قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





علي پروين گفت‌: فرهاد مجيدي با آمادگي بالايي که دارد در کنار علي کريمي مي‌تواند مشکلات تيم ملي را حل کند.


 علي پروين در خصوص حضورش در بوشهر اظهار داشت: از همان اول کار و قبل از اينکه بروم گفتم که براي پست و مقام به بوشهر نمي‌روم. فقط به خاطر آقاي افراشته و ابوالفتحي و مردم خوب بوشهر به اين شهر رفتم. 

 وي افزود: به نظر من بوشهري‌ها برابر صبا خيلي‌خوب بازي کردند و 4 بر صفر بردند. در شرايطي که هوا خيلي گرم بود و من تا به حال اين گرما را نديده بودم، شاهين بازي خوبي انجام داد. شاهين 4گل زد و 6 گل هم نزد. اميدوارم اين تيم با هوادارانش که ما را مورد لطف قرار دادند هميشه موفق باشد.

 پروين درباره تيم ملي و بازي روز جمعه مقابل اندونزي گفت: نبايد هيچ تيمي را دست‌کم نگيريم. نبايد بگوييم اين تيم در فيفا فلان رتبه است و بايد 6 گل بزنيم و فلان تيم اين مقام را دارد و بايد 2 گل بزنيم. ما بايد محکم و جدي مقابل اندونزي بايستيم.

 وي ادامه داد: قطعا اندونزي به تهران مي‌آيد که از ما مساوي بگيرد پس بايد هواداران دندان روي جگر بگذارند و تيم ملي را همراهي کنند. آرزوي قلبي من اين است که تيم ملي اين بار به جام جهاني برود.

 سرمربي پيشين تيم ملي تاکيد کرد: يکي از انتخاب‌هاي خوب کي‌روش، فرهاد مجيدي آماده بود. او در حال حاضر هم تجربه دارد و هم مي‌داند که ضربات آخر را کجاي دروازه بزند. اگر مجيدي در تيم ملي آماده باشد باور کنيد خيلي از مشکلات اين کي‌روش حل مي‌شود مخصوصاً کنارش علي کريمي بازي کند که با حضورش در پرسپوليس بسيار با انگيزه شده و مي‌بينيد که آن تکنيک خوبش را به رخ همگان مي‌کشد.

 پروين درباره پيروزي پرسپوليس مقابل صنعت نفت آبادان به فارس گفت: اين بازي را نديدم، چون در بوشهر بودم اما خداوکيلي خيلي خوشحال شدم که تيم استيلي، صنعت نفت را با 4 گل شکست داد و تکاني به پرسپوليس داد. کاظميان هم روز خوبي داشت. من اميدوارم حميد استيلي با پرسپوليس موفق شود چون واقعا بچه‌ با تعصب و لايقي است.

 وي در پاسخ به سؤالي در خصوص نتيجه دربي عنوان کرد: بايد ببينيم شرايط تا آن وقت چطور پيش مي‌رود. خوشبختانه پرسپوليس خوب موقعي سرحال شده اما از طرفي استقلال هم تيم قلدري نشان داده به نظرم يک بازي قشنگ مي‌شود و احتمال مساوي در آن زياد است اما ما دوست داريم پس از 2 دربي رنگ قرمز پيروز اين بازي باشد.

 پروين در خصوص مذاکراتش براي حضور در هيئت مديره پرسپوليس گفت: فعلا در اين باره با من صحبت جدي نشده است. اميدوارم تا 11 شهريور که فرصت داريم و بارها عزيز محمدي اعلام کرده؛ يک هيئت مديره خوب و قوي براي اين تيم مشخص شود تا انشاءالله به اين تيم کمک شود چون پرسپوليس کار سختي در 3 جام دارد و تيم نياز به آرامش بيرون زمين دارد. حالا بايد ببينيم که آيا هيئت مديره را انتخاب مي‌کنند و يا باز هم قول آينده داده مي‌شود.

 

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:28 ] [ سینا ]

عضو هيئت مديره باشگاه ذوب آهن در واکنش به خبر دستگيري مديرعامل و قائم مقام پيشين اين باشگاه گفت: تا حسابرسي دقيق و اثبات نشدن چيزي نمي‌توان اظهار نظر دقيقي کرد.


 منصور يزدي‌زاده در مورد انتشار خبر دستگيري اصغر دليلي مدير عامل و فرشته‌ سموعي قائم مقام باشگاه به اتهام مالي که از بخش خبري شبکه سه سيما پخش شد گفت: تنها چيزي که به طور رسمي و قطعي مي‌توانيم اعلام کنيم اين است که اصغر دليلي از مديريت باشگاه استعفا کرده است. اينکه در بيرون از باشگاه چه اتفاقي رخ داده، بي‌خبريم و تا حسابرسي دقيق و اثبات نشدن چيزي نمي‌توان اظهار نظر دقيقي در مورد اين مسئله کرد. شنيده‌ها وجود دارد اما هيچ چيزي قطعي و اثبات شده نيست.

 عضو هيئت مديره باشگاه ذوب آهن  در مورد انتخاب مدير عامل جديد باشگاه گفت: با توجه به اينکه مي‌خواهيم بهترين گزينه را براي هدايت باشگاه انتخاب کنيم هنوز هيچ چيز دير نشده است. در اولين فرصت اين کار را انجام خواهيم داد. ما به دنبال فردي هستيم که تخصص، تعهد، داشته باشد و يک ذوب آهني باشد.
 
 يزدي‌زاده تصريح کرد: ذوب آهن 15 هزار پرسنل دارد. ذوب آهن در مقايسه با برخي از باشگاه‌ها که سال‌ها است بدون مديرعامل بوده‌اند تاخيري در انتخاب مدير عامل نداشته است. ما در کوتاه‌ترين زمان ممکن مدير عامل را انتخاب خواهيم کرد.

 

 

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:27 ] [ سینا ]

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اينکه بگويم به بازي با استقلال فکر نمي کنم، درست نيست من ابتدا به بازي با ذوب آهن مي انديشم و اگر زنده ماندم به شهرآورد هم فکر خواهم کرد.


 حمید استیلی ضمن بیان این مطلب در خصوص برنامه‌های آماده سازی پرسپولیس در تعطیلات لیگ برتر گفت: بعد از تمرین ریکاوری که به دنبال بازی مقابل صنعت نفت آبادان داشتیم به بازیکنان دو روز استراحت دادیم و از امروز تمرینات ما شروع خواهد شد. تیم فردا صبح و بعدازظهر تمرین می کند و در ادامه برای برپایی اردویی سه روز عازم مشهد خواهیم شد. در این اردو یک بازی تدارکاتی نیز با تیم خداداد عزیزی خواهیم داشت.
 
 وی در ادامه افزود: زمانی کوتاهی پیش روی ماست و در این زمان اندک باید تیم را از نظر بدنی و تاکتیکی به هماهنگی و انسجام لازم برسانیم. ما در این اردو نیز مانند پیش از آغاز لیگ علاوه بر بازیکنان ملی پوش دو بازیکن خود به نام‌های مهرداد اولادی و هادی نوروزی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم. با این وجود چاره‌ای نیست و باید بهترین استفاده را از تعطیلی لیگ ببریم.
 
 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با رد شایعه جدایی "رالف زومدیک" از این تیم گفت: آقای زومدیک با ما قرارداد دارد و قطعا در پایان مرخصی‌اش به ایران بازمی گردد.
 
 وی در خصوص برنامه‌های بدنسازی پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل گفت: زمان زیادی نداریم اما صددرصد در این بخش تمرکز خواهیم کرد و شرایط بازیکنان را ارتقا می دهیم.
 
 استیلی در خصوص عملکرد گمالوویچ نیز گفت: ایشان زمان کوتاهی است که در کنار ما حضور پیدا کرده اما اطمینان دارم می تواند به تیم پرسپولیس کمک کند.
 
 "آیا این درست است که شما و آقای مظلومی عنوان می کنید از هم اکنون به شهرآورد تهران فکر نمی کنید؟"، استیلی در پاسخ گفت: قطعا فکر می کنیم! مگر می شود به شهرآورد فکر نکنیم؟! ما از زمانی که به پرسپولیس آمدیم یکی از خواسته‌های تماشاگران پیروزی مقابل استقلال بوده، مگر می شود به خواسته آنها فکر نکنیم؟
 
 وی در ادامه افزود: ولی براساس اولویت الان باید به بازی با ذوب آهن فکر کنیم که یک هفته زودتر از بازی برابر استقلال برگزار می شود. به امید خدا اگر زنده ماندم به بازی با استقلال هم به وقت خود فکر خواهم کرد!
 
 استیلی در خصوص شایعه تغییر و تحول در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و اینکه در صورت جابجایی در مدیریت باشگاه به همکاری خود با این باشگاه ادامه خواهد داد، گفت: من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و هیئت مدیره و مدیریت باشگاه است که باید در خصوص این ادامه همکاری تصمیم بگیرد نه من.
 

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:27 ] [ سینا ]

حسن واحدي در مورد وضعيت حضور ميرسلاو بلاژويچ در مس کرمان گفت: مذاکرات تلفني با اين مربي انجام داده‌ايم و با او به توافق اوليه رسيده‌ايم. قرار است بلاژويچ از کرواسي به ايران بيايد و بعد از مذاکره حضوري و امضاي قرارداد تيم را که در کرج اردو زده تحويل بگيرد.

 عضو هيئت مديره باشگاه مس افزود: او مطالعاتي در مورد مس و شهر کرمان انجام داده و حتي بازيکنان تيم را و آنهايي که از فصل گذشته در تيم ما باقي مانده‌اند را مي‌شناسد. خودش اين موضوع را به ما اطلاع داد و براي حضور در تيم مس ابراز تمايل کرد. ما به طور مستقيم با خود بلاژويچ در ارتباط هستيم.

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:25 ] [ سینا ]

 محمد رسايي افزود: برخلاف برخي شايعات تا اين لحظه خبري از تغيير مديريت باشگاه نشنيده ام و کاشاني با قدرت به کار خود ادامه مي دهد.
 وي ادامه داد: خوشبختانه با پيروزي مقابل صنعت نفت آبادان شرايط تيم ما بسيار بهتر شد و اميدوارم روند پيروزي هاي ما ادامه دار باشد.
 معاون اجرايي باشگاه پرسپوليس در خصوص اينکه اين باشگاه تا چه زماني از حميد استيلي سرمربي تيم خود حمايت مي کند، گفت: تا پايان قراردادي که با استيلي داريم از او حمايت خواهيم کرد زيرا به موفقيت او به همراه پرسپوليس اعتقاد داريم.
 وي تصريح کرد: همانطورکه گفتم تيم ما براي هماهنگي بيشتر نياز به زمان دارد و نبايد به اين زودي از تيم انتقاد کرد.
 وي در خصوص اينکه گفته مي شد بعضي از بازيکنان پرسپوليس از تمام توان خود در زمين استفاده نمي کنند اظهار داشت: بازيکنان ما به هيچ عنوان کم کاري نمي کنند و تمامي آنها با جان و دل در خدمت پرسپوليس هستند.

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:22 ] [ سینا ]

 به نقل از سایت اینتر، دو تیم اینترمیلان و کیه‌وو در دیداری دوستانه با یکدیگر روبه‌رو شدند که کیه‌وو توانست حریف نامدار خود را 3 بر 2 شکست دهد.

 جیان‌پیرو گاسپرینی سرمربي اينتر در این مورد گفت: بازی خوبی انجام دادیم و نتیجه به‌دست آمده به هیچ‌وجه نشان دهنده حقیقت بازی نیست. بسیار خوشحالم چرا در کنار این شکست دریافتم که بازیکنان جوان تیمم عالی هستند. با این بازی توانستیم یک پله بالاتر برویم و پیشرفت تیممان را به حریفان نشان دهیم.

 وی ادامه داد: آماده بازی در سری A بودیم و این آمادگی را نشان دادیم. هیچ نگرانی بابت این شکست ندارم زیرا توانایی اینتر بسیار بالاتر از نتیجه است. آسیب دیدگی خولیو سزار نیز سطحی است و به زودی به ترکیب باز می‌گردد. در حال حاضر منتظر ورود دیگو فورلان از اتلتیکو مادرید هستیم.

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:22 ] [ سینا ]

یورگن کلوپ که شب گذشته تیمش در هفته چهارم بوندس‌لیگا در خانه بایرلورکوزن به تساوی بدون گل رسید، اظهار داشت: از نظر توان بازی، این تساوی به حق بود. هر دو تیم قابلیت کسب برد را داشتند. هر یک تلاش کرد تا از فرصت‌هایش برای کسب نتیجه بهره گیرد.

 این مربی که زردپوشان را در پایان فصل گذشته به مقام قهرمانی بوندس‌لیگا رساند، افزود: در نیمه دوم صاحب موقعیت‌های به واقع بزرگی برای گلزنی شدیم که متاسفانه استفاده لازم را نبردیم.

 وي در مورد اخراج ماریو گوتسه، جوان اول تیمش دراین بازی نیز عنوان کرد: به باورم حق ماریو اخراج نبود و داور بیهوده عجله کرد.
 دورتموندی‌ها با کسب این تساوی، صاحب7 امتیاز شد و در رده چهارم جدول جای گرفتند.

 

 

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:21 ] [ سینا ]

 آرسنالی ها در این تابستان سمیر نصری و سسک فابرگاس را از دست دادند و طرفداران تیم ازاینکه ستاره جدیدی جای آنها را پر نکرده است، ناراحت هستند.
 
 اما ونگر اعلام کرد که تمام تلاشش را برای اینکه بهترین تصمیم را برای باشگاه بگیرد، انجام خواهد داد.
 
 او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه گفت:" البته من به نظرات بقیه توجه دارم اما اگر واقعا در مورد تصمیمی به قطعت برسم، آن را انجام خواهم داد. این تصمیمات ممکن است حتی جنحالی باشد. فکر نمی کنم همه چیز را در مورد فوتبال بدانم اما تجربه بالایی در این زمینه دارم.
 
 باید روشنفکر و فروتن بود و البته در مورد اعتقادات مان باید مصمم باشیم. ما با عقاد بقیه احترام می گذاریم اما در نهایت خودمان تصمیم می گیریم. من شخصا تلاش می کنم تا بهترین تصمیم را برای باشگاه بگیرم.
 
 بعد از اینکه آرسنالی ها نتوانستند یک دروازه بان بزرگ به خدمت بگیرند، این فصل هم از وویژک شچسنی، دروازه بان جوان لهستانی، به عنوان دروازه بان اول استفاده می کنند.
 
 " برای مثال به شرایط دروازه بانی تیم نگاه کنید. پستی که همه از ما می خواهند بازیکن جدید به خدمت بگیریم.. اما امروز شرایط با حضور شچسنی و لوکاش فابیانسکی تغییر کرده است."

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:21 ] [ سینا ]

در حالي که کنفدراسيون فوتبال آسيا 11 شهريورماه را به عنوان آخرين مهلت براي معرفي اعضاي هيئت مديره باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس اعلام کرده است، آخرين گمانه‌زني‌ها در مورد نفرات حاضر در اين هيئت‌ها اعلام شد.


 دو باشگاه پرطرفدار تهران در سالهای اخیر بیشتر از آنکه با تفکرات جمعی و تصمیمات اعضای هیئت مدیره هدایت و اداره شوند، با سرپرست موقت به فعالیت شان ادامه داده اند و لیگ یازدهم را در شرایطی آغاز کردند که حبیب کاشانی به عنوان سرپرست پرسپولیس و علی فتح الله زاده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال، این دو تیم را آماده حضور در لیگ کردند.
 
 با این حال به دنبال تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر حرفه ای‌شدن ساختار باشگاه هایی که قصد حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را دارند، سازمان لیگ برتر به این دو باشگاه هشدار داد تا قبل از اینکه این کنفدراسیون تصمیم جدیدی برای محرومیت آنها در نظر بگیرد، اعضای هیئت مدیره شان را مشخص و معرفی کنند.
 

 وزارت ورزش و جوانان که مالک اصلی این دو باشگاه محسوب می شود پس از سامان یافتن نسبی در اندیشه معرفی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس قبل از پایان مهلت تعیین شده است تا با مشخص شدن چارت این دو باشگاه، اعضای هیئت مدیره نسبت به انتخاب مدیرعامل آینده اقدام کنند.
 
 در این مورد گفته می شود که تغییرات در باشگاه پرسپولیس بیشتر و غافلگیر کننده تر از استقلال خواهد بود. در مجموعه هیئت مدیره استقلال تاکنون از گزینه هایی چون علی فتح الله زاده، امیدوار رضایی، علی انصاری و احمد رسولی نژاد نام برده می شود. این در حالی است که گزینه های حضور در هیئت مدیره پرسپولیس نیز قابل پیش بینی هستند.
 
 از حسین هدایتی، مجید فرخزادی ، علی پروین و محمدحسین نژاد فلاح به عنوان گزینه های حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نام برده می شود که البته نام یک مدیر فوتبالی دیگر نیز برده می شود که قرار است به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فعالیتش را آغاز کند. البته این اتفاق هنوز قطعی نیست و از سوی مسئولان وزارت ورزش در حال بررسی است. با این حال خبر غافلگیرکننده در باشگاه پرسپولیس منتشر خواهد شد و اوضاع این باشگاه را دگرگون خواهد کرد.
 

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:19 ] [ سینا ]

'خوزه مورينيو' سرمربي جنجالي رئال مادريد در پاسخ به منتقدان خود گفت: مي توانستيد با تمام اين سنگ هايي که به سوي من پرتاب مي کنيد، يک بناي يادبود بسازيد.


 اين مربي پرتغالي معتقد است تمام اتفاقاتي که عليه او در اسپانيا مي افتد به نفع بارسلونا خواهد بود اما تا جايي که بتواند از تيمش دفاع خواهد کرد.
 روزنامه ورزشي مارکا چاپ اسپانيا در اين باره به نقل از مورينيو نوشت، مربيگري در لاليگا و مقابله با بارسلونا توان مضاعفي مي خواهد و نمي توان سال ها جنگ بين اين دو تيم را فراموش کرد.
 وي در واکنش به موج انتقادهايي که اخيرا از وي شده است، گفت: رفتاري که بعد از برخوردم با ''''تيتو ويلانوا'''' کمک مربي بارسلونا با من شده، شبيه بمباران است.
 اين مربي پرتغالي در بازي برگشت رئال مادريد مقابل بارسلونا در سوپر جام اسپانيا هنگام درگيري بازيکنان به طرف کمک مربي حريف رفت و انگشتش را در چشم او فرو کرد و به همين دليل در آستانه محروميت از سوي فدراسيون فوتبال اسپانيا قرار گرفته است.
 مورينيو در حاليکه باشگاه رئال تلاش مي کند تنش ها را کاهش دهد، قول داده از آنچه فکر مي کند حق است دفاع کند.
 سرمربي رئال مادريد افزود: اينها همه بازي زندگي است اما در مقايسه با ليگ هاي ديگري که در آن کار کرده ام، اينجا همه عليه من هستند که نبردي نابرابر است. شما با اين همه سنگي که به سوي من پرتاب مي شود، مي توانيد يک بناي يادبود بسازيد.
 اين مربي پرتغالي در عين حال گفت: من از بودن در اينجا راضيم و احساس مي کنم که در جاي درستي قرار دارم. اين وضعيت را به هيچ دليلي تغيير نمي دهم. شايد اشتباه کنم اما هميشه فکر و احساسم را بدون ترس از عواقبش به زبان مي آورم. شايد بهتر بود 100 سال قبل زندگي مي کردم.
 مورينيو همچنين در مورد تيم تحت رهبري ''''پپ گوآرديولا'''' يعني بارسلونا نيز اظهار داشت: آنها تيمي هستند که در همين مسابقات بازي مي کنند اما چيزي که هرگز عوض نمي شود اين است که آنها هميشه چه بد بازي کنند و چه خوب، برنده اند. فکر نمي کنم اين وضعيت در آينده هم تغييري کند.
 رئال مادريد امشب (يکشنبه) اولين بازي خود در فصل جديد رقابت هاي لاليگا را مقابل ساراگوسا برگزار مي کند.
 

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:19 ] [ سینا ]

به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا، پس از انتقال ساموئل اتوئو به آنژی ماخاچکالا روسیه، پول کافی در دست سران اینتر قرار گرفت تا برای خرید مهاجم جدیدی وارد عمل شوند.
 ماسیمو موراتی در این خصوص گفت: دیگو در حال رفع کردن مشکلات انتقال خود با اتلتیکو است. باید ببینیم طی روزهای آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. پیش از این با سران اتلتیکو صحبت کرده‌ایم و منتظر دریافت خبرهای خوبی هستیم. هواداران باید از حضور او در ترکیب تیم خوشحال باشند.

 وی ادامه داد: در مورد یوراج کوچا نیز با جنوا حرف زده‌ایم. با منچسترسیتی و لاتزیو در خصوص کارلو توس و ماریو زاراته نیز گفت‌وگو کرده‌ایم. احتمال حضور آن‌ها نیز در جوزپه مه‌آتزا وجود دارد.

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:18 ] [ سینا ]

عليرضا خليلي نيا در مورد شرايط نفت آبادان اظهار داشت: بر خلاف اينکه بعضي ها فکر مي کنند شرايط بدي حاکم است اين طور نيست. ما 2 بازي با تيم هاي سخت داشتيم که بازي را واگذار کرديم. در بازي با پرسپوليس محکوم به باخت بوديم و حريف هم محکوم به پيروزي.

 وي افزود: همه عوامل در مسابقه با پرسپوليس از ابر و خورشيد و فلک همه دست به دست هم داده بودند تا پرسپوليس برنده شود. البته نمي خواهيم اعتراضي داشته باشيم. از اين حرفم منظور خاصي ندارم و هر تيمي غير از نفت آبادان هم با پرسپوليس آن روز بازي داشت مي باخت. پرسپوليس بايد از بحران خارج مي شد.

 سخنگوي باشگاه نفت آبادان در ارتباط با اعتراض به داوري در اين مسابقه گفت: گزارشي در اين خصوص تهيه کرديم که به سازمان ليگ داده ايم.
 وي در مورد بازي هفته ششم مقابل فولاد و شرايط مشابه دو تيم گفت: اين بازي براي هر دو تيم مرگ و زندگي است و براي دو تيم شرايط سخت است.

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:17 ] [ سینا ]

دکتر کاوه ستوده درباره اظهارات پرويز مظلومي که گفته بود به دليل جدايي کادر پزشکي سابق استقلال مجبور شديم بدون تست پزشکي نفرات جديد را جذب کنيم، عنوان کرد: ابتدا بايد بگويم که کادر پزشکي پيشين استقلال از موفقيت اين تيم خوشحال است و وقتي استقلال نتيجه مي‌گيرد ما نيز همانند هواداران خوشحال مي‌شويم.

 وي تاکيد کرد: تمام اعضاي کادر پزشکي سابق از جمله بنده تا روزي که بوديم وظيفه‌مان را به نحو احسن انجام داديم و شبانه‌روز تلاش کرديم تا موفقيت استقلال حاصل شود.

 دکتر ستوده با اشاره به جدايي کادر پزشکي پيشين از استقلال اظهار داشت: تداخل کاري يکي از دلايل اين موضوع بود اما مهمترين نکته اين بود که در جايي که برخي افراد به کار علمي اعتقاد ندارند، نمي‌توان کار کرد.البته بايد تاکيد کنم که دکتر فتح‌الله‌زاده همواره به امر پزشکي اعتقاد ويژه‌اي دارد و از جمله مديراني است که کار علمي را مورد توجه قرار مي‌دهد.

 عضو سابق کادر پزشکي استقلال خاطرنشان کرد: آقاي مظلومي گفته بازيکنان جديد را به اين دليل بدون تست پزشکي جذب کرده‌اند که کادر پزشکي از اين تيم جدا شده بود در حالي که اين موضوع واقعيت ندارد. به جز زندي تمام بازيکناني که در اين فصل جذب شدند پيش از جدايي ما بوده‌اند.

 وي افزود: آندرانيک تيموريان، ميثم حسيني، مهدي رحمتي، علي حمودي و جاسم کرار زماني به استقلال  آمدند که ما همچنان در اين تيم حضور داشتيم ولي هيچ کدام از اين بازيکنان براي تست پزشکي نزد کادر پزشکي فرستاده نشدند.

 دکتر ستوده تصريح کرد: ما دوستدار استقلال هستيم و نمي‌خواهيم اين تيم دچار مشکل شود اما براي روشن شدن اذهان عمومي و اينکه صداقت در گفتار برخي وجود ندارد مجبور هستيم براي هواداران استقلال واقعيت‌ها را بيان کنيم. عدم صداقت در گفتار برخي باعث شد پس از 6 سال مجبور شوم صحبت کنم اما تأکيد مي‌کنم که کادر پزشکي استقلال عاشق و دوستدار اين تيم است که اگر اينگونه نبود به پيشنهاد تيم رقيب پايتخت پاسخ مثبت مي‌داد.

 وي در پايان گفت: اميدوارم استقلال همچنان نتيجه بگيرد و علاوه بر ايران در آسيا نيز به موفقيت برسد. کادر پزشکي سابق استقلال همانند هواداران با موفقيت اين تيم خوشحال مي‌شود.

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:16 ] [ سینا ]

تیم ملی فوتبال اندونزی نخستین حریف ملی پوشان فوتبال کشورمان در مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا دوشنبه شب برای برگزاری این بازی وارد تهران می شود.
 
 این تیم که برای انجام یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال اردن به امان سفر کرده است، دوشنبه شب از این شهر به ایران می آید تا جمعه شب در ورزشگاه آزادی مقابل شاگردان "کارلوس کی‌روش" صف آرایی کند. تیم ملی فوتبال اندونزی دیدار دوستانه برابر اردن را با شکست یک بر صفر پشت سر گذاشت.
 
 دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و اندونزی در چارچوب مرحله سوم از مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
 

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:16 ] [ سینا ]

 حسين عسگري در مورد اعتراض باشگاه نفت آبادان به داوري بازي پرسپوليس اظهار داشت: نفت آبادان سه گل خورده، آيا اعتراض آنها منطقي است؟ اين موضوع خيلي راحت است و واقعا تيمي که با سه گل مي بازد خيلي خنده دار است که به داوري معترض مي شود.

 وي افزود: رسانه ها هم بايد رسالت خود را درست انجام دهند و هر مطلب کذبي را انتقال ندهند. ما نمي خواهيم از داوري ها پشتيباني کنيد اما اين از بي انصافي و ناجوانمردي است که چنين ايرادهايي گرفته مي شود.

 نايب رئيس کميته داوران در خصوص اعتراض باشگاه راه آهن به داوري بازي با نفت تهران تصريح کرد: فيلم بازي را ديده ام و هيچ مشکلي وجود ندارد. اين مسابقه کارشناسي شده و تمام تصميمات گرفته شده مورد تاييد است. باشگاه راه آهن مدعي شده که در اين مسابقه داور 20 اشتباه داشته درحالي که يک داور در يک بازي شايد کمتر از 20 بار تصميم گيري کند.

 وي در مورد اينکه دايي مدعي شده داور اين مسابقه را براي اولين بار ديده است، به فارس گفت: چون او داور را اولين بار ديده بايد قضاوت او را پر اشتباه دانست؟ مثلا اگر داوري را 100 سال ديده باشد آن داور اشتباهي ندارد؟ هر داوري که مجوز قضاوت در ليگ برتر را پيدا مي کند از تست ما قبول شده است. مگر علي دايي از بازيکن جوان در تيمش استفاده نمي کند؟

 عسگري در خصوص صحنه اي که راه‌آهني ها معتقدند توپ از خط دروازه رد شده بود، گفت: توپ به هيچ وجه از خط رد نشده است. من با ناظر اين مسابقه که مسعود عنايت بود هم حرف زدم. تمام تصميمات داور در اين مسابقه درست بوده است. اين هفته هم راه آهن با مس سرچشمه بازي کرد. خورشيدي داور اين مسابقه سومين سوتش در ليگ برتر بود و اولين مسابقه اي بود که براي راه آهن قضاوت مي کرد چرا بعد از مسابقه دايي نگفت اين داور را تا به حال نديده است، چون پيروز شده بود. چون در اين بازي برنده شدند ديگر از نامه نگاري خبري نشد.

 وي در پاسخ به اين سؤال که آيا در اين پنج هفته داوري بوده که جريمه شود، اظهار داشت: داوراني بوده اند که جريمه شده اند و در حالي انتظار مي رفته آنها هر هفته قضاوت داشته باشند دو هفته قضاوتي نداشتند. براي حفظ حرمت داوري نمي توانم اسمي بياورم البته داوراني هم داشتيم که چون خوب قضاوت کرده اند براي هفته بعدي يکي از مسابقات پخش مستقيم را به آنها داده ايم مثل احمد صالحي که ديدار پرسپوليس با مس سرچشمه را عالي قضاوت کرد و هفته بعد ديدار استقلال و فولاد را به او داديم.

 عسگري در ارتباط با انتخاب داور دربي گفت: فعلا براي تصميم گيري زود است. هميشه براي اين مسابقه از دو سه هفته قبل سه، چهار داور را در نظر مي گيريم و عملکردشان را بررسي و سپس تصميم گيري مي کنيم.

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:15 ] [ سینا ]

 به نقل از رادیو اسپورتیوا، جیان‌لوئیجی بوفون دروازه‌بان ملی پوش یوونتوس طی سال‌های حضور خود در این تیم پیشنهادهای بسیاری از سایر تیم‌ها داشته است، همواره ادامه حضور در این تیم را به همه‌چیز ترجیح داده است.

 سیلویانو مارتینا در این خصوص گفت: جیجی همواره وفاداری خود به باشگاه را ثابت کرده است. او تا پایان عمر ورزشی خود در تورین باقی خواهد ماند و به هیچ‌وجه تیم دیگری را برای ادامه دوران فوتبال خود انتخاب نخواهد کرد.

 بوفون طی تابستان از تیم‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی، رم و چلسی پیشنهاد همکاری دریافت کرده ولی به هیچ کدام پاسخی نداده است.
 مارتینا ادامه داد: اگر او علاقه‌ای به ترک تیم داشت، تاکنون این کار را انجام داده بود. او طی سال‌های حضور در ترکیب بیانکونری از تیم‌های مختلف پیشنهاد داشته ولی هواداران یووه همواره پشت سر او بوده‌اند.

 قرارداد بوفون تا سال 2013 معتبر است.

 

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:14 ] [ سینا ]

 به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، تمرينات تيم ملي فوتبال بزرگسالان بانوان براي حضور در رقابتهاي غرب آسيا از صبح امروز در کمپ تيمهاي ملي آغاز شد.

 بر همين اساس ملي پوشان صبحها ساعت 10:30 و بعد از ظهرها ساعت 18:00 تمرينات خود را زير نظر مريم ايراندوست و ليلا يوسفي‌زاده پيگيري مي‌کنند.

 بازيکنان صبحها برنامه بدنسازي و تمرينات ويژه و بعداز ظهرها نيز مرور کارهاي تکنيکي و تاکتيکي را در دستور تمريني خود دارند.

 رقابتهاي غرب آسيا به ميزباني ابوظبي از نهم تا بيست و سوم مهرماه برگزار مي‌شود. ايران در دوره قبلي اين مسابقات عنوان نايب قهرماني را به خود اختصاص داده بود.

 

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:14 ] [ سینا ]

 مهرداد اولادي در خصوص آخرين وضعيت مصدوميت خود افزود: وضعيتم از گذشته بسيار بهتر شده است و پزشکان تيم اعلام کردند به بازي مقابل استقلال خواهم رسيد.
 وي ادامه داد: متاسفانه با اشتباه خودم بر روي پاي مصدومم فشار زيادي آوردم و روند درمانم کند شد اما در حال حاضر پزشکان باشگاه قول داده اند که هرچه سريعتر و تا بازي مقابل استقلال به ميدان بازگردم.
 مهاجم ملي پوش تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص انتظار هواداران از او براي گلزني مقابل استقلال گفت: تمام تلاش خود را خواهم کرد تا باز هم دروازه استقلال را باز کنم و اميدوارم بتوانم اين کار مهم را انجام دهم.
 وي با اشاره به صحبت هاي فتح اله زاده مبني بر اينکه دوست دارد پرسپوليس قدرتمندي را در شهرآورد مشاهده کند تصريح کرد: ما قدرت تيم خود را در زمين مسابقه نشان مي دهيم و در حال حاضر اصلا قصد کري خواندن ندارم.
 مهاجم ملي پوش تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص گلزني جواد کاظميان در ديدار مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: خيلي خوشحالم که کاظميان موفق شد در ديدار مقابل صنعت نفت هت تريک کند و معتقدم جواد هنوز با روز هاي خوب خود فاصله زيادي دارد.
 وي ادامه داد: توانايي هاي کاظميان بسيار بالاتر از آن چيزي است که در ديدار مقابل صنعت نفت ديديم و او در آينده بار ديگر شايستگي هاي خود را به اثبات مي رساند.
 اولادي گفت: تيم ما در ابتداي فصل به دليل در اختيار نداشتن بازيکنان هماهنگ نبود اما با گذشت زمان بسيار بهتر شده ايم و اطمينان دارم بعد از تعطيلات همان تيم مد نظر هواداران خواهيم شد.
 وي اظهار داشت: استيلي مربي بسيار توانايي است که براي اثبات خود نياز به زمان دارد که اميدوارم اين زمان را هواداران در اختيار او قرار دهند.
 مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص شانس اين تيم براي قهرماني گفت: تيم ما پتانسيل بسيار بالايي دارد و به طور حتم مي توانيم قهرمان ليگ شويم اما قولي که در حال حاضر مي توانم به هواداران بدهم حضور در جمع سه تيم برتر است.
 اولادي در خصوص پيشنهاد خارجي خود گفت: براي اين فصل پيشنهاد هاي بسيار خوبي از اسپانيا و آلمان داشتم اما با توجه به شرايط روحي ام علاقه داشتم در تيم محبوبم پرسپوليس بازي کنم و در کنار هواداران باشم.
 وي تصريح کرد: روز هاي خوبي را براي تيم پرسپوليس و خودم پيش بيني مي کنم که اميدوارم اين روز هاي خوب هرچه سريعتر فرا رسد.
 

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:14 ] [ سینا ]

پزشک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با جديت و تلاش کادر پزشکي اولادي و نوروزي به ديدار با استقلال خواهند رسيد.

 

کتر چشمه‌سري در خصوص وضعيت مهرداد اولادي و نارضايتي او از درمانش گفت: با توجه به اينکه خودمان کلينک و فيزيوتراپ داريم به هيچ‌کس توصيه نمي‌کنيم براي رفع مصدوميتش نزد پزشک ديگري برود.

 وي افزود: اولادي با من تماس گرفت و به مدت 2 روز است که او را زير نظر گرفته‌ايم. وي روزانه دو نوبت فيزيوتراپي مي‌کند و شرايطش بهتر است. مطمئن باشيد او را به ديدار روز 25 شهريور برابر استقلال مي‌رسانيم مگر که اتفاق غير قابل پيش بيفتد.

 پزشک پرسپوليس در خصوص وضعيت هادي نوروزي گفت: با تزريقي که روي پاي او شده 70 درصد از از ورم پاي اين بازيکن خوابيده و به نظر مي‌رسد نوروزي نيز براي حضور در دربي مشکلي نداشته باشد.

 چشمه سري در پايان در خصوص وحيد هاشميان گفت: اين بازيکن مشکلي ندارد و 70 درصد دست او جوش خورده است. وي فقط منتظر است با جوش خوردن صد در صد آتل دست خود باز کند. هاشميان براي بازي‌هاي بعدي مشکل خاصي ندارد.

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:13 ] [ سینا ]

 سايت ورزشي العنابي قطر روز يکشنبه نوشت: تيم فوتبال السد قطر روز 12 سپتامبر ( 21 شهريور ) به منظور برگزاري ديدار رفت خود در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا بوسيله يک فروند هواپيماي اختصاصي به اصفهان سفر مي کند.
 فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در مرحله رفت مسابقات يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا روز 23 شهريور در ورزشگاه فولاد شهر ميزبان تيم السد قطر است.
 مسوولان باشگاه السد قطر براي جلوگيري از خستگي بازيکنان خود تصميم گرفته اند تا با اجاره يک فروند هواپيماي اختصاصي روز 21 شهريور با پروازي مستقيم وارد فرودگاه اصفهان شوند.
 بازيکنان تيم فوتبال السد قطر بلافاصله پس از ديدار خود با تيم سپاهان به دوحه بازمي گردند تا خود را براي ديدار با تيم الخريطيات در ليگ ستارگان قطر ( ليگ برتر ) که 18 سپتامبر برگزار خواهد شد ، آماده کنند.
 ديدار برگشت تيم هاي فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و السد قطر روز 27 سپتامبر ( پنجم مهر ) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار مي شود.
 

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:12 ] [ سینا ]

بنابه نوشته يک روزنامه آلماني، سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد بازي رواني تازه‌اي قبل از رويارويي با حريف هميشگي تيمش در لندن آغاز کرده است.


 روزنامه دي‌ولت به مناسبت رويارويي يونايتدي‌ها با آرسنال در جدال روز يکشنبه (امروز) نوشت: سرآلکس فرگوسن هميشه براي رويارويي با حريف لندني، در کنار تمهيدات فني که در نظر مي‌گيرد، بازي‌هاي رواني خاصي ارائه مي‌کند. تازه‌ترين مانور وي در اظهارات 2 روز گذشته‌اش نمايان شد.

 اين نشريه پرتيراژ ادامه داد: 2 روز قبل فرگوسن 69 ساله با پيش کشيدن بحث خروج کريستيانو رونالدو از تيمش در 2 سال قبل و مقايسه آن با خروج تابستان امسال سسک فابرگاس از آرسنال به بارسلونا، به جانبداري از آرسن ونگر پرداخت، ولي روز قبل با تغيير لحن عنوان کرد همکار فرانسوي‌اش مربي فاقد عنوان در شش سال گذشته بوده است.

 اين نشريه سپس از قول فرگي عنوان کرد: آرسن ونگر هميشه قدم در راه خودش گذاشته است. چرا که فکر مي‌کرده کاري که مي‌کند، صحيح است. در حالي که من اگر به جاي او بودم و شش سال بدون عنوان باقي مي‌ماندم، خيلي راحت عذرم را در اولدترافورد مي‌خواستند.

 نويسنده اين روزنامه ذکر اين جملات را از جانب مربي مجرب اسکاتلندي را جنگ رواني متفاوت با گذشته فرگوسن خوانده است.

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:12 ] [ سینا ]

اسپانسر جديد باشگاه راه‌آهن از پرداخت پاداش 5 ميليون توماني در صورت کسب عنوان اول تا هفتمي خبر داد.


 شب گذشته اعضاي تيم راه آهن با حضور مديريت باشگاه و مهندس "شمايي" يکي از مالکان باشگاه راه آهن و مديرعامل شرکت بسا آپادانا در ضيافت افطاري که مديريت بانک رفاه در نظر گرفته بود در ولنجک حاضر شدند.

 اين مراسم براي رسمي شدن همکاري بانک رفاه با باشگاه راه آهن ترتيب داده شده بود. اين بانک اسپانسر باشگاه راه آهن در فصل جاري است.

 مهندس ايماني مديرکل اين بانک در سخناني ضمن خير مقدم به تيم راه آهن از توسعه همکاري دو باشگاه در زمينه اقتصادي، فرهنگي و ورزشي خبر داد.

 انصاري فرد هم ضمن تشکر از مسئولان بانک رفاه در مورد اينکه در آمدزايي فوتبال و تبديل شدن به قطب جديد اقتصادي در دنيا تبديل صحبت کرد.
 وي همچنين اعلام کرد با حضور "شمايي" فرصت را مغتنم مي شمارد تا بار ديگر مراتب تشکر خود را از مالکان باشگاه بابت تغيير ندادن اسم تيم و حفظ آن در تهران به عمل آورد.

 در اين مراسم از سوي بانک رفاه هدايايي به تيم داده شد. مالکان باشگاه راه‌آهن پيش از اين با بانک رفاه همکاري داشته اند.

 در ادامه اين مراسم در گفت و گويي که در حاشيه اين افطاري بين دايي، مديريت باشگاه و مديريت بانک صورت گرفت، ايماني اعلام کرد در صورتي که بازيکنان راه آهن به يکي از عناوين اول تا هفتم دست پيدا کنند به هر يک از بازيکنان نفري 5 ميليون مي دهند.

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:12 ] [ سینا ]

گوتی و سالگادو تحلیلگر رادیویی بازی های این فصل رئال

طبیعتا عمر بازیگری هر بازیکن بیشتر از 15 یا 20 سال نمی شود . بدین ترتیب بازیکنان معمولا پس از پایان فوتبال خود ، برای تعیین آینده شان دچار ابهاماتی هستند . یکی از این راهکارها حضورشان در رسانه هاست تا دیدگاه ها و نظر خود را در مورد اخبار ورزشی به نمایش بگذارند .
برخی از بازیکنان سابق رئال مادرید هم نظیر میشل ، سانچس ، هوگو سانچز و و ویکتور سانچز چنین تجربیاتی داشته اند و به خصوص در تلویزیون و بازیهای پخش زنده به تحلیلگری پرداخته اند . اما حالا بازیکنانی هم هستند که پیش از آویختن کفش ها این کار را آغاز کرده اند .
گوتی و میشل سالگادو ، دو بازیکن سابق رئال مادرید با این که اکنون در لیگ اسپانیا بازی نمی کنند قرار است که در برنامه های رادیویی به تحلیل گری در مورد تیم سابقشان بپردازند . هافبک اهل تورخون ، در رادیو کادنا سر این کار را انجام خواهد داد و میشل سالگادو ، در رادیو کوپه .

javahermarket

[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:, ] [ 9:30 ] [ ملودی ]

سلام خدمت دوستان عزیز

این وبلاگ همان وبلاگ ورزش و سرگرمی می باشد.

که به دلیل پاک شدن ، از اول شروع به کار می کند.

مدیریت ورزش و سرگرمی

javahermarket

[ جمعه 4 شهريور 1390برچسب:, ] [ 21:4 ] [ ادیب بوبردک ]
صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 ... 17 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا