر آنها حرف بزنم. از من به عنوان یک مربی حرفه‌ای نخواهید که چنین اخلاق حرفه‌ای را زیر پا بگذارم. استیلی پیش از آغاز فصل یک جلسه خصوصی با من داشت و در مورد مسائل فوتبال با هم صحبت کردیم. من خیلی خوشحال خواهم شد که مربیان با من تماس می‌گیرند و با من صحبت می‌کنند. تلفن من همیشه باز است اما نباید در رسانه‌ها در مورد مربی دیگر حرفی بزنیم.

کی‌روش در پاسخ به این سؤال که نظرش در مورد دربی پایتخت چه بوده، اظهار داشت: همانطور که گفته‌ام در مورد مسابقات لیگ اظهارنظر نمی‌کنم اما می‌توانم بگویم که دربی بزرگ پایتخت یک روز فوق‌العاده برای فوتبال ایران بود، یک روز بسیار بزرگ برای بازیکنان، مربیان و تماشاگران.

وی افزود: یک نکته را هم می‌خواهم خودم بگویم. من 32 سال است که مربیگری می‌کنم، نیمی از این عمر را در تیم‌های ملی و نیمی را در تیم‌های باشگاهی گذرانده‌ام. ما مربیان نیاز داریم که از همدیگر و تیم ملی حمایت و کمک کنیم. از همه مربیان می‌خواهم نظرشان را به من بگویند و من خوشحال خواهم شد اما نمی‌توانم یک چیز را تضمین کنم و این آن است که بازیکنی در تیم ملی دچار مصدومیت نشود. هیچ مربی در جهان نیست که بتواند چنین قولی بدهد و چنین تضمینی بکند. من تجربه و دانشم را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهم و به مربیان قول می‌دهم هر بازیکنی که به تیم ملی بیاید پس از حضور در تمرینات از نظر سطح فنی، تاکتیکی و انگیزه در رده بالاتری قرار می‌گیرد و مشکلی برایش پیش نمی‌آید اما نمی‌توانم تضمین بدهم که بازیکن مصدوم نشود.

کی‌روش در مورد اینکه برخی از مربیان معتقدند مصدومیت برای هر بازیکنی پیش می‌آید و حتی ممکن است در تیم ملی این مصدومیت رخ بدهد اما آنچه ناخوشایند است این است که بازیکن ملی‌پوش پس از مصدومیت مورد توجه فدراسیون قرار نمی‌گیرد مثل قاسم حدادی‌فر، خاطرنشان کرد: این اطلاعات درست نیست. من نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا آمده است. پس از مصدومیت ما حق انتخاب را به خود حدادی‌فر دادیم که زیر نظر تیم ملی مداوا شود یا به باشگاه برود و اکنون نیز حدادی‌فر یک هفته است که در تهران و با هزینه فدراسیون تحت فیزیوتراپی و درمان است.

گفتنی است، سرمربی تیم ملی در مورد اینکه بازی تدارکاتی خواهید داشت یا نه، گفت: امیدوارم بازی تدارکاتی داشته باشیم. دعوتنامه‌های زیادی برای تیم‌های مختلف ارسال کرده‌ایم اما هنوز این مسئله نهایی نشده و هیچکدام از این دعوتنامه‌ها قطعی نیست. آخرین تیمی که برایش دعوتنامه فرستادیم تا برای بازی دوستانه به تهران بیاید فلسطین بود و امیدواریم که پیش از دیدار با بحرین بتوانیم بازی دوستانه با فلسطین داشته باشیم. اردوی بعدی ما 10 مهر ماه برگزار خواهد شد.

کی روش در مورد اینکه آیا با سرمربیان پرتغال و ایتالیا برای بازی دوستانه رایزنی می‌کند یا نه، گفت: من وقتم را برای چیزی که اتفاق نمی‌افتد و محال است تلف نمی‌کنم. تیم‌های ملی اروپایی درگیر مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا در سال 2012 هستند و برنامه آنها کاملا بسته شده است. ضمن اینکه اولویت من این است که ایران ابتدا بهترین تیم آسیا شود و بعد از آن آماده مسابقه و رقابت با تیم‌های اروپایی شویم. این در واقع مانند آن است که می‌خواهیم پایمان را از پله اول به پله بگذاریم. ما باید مرحله به مرحله و پله پله حرکت کنیم.

 

javahermarket

[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:خبرهای تیم ملی ایران,کی روش, ] [ 2:36 ] [ ادیب بوبردک ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2146
بازدید ماه : 2594
بازدید کل : 52710
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا