قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اخطارهاي ايران مقابل مالديو پاک شد

فيفا اعلام کرد همه تک اخطارهاي دو بازي مرحله پلي آف قاره آسيا براي تيم هايي که در مرحله اول مقدماتي حضور دارند پاک شده است.


ديروز ششم سپتامبر2011 برابر با 15 شهريور 90 کميته برگزاري رقابتهاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل اعلام کرد که بازيکناني که در دو بازي رفت و برگشت مرحله پلي آف جام جهاني در قاره آسيا اخطار گرفته اند ، تک اخطار آنان براي ادامه بازي رقابتهاي مرحله اول مقدماتي پاک خواهد شد.البته  بازيکناني که دو اخطار در بازي رفت و برگشت پلي آف گرفته بودند در بازي اول مرحله مقدماتي حضور نداشتند.به اين ترتيب اخطارهاي بازيکنان تيم ايران از بازي مقابل اندونزي در تهران حساب خواهد شد.


javahermarket

[ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:خبرهای تیم ملی فوتبال ایران, ] [ 2:23 ] [ ادیب بوبردک ]

لوچانو موجي:ميلان خيلي بهتر از اينتر است

موجي که زماني مدير نقل و انتقالات باشگاه يوونتوس بود، معتقد است کوتاهي اينتريها در بازار نقل و انتقالات در فصل پيش رو به ضررشان تمام خواهد شد.


لوچانو موجی، مدیر سابق باشگاه یوونتوس، با انتقاد از باشگاه اینتر، اعلام کرد این تیم در سطح رقیب همشهری اش، میلان، نیست.

موجی که زمانی مدیر نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس بود، معتقد است کوتاهی اینتریها در بازار نقل و انتقالات در فصل پیش رو به ضررشان تمام خواهد شد.

اینتری ها در این تابستان ساموئل اتوئو را از دست دادند و به جای او دیه گو فورلان را به خدمت گرفتند اما نمی توانند از این مهاجم اروگوئه ای در بازار نقل و انتقالات استفاده کنند.

موجی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" میلانی ها چند سالی از بقیه جلوتر هستند. بعید می دانم اینتری ها با توجه به عملکردشان در بازار نقل و انتقالات، بتوانند خوب کار کنند.

آنها خریدهای بدی انجام دادند و فکر نمی کنم آنها بتوانند در حد یک مدعی ظاهر شوند.

در مقابل، میلان در بازار نقل و انتقالات خوب عمل کرد و برای کامل کردن تیم شان خریدهایی منطقی انجام دادند."

میلانی ها رقابت های فصل جدید را با دیدار مقابل لاتزیو آغاز خواهند کرد و اینتری ها در هفته اول به مصاف پالرمو می روند.


javahermarket

[ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:لوچانو موجی,مدیر سابق یوونتوس,خبرهای جدید فوتبال, ] [ 2:0 ] [ ادیب بوبردک ]

آکوئيلاني: مي خواهم سال هاي زيادي در ميلان بمانم

اين هافبک 27 ساله با قراردادي قرضي از ليورپول به ميلان پيوست و در صورتي که در فصل پيش رو حداقل 25 بازي براي روسونري انجام دهد، مي تواند قراردادش را با اين باشگاه دائمي کند.


آلبرتو آکوئیلانی، هافبک ملی پوش میلان، معتقد است می تواند روزهای خوبی را در سن سیررو سپری کند.

این هافبک 27 ساله با قراردادی قرضی از لیورپول به میلان پیوست و در صورتی که در فصل پیش رو حداقل 25 بازی برای روسونری انجام دهد، می تواند قراردادش را با این باشگاه دائمی کند.

او که فصل گذشته نیز به طور قرضی برای یوونتوس بازی کرد، از جابجایی دائمی باشگاه خسته شده و  امیدوار است سال های زیادی در میلان بماند.

او در گفتگو با کوریه ره دلو اسپورت گفت:" می خواهم با میلان در یک جام مهم به قهرمانی برسم.  این سومین سال پیاپی است که تیمم را تغییر می دهم و اکنون می خواهم با ماندن در میلان برای سال  هایی طولانی، خودم را در این تیم اثبات کنم."

میلانی ها رقابت های فصل جدید را با دیدار مقابل لاتزیو آغاز خواهند کرد و این برای آکوئیلانی که زمانی در رم بازی می کرد، اهمیت زیادی دارد.

" دیدار مقابل لاتزیو همیشه برای من دیدار ویژه ای است اگرچه چند سالی است که دیگر برای رم بازی نمی کنم.لاتزیو تیم خوبی است.

بعد از آن باید در لیگ قهرمانان مقابل بارسا قرار بگیریم."


javahermarket

[ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:آکوئيلاني,خبر های میلان,خبرهای روز فوتبال, ] [ 1:59 ] [ ادیب بوبردک ]

رمسي:آرسنال واقعا خريدهاي خوبي انجام داد

اين ستاره جوان ولزي در ديدارهاي اخير تيم ملي کشورش نمايش هاي درخشاني ارائه داد و اکنون به دنبال اين است که با تيم باشگاهي اش به موفقيت برسد.


 آرون رمسی، هافبک جوان آرسنال، میکل آرتتا و یوسی بنایون، خریدهای جدید این باشگاه را مورد ستایش قرار داد و معتقد است آنها می توانند کمک زیادی به توپچی ها بکنند.

این ستاره جوان ولزی در دیدارهای اخیر تیم ملی کشورش نمایش های درخشانی ارائه داد و اکنون به دنبال این است که با تیم باشگاهی اش به موفقیت برسد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما خریدهای خوبی داشتیم و این می توان شروع دوباره ای برای ما باشد. ما بازیکنان با کیفیتی مانند آرتتا و بنایون را به خدمت گرفتیم که هر دو هافبک های خلاقی هستند و خیلی راحت با توپ کار می کنند. آنها خریدهای بسیار خوبی برای ما هستند."

آرسنال در آخرین دیدارش در لیگ برتر مقابل منچستریونایتد 8-2 شکست خورد و رمسی اعلام کرد اکنون باید روی بازی های پیش رو تمرکز کنند.

" ما باید آن نتیجه را فراموش کنیم. امیدارم نتایج خوبی بگیریم و به مسیر پیروزی برگردیم."


javahermarket

[ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:خبرهای آرسنال,رمسی,خرید های ارسنال, ] [ 1:53 ] [ ادیب بوبردک ]

نصري مصدوم شد

سمير نصري هافبک باشگاه منچسترسيتي در ديدار سه شنبه تيم ملي فرانسه مقابل روماني در چارچوب رقابتهاي مقدماتي يورو 2012 از ناحيه دست دچار شکستگي استخوان شد.


 این هافبک 24 ساله به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و تا دقیقه 90 در زمین حضور داشت اما گزارش ها حاکی از این است که او بعد از بازی در دستش احساس درد کرده که بررسی پزشکان شکستگی استخوان دستش را تایید کرد.
 
 نصری که اخیرا با رقم 23 میلیون پوند از آرسنال به من سیتی پیوست در اولین بازی اش برای این تیم نمایش فوق العاده داشت و در بازی مقابل تاتنهام سه پاس گل برای هم تیمی هایش فراهم کرد. سیتی در ادامه رقابتهای لیگ برتر شنبه میزبان ویگان خواهد بود.


javahermarket

[ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:خبرهای آرسنال,نصری, ] [ 1:51 ] [ ادیب بوبردک ]

 

سران باشگاه ايتاليايي به دنبال آن بودند تا سرمربي تيم ملي اسپانيا را به نيمکت مربيگري تيمشان ببرند.


    طبق گزارش منتشره در آ.اس، بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا پیشنهاد هدایت اینتر را رد کرده است

این وب سایت مادریدی در گزارشی به این نکته اشاره کرده که نام مربی سابق رئال مادرید  در صدر گزینه های مد نظر روسای اینتر بعد از کنار رفتن لئوناردو قرار داشت.

ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینتر حتی برای راضی کردن دل بوسکه، لوئیس فیگو، ستاره سابق رئال که 3سال زیر نظر دل بوسکه کار کرده بود را به اسپانیا فرستاد تا مربی اسپانیا را برای هدایت اینتر متقاعد کرده و پیشنهاد دستمزدی 10 برابر دستمزد کنونی دل بوسکه در تیم ملی اسپانیا را به او ارائه کرد.

با این  وجود دل بوسکه در کمال ادب و احترام این پیشنهاد را رد کرده و اعلام کرد که قصد ندارد تا قراردادش با تیم ملی کشورش را زیر پا بگذارد.

شنیده می شود که سران باشگاه چلسی هم به دنبال دل بوسکه بودند ولی این مربی اسپانیایی می خوهد تا اتمام قراردادش که تا سال 2014 اعتبار دارد در تیم ملی اسپانیا بماند.

سران اینتر در نهایت جای خالی لئوناردو را با جیان پیرو گاسپرینی پر کردند. لئوناردو که در ژانویه سال جاری میلادی روی نیمکت مربیگری اینتر نشسته بود تنها برای 6 ماه هدایت این تیم را در دست داشت با نرآتزوری به قهرمانی کوپا ایتالیا رسید و فصل گذشته را در رده دوم جدول سری آ به پایان برد.

 

javahermarket

[ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:43 ] [ سینا ]

مهاجم برزيلي ميلان معتقد است اين تيم مي تواند در ديدار هفته آينده مقابل بارسا در ليگ قهرمانان، حريف کاتالاني را به دردسر بيندازد.


   روبینیو، مهاجم برزیلی میلان، معتقد است این تیم می تواند در دیدار هفته آینده مقابل بارسا در لیگ قهرمانان، حریف کاتالانی را به دردسر بیندازد.

بارسا در رقابت های فصل گذشته چمپیونزلیگ رسید و بسیاری آنها را مدعی اول قهرمانی در رقابت های این فصل می دانند اما روبینیو که سابقه بازی برای رئال مادرید را نیز دارد، معتقد است می توانند در خانه حریف نتیجه خوبی بگیرند.

او در گفتگویی گفت:" ما می خواهیم در نوکمپ بازی خودمان را انجام دهیم و من معتقدم که از کیفیت لازم برای پیروزی در این دیدار برخورداریم.

اینکه رقابت های لیگ قهرمانان را با بازی مقابل تیمی مانند بارسا آغاز می کنیم، بسیار بهتر از آن است که با یک دیدار آسان رقابت ها را شروع می کردیم."

میلانی ها رقابت های فصل جدید سری آ را روز جمعه با دیدار مقابل لاتزیو آغاز می کنند.

javahermarket

[ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:42 ] [ سینا ]

سرمربي اسبق تيم ملي گفت: دروازه‌بان قطر خيلي گنده بود و انصاري‌فرد هر توپي که مي‌زد به بدن او برخورد مي کرد.


     علي پروين درباره تساوي يک بر يک تيم ملي برابر قطر عنوان کرد: با توجه به اينکه تيم ملي در بازي اول مقابل اندونزي به سه امتياز رسيده و قطر متوقف شده بود طبيعي بود که آنها در کشور خود به آب و آتش مي‌زنند تا از ما يک امتياز بگيرند.

وي افزود: بچه‌ها در اين بازي بد کار نکردند اما به نظر من هواي شرجي يکي از دلايلي بود که تيم ملي در نيمه اول کمي خوب نبود ولي زود به بازي برگشت.

پروين تاکيد کرد: پس از اينکه گل اول را به ثمر رسانديم دو موقعيت صددرصد داشتيم که اگر يکي از آنها گل مي‌شد قطر را سه تايي مي‌کرديم اما روي هم رفته بد نبود.

وي در خصوص عملکرد مهاجمان تيم ملي خاطرنشان کرد: انصاري فرد بد کار نکرد اما هرچه زد به در بسته خورد. دليلش هم اين بود که دروازه‌بان قطر گنده بود و توپ به دست، پا و يا به نوک انگشتش مي‌خورد.

سرمربي اسبق تيم ملي يادآور شد: بايد قبول کنيم که قطر شانس آورد. شانس هم جزئي از فوتبال است. يک موقع طرف توپ را آنقدر آرام مي‌زند به يکي دو نفر مي‌خورد و به داخل دروازه مي رود و گاهي از شش قدم يک مهاجم شوت مي‌زند اما به يک باره توپ به حريف برخورد مي‌کند که هيچ کس هم تصورش را نمي‌کند. روي هم رفته يک امتياز خوب بود و بچه‌ها خوب بودند.

وي در پاسخ به اين سؤال که بهتر نبود مجيدي از اول بازي به ميدان مي‌رفت گفت: اين نظر آقاي کي‌روش است اما اگر انصاري فرد با تلاشش گل مي‌زد ديگر اين حرف‌ها پيش نمي‌آمد. البته آقا فرهاد هم تمام کننده خوبي است و مطمئن باشيد در آينده به تيم ملي کمک مي‌کند.

 

javahermarket

[ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:41 ] [ سینا ]

با اعلام پزشک تيم ملي، جواد نکونام تا 4 هفته نمي‌تواند به ميدان برود.


     دکتر شهاب در مورد شرايط نکونام اظهار داشت: در معايناتي که از زانوي او به عمل آمد متوجه شديم رباط داخلي زانوي اين بازيکن کشيدگي پيدا کرده و تا 4 هفته نمي تواند بازي کند.
وي افزود: نکونام شب گذشته به اسپانيا رفت تا MRI بگيرد و ميزان دوري اش از ميادين دقيق تر مشخص شود.

 

javahermarket

[ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:41 ] [ سینا ]

مهاجم بلغاري يونايتد که در اين فصل تا به حال براي تيمش به ميدان نرفته قرار است قراردادش را با شياطين سرخ تمديد کند.


    باشگاه منچستریونایتد قصد دارد قرارداد دیمیتار برباتوف مهاجم بلغارستانی خود را تمدید کند.

قرارداد فعلی این مهاجم 30 ساله در ماه ژوئن به پایان می رسد و مدیربرنامه های او تا به حال مذاکره ای با مسئولان یونایتد انجام نداده است.

یونایتد تابستان امسال برای فروش او توافق کرده بود اما اکنون ترجیح میدهد قرارداد او را تمدید کند تا سال آینده به عنوان بازیکن آزاد او را از دست ندهد.

برباتوف در مهلت نقل و انتقلات تابستانی مورد توجه چندین باشگاه اروپایی قرار گرفته بود که مهمترین آنها باشگاه متمول پاری سن ژرمن بود.

مهاجم اسبق تاتنهام هم اکنون هفته ای 80 هزار پوند دستمزد دریافت می کند و امیدوار است سران یونایتد قرارداد او را دو سال دیگر تمدید کنند و دستمزدش را به 120 هزار پوند افزایش دهند.

 

javahermarket

[ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:40 ] [ سینا ]

بازيکن تيم فوتبال داماش گيلان گفت: حضور مربي خوبي مثل بلاژويچ انگيزه تيم مس را بيش از پيش بالا مي‌برد.


     به نقل از سايت باشگاه داماش، مهدوي کيا در مورد ديدار با مس کرمان، گفت: در شرايط بسيار خوبي به سر مي‌بریم و ما در تعطيلات ليگ برتر به خود باوري و به آمادگي خوبی رسيدیم و در حال حاضر با روحيه‌اي مناسب در انتظار ديدار با فوتبال مس کرمان هستيم.

مهدوی کیا افزود: مس کرمان تيم خوب و منسجمي است و ما به هيچ عنوان اين تيم را دست کم نمي‌گیريم چرا که حضور مربي خوبي مثل بلازوويچ انگيزه تيم مس را بيش از پيش بالا مي‌برد، اما بايد پذيرفت در عضدی رشت و پيش روي تماشاچيان و هواداران پرشور داماش گیلان هر تیمی در برابر داماش گیلان کار سختی دارد به خصوص آن که داماش به دنبال پیروزی در این دیدار است.
 
مهدوي کيا با اشاره به ميهمان نوازي مردم رشت گفت: مردم اين شهر بسيار با محبت و دوست داشتني هستند و هميشه به من و ديگر بازيکنان لطف و محبت دارند و اين امر وظيفه ما را در قبال مردم و هواداران خوب داماش گیلان، سنگين‌تر مي‌کند.

وي تاکيد کرد:  يقين بدانيد در آينده نزديک  داماش گیلان را در بالاترين سطح فوتبال ايران خواهيد ديد و مردم رشت شاهد روزهاي خوش و خاطره انگيزي از تیمشان خواهند بود چرا که بازيکنان داماش کم کم به هماهنگي لازم و آرمانی مي‌رسند و به ناکامي‌ها پايان خواهند داد.

 

javahermarket

[ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:34 ] [ سینا ]

سرمربي فجر سپاسي معتقد است که نتايج تيمش در کل راضي کننده است و تلاش مي‌کند تا 3 امتياز را از سپاهان بگيرد.


    علي کلانتري در مورد شرايط تيمش براي رويارويي با سپاهان اظهار کرد: به نوعي مي‌شود گفت که تعطيلات ليگ به نفع ما تمام شده است. در اين تعطيلات تلاش کرديم نقاط ضعفي که داشتيم را برطرف کنيم و خودمان را براي بازي آماده مي‌کنيم.

کلانتري در مورد تيم سپاهان گفت: سپاهان تيم بزرگي است و قهرماني ليگ را در اختيار دارد اما به همان اندازه که نقطه قوت دارد نقطه‌هاي ضعفي هم دارد. ما هم روي نقاط ضعفش برنامه‌ريزي کرديم تا بتوانيم از آن استفاده کنيم.

وي افزود: سپاهان تيم خوبي است و امکانات زيادي هم دارد. اما با توجه به اين موضوع نمي‌خواهيم در شيراز براي مساوي بازي کنيم و دنبال برد نباشيم. تلاش مي‌کنيم 3 امتياز بازي را بگيريم.

سرمربي فجر در مورد بازيکناني که در اختيار ندارد بيان کرد: در اين بازي‌ هادي ايماني و اميد خليلي را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم اما باقي بازيکنان‌مان را در اختيار داريم.

فجر سپاسي در پنج بازي گذشته توانسته پنج امتياز را کسب کند. کلانتري در مورد اينکه آيا از اين عملکرد راضي است يا خير گفت: از اين نظر که در پنج بازي پنج امتياز گرفتيم راضي نيستم. سه امتياز خوب مقابل داماش در دستمان بود اما به راحتي از دست رفت. اما اگر در کل بخواهيم مقايسه کنيم به همه جوانب توجه کنيم بد امتياز نگرفتيم. در اين پنج هفته بازي‌هاي سختي داشتيم و سه بازي بيرون از خانه داشتيم. بازي خوب و باکيفيتي بود و سرعت بالايي داشت. موقعيت گل زياد داشتيم و پنالتي ما را هم نگرفتند. مقابل استقلال هم که در تهران بود و را واگذار کرديم. تنها بازي اول مقابل نفت راضي کننده نبود.

سرمربي فجر سپاسي با اشاره به تماشاگران اين تيم گفت: تماشاگران نسبت به دوره گذشته که فجر در ليگ برتر بود قدر دانسته‌اند و بيشتر آمده‌اند. چون بازي‌ها شب برگزار مي‌شد تماشاگران زياد مي‌آمدند. ان‌شاءالله در اين بازي هم همين طور حمايت کنند و حداقل 20 هزار تماشاگر بيايد.

 
 

javahermarket

[ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:33 ] [ سینا ]

مطبوعات آلمان اعلام کردند فليکس ماگات سرمربي تيم فوتبال وولفسبورگ بازيکنان خود را به علت نتيجه نگرفتن در ديدار برابر مونشن گلادباخ و کم کاري به شيوه رايج در مراکز نظامي تنبيه کرد.


      به گزارش خبرگزاری آلمان، دو نشریه بیلد و کیکر نوشتند: ماگات معتقد بود پاتریک هلمس و ماریو ماندزوکیچ در بازی مقابل مونشن گلادباخ در هفته سوم کم کاری کرده اند و به همین خاطر هر یک باید به سایر بازیکنان 10 هزار یورو جریمه بدهند.

در بازی مذکور مونشن گلادباخ 4 - 1 وولفسبورگ را درهم کوبید.

اولف بارانوفسکی عضو اتحادیه لیگ فوتبال آلمان در این مورد گفت: "حرکت ماگات غیرقانونی بوده و بازیکنان می توانند موضوع را پیگیری کنند."

دو بازیکن وولفسبورگ تاکنون عکس العملی در این مورد نشان نداده اند، اما ماگات از تصمیم خود دفاع کرده است.

javahermarket

[ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:30 ] [ سینا ]


 رونالدو و ثبت یک رکورد جالب دیگر

مرجع خبری رئال مادرید:کریستیانو رونالدو دست از شکستن رکوردها بر نمی دارد.بعد از پوشیندن پیراهن سفید رئال مادرید،و به ثمر رساندن 41 گل در یک فصل رونالدو همچنان به رشد کردن در رئال مادرید ادامه می دهد.

او در هفته اول لالیگا هتریک کرد تا ششمین نفری باشد که در تاریخ رئال مادرید در بازی ابتدایی لیگ 3 گل به بالا می زند.این اتفاق چیزی حدود چهل سال است که اتفاق نیفتاده بود.

قبل از او لازانو،پاهینیو،دی استفانو،پوشکاش و آمانسیو موفق به انجام این کار شده بودند.

یک رکورد جالب دیگر این است که بعد از گل آغازین فصل قبل که کاروالیو به ثمر رساند و گل اول رونالدو به ساراگوسا،پرتغالی ها اولین خارجی های رئال مادرید هستند که توانسته اند در دو فصل پیاپی اولین گل باشگاه را بزنند.

javahermarket

[ سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:رکوردهای رونالدو,خبرهای رئال مادرید, ] [ 1:6 ] [ ادیب بوبردک ]

كاشاني: 3 امتياز مقابل ذوب‌آهن حساس‌تر از دربي است

سرپرست باشگاه پرسپوليس خطاب به بازيکنان گفت: هر بازي حساسيت خاص خودش را دارد اما 3 امتياز بازي با ذوب‌آهن حساس‌تر از دربي است.


 حبيب کاشاني پس از تمرين امروز در جمع بازيکنان خطاب به آنها گفت: با توجه به اينکه چند جلسه هم‌انديشي با يکديگر برگزار کرديم، تصميم گرفتم امروز مجدداً در خدمت شما عزيزان باشم.

وي افزود: دوست داشتم بازيکنان ملي‌پوشم باشند اما اين اتفاق نيفتاد. من همين‌جا جا دارد براي ملي‌پوشان پرسپوليس و تيم ملي کشورم در بازي برابر قطر آرزوي موفقيت کنم. انشاءالله در جلسه بعدي با حضور بازيکنان ملي‌پوش صحبت‌هاي بيشتري خواهيم کرد.

کاشاني ادامه داد: به دليل درد کمر متأسفانه نمي‌توانم همراه شما به اصفهان بيايم. شنيده‌ام طي گزارشي‌ که استيلي داده است خوب تمرين کرده‌ايد و انگيزه بالايي داريد. در تمريناتي که فشار زياد بود نمره قبولي گرفته‌ايد من مي‌خواهم به شما خسته‌نباشيد بگويم.

کاشاني خاطرنشان کرد: برخي‌ها در اين بين اخبارهاي مبني بر دعوا بين شماها را منتشر مي‌کنند و برخي اوقات خبري مبني بر درخواست رضايت‌نامه از طرف شما به باشگاه مي‌زنند. مراقب باشيد برخي‌ها دوست دارند از اين موقعيت‌ها استفاده کنند. سعي کنيد فقط به خدمت به پرسپوليس فکر کنيد و به مسائلي که به نفع برخي ديگر مي‌شود فکر نکنيد.

کاشاني خاطرنشان کرد: من به تک تک شما بازيکنان پرسپوليس اعتقاد قلبي دارم اما اين را مي‌گويم که بازي با ذوب‌آهن براي ما مهمتر از دربي است. چون شما با موفقيت در اين بازي مي‌توانيد با روحيه‌اي بسيار عالي و رواني آسوده به دربي فکر کنيد. اين بازي را به دربي ربط ندهيد و با قدرت به اصفهان برويد و در ديدار مقابل ذوب‌آهن براي رضايت دل هواداران تلاش کنيد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در پايان خاطرنشان کرد: من باز هم جا دارد از زحمات شما در تعطيلاتي که پيش آمد تشکر کنم و از صميم قلب براي شما در بازي‌هاي آينده آرزوي موفقيت نمايم انشاءالله با کسب امتيازهاي خوب دل هواداران را شاد کنيد.


javahermarket

[ سه شنبه 14 شهريور 1390برچسب:بازی پرسپولیس و ذوب آهن,خبرهای پرسپولیس,کاشانی,مدیر عامل پرسپولیس, ] [ 23:59 ] [ ادیب بوبردک ]

فان باستن: الخرو اليا در يووه مي درخشد

مارکو فان باستن معتقد است خريد جديد يوونتوس در سري آ خواهد درخشيد.


مارکو فان باستن ستاره اسبق میلان معتقد است الخرو الیا ملی پوش هلندی و خرید جدید یوونتوس در این تیم خواهد درخشید.

الیا 24 ساله هم اکنون در اردوی تیم ملی هلند حضور دارد،آنها خود را برای دیدار سه شنبه مقابل فنلاند در چارچوب مقدماتی یورو 2012 آماده می کنند.

الیا در روز پایانی مهلت نقل و انتقاالات با انتقالی 9 میلیون یورویی از هامبورگ به یوونتوس پیوست.

فان باستن که سابقه بازی در سری آ با میلان را دارد معتقد است الیا در تیم کونته عملکرد موفقی خواهد داشت.

فان باستن می گوید:" الیا بازیکن بسیار سریعی است و از تکنیک بالایی نیز برخوردار است. او به خوبی می تواند بازیکن مقابل خود را پشت سربگذارد."

"الیا می تواند در یووه به یک پدیده تبدیل شود اما باید آزادی لازم را به او بدهند."

یووه برای جذب الیا 9 میلیون یورو هزینه کرده اما بسته به عملکرد او در این تیم ایتالیایی این رقم می تواند به 10 میلیون هم برسد.

Eljero Elia - Netherlands (Getty Images)


javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:مارکو فان باستن,الخرو اليا,خبرهای یوونتوس, ] [ 23:57 ] [ ادیب بوبردک ]

پرسپوليس با 20 بازيكن عازم اصفهان مي‌شود

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس از حضور 20 بازيکن در اردوي خود براي سفر به اصفهان خبر داد.


حميد استيلي پس از تمرين امروز در جلسه‌اي با بازيکنان پرسپوليس افرادي را که در سفر قرمزپوشان به اصفهان اين تيم را همراهي نخواهند کرد، مشخص کرد. بدين ترتيب مهرداد اولادي - هادي نوروزي و عليرضا محمد به دليل مصدوميت همراه پرسپوليسي‌ها به اصفهان نخواهند رفت.
همچنين استيلي تصميم گرفته با 20 بازيکن عازم اصفهان شود که در بين اين افراد چند بازيکن جوان ديده مي‌شود.
بازيکنان ملي‌پوش پرسپوليس نيز روز چهارشنبه بعدازظهر به اصفهان خواهند رفت.


javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:خبرهای جدید پرسپولیس,پرسپولیس,پیروزی, ] [ 23:56 ] [ ادیب بوبردک ]

حذف تيم فوتبال ساحلي ايران از جام جهاني


تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های جام جهانی به مصاف سنگال رفت و در پایان با نتیجه 5 بر 3 مغلوب نماینده آفریقا شد. مهدی حسنی، مسلم مسیگر و فرید بلوک باشی گلهای تیم ملی را در این بازی به ثمر رساندند.
به این ترتیب ایران در سومین دیدار خود نیز شکست را پذیرفت تا بدون پیروزی با ششمین دوره جام جهانی خداحافظی کند و همچنان در حسرت صعود به مرحله بعدی مسابقات باقی بماند. ایران در دیدارهای گذشته خود برابر ایتالیا و سوئیس بازی را واگذار کرده بود.


javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:جام جهانی فوتبال ساحلی, ] [ 23:55 ] [ ادیب بوبردک ]

اميدواري رحمتي براي رسيدن به بازي با تراكتور

هافبک مصدوم تيم فوتبال استقلال گفت: اميدوارم به ديدار روز جمعه با تراکتورسازي برسم.


      به نقل از سايت باشگاه استقلال، کيانوش رحمتي پيرامون آخرين وضعيت مصدوميت خود گفت: شرايطم بهتر از آن چيزي است که تصور مي کردم، نرم دويدن را آغاز کرده ام و از امروز بر شدت تمريناتم خواهم افزود تا چنانچه پزشک تيم صلاح بداند بتوانم با سايرين به تمرين بپردازم.

وي ادامه داد: هم خودم و هم دکتر رضايي بسيار اميدوار هستيم که به بازي حساس روز جمعه برسم و تمام تلاش خودم را انجام خواهم داد تا به اين مسابقه برسم. در هر صورت چه باشم چه نباشم اميدوارم در نهايت هواداران استقلال با خوشحالي ورزشگاه را ترک کنند و استقلال مقتدرانه بر صدر جدول تکيه بزند.


javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:رحمتی,بازی استقلال و تراکتور, ] [ 15:10 ] [ ادیب بوبردک ]

بليت هاي 100 دلاري براي ديدن مسي

از زمان اعلام بهاي بليت مسابقه فوتبال آرژانتين و نيجريه فقط نيمي از آنها فروخته شده است چون بسياري از مردم توانايي پرداخت بهاي آن را ندارند.


      بهاي حداقل 100 دلاري بليت ديدار دوستانه تيم هاي فوتبال آرژانتين و نيجريه که قرار است در داکا پايتخت بنگلادش برگزار شود، خون بسياري از هواداران فوتبال در يکي از فقيرترين کشورهاي دنيا را به جوش آورده است. اين در حالي که مسابقه دو تيم به عنوان بزرگترين رويداد فوتبال در تاريخ بنگلادش در ابتدا با استقبال بي شمار مردم اين کشور روبرو شده بود و مردم بنگلادش از اينکه قرار است سه شنبه 6 سپتامبر (15 شهريور) در ورزشگاه ملي داکا از نزديک ليونل مسي، بهترين بازيکن حال حاضر جهان را ببينند، به وجد آمده بودند.
ولي از زمان اعلام بهاي بليت اين مسابقه فقط نيمي از آنها فروخته شده است چون بسياري از مردم توانايي پرداخت بهاي آن را ندارند.
فوتبال در بنگلادش با وجود اينکه تيم ملي اين کشور در مکان 139 رده بندي فيفا قرار دارد و از سوي ديگر رواج کريکت، محبوبيت بسياري دارد.
سال گذشته در جريان برگزاري مسابقات جام جهاني، اين کشور با پرچم تيم هاي آرژانتين و برزيل پوشيده شد و علاقمندان قبل از بازي ها به شدت از تيم هاي خود حمايت مي کردند.
با توجه به اين مساله و همچنين جشن هاي پايان ماه رمضان و عيد فطر، انتظار مي رود ديدار دوستانه آرژانتين و نيجريه در ورزشگاه خالي داکا برگزار شود.
'رجب احمد' 25 ساله که در يک شرکت خصوصي کار مي کند، از افرادي است که براي تماشاي مسابقه بليت خريده است.
وي گفت: "قيمت بليت ها مسخره است. آنها نمي خواهند هواداران واقعي فوتبال بازي مسي را تماشا کنند. دستمزد من ماهيانه 8 هزار تاکا (7500 تاکا معادل 100 دلار) است ولي براي خريد بليت پول هايم را جمع کردم تا بهترين بازيکن روي زمين را از نزديک ببينم. "
اين تيم جمعه در کلکته و در مقابل حدود 80 هزار تماشاگر مشتاق با ونزوئلا بازي کرد و موفق شد اين تيم را 1 بر 0 شکست دهد. اين مسابقه به شکل گسترده اي توسط شبکه هاي تلويزيوني و روزنامه هاي هند پوشش داده شد.
فدراسيون فوتبال بنگلادش نيز از پرداخت 4 ميليون دلار براي برگزاري اين مسابقه خبر داده است.
انور الحق، رييس کميته برگزاري اين مسابقه گفت:" ديدن مسي کمي خرج دارد. ما تا کنون فقط 50 درصد بليت ها را فروخته ايم. انتظار چنين چيزي را نداشتيم ولي هنوز اميدواريم همه بليت ها تا قبل از شروع مسابقه فروخته شوند. من مطمئنم به محض اينکه مسي وارد بنگلادش شود، همه چيز عوض خواهد شد.
به دليل جشن عيد فطر بسياري از مردم پول هاي خود را خرج کرده اند و بسياري ديگر به روستاهاي خود رفته و هنوز به داکا برنگشته اند."
علاقه زياد مردم بنگلادش به فوتبال پيش از اين نيز مشکلاتي را به وجود آورده بود. آنها هنگام برگزاري مسابقات جام جهاني 2010 به دليل قطع برق در جريان برخي از ديدارها به قدري خشمگين شدند که دست به شورش زدند و به ايستگاه هاي توليد برق حمله کردند به طوريکه دولت مجبور شد براي تأمين برق به برخي از کارخانه ها دستور بدهد کار خود را تعطيل کنند.
احتمال بروز چنين مشکلي در بازي سه شنبه نيز وجود دارد.  


javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:مسی,خبرهای جدید, ] [ 15:9 ] [ ادیب بوبردک ]

پاري سن ژرمن به دنبال اريک آبيدال

سران اين باشگاه فرانسوي عملکرد ستاره فرانسوي بارسلونا را زير نظر گرفته اند.


    اریک آبیدال، ستاره فرانسوی باشگاه بارسلونا ممکن است در پایان فصل 2-2011 روانه پاری سن ژرمن شود، چرا که سران این باشگاه فرانسوی تمایلشان برای خرید این مدافع باتجربه را ابراز کرده اند

قرارداد کنونی آبیدال با بارسا در سال 2012 به اتمام می رسد و خود آبیدال تمایل زیادی به تمدید قراردادش دارد. درحالی که این ستاره فرانسوی خواهان تمدید 2 ساله قراردادش است، سران باشگاه بارسا می خواهند با او یک ساله و تا سال 2013 تمدید کنند و در صورتی که او به اهداف تعیین شده ورزشی باشگاه کاتالان دست یابد، قرارداد او برای یک فصل دیگر نیز تمدید می شود.

از سوی دیگر سران پاری سن ژرمن با دقت این پروسه را دنبال می کنند و آماده اند تا آبیدال را با قراردادی که تا سال 2015 اعتبار داشته باشد به خدمت بگیرند.

آبیدال در ژوئن سال 2007 از المپیک لیون به بارسلونا پیوست و از آن موقع در بیش از 100 بازی برای تیم کاتالان به میدان رفت.


javahermarket

اوزيل:موفقيتم رامرهون حمايت خانواده ام مي‌دانم

بازيکن تيم ملي فوتبال آلمان گفت: سه گلي که به اتريش زدم به خانواده و دوستانم پيشکش مي‌کنم.


     به نقل از خبرگزاري ورزش آلمان، مسعود اوزيل اظهار داشت:‌ از اين که مي‌توانم با گل‌هايم به پيشبرد و درخشش تيم ملي کمک کنم، خوشحالم. بديهي است از اين که هرچه گل بزنم، بيشتر خوشحال خواهم شد. اما برايم موفقيت تيم بيش از هر چيزي اهميت دارد، سه گلي که به اتريش زدم را به خانواده و دوستانم پيشکش مي‌کنم.
 
اين بازيکن 21 ساله عضو رئال‌مادريد که جمعه شب در ورزشگاه ولتينز‌آره‌نا شهر گيلزن‌کرشن مقابل اتريش در برد 6 بر 2 هت‌تريک کرد، افزود: در کنار تلاش فردي موفقيتم را بيش از هرچيز مرهون حمايت خانواده و دوستانم مي‌دانم. همان کساني که در بازي با اتريشي‌ها در ورزشگاه مرا تنها نگذاشتند، هديه اين سه گل به آنها کمترين ميزان تشکر از همه محبت‌‌هاي که نسبت به من داشته‌اند.
 
ستاره تکنيکي ژرمن‌ها در ديدار دوستانه فرداشب آلمان‌ها مقابل لهستان با نظر يواخيم لو سرمربي آلمان به استراحت خواهد پرداخت.


javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:خبرهای تیم ملی فوتبال آلمان,اوزیل, ] [ 14:37 ] [ ادیب بوبردک ]

زيكو از چمن مصنوعي ورزشگاه سنگاپور انتقادكرد

زيکو سرمربي تيم ملي فوتبال عراق در آستانه ديدار روز سه شنبه با تيم سنگاپور با انتقاد از چمن مصنوعي ورزشگاه جلان بسار آن کشور، اين زمين را براي انجام يک مسابقه حرفه اي نامناسب خواند.


      ستاره سابق فوتبال برزيل گفت: چمن مصنوعي براي مسابقات مقدماتي جام جهاني مناسب نيست و براي فوتبال پسران دانش آموز مناسب تر است.
مربي 58 ساله تيم عراق افزود: من چمن مصنوعي را دوست ندارم شايد براي مدارس کودکان مناسب باشد، اما براي فوتبال حرفه اي انتخابي جام جهاني به چمن طبيعي نياز دارد.
زمين چمن ورزشگاه فوتبال سنگاپور براي انجام اين مسابقه مورد تاييد فيفا قرار گرفته است. سنگاپور در انتظار تکميل مرکز ملي ورزشي اين کشور شامل ورزشگاه 55 هزار نفري با سقف قابل جمع شدن است.
زيکو که اغلب به او لقب 'پله سفيد' مي دهند از فاصله زماني اندک ميان مسابقات پس از شکست دو به صفر در مقابل اردن ناخشنود است. عراق در سومين دور مسابقات مقدماتي جام جهاني با اردن هم گروه است.
وي گفت بعد از اين بازي فرصت استراحت نيست بازيکنان خسته اند درحالي که پرواز طولاني هم پيش رو داشته اند.
زيکو با بيان اينکه سفر از عراق به سنگاپور 30 ساعت طول کشيده گفت سفر روز گذشته براي ما دشوار بود. دو بازي در چهار روز براي عراق بسيار دشوار است.
چين روز جمعه با نتيجه دو به يک سنگاپور را شکست داد. اردن صدرنشين گروه است.
دو تيم اول گروه به مرحله نهايي مسابقات مقدماتي جام جهاني 2014 صعود مي کنند. 
 


javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:سرمربی تیم ملی فوتبال عراق,زیکو,بازی های مقدماتی, ] [ 14:34 ] [ ادیب بوبردک ]

تازه‌ترين رده‌بندي فدراسيون آمار و تاريخ اعلام شد

سقوط آزاد ذوب‌آهن،سپاهان،‌استقلال وپرسپوليس

در تازه‌ترين رده‌بندي بهترين تيم‌هاي فوتبال باشگاهي جهان،‌ ذوب‌آهن، سپاهان، استقلال و پرسپوليس با سقوط مواجه شدند.


       به نقل از سايت فدراسيون آمار و تاريخ فوتبال جهان، تيم ذوب‌آهن اصفهان در رده‌بندي 400 تيم برتر باشگاهي ماه گذشته جهان (آگوست) با کسب 123 امتياز از رده 81 به رده 92  رسيد و دچار سقوط 11 پله‌اي شد.
 
سپاهان، ديگر نماينده اصفهان با 102.5 امتياز با 7 پله سقوط از رده 136 تا 143 افت کرد.

استقلال تهران صاحب 83 امتياز شد و از رده 232 تا 239 يعني 7 پله دچار نزول شد. همچنين پرسپوليس  در اين رده‌بندي 67 امتياز گرفت و از رده 288 به رده 349 سقوط کرد. تيم تحت رهبري حميد استيلي به اين ترتيب با سقوط 61 پله‌اي مواجه شد.
 
در اين رده‌بندي عنوان بهترين تيم باشگاهي جهان همچنان در اختيار بارسلونا باقي ماند و رئال‌مادريد نيز جايگاه دومي را تکرار کرد. در حالي که منچستريونايتد از رده چهارم تا رده سوم صعود کرد.

فهرست 10 تيم برتر جهان در ماه گذشته ميلادي به اين شرح است:
1- بارسلوناي اسپانيا331 امتياز، رتبه قبلي: اول
2- رئال‌مادريد اسپانيا، 309 امتياز، رتبه قبلي: دوم
3- منچستريونايتد انگليس 287 امتياز، رتبه قبلي: چهارم
4-پورتو پرتغال 255.5 امتياز، رتبه قبلي: سوم
5- اينترميلان  ايتاليا244 امتياز، رتبه قبلي: هفتم
6- شالکه آلمان 242 امتياز، رتبه قبلي:دهم
7-ويارئال اسپانيا 240 امتياز، رتبه قبلي: ششم
8-ولزسارسفيلد آرژانتين 237 امتياز، رتبه قبلي: نهم
9-منچسترسيتي انگليس236امتياز، رتبه قبلي: پنجم
10 - بايرن‌مونيخ آلمان 236 امتياز،‌رتبه قبلي:‌ هجدهم


javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:رده بندی جدید فیفا,رده بندی باشگاه های جهان, ] [ 14:32 ] [ ادیب بوبردک ]

به دليل مشکلات اداري

لغو ديدار دوستانه جوانان ايران و عراق

يک سايت عراقي از لغو ديدار دوستانه تيم‌هاي ملي فوتبال جوانان ايران و عراق خبر داد.


    تیم‌های ملی جوانان عراق و ایران طبق توافقات صورت گرفته قرار بود 2 دیدار تدارکاتی را با یکدیگر برگزار کنند که این دیدار به دلیل مشکلات اداری از سوی میزبان به آینده موکول شد.
تاریخ قبلی این خبر 13 و 15 شهریور اعلام شده بود که با لغو این دو تاریخ، هنوز زمان جدیدی برای برگزاری این رقابت تدارکاتی اعلام نشده است.
عراقی‌ها این دیدار را برای کسب آمادگی مطلوب برای برگزاری دیدار با بنگلادش از سری رقابت‌های مقدماتی جوانان آسیا برگزار می‌کنند.

 


javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:دیدادر دوستانه ابران و عراق,دیدار های دوستانه, ] [ 14:30 ] [ ادیب بوبردک ]

ناني: با منچستر اوج مي‌گيرم

بازيکن پرتغالي منچستريونايتد مي‌گويد در فصل جاري تجربه کافي براي دسترسي به اهداف بزرگ را دارد.


       به نقل از يورونيوز، لوئيس ناني اظهار داشت: امسال، سال شانس بزرگ من است تا بتوانم نشان دهم قادر به انجام بسياري از کارها هستم. از جمله اثبات خواهم کرد بازيکني خوب با روحيه‌اي هستم.
 
وي که در فرصت يک هفته‌اي تعطيلات ليگ برتر سخت سرگرم انجام تمرينات تيمي و حتي انفرادي است،‌ افزود: اکنون يکي از بازيکنان مجرب تيم منچستر محسوب مي‌شوم. ضمن اينکه پنجمين فصل حضورم را در اولدترافورد تجربه مي‌کنم. فکر مي‌کنم اين سال‌ها براي کسب تجربه کافي باشد. بعد از اين مي‌خواهم راه اوج‌گيري را در پيش گيرم.
 
به باور اين بازيکن 25 ساله او پس از اين دوران حضور، به بازيکني کارآمد در تيم سرآلکس فرگوسن تبديل شده است. وي گفت: اکنون در جايگاهي قرار گرفته‌ام که از اعتمادبه نفس بيشتري برخوردارم و با ثبات‌تر از قبل هستم. مي‌توانم راحت 90 دقيقه در سطح بالا بازي کنم. در حالي‌که قبلا حداکثر 45 دقيقه بازي موثر داشتم.

 


javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:خبرهای منچستر یونایتد,شیاطین سرخ,نانی, ] [ 14:27 ] [ ادیب بوبردک ]

کلوزه:

اين تيم،بهترين آلماني است که در آن بازي کرده ام

ميروسلاو کلوزه مهاجم آلماني باشگاه لاتزيو در صحبتهايي اعلام کرده که تيم کنوني آلمان بهترين تيمي است که او از زمان ملي پوش بودن در آن بازي کرده است


   کلوزه در سال 2001 اولین بازی ملی اش برای تیم ملی آلمان را برگزار کرد و از آن زمان به بعد در سه جام جهانی حضور یافت. ولی او حس می کند  که عملکرد تیم ملی آلمان در جام جهانی 2010 بهتر از هر دوره دیگری بوده است.

کلوزه در کنفرانسی خبری گفت:« ما در طول ده سال حضور من در تیم ملی آلمان عملکردهای خوبی داشته ایم ولی باید بگویم که تیم کنونی قوی ترین تیمی است که ما داشته ایم. کافی است که به بازیکنان حاضر در اردوی تیم و مهارتهایشان توجه کنید. »

این ستاره باتجربه آلمانی ادامه داد:« بازیکنان واقعا کار بزرگی انجام می دهند. مابعد از جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی گام دیگری رو به جلو برداشتیم. البته هنوز در پایان رشد نیستیم؛ چون این تیم هنوز فضای پیشرفت زیادی دارد.»
آلمان روز جمعه و با برد 2-6 مقابل اتریش اولین تیم اروپایی بود که صعودش به رقابتهای یورو2012 را مسجل کرد.

 


javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:خبرهای تیم ملی فوتبال آلمان,کلوزه, ] [ 14:23 ] [ ادیب بوبردک ]

دايي: يك روز حقايق روشن خواهد شد

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بر خلاف اظهارات اقايان، مگر من قرارداد 700 ميليوني داشتم که حالا بخواهم از آن چشم پوشي کنم.


    علي دايي در خصوص اظهارات سرپرست باشگاه پرسپوليس مبني بر اينکه وي مي‌خواسته 700 ميليون تومان را ببخشد، حالا چند روزي هم صبر  کند، اظهار داشت: خدا را شکر مي‌کنم که مردم همه چيز را مي‌دانند و همه چيز مشخص است. خيلي سعي مي‌کنم درباره خيلي از مسائل صحبت نکنم، اما خودشان اجازه نمي‌دهند.

وي افزود: آقايان اعلام کردند که من از قرارداد 700 ميليون توماني‌ام چشم پوشي کرده‌ام، من از اين افراد مي‌پرسم مگر ما قرارداد 700 ميليوني با پرسپوليس داشتيم و اصلا پيشنهاد داده بوديم! مگر ما در مورد پول حرفي زده بوديم که اکنون اين طور اظهار نظر مي‌کنند.

دايي تاکيد کرد: همه مي دانند که بنده يک بار هم در مورد پول با آقايان در ابتداي فصل صحبتي نداشته‌ام و سعي کردم هميشه به مسائل مهم‌تر فکر کنم، اما حالا نمي‌دانم چرا خيلي‌ها دوست دارند تا اين مبالغ را در کنار اسم من بگذارند. خوشحالم که مردم همه چيز را مي‌دانند و براي من پرسپوليس 100 درجه ارزش‌‌ آن بيشتر از پول است.

سرمربي راه‌آهن خاطرنشان کرد: علاوه براين آقايان بايد بدانند من اگر مطلبي را اعلام کردم که قراردادم را مي‌بخشم فقط به عشق هواداران و مردم بود که در کوچه و خيابان مرا شرمنده خودشان مي‌کردند. موفقيت خود را مديون مردم هستند و همواره آنها که هميشه ياور من بوده‌اند و بايد اين مورد افتخار کنم. هواداران همه چيز را مي‌دانند و بهترين قاضي هستند. حالا هر حرفي مي‌خواهند بگويند اما من نظرم اين است که يک روز حقايق روشن خواهد شد.

دايي در خصوص بازي مقابل شهرداري تبريز نيز گفت: با توجه به تعطيلي که داشتيم تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم و توانستيم عقب افتادگي‌ها را تا حدودي جبران کنيم. خوشبختانه بچه‌هاي ما نيز تمام تلاش ما را انجام داده‌اند تا انشا الله در بازي‌هاي ليگ برتر بسيار محکم‌تر بازي کنند. راه‌آهن ديدار سختي را در پيش دارد و بايد با کمک همه بچه‌ها دست پر به تهران باز گرديم. تا شرايط‌مان در جدول بهتر شود.


javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:دایی,خبرهای روز فوتبال ایران, ] [ 14:22 ] [ ادیب بوبردک ]

آغاز تمرينات رئال: اولين ديدار کارواليو و په په

بعد از آنکه کارواليو اردوي تيم ملي پرتغال را ترک کرد، با انتشار نامه اي سرگشاده از فوتبال ملي خداحافظي کرد و دليل خداحافظي اش را بي احترامي اي که در اين اردو حس مي کرده دانست. کارواليو در جمله اي از صحبتهايش گفت:« کاملا ناعادلانه بود. په په بدون آنکه جلسه اي تمرين کرده باشد،قرار بود در ترکيب ثابت تيم قرار بگيرد.»


    این دو ستاره عصر امروز با هم روبرو خواهند شد. بعد از این جنجالها، ستاره های پرتغالی رئال مادرید به اردوی این تیم برمی گردند و بدین ترتیب کاروالیو و په په بعد از این صحبتها با هم روبرو می شوند. البته همان طور که کاروالیو هم در صحبتهایش اعلام کرده هیچ مشکل شخصی ای با په په ندارد و ناراحتی و دلخوری اش از پائولو بنتو سرمربی تیم ملی پرتغال است که چرا بازیکنانی که تمرین نکرده اند را به او که با توان لازم برای تیم تمرین کرده بود ترجیح داده و این دلخوری از په په نیست.

از سوی دیگر مورینیو هم تصمیمی برای دخالت در این ماجرا ندارد ، چر ا که به قول آقای خاص نیازی برای شفاف سازی وجود ندارد. کاروالیو نظر خودش را اعلام کرده و باز عم تاکید کرده که مشکلی با په په ندارد،بلکه از تصمیمات فنی مربی تیم ناراحت است.

البته خداحافظی کاروالیو با فوتبال ملی خبر خوبی برای رئالی هاست؛ چرا که این ستاره 33 ساله از این به بعد تمام فکر و ذکر و زمانش را برای تیم مورینیو خواهد گذاشت

عصر امروز تمرینات رئال بعد از یک روز استراحت از سر گرفته می شود و راس ساعت 17 بازیکنان حاضر در شهر مادرید همراه با اوزیل و بازیکنان پرتغالی که به تازگی به تیم پیوسته اند تمریناتشان را آغاز می کنند


javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,کاروالیو,په په, ] [ 14:19 ] [ ادیب بوبردک ]


  نیوز فوتبول:"گانسو هدف رئال مادرید"

مرجع خبری رئال مادرید:با اینکه رئال مادرید یکی از شلوغترین خط هافبک های اروپا را دارد،همچنان شایعات در مورد وضعیت خرید های جدید وجود دارد.دیروز در مورد خرید مارتینز شایعاتی مطرح شد اما امروز نوبت هافبک سانتوس،گانسو است که هدف باشد.

به گزارش نیوزفوتبول،رئال مادرید او را برای جانشینی کاکا می خواهد و با خرید او و نیمار قصد دارد زوج سانتوس را به برنابئو ببرد.

در حال حاضر او در اردوی تیم ملی برزیل است،اما هیچ گاه از ابراز علاقه برای رسیدن به پیراهن رئال مادرید دست نکشیده.به هر حال باید صبر کرد و منتظر بود تا مشخص شود چقدر از این شایعات درست بوده است.

javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,گانسو, ] [ 5:59 ] [ ادیب بوبردک ]
صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 17 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 101
بازدید دیروز : 540
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 2478
بازدید کل : 55286
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا