قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





با حضور دونده مشهور جهان در زاگرب

پيراهن قرمز رئال مادريد رسما رونمايي شد
 

مدير عامل باشگاه رئال مادريد با حضور اوسين بولت از پيراهن قرمز رئال مادريد رسما رونمايي کرد.


    به نقل از آس اسپانیا، فلورنتینو پرس مدیر عامل باشگاه رئال مادرید شب گذشته در مراسمی با حضور اوسین بولت دونده مشهور جهان از پیراهن قرمز رنگ رئال مادرید رونمایی کرد. در این مراسم که در آستانه بازی امشب رئال مادرید مقابل دینامو زاگرب برگزار شد حداقل 18 حامی مالی غول پیکر حضور داشتند و رئال مادرید به همین بهانه در آمد خوبی کسب کرد.

بولت دونده جامائیکایی به دعوت باشگاه رئال مادرید از کره جنوبی به کرواسی آمده بود تا در این مراسم حضور داشته باشد. 38 سال از آخرین باری که رئال مادرید با پیراهن قرمز وارد میادین رسمی فوتبال شده می‌گذرد.
 
رئال در بازی امشب مقابل دیناموزاگرب با پیراهن قرمزرنگ به میدان خواهد رفت.

javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهایروز رئال مادرید, ] [ 14:40 ] [ ادیب بوبردک ]

كاكا ديدار رئال مقابل دينامو زاگرب را از دست داد

'کاکا' ستاره برزيلي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا، اولين مسابقه اين تيم در ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا را به دليل مصدوميت از دست داد.


به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، رئال مادريد چهارشنبه شب در مرحله گروهي بايد به مصاف دينامو زاگرب برود.
کاکا در تمرينات روز يکشنبه تيمش براي اين بازي حضور داشت اما به دليل مصدوميت نتوانست تيمش را در جلسه تمريني روز دوشنبه همراهي کند.
وي که نتوانسته در فصل جاري ''مسعود اوزيل'' را از ترکيب اصلي رئال مادريد کنار بزند، شنبه شب در جريان برد 4 بر 2 اين تيم مقابل ختافه به عنوان بازيکن ذخيره وارد زمين شد.
بنابراين گزارش، در فهرست 21 نفره بازيکنان ''خوزه مورينيو'' براي ديدار مقابل دينامو، ''لاسانا ديارا'' و ''سامي خديرا'' حضور دارند. خديرا بعد از مدت ها مصدوميت قرار است به ميدان برود.
در ديگر بازي گروه چهارم ليگ قهرمانان اروپا، ليون به مصاف آژاکس خواهد رفت.


javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,کاکا, ] [ 21:39 ] [ ادیب بوبردک ]

ونگر: رئال و بارسا بالاتر از ساير اروپا هستند

مربي فرانسوي اعتقاد دارد که دو تيم اسپانيايي قدرتي دارند که آنها را بالاتر از ساير تيمهاي اروپايي قرار داده است.


   آرسن ونگر مربی فرانسوی آرسنال معتقد است که بودجه کلان رئال مادرید و بارسلونا این دو تیم را در سطحی بالاتر از سایرتیمهای اروپایی قرار داده.او معتقد است که منچسترسیتی و چلسی هم از جمله تیمهایی هستند که با هزینه های هنگفت بهترین بازیکنان دنیا را خریداری می کنند.

ونگر در آستانه دیدار تیمش با بوروسیا دورتموند در رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت:« من معتقدم که در این فصل دو تیم بالاتر از سایرین هستند (رئال مادرید و بارسلونا) و سایر تیمها باید با این شرایط در طول فصل کنار بیایند. برای ما این شروع جدیدی است چون ما تیمی با بازیکنان جدید هستیم. آنچه در مرحله گروهی برایمان مهم است این است که نشان دهیم که می توانیم از مرحله گروهی صعود کنیم. ما چهاردهمین فصل حضورمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کنیم و آنچه تغییر کرده این است که رقابتها در داخل انگلستان میان تیمهای برتر، حساس تر و بزرگتر شده است.»

ونگر ادامه داد:« قهرمانی در لیگ قهرمانان بسیار سخت است؛ چون تیمی که در لیگ برتر به قهرمانی می رسد، تقریبا هر سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا می رسد. در خارج از انگلیس هم رئال و بارسا از نظر اقتصادی قدرت بیشتری نسبت به 14 سال قبل دارند و به همین خاطر در حال حاضر با حضور تیمهایی مثل آنها و منچسترسیتی و چلسی، این تیمها می توانند هربازیکنی که می خواهند را به خدمت بگیرند.»

ونگر در ادامه صحبتهایش بحران بزرگی را برای آینده پیش بینی می کند که در فوتبال هم تاثیرگذار خواهد بود:« ما اولین علائم این بحران را در اسپانیا می بینیم و همه از این بحران گله می کنند.من اعتقاد دارد که اروپا به عنوان یک اتحادیه با بحران بزرگی مواجه خواهد شد و این درحالی است که کسی توقع چنین بحرانی را ندارد. به نظر من اروپا در بحران بزرگ اقتصادی در این دوره فرو خواهد رفت.»

ونگر ادامه داد:« ما در دنیای زندگی می کنیم که افراد برای تماشای فوتبال به ورزشگاه ها می آیند و با تبلیغات آنها می توانند محصولاتی را خریداری کنند. البته درآمد ما در ماه های آتی با تهدید مواجه خواهد بود. فوتبال فقط بحث پول نیست.ما به خودمان باور داریم که می توانیم با سایرین رقابت کنیم.»

او درادامه به این نکته اشاره کرد که خیلی زوداست که تیمش به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فکر کند؛چرا که آنها با خریدهای متعددی که انجام داده اند، اول باید قدرتشان را به نمایش بگذارند:« ما امیدهای فراوانی داریم ولی درک می کنم که چرا برخی ها ابهاماتی دارند. ما شروع خوبی در ابتدای لیگ برتر نداشتیم و 5 بازیکن جدید داریم که کسی نمی داند که آنها چقدر خوب خواهند بود. من احتمال قهرمانی مان را رد نمی کنم ولی خیلی زود است که بخواهیم درمورد قهرمانی صحبت کنیم. اگر این را بگویم توقعات از تیم زیاد خواهد شد وفکر نمی کنم که کسی این راباور کند ولی ما باید نهایت تلاشمان را به کار بگیریم و در دو ماه آینده این تیم را شکل دهیم. خیلی زود است که بخواهیم  از چنین آرزوهایی صحبت کنیم.»

 


javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,خبرهای بارسلونا,مصاحبه ونگر,آرسن ونگر, ] [ 20:20 ] [ ادیب بوبردک ]

غيبت کاکا در تمرينات امروز رئال

اين ستاره برزيلي در تمرينات روز يکشنبه تيمش حضور داشت اما به دليل مصدوميت نتوانست تيمش را در جلسه تمريني امروز همراهي کند.


   کاکا، هافبک برزیلی رئال، آخرین تمرین تیمش پیش از سفر به کرواسی برای دیدار فردا شب مقابل دیناموزاگرب در لیگ قهرمانان را از دست داد.

این ستاره برزیلی در تمرینات روز یکشنبه تیمش حضور داشت اما به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در جلسه تمرینی امروز همراهی کند.

به همین دلیل ممکن است کاکا سفر به زاگرب را از دست بدهد اما هنوز مورینیو در این مورد تصمیم نهایی را نگرفته است.

خسه، پابلو ژیل و توماس مخیاس نیز در تمرینات امروز حضور داشتند و سامی خدیرا نیز بعد از مدت ها با بقیه هم تیمی هایش تمرین کرد.


javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,کاکا, ] [ 20:19 ] [ ادیب بوبردک ]

بازگشت خديرا به تمرينات رئال

هافبک آلماني رئال امروز به تمرينات رئال بازگشت و احتمال دارد در ديدار ليگ قهرمانان مقابل ديناموزاگرب به ميدان برود.


به نوشته روزنامه آ.اس سامی خدیرا هافبک آلمانی باشگاه رئال مادرید امروز به تمرینات این تیم بازگشت.

خدیرا در دیدار برگشت رئال در سوپرکاپ اسپانیا مقابل بارسلونا در روز 17 آگوست مصدوم شد و نتوانست تیمش را در دیدار مقابل ساراگوسا و ختافه همراهی کند.

این در حالی است که به نظر می رسد خدیرا بتواند در دیدار چهارشنبه رئال مقابل دیناموزاگرب که در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان برگزار می شود به میدان برود.

البته ژوزه مورینیو از فابیو کوئنترائو خرید تابستانی اش در پست هافبک دفاعی در دو بازی اخیر استفاده کرده و عملکرد این بازیکن پرتغالی نیز نظر مورینیو را جلب کرده است.

امروز 21 بازی رئال در تمرین حاضر بودند اما کاکا غایب این جلسه تمرینی بود.


javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,خدیرا,بازگشت خدیرا,خبرهای روز رئال مادرید, ] [ 3:47 ] [ ادیب بوبردک ]

 

رئال مادرید - ختافه
هفته سوم لالیگا


گلها بالینک مستقیم

1-0 :: K. Benzema 14’ ::
Hotfile
لینک مستقیم
HD Quality
لینک مستقیم

1-1 :: Miku 39’ :: Fileserve - Filesonic
لینک مستقیم


2-1 :: Cristiano Ronaldo 60’ :: Hotfile
لینک مستقیم
HD Quality
لینک مستقیم

3-1 :: K. Benzema 69’ :: Hotfile
لینک مستقیم
HD Quality
لینک مستقیم

3-2 :: Miku 73’ :: Fileserve - Filesonic
لینک مستقیم

 

4-2 :: Higuaín 88’ :: Hotfile
لینک مستقیم

HD QUALITY:
لینک مستقیم

All Goals In 1 File (HD 1280x720p)


:: Highlights ::


1st Half |
Hotfile 10 minutes
لینک مستقیم


2nd Half | Hotfile 11 minutes
لینک مستقیم

javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:گل ها و تمام لحظات بازی های رئال مادرید, ] [ 12:44 ] [ ادیب بوبردک ]

اینم عکس های بازی رئال و ختافه

VS















HQ Pic








*******************************************************************************


************************************************************************************************
40عکس دیگر از بازی


***************************************************************************************************

javahermarket

رئال مادريد 4- ختافه 2

رئال مادريد در يک بازي بسيار سخت توانست که اولين بازي خانگي لاليگايي خود را با برد پشت سر بگذارد.


رئال مادريد که  در اولین بازی خانگی فصل در ورزشگاه سانتياگو برنابئو ميزبان ختافه بود موفق شد با نمایشی نه چندان جذاب حريف خود را با حساب چهار بردو تسليم کندو با توجه به توقف بارسا مقابل سوسیداد به صدر جدول برسد.

شاگردان مورینیو در این دیدار نمایش بسیار خوبی داشتند و کریم بنزما با دوگلی که برای تیمش به ثمر رساند ستاره کهکشانی ها در این بازی بود.

مهاجم فرانسوی رئال در دقیقه 13 بازی تیمش را پیش انداخت اما در دقیقه 39 بازی میکو، مهاجم ختافه بازی را به تساوی کشید. نیمه اول دیدار با تساوی یک-یک دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم رئال فشار زیادی برای باز کردن دروازه ختافه روی دروازه این تیم ایجاد کرد و سرانجام رونالدو به خطا بیرون  از محوطه جریمه حریف سرنگون شد و داور به اشتباه برای رئال پنالتی گرفت. رونالدو خودش ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا رئال دو بر یک پیش بیفتد.

در ادامه و در دقیقه 69 بازی کریم بنزما گل دوم خودش و گل سوم رئال را به ثمر رساند تا خیال مورینیو از کسب سه امتیاز کمی راحت تر شود.

اما این پایان کار نبود و میکو مهاجم ختافه بار دیگر قفل دروازه کاسیاس را گشود تا اختلاف به حداقل برسد. در دقیقه 88 بازی گونسالو ایگواین که تنها یک دقیقه بود به جای مسوت اوزیل وارد زمین شده بود گل چهارم رئال مادرید را به ثمر رساند تا کهکشانی ها بار دیگر با یک پیروزی پر گل از زمین خارج شوند.

رئال با این پیروزی و با توجه به تساوی 2-2 بارسلونا مقابل سوسیداد با اختلاف دو امتیاز نسبت به رقیب دیرینه خود به صدر جدول رده بندی لالیگا صعود کرد


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,نتیجه رئال مادرید در هفته سوم لالیگا, ] [ 3:12 ] [ ادیب بوبردک ]

رونالدو: امسال سال مادريد است

مهاجم پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا گفت: امسال سال مادريد است؛ ما ديگر فرصت اشتباه نداريم.


 به نقل از مارکا اسپانيا، کريستيانو رونالدو بازيکن گلزن تيم فوتبال رئال مادريد تصريح کرد: در لاليگا و ليگ قهرمانان اروپا بدون شک يک مدعي جدي براي قهرماني هستيم و امسال بايد به آنچه که مستحقش هستيم دست پيدا کنيم.
 وي افزود: مورينيو دوست صميمي، يک مربي و يک الگو براي من است و اين روزها هيچ مشکلي در کمپ رئال مادريد نداريم.

 کريس درباره درگيري کارواليو و په‌په گفت: هيچ مشکل قابل ذکري نبود، کارواليو اردوي تيم ملي پرتغال را ترک کرده بود و برخي بازيکنان مثل په‌په و حتي خود من از دست او دلخور بوديم، با کمي گفت‌و‌گو همه چيز حل شد و هيچ درگيري در کار نبود و نيست.
 

 

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,کریستیانو رونالدو,مصاحبه با رونالدو, ] [ 22:43 ] [ ادیب بوبردک ]

چراغ سبز سانتوس به رئال براي خريد نيمار

مديرعامل باشگاه سانتوس برزيل براي فروش قطعي و بدون قيد و شرط نيمار به رئال مادريد مبلغ 55 ميليون يورو را پيشنهاد کرد.


 به نقل از مارکا اسپانيا، لوئيس آلوارو مديرعامل باشگاه سانتوس برزيل که مدت‌ها است بر سر انتقال نيمار جوان به رئال مادريد سنگ‌اندازي مي‌کند روز گذشته گفت: براي آخرين بار قيمت اصلي نيمار را اعلام و آن را 55 ميليون يورو عنوان مي‌کنم.
 آلوارو افزود: اين بار ديگر هيچ قيد و شرطي نيست و بايد بگويم که اگر مبلغ عنوان شده پرداخت شود هيچ حرفي نيست و نيمار در فصل نقل و انتقالات زمستاني راهي مادريد خواهد شد و پيشنهاد بارسلونا را هم بررسي نخواهيم کرد.
 باشگاه رئال مادريد در آخرين حمله مالي خود مبلغ 38 ميليون يورو را براي نيمار در نظر گرفته و بعيد است براي 55 ميليون يورو رغبتي براي ادامه مذاکرات داشته باشد.

 

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,نیمار,انتقال نیمار به رئال مادرید,سانتوس, ] [ 22:41 ] [ ادیب بوبردک ]

کريس رونالدو: مورينيو بهترين مربي دنياست

رئال اين هفته در لاليگا مقابل ختافه قرار خواهد گرفت اما رونالدو در انتظار آغاز رقابت هاي ليگ قهرمانان و ديدار مقابل دينامو زاگرب است.


کریس رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید، معتقد است ژوزه مورینیو بهترین مربی دنیاست و امیدوار است رئال با هدایت آقای خاص قهرمان اروپا شود.

او در گفتگو با سایت اختصاصی رئال گفت:" مورینیو در حال حاضر بهترین مربی دنیاست و کار کردن با او فوق العاده است. مورینیو در درجه اول دوست من و بعد مربی من است و من از کار کردن با او بسیار خوشحالم."

رئال این هفته در لالیگا مقابل ختافه قرار خواهد گرفت اما رونالدو در انتظار آغاز رقابت های لیگ قهرمانان و دیدار مقابل دینامو زاگرب است.

" بازی های خارج از خانه همیشه سخت تر هستند بنابراین می خواهیم کاملا آماده شویم تا سورپررایز نشویم. هدف ما این فصل قهرمانی در چمپیونزلیگ است."
 

 

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,کریستیانو رونالدو,مورینیو, ] [ 22:36 ] [ ادیب بوبردک ]


  کلیپ : دموی تبلیغاتی کریستیانو برای کاسترول

مرجع خبري رئال مادريد : دمویی تبلیغاتی از مستند جدید کریستیانو برای کاسترول منتشر شده که نامش "کریستیانو در محدودیت " است .

Click to download in FLV format (4.89MB)

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:دموی تبلیغاتی کریستیانو برای کاسترول, ] [ 6:5 ] [ ادیب بوبردک ]

 بازیکنان رئال و گرفتن عکس رسمی فصل


 

مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید فصل جدید را با انتظارات بالا آغاز کرده است . پس از شروع فصل و اولین بازی فصل ، امید تیم بالاست و روز چهارشنبه ، پس از بازیهای ملی ، کل تیم عکس رسمی فصل 12-2011 را گرفتند . در طول این کار ، جو فوق العاده ای حاکم بود و بازیکنان با هم خیلی رفیق بودند . در کنار بازیکنان و کادر فنی نفراتی نظر پرز ، دی استفانو و زیدان هم حضور داشتند .

http://s2.picofile.com/file/7134137204/MAKING_OFF_13_HEL7373.jpg
23 بازیکن تیم اصلی رئال مادرید در فصل 12-2011 ، عکس رسمی فصل را در یک جو فوق العاده گرفتند . مثل یک خانواده بزرگ با هم زیاد شوخی می کردند و چهره های جدید نظر کوئنت رائو ، کایخون ، شاهین ، واران و آلتین توپ هم در این تمرین حضور داشتند .
همچنین همه بازیکنان با آلفردو دی استفانو هم خوش و بش کردند . هیگوائین که هموطن مدیر افتخاری رئال مادرید است ، توجه ویژه ای به این اسطوره داشت . فلورنتینو پرز هم با بازیکنان و مورینیو مداوما حرف می زد .

javahermarket

تمجيد رونالدو از مسوت اوزيل

ستاره پرتغالي رئال مادريد مي گويد از بازي در کنار اوزيل لذت مي برد و او کارش را بسيار آسان مي کند.


 کریستیانو رونالدو ستاره باشگاه رئال مادرید معتقد است مسوت اوزیل بهترین بازیکن آلمانی است.

رونالدو از بازی در کنار اوزیل لذت می برد و می گوید:" مسوت بازیکن فوق العاده ای است و بازی در کنار او بسیار هیجان انگیز است. او در حال حاضر بهترین بازیکن آلمانی است."

نوری شاهین که از تیم قهرمان بوندسلیگا یعنی بورسیا دورتموند به رئال پیوسته به دلیل مصدومیت تا به حال نتوانسته برای این تیم به میدان برود. این در حالی است که رونالدو معتقد است این بازیکن ترکیه ای عملکرد خوبی در رئال خواهد داشت.

رونالدو می گوید:" شاهین را قبل از اینکه به رئال بیاید می شناختم چرا که همه جا حرف از بازی و کیفیت او بود. امیدوارم هر چه زودتر مصدومیتش را پشت سر بگذارد و به میایدن بازگردد."

رونالدو در مورد بوندسلیگا نیز گفت:" لیگ فوتبال آلمان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و بازیکنان خوب بسیاری هستند که در بوندسلیگا مشغول بازی هستند."

"به نظر من بعد از انگلیس و اسپانیا، آلمان بهترین لیگ فوتبال جهان را دارد."

رئال در ادامه رقابتهای لالیگا شنبه به مصاف ختافه خواهد رفت.


javahermarket

مورینیو در دیدار با فرگوسن

 

javahermarket

[ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:مورینیو,عکس های جدید مورینیو و فرگوسن,دیدار مورینیو و فرگوسن, ] [ 4:26 ] [ ادیب بوبردک ]

عکسهای زیاد از تبلیغات جدید کریستیانو رونالدو برای کاسترول

javahermarket


مرجع خبري رئال مادريد : پسر زیدان ، روز سه شنبه با تیم اصلی رئال مادرید در والدبباس تمرین کرد که نشانه هایی از حرکات پدرش را داشت . زیدان کوچک نشان داد که چیزهای زیادی در چنته دارد .

 

Click to download in FLV format (3.75MB)


javahermarket

[ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:کلیپ های جدید فوتبال,کلیپ پسر زیدان,کلیپ انزو,پسر زیدان, ] [ 3:58 ] [ ادیب بوبردک ]


 رونالدو و ثبت یک رکورد جالب دیگر

مرجع خبری رئال مادرید:کریستیانو رونالدو دست از شکستن رکوردها بر نمی دارد.بعد از پوشیندن پیراهن سفید رئال مادرید،و به ثمر رساندن 41 گل در یک فصل رونالدو همچنان به رشد کردن در رئال مادرید ادامه می دهد.

او در هفته اول لالیگا هتریک کرد تا ششمین نفری باشد که در تاریخ رئال مادرید در بازی ابتدایی لیگ 3 گل به بالا می زند.این اتفاق چیزی حدود چهل سال است که اتفاق نیفتاده بود.

قبل از او لازانو،پاهینیو،دی استفانو،پوشکاش و آمانسیو موفق به انجام این کار شده بودند.

یک رکورد جالب دیگر این است که بعد از گل آغازین فصل قبل که کاروالیو به ثمر رساند و گل اول رونالدو به ساراگوسا،پرتغالی ها اولین خارجی های رئال مادرید هستند که توانسته اند در دو فصل پیاپی اولین گل باشگاه را بزنند.

javahermarket

[ سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:رکوردهای رونالدو,خبرهای رئال مادرید, ] [ 1:6 ] [ ادیب بوبردک ]

آغاز تمرينات رئال: اولين ديدار کارواليو و په په

بعد از آنکه کارواليو اردوي تيم ملي پرتغال را ترک کرد، با انتشار نامه اي سرگشاده از فوتبال ملي خداحافظي کرد و دليل خداحافظي اش را بي احترامي اي که در اين اردو حس مي کرده دانست. کارواليو در جمله اي از صحبتهايش گفت:« کاملا ناعادلانه بود. په په بدون آنکه جلسه اي تمرين کرده باشد،قرار بود در ترکيب ثابت تيم قرار بگيرد.»


    این دو ستاره عصر امروز با هم روبرو خواهند شد. بعد از این جنجالها، ستاره های پرتغالی رئال مادرید به اردوی این تیم برمی گردند و بدین ترتیب کاروالیو و په په بعد از این صحبتها با هم روبرو می شوند. البته همان طور که کاروالیو هم در صحبتهایش اعلام کرده هیچ مشکل شخصی ای با په په ندارد و ناراحتی و دلخوری اش از پائولو بنتو سرمربی تیم ملی پرتغال است که چرا بازیکنانی که تمرین نکرده اند را به او که با توان لازم برای تیم تمرین کرده بود ترجیح داده و این دلخوری از په په نیست.

از سوی دیگر مورینیو هم تصمیمی برای دخالت در این ماجرا ندارد ، چر ا که به قول آقای خاص نیازی برای شفاف سازی وجود ندارد. کاروالیو نظر خودش را اعلام کرده و باز عم تاکید کرده که مشکلی با په په ندارد،بلکه از تصمیمات فنی مربی تیم ناراحت است.

البته خداحافظی کاروالیو با فوتبال ملی خبر خوبی برای رئالی هاست؛ چرا که این ستاره 33 ساله از این به بعد تمام فکر و ذکر و زمانش را برای تیم مورینیو خواهد گذاشت

عصر امروز تمرینات رئال بعد از یک روز استراحت از سر گرفته می شود و راس ساعت 17 بازیکنان حاضر در شهر مادرید همراه با اوزیل و بازیکنان پرتغالی که به تازگی به تیم پیوسته اند تمریناتشان را آغاز می کنند


javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,کاروالیو,په په, ] [ 14:19 ] [ ادیب بوبردک ]


  نیوز فوتبول:"گانسو هدف رئال مادرید"

مرجع خبری رئال مادرید:با اینکه رئال مادرید یکی از شلوغترین خط هافبک های اروپا را دارد،همچنان شایعات در مورد وضعیت خرید های جدید وجود دارد.دیروز در مورد خرید مارتینز شایعاتی مطرح شد اما امروز نوبت هافبک سانتوس،گانسو است که هدف باشد.

به گزارش نیوزفوتبول،رئال مادرید او را برای جانشینی کاکا می خواهد و با خرید او و نیمار قصد دارد زوج سانتوس را به برنابئو ببرد.

در حال حاضر او در اردوی تیم ملی برزیل است،اما هیچ گاه از ابراز علاقه برای رسیدن به پیراهن رئال مادرید دست نکشیده.به هر حال باید صبر کرد و منتظر بود تا مشخص شود چقدر از این شایعات درست بوده است.

javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,گانسو, ] [ 5:59 ] [ ادیب بوبردک ]

دوستان عزیز

میدونم دیر شد.

ببخشید من چند روزه این جا نبودم.









******************************************************************














HQ Pic




**************************************************************



javahermarket

-گلهای اوزیل به اتریش
1-0 :: OZIL 8’ ::
Hotfile
لینک مستقیم


2-0 :: Özil 23’ ::
HOTFILE
لینک مستقیم

4-1 :: Mesut Özil 47’ :
Hotfile
لینک مستقیم



-گلهای کریس به قبرس
0-1 :: Cristiano Ronaldo 35’
Hotfile
لینک مستقیم
0-2 :: Cristiano Ronaldo 82’
Hotfile

لینک مستقیم

-گل بنزما به البانی
HOTFILE
لینک مستقیم

javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:کلیپ گل های بازیکنان رئال در تیم های ملی, ] [ 1:57 ] [ ادیب بوبردک ]

ستاره برزيلي تيم سانتوس مي‌گويد با پيشنهاد باشگاه رئال مادريد وسوسه شده است.


    نيمار که تابستان سوژه رسانه‌هاي اسپانيايي بود، سرانجام تصميم گرفت به فوتبالش در برزيل ادامه دهد. تصميمي که بسياري معتقدند دوام زيادي نخواهد داشت و اين بازيکن برزيلي و جوان که از او به عنوان پديده‌ي آينده‌ي فوتبال جهان ياد مي شود، ژانويه يا حداکثر تابستان آينده سانتوس را به مقصد يکي از باشگاه‌هاي مطرح اروپايي ترک خواهد کرد.

نيمار در گفتگویی عنوان کرد: با پيشنهاد رئالي‌ها شديدا وسوسه شدم. ولي به هر حال تصميم گرفتم که فعلا در سانتوس بمانم و برزيل را ترک نکنم.

وي ادامه داد:‌ هنوز براي آينده‌ام هيچ تصميمي نگرفته‌ام. تنها چيزي که در حال حاضر قطعيت دارد اين است که با به پايان رسيدن فصل نقل و انتقالات در برزيل بازي خواهم کرد تا در آينده چه اتفاقي رخ دهد.

ستاره‌ي تيم سانتوس درباره‌ي دلايلش براي ماندن در برزيل هم گفت:‌ اينجا خيالم راحت است که نزديک خانواده‌ام هستم. دوستان و نزديکانم اطرافم هستند. من معمولا با قلبم تصميم مي‌گيرم و با شرايطي که داشتم به اين نتيجه رسيدم که هنوز زمان ترک برزيل فرا نرسيده است.

 

javahermarket

[ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:29 ] [ سینا ]

 

ستاره آرژانتيني معتقد است که رئال مادريد بيش از هرزمان ديگري به بارسلونا نزديک شده استو


    گونسالو ایگواین مهاجم آرژانتینی رئال مادرید معتقد است که فاصله بین بارسلونا و رئال مادرید در هر بازی کمتر می شود.

اختلافات میان بازیکنان دو تیم در جریان دیدارهای رفت و برگشت سوپرکاپ اسپانیا کاملا مشهود بود و در آن بازی رئال در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4-5 مغلوب بارسا شد.

ایگواین اکنون در صحبتهایی گفت:«هر زمانی که مقابل بارسلونا قرار می گیریم، به سطح آنها نزدیک و نزدیک تر شده ایم. ما واقعا می خواهیم رقابتهای این فصل را با کسب جامهای قهرمانی متعددی به پایان ببریم.»

ایگواین یکی از بازیکنان تیم ملی آرژانتین در جریان دیدار دوستانه با ونزوئلا بود که این دیدار با برد 0-1 آلبی سلسته همراه بود.نیکلاس اوتامندی تک گل این بازی را به ثمر رساند.

 

javahermarket

[ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:21 ] [ سینا ]

ستاره هلندي رئال مادريد به اورتون پيوست

رويستون درنته ستاره هلندي رئال با قراردادي قرضي و به مدت يک سال به انگليس خواهد رفت.


   طبق گزارشهای منتشره رویستون درنته، ستاره باشگاه رئال مادرید با قراردادی قرضی و به مدت یک سال رختکن این تیم را به مقصد اورتون ترک کرد. 

این ستاره 24 ساله باامضای قراردادی تا پایان رقابتهای این فصل لیگ برتر به انگلیس خواهد رفت تا جای خالی میکل آرتتا را که از اورتون به آرسنال رفته بود، پر کند.

او فصل گذشته را به صورت قرضی در ارکولس توپ می زد و با وجود عملکرد خوب و موفق در هفته های ابتدایی رقابتها، با مشکلات فراوانی با ارکولس برسر دستمزدش مواجه شد و درنهایت این تیم به دسته پائین تر سقوط کرد.

بدین ترتیب رویستون درنته دومین خرید اورتون در روز پایانی بازار نقل و انتقالات لقب گرفت. پیش از او دنیس استراکالورسی آرژانتینی از تیم تیگره به این تیم پیوسته بود.

 


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:رويستون درنته,اورتون,رئال مادرید, ] [ 13:7 ] [ ادیب بوبردک ]

يا تغيير يا مرگ فوتبال

جنجال درمورد فوتبال دو قطبي اسپانيا

صحبتهاي رئيس باشگاه ويارئال آغازگر جنجال جديدي در فوتبال اسپانيا شد که خيلي هاي ديگر هم در اين باره به اظهارنظر پرداختند.


   با شکست 0-5 ویارئال در اولین دیدار فصل جدید لالیگا مقابل بارسلونا، بحث جدیدی در فوتبال این کشور آغاز شده است

بعد از این بازی بود که رئیس باشگاه ویارئال به شدت از فوتبال دو قطبی اسپانیا انتقاد و اعلام کرد که باید به دوقطبی فوتبال در لالیگا پایان داد و اکنون خیلی های دیگر دراین باره به اظهار نظر پرداخته اند.

این درحالی است که پیش از برگزاری دیدار ویارئال- بارسلونا در نوکمپ انتظار می رفت که ویارئال یکی از آن تیمهایی باشد که تیم کاتالان را به وحشت انداخته و بتواند شاگردان گواردیولا را متوقف کند. تیمی که این فصل در لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهد بود و خریدهای تابستانی خوبی هم داشت. ولی شکست 0-5 ویارئال مقابل بارسلونا باعث شد تا رئیس این باشگاه آغازگربحث جدیدی در فوتبال اسپانیا باشد که دراینجا می توانید مروری بر این بحث داشته باشید

فرناندو رویگ ( رئیس باشگاه ویارئال):

رویگ بعد از شکست 0-5 تیمش مقابل بارسا گفت:« این اصلا برای فوتبال اسپانیا خوب نیست ولی واقعیت همین است. ما باید برای آنکه بتوانیم قرضهایمان را بدهیم بازیکنانمان را بفروشیم و تیمهای دیگر که اعتبارات زیادی در اختیار دارند، آنها را بخرند.»

او با اشاره به آینده فوتبال اسپانیا گفت:« اگر فقط می خواهید همین دو بازی (رویارویی رئال و بارسا ) را ببینید، خب همین دو بازی را خواهیم داشت. الان سه یا چهار سال است که اوضاع همین طور است. یا باید این روند تغییر کند و یا فوتبال اسپانیا را خواهیم کشت.»

خوسه ماریا دل نیدو (رئیس سویا):

همین صحبتها باعث شد تا رئیس باشگاه سویا هم در این باره به صحبت بپردازد . دل نیدو در این باره گفت:« لیگ ما بیخود ترین لیگ اروپا نیست، بلکه بیخود ترین لیگ دنیاست. لیگی جهان سومی که در آن تنها دو تیم  تمام پولها را در اختیار دارند.»

جالب اینجاست که تنها روسای باشگاه از این روند انتقاد نکرده اند و ودوقطبی بودن فوتبال اسپانیا باعث شده تا صدای تنیسورهای اسپانیایی هم در بیاید

فلیسیانو لوپس (تنیسور صاحب نام اسپانیایی):

این تنیسور اسپانیایی در صفحه توئیترش نوشت:« بدون آنکه قصد کوچک شمردن کسی را داشته باشم، این سوال مطرح است:« چه زمانی متوجه خواهند شد که اگر این روند ادامه یابد، به ضرر لالیگا خواهد بود؟»

رافا نادال (تنیسور صاحب نام اسپانیایی):

نادال هم معتقد است که اصلا برای لالیگا خوب نیست که تنها رئال و بارسا برای قهرمانی بجنگند:« رقابت رئال و بارسلونا خیلی زیبا و جذاب است ولی خوشحال می شدم اگر هر هفته هیجان بیشتری در جریان بود و رقابتها بین تیمهای بیشتری درجریان بود.»


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ اسپانیا, ] [ 12:44 ] [ ادیب بوبردک ]

'مسعود اوزيل' بازيکن آلماني تيم فوتبال رئال مادريد مي‌ گويد به رغم اينکه از روي بدشانسي‌ سوپرجام اسپانيا را باختيم اما نشان داديم که هم سطح با بارسلونا هستيم .


 اوزيل که با نشريه آلماني ''بيلد'' مصاحبه مي‌ کرد، ضمن ناراحتي‌ از شکست تيمش در مقابل بارسلونا در ديدار برگشت سوپر جام اسپانيا ، از آغاز بسيار خوب تيمش با برتري پر گل شش بر صفر رئال مادريد در برابر ساراگوسا در فصل جديد لا ليگاي اسپانيا ابراز خرسندي نمود .
 تيم رئال مادريد در چارچوب ديدار رفت و برگشت سوپر جام اسپانيا نخست در زمين خود به تساوي دو بر دو رسيد و در زمين بارسلونا ديدار را با نتيجه شکست سه بر دو به بارسلونا باخت و از فتح سوپر جام اسپانيا ناکام ماند .
 وي ادامه داد :من بسيار خوشحالم ، پيروزي بسيار خوب و مهمي‌ در فصل جديد لا ليگا داشتيم و اين امر به ما کمک مي‌ کند که اطمينان و دلگرمي‌ بيشتري داشته باشيم .

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 18:39 ] [ سینا ]

 

باشگاه رئال بتيس اعلام کرد روکه سانتاکروس مهاجم پاراگوئه اي منچسترسيتي را با قراردادي قرضي به مدت يکسال به خدمت گرفته است.


   سانتاکروس در سال 2009 با رقم 17 میلیون پوند از بلکبرن به منچسترسیتی پیوست اما مصدومیت های پیاپی باعث شد او نتوانست انتظارات را برآورده کند و حتی فصل گذشته به صورت قرضی به بلکبرن بازگشت.

با توجه به درخشش ادین ژکو در ترکیب سیتی و حضور مهاجمان بزرگی مثل سرخیو آگوئرو و کارلوس تبس تقریبا جایی برای سانتاکروس در این تیم انگلیسی نمی ماند و از همین رو او ترجیح داد این فصل را در تیم دیگر توپ بزند.

 

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:26 ] [ سینا ]

تيم فوتبال رئال مادريد با پيروزي پرگل مقابل رئال زاراگوزا فصل جديد لاليگا را طوفاني آغاز کرد.


رئال مادرید در اولین دیدار از فصل جدید رقابتهای لالیگا موفق شد با نتیجه 6 بر صفر میزبان خود ساراگوسا را در هم بکوبد.
کریس رونالدو در دقیقه 24 رئال را یک بر صفر پیش انداخت و مارسلو هم 5 دقیقه بعد اختلاف را به دو گل رساند.نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در نیمه دوم رئال طوفانی تر بازی را آغاز کرد.
در دقیقه 64 بازی ژاوی آونسو موفق شد گل سوم میهمان را به ثمر برساند تا شاگردان مورینیو سه بر صفر پیش بیفتند.
رونالدو در دقیقه 71 بازی گل دوم خود و گل چهارم رئال را به ثمر رساند. در ادامه کاکا ستاره برزیلی رئال که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود موفق شد گل پنجم تیمش را به ثمر برساند.
در دقیقه 86 بازی رونالدو بازی درخشان خود را با هت تریک کامل کرد و نتیجه را شش بر صفر به سود رئال کرد.
شاگردان مورینیو با کسب این پیروزی خارج از خانه قدم اول را برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا بسیار مستحکم برداشتند.


لازم به ذکر است که فصل قبل لالیگا در بازی برگشت این دو تیم در تاریخ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ همین نتیجه رقم خورده بود.

javahermarket

[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, ] [ 2:39 ] [ سینا ]

'خوزه مورينيو' سرمربي جنجالي رئال مادريد در پاسخ به منتقدان خود گفت: مي توانستيد با تمام اين سنگ هايي که به سوي من پرتاب مي کنيد، يک بناي يادبود بسازيد.


 اين مربي پرتغالي معتقد است تمام اتفاقاتي که عليه او در اسپانيا مي افتد به نفع بارسلونا خواهد بود اما تا جايي که بتواند از تيمش دفاع خواهد کرد.
 روزنامه ورزشي مارکا چاپ اسپانيا در اين باره به نقل از مورينيو نوشت، مربيگري در لاليگا و مقابله با بارسلونا توان مضاعفي مي خواهد و نمي توان سال ها جنگ بين اين دو تيم را فراموش کرد.
 وي در واکنش به موج انتقادهايي که اخيرا از وي شده است، گفت: رفتاري که بعد از برخوردم با ''''تيتو ويلانوا'''' کمک مربي بارسلونا با من شده، شبيه بمباران است.
 اين مربي پرتغالي در بازي برگشت رئال مادريد مقابل بارسلونا در سوپر جام اسپانيا هنگام درگيري بازيکنان به طرف کمک مربي حريف رفت و انگشتش را در چشم او فرو کرد و به همين دليل در آستانه محروميت از سوي فدراسيون فوتبال اسپانيا قرار گرفته است.
 مورينيو در حاليکه باشگاه رئال تلاش مي کند تنش ها را کاهش دهد، قول داده از آنچه فکر مي کند حق است دفاع کند.
 سرمربي رئال مادريد افزود: اينها همه بازي زندگي است اما در مقايسه با ليگ هاي ديگري که در آن کار کرده ام، اينجا همه عليه من هستند که نبردي نابرابر است. شما با اين همه سنگي که به سوي من پرتاب مي شود، مي توانيد يک بناي يادبود بسازيد.
 اين مربي پرتغالي در عين حال گفت: من از بودن در اينجا راضيم و احساس مي کنم که در جاي درستي قرار دارم. اين وضعيت را به هيچ دليلي تغيير نمي دهم. شايد اشتباه کنم اما هميشه فکر و احساسم را بدون ترس از عواقبش به زبان مي آورم. شايد بهتر بود 100 سال قبل زندگي مي کردم.
 مورينيو همچنين در مورد تيم تحت رهبري ''''پپ گوآرديولا'''' يعني بارسلونا نيز اظهار داشت: آنها تيمي هستند که در همين مسابقات بازي مي کنند اما چيزي که هرگز عوض نمي شود اين است که آنها هميشه چه بد بازي کنند و چه خوب، برنده اند. فکر نمي کنم اين وضعيت در آينده هم تغييري کند.
 رئال مادريد امشب (يکشنبه) اولين بازي خود در فصل جديد رقابت هاي لاليگا را مقابل ساراگوسا برگزار مي کند.
 

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:19 ] [ سینا ]
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 115
بازدید دیروز : 146
بازدید هفته : 670
بازدید ماه : 3047
بازدید کل : 55855
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا