قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کاکا بازيکن برزيلي به رغم آنکه از زمان پيوستن به رئال مادريد اغلب مصدوم بوده ،معتقد است توانسته اعتماد خوزه مورينيو سرمربي پرتغالي خود را جلب کند.


رئال مادريد در سال 2009 يعني يک سال پيش از آنکه مورينيو به اين تيم بيايد حدود 70ميليون يورو به اينترميلان داد تا اين بازيکن برزيلي را به خدمت بگيرد ولي او نتوانست به روزهاي اوج خود که به جايزه بهترين بازيکن جهان در سال 2007 منجر شد بازگردد.
رسانه هاي جهان طي هفته هاي گذشته خبرهايي منتشر کردند که احتمال فروش و يا قرض دادن کاکا به ديگر باشگاه ها را مطرح مي کرد ولي او در مصاحبه با تلويزيون باشگاه رئال مادريد گفت گلي که در ديدار با رئال زاراگوزا به ثمر رساند همه گمانه زني ها درباره آينده او را باطل کرد.
وي گفت: اين گل به من اميد داد چون حرفهاي زيادي در اين باره که من در تابستان رئال مادريد را ترک مي کنم زده مي شد. به نظرم ديگر همه اين حرفها تمام مي شود.
کاکا افزود: مورينيو معتقد است من مي توانم پيشرفت کنم و کمکي براي تيم باشم. خوب است بدانيد که او من را جزيي از تيمش مي داند. من براي اينکه در اينجا بمانم خواهم جنگيد و همچنين براي اينکه در ترکيب اصلي تيم باشم.
موررينيو هفته پيش گفت از اينکه کاکا را در تيمش دارد خوشحال است و بازيکن برزيلي هم از اينکه توانسته اعتماد سرمربي سابق چلسي را جلب کند ابراز خوشحالي کرد.
کاکا گفت:او هميشه من را باور داشته است. او مي توانست بگويد که ديگر من را نمي خواهد و از باشگاه بخواهد فرد ديگري را جايگزين من کند. ، ولي چنين نکرد. او معتقد است من کمک خوبي براي تيم هستم.
اين بازيکن برزيلي افزود: مي خواهم هواداران رئال مادريد بهترين کاکا را در زمين فوتبال ببينند.اين آرزوي من در اين فصل است.

javahermarket

[ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, ] [ 23:42 ] [ سینا ]

سرمربي تيم ملي ايران گفت: در گام اول مهم پيروزي بود که به دست آمد اما مهمتر از آن فوتبال خوبي بود که ارائه کرديم.


کارلوس کي‌روش پس از پيروزي 3 بر صفر ايران مقابل اندونزي در نشست مطبوعاتي گفت: در وهله اول به هواداران تبريک مي‌گويم که با حضور پرشورشان از تيم ملي حمايت کردند. از آنها تشکر مي‌کنم و مي‌خواهم در دو بازي بعدي هم اين حمايت را همچنان ادامه دهند. در وهله دوم پيروزي در اين بازي را به قاسم حدادي‌فر تقديم مي‌کنم. او تلاش کرد و مصدوم شد و اميدوارم زودتر به جمع ما بازگردد.

وي تأکيد کرد: در گام اول مهم پيروزي بود که به دست آمد اما مهمتر از آن فوتبال خوبي بود که ارائه کرديم. بازيکنان هماهنگي خوبي داشتند که بايد به آنها تبريک بگويم. ضمن اينکه اندونزي هم به ويژه در خط دفاع از تمرکز خوبي برخوردار بود.

کي‌روش تصريح کرد: آنها تلاش خود را مي‌کردند تا حدودي به دروازه ما نزديک شوند اما ديديد که در نيمه دوم حتي يک شانس هم نداشتند. در آن سو ما بايد در نيمه اول چند گل مي‌زديم اما خوش‌شانس نبوديم.

سرمربي تيم ملي يادآور شد: بازيکنان در بين دو نيمه خونسردي خود را حفظ کردند و ترسي را به دل راه ندادند و مشاهده کرديد که در نيمه دوم با ارائه يک بازي قدرتمندانه توانستيم به برتري برسيم.

وي با بيان اينکه از اين پس اندونزي را فراموش خواهم کرد، افزود: از حالا به بعد روي قطر تمرکز و فقط به اين تيم فکر مي‌کنم. فردا را به بازيکنان ريکاوري و استراحت مي‌دهم چرا که ذهن و پاي بازيکنان ما خسته است و نياز به استراحت دارند تا با آمادگي کافي به مصاف قطر بروند.

کي‌روش در پاسخ به اين سؤال که آيا از کادر فني فردي را براي آناليز بحرين و قطر فرستاده است، گفت: بله همين‌طور است. الان يک مربي خوب ما آنجاست و مي‌دانيم که اين بازي در نيمه اول هم صفر - صفر به پايان رسيد.

وي در مورد پايين بودن علت سرعت انتقال توپ از دفاع به حمله در ضدحملات عنوان کرد: سرعت پايين بود چون اندونزيايي‌ها فضا را خيلي خوب مي‌بستند. بازيکنان ما به دنبال راه نفوذ بودند اما سرعت بازيکنان اندونزي در برگشت باعث شد سرعت انتقال توپ پايين بياييد.

به گزارش فارس، کي‌روش در ادامه اين نشست در مورد اينکه آيا تعويض‌هايي که انجام داد به خاطر حفظ پيروزي با نتيجه يک گل بود، گفت: اينطور نبود و برعکس مي‌خواستم خط هافبک را تقويت کنم و به هدفم رسيدم.

وي تأکيد کرد: مقابل قطر به دنبال يک هدف هستم که متفاوت از اين بازي است. عملکرد بازيکنان و انگيزه آنها نشان مي‌دهد فقط ميل به پيروزي دارند و با اين انگيزه هم مي‌توانيم قطر را هم شکست بدهيم. البته مي‌دانم قطر‌ي‌ها بازيکنان خوبي با مليت آرژانتيني و ساير کشورها دارند. اما من بازيکنان با انگيزه‌اي در اختيار دارم. در قطر يک هدف داريم که آن حمله و رسيدن به پيروزي است.

javahermarket

[ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, ] [ 23:39 ] [ سینا ]

 

بازيکن تيم ملي فوتبال ايران گفت: اندونزي با بازي منطقي به دنبال گرفتن يک امتياز بود


آندرانيک تيموريان پس از برتري 3 بر صفر برابر اندونزي گفت: خوشحالم که تيم ملي برابر اندونزي در اولين ديدار رسمي در مقدماتي جام جهاني توانست سه امتياز را بگيرد.

وي در مورد اينکه اندونزي در نيمه اول ايران را اذيت کرد گفت: آنها ما را آزار ندادند و فقط با بازي منطقي به دنبال کسب يک امتياز بودند ولي با گل نکونام توانستيم بر بازي مسلط‌تر و در نهايت پيروز شويم.

تيموريان در مورد بازي برابر قطر گفت: اين تيم چند بازيکن اروپايي به ترکيب خود اضافه کرده و بازي سختي برابر اين تيم داريم.

javahermarket

[ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, ] [ 23:39 ] [ سینا ]

ازي تيم ملي برابر اندونزي فرصتي مناسب بود تا کروش تفاوت هايش را به نمايش بگذارد.


کارلوس کروش ، سرمربی تیم ملی شاید اولین مربی تاریخ ملی ما باشد که توانسته برای بازی با تیمی مثل اندونزی ، 70 هزار تماشاگر را برای تشویق تیم ملی به ورزشگاه بیاورد. او که خیلی خوب توانست مردم را تهییج کند تا از دقیقه یک تیم ملی کشورشان را با تمام وجود تشویق کنند. چیزی که مدت ها بود در فوتبال مان فراموشش کرده بودیم.

کارلوس کروش


شاید بردن اندونزی با سه گل خیلی هم غرورانگیز نباشد اما سرمستی رسیدن به یک پیروزی دلچسب با حضور کریمی ، مجیدی و در روز کاپیتانی جواد نکونام ، همانی بود که فوتبال مان سال هاست انتظارش را می کشد. بردی که همه اش حاصل برنامه ریزی صحیح کروش بود. درست مثل تعویض های عالی این مربی پرتغالی در زمین.

javahermarket

[ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, ] [ 23:38 ] [ سینا ]

مدافع تيم ملي فوتبال ايران گفت: تنها راه گلزني برابر حريفي مانند اندونزي ضربات ايستگاهي بود.


هادي عقيلي پس از برتري 3 بر صفر برابر اندونزي تصريح کرد: اندونزي بسته بازي مي‌کرد و گل زدن به چنين تيم‌هايي سخت است. تنها راه گلزني به اين تيم‌ها ضربات ايستگاهي است.

وي در مورد ديدار با قطر در روز سه‌شنبه گفت: من خودم در تيم باشگاهي قطر بازي مي‌کنم و اين بازي بازي جالبي خواهد شد. شرايط آب و هوايي قطر بسيار گرم است.

عقيلي در مورد اينکه از حضورش در باشگاه قطري رضايت دارد يا نه، گفت: هنوز با شرايط آنجا به طور کامل هماهنگ نشدم. هوا فوق‌العاده گرم است و من تاکنون در چنين هوايي بازي نکرده بودم. قطري‌ها امکانات حرفه‌اي دارند و ليگ آنها نيز پيشرفت خوبي داشته است.

وي افزود: اين کشور جاي امارات را در فوتبال آسيا گرفته و باشگاه‌هاي قطر در ليگ قهرمانان آسيا مدعي هستند در حالي که باشگاه اماراتي در ليگ قهرمانان آسيا مدام در جدول آخر مي‌شوند.

javahermarket

[ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, ] [ 23:38 ] [ سینا ]

بازيکن تيم ملي فوتبال ايران گفت: با مربي مانند کي‌روش و چنين بازيکناني به جام جهاني صعود مي‌کنيم.


فرهاد مجيدي پس از برتري 3 بر صفر برابر اندونزي در جمع خبرنگاران گفت: سه امتياز خوبي کسب کرديم. مردم هميشه از تيم ملي حمايت کرده‌اند و اگر تيم ملي همين گونه خوب بازي کند و نتيجه بگيرد حمايت مردم از تيم ملي ادامه خواهد داشت.

وي در مورد ديدار با قطر گفت: برابر قطر تيم ملي ايران بهتر بازي خواهد کرد زيرا اندونزي بسته بازي مي‌کرد و قطر اينقدر بسته بازي نخواهد کرد. ما با اين مربي و بازيکنان بزرگ به جام جهاني صعود خواهيم کرد.

مجيدي در مورد ناهماهنگي ملي‌پوشان در ديدار با اندونزي گفت: تيم ملي به مرور هماهنگ‌تر خواهد شد و اين ناهماهنگي طبيعي است. با گذشت زمان بهتر و هماهنگ‌تر خواهيم شد.

javahermarket

[ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, ] [ 23:37 ] [ سینا ]

 

کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران گفت: مثل دو دوست و دو داداش با کريمي در مورد کاپيتاني حرف زديم.


جواد نکونام پس از برتري 3 بر صفر تيم ملي برابر اندونزي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازي را خوب شروع کرديم اما در نيمه اول استرس داشتيم تا به گل برسيم. بعد از آنکه دروازه اندونزي باز شد سوار بازي شديم و در نيمه دوم تمرکز بازيکنان بيشتر بود.

وي در مورد 2 گلي که به اندونزي زد، گفت: برد تيم ملي مهم‌تر از گلزني من است. مهم موفقيت تيم ملي است و خدا را شکر مي‌کنم که توانستم گل بزنم. آرزوي هر فوتباليستي گلزني براي تيم ملي است.

کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران در مورد صحبت او با علي کريمي و فرهاد مجيدي براي کاپيتاني گفت: کي‌روش در مورد کاپيتاني توضيح داده است. من هم مشکلي با علي کريمي نداشتم و ما مثل دو دوست و دو داداش در اين مورد حرف زديم. کريمي لطف بزرگي کرد و من افتخار مي‌کنم که کاپيتاني براي بازيکنان ارزشي ندارد.

وي در مورد برتري برابر اندونزي تأکيد کرد: ما هميشه ايران هستيم و حريفان از رويارويي با ايران هراس دارند. بايد خودمان را باور داشته باشيم. تمام آسيا ما را باور دارند و ما هم بايد خودمان را باور داشته باشيم. از مردم هم تشکر مي‌کنم که امروز حضور پرشوري در ورزشگاه آزادي داشتند.

بازيکنان تيم اوساسوناي اسپانيا در مورد اعتصاب بازيکنان در لاليگا گفت: بازيکنان براي دريافت حق و حقوق خود اعتصاب کردند و با اين اعتصاب به حق و حقوق هم در دسته يک و هم در دسته دو رسيدند. ما شروع خوبي با مساوي برابر اتلتيکو داشتيم.

javahermarket

[ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, ] [ 23:35 ] [ سینا ]

دروازه‌بان تيم ملي ايران گفت: قول مي‌دهم به مرحله بعدي صعود کنيم.


مهدي رحمتي پس از برتري 3 بر صفر برابر اندونزي در جمع خبرنگاران گفت: در بازي‌هاي گروهي کار سختي داريم و تلاش مي‌کنيم تيم ملي بهترين نتيجه را بگيرد. اندونزي نيز تيم راحتي نبود و بازيکنان با هم همدل شدند تا در ديدارهاي رفت و برگشت تيم ملي را به موفقيت برسانند.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگاري که پرسيد آيا قول صعود ايران به مرحله بعد را مي‌دهيد، گفت: بله، من قول مي‌دهم و تيم ملي مي‌تواند به مرحله بعدي صعود کند.

javahermarket

[ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, ] [ 23:35 ] [ سینا ]

سرمربي تيم ملي فوتبال اندونزي گفت: در ديدار برگشت و با حمايت قاطع هواداران‌مان مي‌توانيم بازي را ببريم.


ويم رايس برگن پس از شکست 3 بر صفر مقابل ايران در نشست خبري پس از بازي گفت: به تيم ايران تبريک مي‌گويم. ما در نيمه اول متمرکز بازي کرديم و ديديد که اولين فرصت‌مان را در دقيقه 5 به دست آورديم.

وي ادامه داد: تيم ايران از لحاظ فيزيکي بهتر بود و بازيکنانش از ميانگين قدي بالايي برخوردار بودند. برهمين اساس 2 گل با ضربه سر خورديم که اين موضوع جاي تعجب ندارد چرا که ايراني‌ها برتر از ما بودند.

برگن تأکيد کرد: ايران سزاوار برد بود چرا که بهتر بازي کرد. آنها حتي در رده‌بندي فيفا هم از ما بهتر هستند.

وي در پاسخ به اين سؤال که چرا در ايران رو به دفاع مطلق نياورد، گفت: اين موضوع برمي‌گردد به بازي‌ خانگي و خارج از خانه اندونزي. ايران نيز با حمايت هواداران پرشور و بازي باکيفيتي که انجام داد توانست به اين برد برسد. البته ما هم خيلي خوب نبوديم و نتوانستيم توپ را از پشت محوطه جريمه به خوبي دفع کنيم.

وي تصريح کرد: ايران ضربات ايستگاهي زيادي به دست آورد و توانست از آنها به خوبي استفاده کند اما با اين حال معتقدم که در ديدار بازگشت در اندونزي و حمايت قاطع هواداران‌مان مي‌توانيم بازي را ببريم و شانس‌مان را براي صعود افزايش دهيم.

javahermarket

[ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, ] [ 23:34 ] [ سینا ]

هافبک تيم ملي گفت: پيروزي برابر اندونزي و کسب 3 امتياز شروع خوبي در مرحله مقدماتي جام جهاني بود.


علي کريمي پس از برتري 3 بر صفر ايران برابر اندونزي در جمع خبرنگاران گفت: کسب 3 امتياز در اين مسابقه بد نبود و شروع خوبي براي ما محسوب مي‌شود. البته بايد در ضربات آخر دقت بيشتري کنيم. در اين ديدار با حمايت تماشاگران که هميشه حامي تيم ملي بودند پيروز شديم.

وي در مورد اينکه مهاجمان تيم ملي عملکرد خوبي نداشتند، عنوان کرد: من اين حرف را قبول ندارم. مهاجمان خيلي دوندگي کردند تا فرصت نصيب خط هافبک شود و آنها گلزني کنند. همه بازيکنان به نوعي در اين پيروزي سهيم هستند.

کريمي در مورد اينکه با کاپيتاني نکونام در تيم ملي مشکلي ندارد، گفت: هر بازيکني که مربي صلاح بداند کاپيتان مي‌شود و اين بحث‌ها مهم نيست و مهم موفقيت تيم ملي ايران است. ما بازيکنان بزرگ زيادي داريم. هواداران هميشه حامي تيم ملي بودند و بايد جواب محبت آنها را بدهيم.

کريمي در مورد بازي سه‌شنبه برابر قطر گفت: بازي بسيار سختي است زيرا خارج از خانه بازي داريم و آب و هواي قطر شرايط خاصي دارد. اميدوارم تا آن بازي ضعف‌هاي تيم ملي برطرف شود.

javahermarket

[ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, ] [ 23:34 ] [ سینا ]

تيم ملي عراق در نخستين ديدار خود در مرحله گروهي رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 آسيا در خانه مقابل اردن شکست خورد.


در ادامه هفته اول مرحله گروهی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 در منطقه آسیا تیم ملی عراق در خانه مقابل اردن شکست خورد.

اين ديدار از گروه اول رقابت‌ها در ورزشگاه فرانس حریری اربیل برگزار شد و با نتیجه 2 بر صفر به سود اردن به پایان رسید.

حسن عادل فلاح (43) و عناس بنییاسین (46) برای تیم مهمان گل زدند تا عراق در اولین گام با سرمربیگری مربی نام آشنای خود یعنی زیکوی برزیلی با شکست به کار خود خاتمه دهد.

در دیگر دیدار این گروه تیم ملی چین 2 بر یک سنگاپور را شکست داد تا در پایان بازی‌های هفته اول گروه اول اردن با تفاضل گل بهتر نسبت به چین صدرنشین شود.

در دیگر دیدار برگزار شده تیم‌های ملی عمان و عربستان از گروه چهارم رقابت‌ها به میزبانی عمان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی صفر - صفر به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه استرالیا 2 بر یک تایلند را شکست داد تا کانگوروها نیز در پایان هفته اول صدرنشین گروه چهارم رقابت‌ها شوند.

javahermarket

[ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, ] [ 23:33 ] [ سینا ]

با وجود اينکه «لگئا»کمپاني ايتاليايي براي تأمين لباسهاي تيم ملي ايران با فدراسيون فوتبال قرارداد سه ساله منعقد کرده بود، اما در کمال تعجب سفيدپوشان تيم ملي ايران با برند آل اشپورت پا به زمين چمن آزادي گذاشتند.


با وجود اينکه «لگئا»کمپاني ايتاليايي براي تأمين لباسهاي تيم ملي ايران با فدراسيون فوتبال قرارداد سه ساله منعقد کرده بود، اما در کمال تعجب سفيدپوشان تيم ملي ايران با برند آل اشپورت پا به زمين چمن آزادي گذاشتند.
در هفته گذشته اخباري مبني بر اختلاف فدراسيون فوتبال با شرکت لگئا به گوش رسيد. گويا بدقولي​هاي اين کمپاني در تهيه لباس تمرين و مسابقه براي تيم ملي موجب شده است که اين قرارداد به صورت يکطرفه از سمت فدراسيون فوتبال ايران فسخ شود.
البته به نظر مي​رسد کيفيت لباس​هاي ديشب تيم ملي در مقايسه با لباس​هاي لگئا به مراتب بهتر بود. انتظار مي​‌رود آل​اشپورت طرح ويژه​اي براي حمايت از لباس تيم ملي ايران ارائه دهد.

javahermarket

[ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, ] [ 23:31 ] [ سینا ]

 

تيم ملي فوتبال ايران در اولين ديدار مقدماتي جام جهاني برزيل با نتيجه سه بر صفر برابر اندونزي به برتري رسيد.


اولین دیدار تیم ملی ایران در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 70 هزار تماشاگر برابر اندونزی برگزار شد.

در دقيقه 53 خسرو حيدري ضربه کاشته‌اي را روي دروازه اندونزي ارسال کرد و جواد نکونام با ضربه سر گل اول ايران را به ثمر رساند.

در دقيقه 73 نيز آندرانيک تيموريان يک ضربه کاشته ديگر بر روي دروازه اندونزي ارسال کرد که نکونام اين مرتبه هم با يک ضربه سر گلزني کرد.

آندرانيک تيموريان در دقيقه 89 گل سوم ايران را به ثمر رساند تا تيم ايران در اولين بازي خود سه بر صفر برابر اندونزي به برتري برسد.

توما ماساچی داور ژاپنی به سه بازيکن از تبم اندونزي کارت زرد نشان داد.
تيم ايران در دومين بازي خود در اين مرحله روز سه‌شنبه هفته پيش رو برابر قطر بازي خواهد کرد.

ترکيب تيم ملي ايران:
مهدي رحمتي، سيدجلال حسيني، هادي عقيلي، خسرو حيدري، مهرداد پولادي، جواد نکونام، قاسم حدادي‌فر(از دقيقه 70 آندرانيک تيموريان)، علي کريمي، محمدرضا خلعتبري(از دقيقه 65 احسان حاج صفي)، غلامرضا رضايي(از دقيقه 63 حسين ماهيني) و فرهاد مجيدي
سرمربي: کارلوس کي‌روش

javahermarket

[ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, ] [ 23:30 ] [ سینا ]

فورلان در آخرين روزهاي بازار نقل و انتقالات با قراردادي دوساله از اتلتيکو مادريد به اينتر پيوست و به اين ترتيب جاي اتوئو را پر کرد که راهي آنژي ماخاچ قلعه شده است.


 دیه گو فورلان، مهاجم جدید اینتر، اعلام کرد مشکلی برای پر کردن جای خالی ساموئل اتوئو ندارد.

 فورلان در آخیرن روزهای بازار نقل و انتقالات با قراردادی دوساله از اتلتیکو مادرید به اینتر پیوست و به این ترتیب جای اتوئو را پر کرد که راهی آنژی ماخاچ قلعه شده است.

 این مهاجم اروگوئه ای در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مقایسه با اتوئو؟ این مسئله برای من مشکل ساز نیست. اتوئو بازیکن بزرگی است اما زندگی ادامه دارد.

 من می خواهم برای تیم خوب کار کنم و کمک کنم تا به پیروزی برسد. می خواهم خودم را در سری آ نشان دهم. این لیگ، لیگ بسیار دشواری است.

 این بهترین فرصت برای من است و موراتی این فرصت را برای من فراهم کرده است."

javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, ] [ 22:0 ] [ سینا ]

سرمربي تيم ملي ترکيه از بازيکنانش خواست در آستانه ديدارهاي پيش رو در مقدماتي يورو 2012 ، رسوايي تباني در فوتبال اين کشور را به فراموشي بسپارند.


 گاس هیدینک، سرمربی تیم ملی ترکیه، از بازیکنانش خواست در آستانه دیدارهای پیش رو در مقدماتی یورو 2012 ، رسوایی تبانی در فوتبال این کشور را به فراموشی بسپارند.

 رسوایی تبانی در فوتبال ترکیه حتی دامن گیر بزرگترین باشگاه های این کشور یعنی فنرباغچه، بشیکتاش  و گالاتاسرای نیز شد و گاس هیدینک که چند هفته پیش تهدید کرده بود اگر دامنه این رسوایی ها به تیم ملی ترکیه کشیده شود، استعفا خواهد داد، از بازیکنانش خواست اتحادشان را حفظ کنند و به همه قدرت واقعی فوتبال ترکیه را نشان دهند.

 او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بازیکنان تیم میل ترکیه باید غرورشان را در زمین نشان دهند و ثابت کنند که فوتبال ترکیه آنچیزی نیست که در سطح باشگاهی اتفاق افتاده است. این دیدارها فرصتی است تا آنها نشان دهند که چه کارهایی می توانند انجام دهند. ما، من و بازیکنانم باید تصویر فوتبال ترکیه را بازسازی کنیم.

 به دلیل این اتفاقات، بازی های لیگ به تعویق افتاد و این تاثیری منفی روی تیم ملی دارد. ضرباهنگ تمرینات پیش فصل مناسب نبود. بعضی از تیم ها به طور مداوم کار کردند و بعضی از باشگاه ها بازیکنان شان را به تعطیلات فرستادند. این مسئله در آستانه دیدارهای حساس ملی موجب عصبانیت من شد."
 او همچنین در مورد حذف فنرباغچه از رقابت های لیگ قهرمانان گفت:" به عنوان یک دوست دار فوتبال، دوست داشتم فنرباغچه را در لیگ قهرمانان می دیدم اما اینکه فوتبال پاک بماند، بسیار مهم است."

javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, ] [ 22:0 ] [ سینا ]
[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, ] [ 21:59 ] [ سینا ]

تيم فوتبال پرسپوليس در ديداري تدارکاتي با يک گل سياه‌جامگان مشهد را شکست داد.


   تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 16:30 بعدازظهر امروز در ورزشگاه ثامن مشهد در ديداري تدارکاتي به مصاف سياه‌جامگان مشهد رفت.
قرمزپوشان در اين ديدار موفق شدند با تک گل دقيقه 22 حميد علي‌عسگر از سد حريف خود بگذرد.
پرسپوليسي‌ها پس از اردوي 4 روزه ساعت 1 بامداد روز جمعه به تهران بازخواهند گشت.

 

javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, ] [ 21:58 ] [ سینا ]

سپاهان در يک بازي دوستانه مقابل سپاهان نوين با نتيجه 9-2 برنده شد.


  برای سپاهان احمد جمشیدیان 4 گل ، محرم نویدکیا 2 گل ، امید ابراهیمی ، رضا ناصحی و سید مهدی سیدصالحی هرکدام یک گل به ثمر رساندند.
این یک بازی تدارکاتی روحیه بخش برای سپاهان بود. لوکا بوناچیچ سرمربی سپاهان در این بازی تیمش را هدایت کرد تا شایعات درباره خودش را تمام کند.

javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, ] [ 21:57 ] [ سینا ]

تيم ملي آلمان فردا در مقدماتي يورو 2012 مقابل اتريش قرار خواهد گرفت و لوو در مورد برنامه هايش در مورد اين ديدار گفت.


   یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، اعلام کرد قصد دارد از ماریو گوتزه و مسوت اوزیل به طور همزمان در ترکیب تیمش استفاده کند.

تیم ملی آلمان فردا در مقدماتی یورو 2012 مقابل اتریش قرار خواهد گرفت و لوو در مورد برنامه هایش در مورد این دیدار گفت:" ماریو گوتزه بازیکنی است که قصد داریم از او در مرکز زمین استفاده کنیم. فکر می کنم گوتزه و اوزیل می توانند به خوبی در کنار هم بازی کنند. می دانم در هر زمانی که لازم باشد می توانم از گوتزه استفاده کنم."

لوو سپس در مورد ترکیب اصلی اش برای دیدار فردا گفت:" هوودس در سمت راست خط دفاعی بازی خواهد کرد، هرچند کریتین تراش در دیدار مقابل برزیل خوب کار کرد. شواین اشتایگر، اوزیل، تونی کروس و مولر در ترکیب اصلی خواهند بود."

لوو همچنین تونی کروس را مورد ستایش قرار داد و گفت:" او پیشرفت خوبی در تیم ملی داشته است. او بازیکنی است که به خوبی بین دفاع و خط میانی کار می کند و هر زمان پیشروی می کند، یک تهدید جدی برای دروازه حریف است."

 

javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, ] [ 21:57 ] [ سینا ]

ديدار تدارکاتي تراکتور سازي با اليز اسپور ترکيه بدليل مشکلات پروازي لغو شد.


   طرف ترکیه ای که برای افتتاح استادیوم اختصاصی خود از تراکتور سازان دعوت کرده بود، مسئولیت کلیه هزینه ها وتهیه بلیت رفت وبرگشت را نیز به عهده گرفته بود و با توجه به این موضوع که حضور تراکتوریها با 4 پرواز در دو مسیرممکن می شد، بدلیل اتمام ماه مبارک رمضان وشروع آخرین فصل توریستی در این کشور میزبان نتوانست بلیت پروازی را تهیه کند وبازی فوق لغوشد.
  در همین ارتباط برای جایگزینی این دیدار بازی با تیم گسترش فولاد برنامه ریزی شده که در روز شنبه ساعت 6بعد ازظهر انجام خواهد شد وتا این لحظه محل بازی مشخص نشده واحتمال اینکه این دیدار در ورزشگاه یادگار برگزار شود هم هست ودر غیر اینصورت احتمالا در مجموعه ورزشی فجر برگزار خواهد شد.

 

javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, ] [ 21:56 ] [ سینا ]

سايت AFC اعلام کرد:

هوندا و ناکامورا از تيم ملي ژاپن خط خوردند

تيم ملي فوتبال ژاپن در آستانه بازي با کره شمالي در مرحله سوم از مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا با مصدوميت دو بازيکن اصلي خود مواجه شد.


 به نقل از پایگاه خبری فوتبال آسیا، "کیسوکه هوندا" و "کنگو ناکامورا" به احتمال زیاد به غیر از بازی برابر کره شمالی در دیدار با ازبکستان هم غایب خواهند بود.

 هوندا بازیکن "زسکا مسکو" روسیه از ناحیه زانو آسیب دیده و ناکامورا هافبک "کاوازاکی فرونتاله" ژاپن بعد از آنکه انگشت پایش شکست بازی تیم ملی را از دست داد.

 هوندا 25 ساله در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی از ستارگان تیم ملی ژاپن بود و دروازه تیم‌های کامرون و دانمارک را باز کرد و در هر دوی این دیدارها بهترین بازیکن زمین شد.

 ناکامورا 30 ساله هم که در یکساله گذشته در تیم ملی ژاپن جای نداشت دوباره توسط "آلبرتو زاکه‌رونی" به فهرست بازیکنان اضافه شده است.

 ژاپن بعد از بازی با کره شمالی در روز جمعه، روز سه شنبه 15 شهریورماه نیز به مصاف ازبکستان می رود.

 مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا از روز جمعه هفته جاری آغاز خواهد شد.


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:خبرهای تیم ملی فوتبال ژاپن,هوندا,ناکامورا,خبرهای AFC, ] [ 16:6 ] [ ادیب بوبردک ]

آشتي سونگ و اتوئو در تمرين تيم ملي کامرون

کامرون اولين تيمي بود که از رقابت هاي جام جهاني 2010 کنار رفت و همين مسئله موجب اختلاف ستاره هاي اين تيم و دوري يک ساله سونگ از تيم ملي کامرون شد.


 الکس سونگ و ساموئل اتوئو، دوستاره تیم ملی کامرون، که بعد از حذف این تیم از رقابت های جام جهانی 2010 با یکدیگر اختلاف پیدا کرده بودند، در تمرینات روز گذشته نشان دادند که این اختلافات را کنار گذاشته اند.

 کامرون اولین تیمی بود که از رقابت های جام جهانی 2010 کنار رفت و همین مسئله موجب اختلاف ستاره های این تیم و دوری یک ساله سونگ از تیم ملی کامرون شد.

 اما این هافبک آرسنال که روز گذشته برای اولین بار از زمان جام جهانی در تمرینات تیم ملی کشورش حضور پیدا کرده بود، در کنار اتوئو ساعات شادی را سپری کرد. آنها در طول تمرین بارها با هم شوخی کردند و سر به سر هم گذاشتند.

 این اتفاق می تواند خبر خوبی برای کامرونی ها باشد که تیم شان در دور مقدماتی جام ملت های آفریقا در گروه پنجم از شرایط خوبی برخوردار نیست.

 آنها با 5 امتیاز در رده سوم قرار دارند و اگر سنگال بتواند مقابل کنگو، تیم دوم گروه پیروز شود، به طور مستقیم به رقابت های جام ملت های آفریقا صعود خواهد کرد و آنگاه کامرونی ها باید به دنبال کسب عنوان بهترین تیم دوم باشند.


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:خبرهای تیم ملی کامرون, ] [ 16:3 ] [ ادیب بوبردک ]

موراتي: عملکرد اينتر در نقل و انتقالات مثبت بود

اينتري ها در اين تابستان بازيکناني مانند ساموئل اتوئو، گوران پاندف و داويد سانتون را از دست دادند و در عوض ريکي آلوارس، مائورو زاراته و ديه گو فورلان را به خدمت گرفتند.


 ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینتر، از فعالیت این باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستانی ابراز رضایت کرد.

 اینتری ها در این تابستان بازیکنانی مانند ساموئل اتوئو، گوران پاندف و داوید سانتون را از دست دادند و در عوض ریکی آلوارس، مائورو زاراته و دیه گو فورلان را به خدمت گرفتند.

 مالک باشگاه اینتر در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه گفت:" فکر می کنم کاری که ما انجام دادیم، مثبت بود. در مجموع عملکرد مثبتی داشتیم. فکر می کنم تیم فوق العاده ای داریم. البته من به عنوان یک هواداران چنین چیزی را می گویم.

 فکر می کنم تیم جالبی داریم. بازیکنان جدید داریم که باید با آنها آشنا شویم. این یکی از جذاب ترین اتفاق های فوتبال است.

 داشتن تیمی که بسیار قدرتمند که در خط دفاعی و میانی مستحکم باشد ، بسیار مهم است. همه تیم باید بتواند فوتبال درخشانی ارائه دهد."


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:موراتي,اينتر در نقل و انتقالات, ] [ 15:59 ] [ ادیب بوبردک ]

جايزه ويژه يوفا به بازيكناني كه 100 بازي ملي دارند

اتحاديه فوتبال اروپا ' يوفا' جايزه ويژه اي براي بازيکنان اروپايي که صد بازي ملي و با بيش از اين داشته باشند در نظر گرفته است.


 '' ميشل پلاتيني'' رييس يوفا اعطاي چنين جايزه اي را ايده اي فوق العاده توصيف کرد و گفت که اين کار توجه بازيکنان فوتبال به بازي در تيم هاي ملي را بيشتر خواهد کرد.
 کميته اجرايي يوفا در تازه ترين نشست خود پيشنهاد اعطاي اين جايزه به بازيکناني که صد بازي و يا بيش از اين در تيم ملي کشورشان داشته اند را تصويب کرد.
 اين جايزه يک کلاه و مدال است و به بازيکناني تعلق مي گيرد که به رکورد 100 بازي ملي رسيده باشند.
نخستين جايزه يوفا در اين زمينه در ماه هاي سپتامبر و اکتبر که بحبوحه بازي هاي مقدماتي يورو 2012 و نيز فصل ديدار هاي دوستانه است ، اعطا خواهد شد.
 طبق قانون يوفا اين جايزه را رييس فدراسيون فوتبال کشوري که بازيکن به آن تعلق دارد اعطا مي کند.
در حال حاضر 109 بازيکن اروپايي حدود 100 بازي ملي و با بيشتر در کارنامه خود دارند که فهرست کامل آنها را سايت يوفا اعلام کرده است.


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:يوفا,جایزه ویژه, ] [ 15:5 ] [ ادیب بوبردک ]

تيم هنرمندان در بازي‌ خيرخواهانه به برتري رسيد

تيم فوتبال هنرمندان در ديداري خيرخواهان برابر تيم بيمه اميد با نتيجه6 بر 4 پيروز شد.


 در شب عيد فطر تيم فوتبال هنرمندان ايران در ديداري خيرخواهانه به مصاف تيم بيمه اميد رفت که در اين بازي 6 بر 4 پيروز شد. اين چهارصدونوزدهمين بازي خيرخواهانه تيم فوتبال هنرمندان ايران در طول 10 سال اخير بوده است.
 در اين تيم هنرمنداني مانند پويا اميني، اصغر همت، عارف لرستاني و محمد توتونچي و... حضور داشتند.

 حسين ياريار مديرعامل باشگاه هنرمندان ايران است و مسعود ده نمکي کارگردان فيلم اخراجي‌ها يکي از تماشاگران ويژه اين مسابقه بود.
 در حاشيه اين مسابقه ليدرهاي پرسپوليس براي رضا چاچا ليدري که اکنون در اهواز شرايط خوبي براي زندگي ندارد گلريزان کردند و مبلغي دو ميليون 500 هزار تومان براي کمک به وي جمع‌آوري شد و باشگاه هنرمندان نيز 500 هزار تومان از اين مبلغ را پرداخت.


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:بازی خیرخواهانه, ] [ 14:47 ] [ ادیب بوبردک ]

حاشيه‌هاي اردوي قرمزپوشان در مشهد

در اردوي چند روزه پرسپوليس در مشهد، 2 مهاجم اين تيم همچنان از مصدوميت رنج مي‌برند.


 تيم فوتبال پرسپوليس براي تشکيل اردويي چند روزه و براي انجام يک ديدار تدارکاتي عازم مشهد شده است که حواشي سفر قرمزپوشان به اين شهر را در زير مي‌خوانيم:

 * کاروان پرسپوليس ساعت 21:30 امشب براي زيارت حرم مطهر امام رضا(ع) با يک دستگاه اتوبوس راهي حرم مي شوند.

 * مهرداد اولادي و هادي نوروزي، مهاجمان مصدوم تيم وضعيت چندان خوبي در اردوي مشهد ندارند. آنها هنوز کار با توپ خود را شروع نکرده‌اند و روزانه دو نوبت به فيزيوتراپي‌ مي‌پردازند.

 * سومديک پس از سفرش به آلمان و استراحت 2 روزه صبح سه‌شنبه به کاروان پرسپوليس در مشهد اضافه شد.

 *
پرسپوليسي‌ها در اين اردو صبح‌ها به مدت 90 دقيقه بدنسازي کم فشار و بعدازظهرها به کار با توپ مي‌پردازند.

 * مسئولان باشگاه پرسپوليس هيچ‌کدام همراه اين تيم به مشهد نرفتند.

 * خداداد عزيزي بعدازظهر روز سه‌شنبه در اردوي قرمزپوشان حضور پيدا کرد و برخورد گرمي با پرسپوليسي‌ها داشت. شوخي‌هاي خداداد عزيزي و حميد استيلي در نوع خود بسيار جالب بود.

 * حضور حدود 500 نفر هوادار در مقابل هتل پرسپوليسي‌ها و محل تمرين در نوع خود بسيار جالب است. همين موضوع باعث شده تا نيروي انتظامي هر روز از محل هتل تا ورزشگاه ثامن محل تمرين پرسپوليسي‌ها قرمزپوشان را همراهي کند. البته هواداران پرسپوليس هم با ماشين، موتورسيکلت و دوچرخه قرمزپوشان را همراهي مي‌کنند.

 * در حاشيه تمرينات پرسپوليس گروه آناليز قرمزپوشان هم دست از کار برنداشته‌اند و با تهيه فيلم‌هايي از بازي‌هاي ذوب‌آهن، آخرين شرايط تيم اصفهاني را قرمزپوشان تشريح مي کنند.

 * مقامات استان خراسان نيز هرکدام به صورت جداگانه در هتل و محل تمرين پرسپوليسي‌ها حضور پيدا مي‌کنند و برخورد گرمي با قرمزپوشان دارند.

 *
تيم فوتبال پرسپوليس قرار است بعدازظهر امروز در ديداري تدارکاتي به مصاف سياه‌جامگان مشهد با مربيگري خداداد عزيزي بروند. روز گذشته اعلام شد تماشاي اين ديدار دوستانه براي تماشاگران رايگان است بنابراين علاقمندان مي توانند بدون پرداخت مبلغي از نزديک مسابقه را تماشا کنند.
 
 * پرسپوليسي‌ها پس از بازي امروز ساعت يک بامداد جمعه به تهران باز خواهند گشت و استراحت خواهند نمود. سپس از روز شنبه تمرينات خود را دنبال مي‌کنند.


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:خبرهای پرسپولیس, ] [ 14:45 ] [ ادیب بوبردک ]

الدر پوستيگا به رئال ساراگوسا پيوست

فوروارد پرتغالي با قراردادي يک ميليون يورويي روانه لاليگا شد.


 سران باشگاه اسپورتینگ لیسبون اعلام کردند که الدر پوستیگا، فوروارد پرتغالی این تیم با قراردادی یک میلیون یورویی به رئال ساراگوسا پیوسته است.

 سران اسپورتینگ تنها نیمی از این مبلغ را دریافت می کنند؛ چرا که نیم دیگر آن عاید تیم پورتو که پوستیگا در طول سالهای 2004 تا 2008 در آن توپ می زد و 50% حق این بازیکن را دراختیار دارد خواهد رسید.

 سران باشگاه ساراگوسا هم اعلام کرده اند که با توجه به عملکرد این مهاجم در طول مدت قراردادش با این باشگاه اسپانیایی که تا سال 2014 اعتبار دارد، مبلغ میلیون یوروی دیگر به تیم پرتغالی بپردازند.

 او در پیش فصل توانسته بود در 7 دیدار دوستانه،5 گل برای اسپورتینگ به ثمر برساند ولی در 5 دیدار رسمی اسپورتینگ تا به امروز موفق به گلزنی نشده بود

 اسپورتینگ لیسبون درحال حاضر در رده یازدهم جدول لیگ پرتغال است و تنها 2 امتیاز کسب کرده است


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:الدر پوستيگا,رئال ساراگوسا, ] [ 14:44 ] [ ادیب بوبردک ]

رد پيشنهاد 40 ميليوني چلسي براي مودريچ

آبي هاي لندني در روزهاي پاياني بازار نقل و انتقالات درخواست ديگري را براي خريد مودريچ ارائه دادند که باز هم با پاسخ منفي سران تاتنهام مواجه شد.


 هری ردنپ ، مربی تاتنهام در صحبتهایی اعلام کرد که سران چلسی روز سه شنبه درخواستی را برای جذب لوکا مودریچ به ارزش 40 میلیون پوند ارائه کرده بودند که این درخواست با پاسخ منفی تاتنهامی ها مواجه شد.

 سران چلسی در طول بازار نقل و انتقالات تابستانی به دنبال لوکا مودریچ بودند ولی تمام تلاشهای آنها بی فایده بود ودرنهایت و در دقایق پایانی بازار نقل و انتقالات رائول میرلس را خریداری کردند.

 ردنپ در صحبتهایی به اسکای سپورتس نیوز گفت:« رئیس باشگاه ما درمورد لوکا قاطعانه رفتار کرد. فکر می کنم روز سه شنبه پیشنهادی 40 میلیون پوندی از چلسی داشتیم. حالا چه این درست باشد یا نه، من چنین چیزی شنیدم!.این پیشنهاد بسیار بزرگی برای رد کردن است. البته خیلی خوشحالم که این پسر کوچولو هنوز اینجاست و امیدواریم که فصل خوبی را در تاتنهام سپری کند.»

 او در پاسخ به این سوال که آیا مودریچ بعد از آنکه از سران تاتنهام خواست تا در دیدار با سیتی بازی نکند، قادر خواهد بود که برروی بازی برای تاتنهام تمرکز کند. ردنپ گفت:« قطعا. او در این هفته دو بازی ملی را هم خواهد داشت .ساندرو در حال بازگشت به روزهای اوج است.اسکات پارکر به تاتنهام پیوسته و تام هادلستون هم همین طور. ما بازیکنان خوبی داریم و امیدهای فراوانی به آینده خواهیم داشت.»

 به نظر می رسد که سران چلسی پیشنهاد پرداخت 30 میلیون پوند پول نقد و انتقال الکسی که ارزش او 10 میلیون پوند برآورد شده را برای خرید مودریچ پیشنهاد داده بودند. ولی سران تاتنهام سرسختانه بااین انتقال مخالفت کردند. آنها این بار به دنبال آن بودند تا مانع از تکرار آنچه در روز پایانی بازار نقل و انتقالات سال 2008 و انتقال برباتوف به یونایتد در دقایق پایانی شوند


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:خبرهای چلسی,مودریچ, ] [ 14:43 ] [ ادیب بوبردک ]

"پر مرته‌ساکر" به آرسنال پيوست

مدافع ملي پوش تيم فوتبال وردربرمن آلمان با قراردادي نه ميليون يورويي به باشگاه آرسنال انگلستان پيوست.


 باشگاه آرسنال پر مرته‌ساکر مدافع باشگاه وردربرمن را با قراردادی به ارزش نه میلیون یورو به خدمت گرفت.

 مرته‌ساکر روز گذشته اجازه پیدا کرد تا اردوی تیم ملی آلمان را به منظور حضور در تست‌های پزشکی باشگاه آرسنال ترک کند.

 خرید جدید آرسنال قراردادی چهار ساله با این باشگاه به امضا رساند و بعد از امضای این قرارداد در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در برمن دوران بسیار خوبی داشتم اما اکنون به تیم بزرگی پیوسته‌ام و از این موضوع بسیار خوشحالم. امیدوارم با آرسنال به آرزوهایم برسم و رویاهایم با این تیم انگلیسی محقق شود.

 آرسن ونگر سرمربی آرسنال نیز در مورد خرید این مدافع آلمانی گفت: از پیوستن مرته‌ساکر به آرسنال بسیار خوشحالم، او مدافع ملی پوش و با تجربه‌ای است که هم روی زمین و هم روی توپ‌های ارسالی کاملا مسلط است. مطمئنم او به زودی با شرایط لیگ برتر انگلستان وفق پیدا می کند.


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:پر مرته‌ساکر,نقل و انتقالات آرسنال, ] [ 14:37 ] [ ادیب بوبردک ]

485 ميليون پوند هزينه نقل و انتقالات انگليس

باشگاه هاي ليگ برتر انگليس در فصل نقل و انتقالات تابستاني در مجموع 485 ميليون پوند پرداخت کرده اند که نسبت به سال گذشته 33 درصد افزايش نشان مي دهد.


 موسسه بازرگاني ورزشي دلويته با پايان يافتن فصل نقل و انتقالات تابستاني در فوتبال انگليس گزارشي مبسوط درباره پرداخت هاي باشگاه ها در اين کشور ارائه کرده و نتيجه گرفته است: در مقايسه با لاليگاي اسپانيا و سري آ ايتاليا، انگليسي ها با مشکلات کمتري به لحاظ مالي روبرو بوده اند.
 دلويته افزود: باشگاه هاي ليگ برتر فوتبال انگليس 120 ميليون پوند معادل 33 درصد بيش تر از مدت زمان مشابه در سال گذشته براي نقل و انتقال بازيکنان پرداخته اند.
 در ميان باشگاه هاي ليگ برتر انگليس ، آرسنال، چلسي، ليورپول ، منچستريونايتد و منچسترسيتي هرکدام با پرداخت 50 ميليون پوند براي جذب بازيکن در صدر جدول پرداخت کنندگان پول در اين فصل قرار دارند.
 دو سوم يا به طور دقيق تر66 درصد پرداخت ها براي جذب بازيکن در فصل تابستان به اين پنج باشگاه تعلق دارد.
 مهلت نقل و انتقال تابستاني انگليس روز چهارشنبه 31 اوت ( 9 شهريور) به پايان رسيد.
 ' دن جونز'يکي از شريکان مالي گروه بازرگاني ورزشي دلويته معتقد است: اين افزايش قابل توجه در پرداخت پول براي نقل و انتقال بازيکنان به اين معنا است که باشگاه هاي انگليس بار ديگر به سالهاي 2007 و 2009 بازگشته اند.
 جونز افزود: تمرکز عمده اين پرداخت ها در ميان پنج باشگاه که در صدر جدول ليگ برتر قرار دارند حکايت از رقابت آنها براي کسب عنوان هاي قهرماني در انگليس و اروپا و استفاده از مزايا و جوايز مالي آن دارد.
پرداخت پول براي جذب بازيکن از خارج از انگليس در سال 2011 نسبت به سال گذشته 25 درصد معادل 205 ميليون پوند کاهش نشان مي دهد.
 جونز مي گويد: پرداخت پول به باشگاه هاي خارجي 42 درصد از کل پرداخت ها را به خود اختصاص مي دهد که در مقايسه با پرداخت هاي هنگفت سال 2010 که 75 از کل پرداخت ها بود به طور قابل توجهي کاهش يافته است.
 باشگاه ها در مجموع 165 ميليون پوند براي جذب بازيکنان انگليسي پرداخته اند که 34 درصد از کل 485 ميليون پوند را تشکيل مي دهد.
 جونز گفت که اين رقم نشان مي دهد سياست مسئولان فوتبال انگليس براي پرورش استعدادهاي بومي اکنون به بار نشسته است. نتيجه اين سياست ها را مي توان در افزايش دستمزد بازيکنان جوان و مستعد انگليسي جستجو کرد.
 موسسه دلويته ليگ برتر انگليس را با مسابقات سري آ ايتاليا و لا ليگاي اسپانيا مقايسه کرده و افزوده است که انگليسي ها در زمينه مالي با مشکلات کمتري روبرو هستند.
 به گزارش اين موسسه ، به رغم اين پرداخت ها باشگاه هاي ليگ برتر انگليس در اين تابستان حدود 60 ميليون سود کرده اند که 25 ميليون پوند از سال گذشته بيشتر است.


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:نقل و انتقالات انگليس , ] [ 14:17 ] [ ادیب بوبردک ]
صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 17 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 212
بازدید دیروز : 540
بازدید هفته : 212
بازدید ماه : 2589
بازدید کل : 55397
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا