قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





حمايت زيدان از مورينيو

ستاره پيشين تيم ملي فوتبال فرانسه و رئال مادريد بر اين باور است که رئال مادريد با ژوزه مورينيو به روزهاي اوج خود برخواهد گشت.


 زين الدين زيدان، مدير رئال مادريد پيش از نمايش ضعيف اين تيم در بازي‌هاي اخير ليگ اسپانيا تاکيد کرد که اعتماد آن‌ها به ژوزه مورينيو به علت نتايج ضعيف تيمش در دو بازي اخير کاهش نخواهد يافت، چرا که او بهترين مربي جهان است و تيم بسيار خوبي ساخته و پرداخته کرده است .  


 وي در نشستي خبري گفت: تيم بسيار خوبي داريم و بهترين مربي جهان هدايت آن را بر عهده دارد. اعتماد ما به مورينيو وصف ناشدني است است و تمام باشگاه از او حمايت مي‌کنند. به خوبي مي دانيم که در هر فصلي لحظات سختي وجود دارد، ليگ برتر و جام حذفي و ليگ قهرمانان اروپا را نمي‌توان در سه چهار هفته محدود کرد. بايد براي رسيدن به آنچه که در پي آن هستيم، به تلاش خود ادامه دهيم.


 زيدان از تماشاگران رئال مادريد هم خواست که از مورينيو و تيمش حمايت کنند، چرا که آن‌ها آنچه را که در چنته دارند رو خواهند کرد و اصلا کم کاري نخواهند کرد.


 با توجه به نظر سنجي که روزنامه آس اسپانيا انجام داد، بيشتر تماشاگران رئال مادريد ژوزه مورينيو را عامل ناکامي‌هاي اخير رئال مادريد مي‌دانند.


 رئال مادريد در دو بازي اخير خود طعم پيروزي را نچشيده است، به طوري که در مقابل لوانته بازي را يک بر صفر واگذار کرد و با راسينگ سانتاندر به تساوي صفر به صفر رسيد. اين تيم امروز در آغاز هفته ششم به مصاف رايو وايکانو مي‌رود.


javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,مورینیو,زیدان,, ] [ 15:37 ] [ ادیب بوبردک ]

دروگبا: خوش شانس بودم که زنده ماندم

دروگبا در ديدار تيمش مقابل نوريچ که حدود يک ماه پيش برگزار شد، با جان رودي برخورد کرد و براي 8 دقيقه از هوش رفت.


دیدیه دروگبا، مهاجم باتجربه چلسی، اعلام کرد خوش شانس بوده که بعد از برخورد به دروازه بان نوریچ سیتی، همچنان زنده است.

دروگبا در دیدار تیمش مقابل نوریچ که حدود یک ماه پیش برگزار شد، با جان رودی برخورد کرد و برای 8 دقیقه از هوش رفت

او در گفتگو با نشریه سان گفت:" وقتی در آمبولانس به هوش آمدم، ترسیدم زیرا نمی دانستم چرا آنجا هستم. از زمان گل تساوی نوریچ چیز دیگری را به یاد نداشتم. نمی دانستم چه اتفاقی رخ داده است.

احساس عجیبی بود و لحظات سختی را گذراندم. حالا می فهمم یک بوکسور وقتی ناک اوت می شود، چه احساسی دارد. از همه آنهایی که به من کمک کردند، همه پزشکان و عوامل ورزشگاه، تشکر می کنم. آنها به من گفتند چیزی بین 6 تا 8 دقیقه بیهوش بودم.

وقتی صحنه آن اتفاق را دیدم، واقعا درک کردم که چرا خانواده، پدر و مادر ودوستان نزدیکم نگران شدند زیرا اتفاقی نبود که در هر دیدار رخ دهد. پدر و مادرم در فرانسه بازی را به طور زنده می دیدند  و واقعا نگران شده بودند.

خوش شانس بودم که زنده ماندم. می دانم که برای بازگشت به میدان، مسئله زمان مطرح است. پتر چک نیز از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود و این روی او تاثیر زیادی گذاشت."


javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:خبرهای چلسی,شیرهای لندنی,دروگبا, ] [ 15:27 ] [ ادیب بوبردک ]

بنقل از سایت گل؛بازیساز 29 ساله میگوید با آغوش باز پذیرای هم وطنش نیمار خواهد بود. او همچنین احساس امیدواری کرد نیمار بتواند بر مشکلات تناسبی خود غلبه کند.

 

 

نیمار 19 ساله توسط نماینده اش به شدت با رئال مادرید و بارسلونا در ارتباط است واگنر ریبرو عموما اعلام کرده موکلش ترجیح میدهد در پایتخت کار کند.


javahermarket


ادامه مطلب
[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:, ] [ 12:11 ] [ ادیب بوبردک ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه؛ مورینیو: "مادریدیسموها از ما میخواهند که آرام، قوی و خوشبین باشیم"

 

 مورینیو مصاحبه ای با خبرنگاران پیش از رویارویی با رایووالکانو در برنابئو داشت:

" من برای رابووالکانو احترام زیادی قائلم. آنها مردمانی هستند با کاراکتر ها و شخصیت های عالی و در مورد فوتبال بسیار احساساتی اند."


javahermarket


ادامه مطلب
[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:, ] [ 11:49 ] [ ادیب بوبردک ]

رويانيان و علي پروين در تمرين پرسپوليس (عکس)
 

سردار رويانيان مدير عامل جديد پرسپوليس و علي پروين امروز بعد از ظهر در تمرينات اين تيم شرکت کردند.



 

 

رویانیان

 

رویانیان

رویانیان

javahermarket

مارادونا يک هوادار را با لگد زد

اين اسطوره آرژانتيني اين بار خيلي سريع به خاطر کاري که انجام داده بود، عذرخواهي کرد.


 دیه گو مارادونا، سرمربی الوصل امارات، بار دیگر خبرساز شد. او یک هوادار را به خاطر دست زدن به بنری که از روی نوه اش به او اهدا شده بود، با لگد زد.

روی این بنر نوشته بود:" پدربزرگ، من همیشه در کنار تو هستم. دوستت دارم. بنجامین."

اما این اسطوره آرژانتینی این بار خیلی سریع به خاطر کاری که انجام داده بود، عذرخواهی کرد:" من احساساتی هستم. این طبیعت من است. من چه به عنوان مربی و چه به عنوان بازیکن همین طور بودم. بعضی مواقع احساس می کنم بازیکن الوصل هستم.

این بنر پیامی از طرف نوه و دخترم در منچستر بود. این به آن معناست که من هرجایی باشم، آنها از من حمایت می کنند. من از آن هوادار عذرخواهی می کنم. من تنها می خواستم آن بنر دیده شود."


javahermarket

ميلان به دنبال ستاره هلندي تاتنهام

باشگاه ميلان قصد دارد با پيشنهادي 25 ميليون يورويي رافائل فان در فارت را به خدمت بگيرد


بر اساس نوشته روزنامه های ایتالیایی باشگاه میلان قصد دارد رافائل فان در فارت ستاره هلندی باشگاه تاتنهام را به خدمت بگیرد.

مسئولان میلان بودجه لازم را برای خرید بازیکن در تابستان در اختیار ماسیمیلیانو الگری قراردادند و اواکنون می خواهد با پیشنهادی 25 میلیون یورویی ستاره اسبق هامبورگ و رئال مادرید را به سن سیرو بیاورد.

ردنپ سرمربی تاتنهام فان در فارت را با رقم 8 میلیون پوند از رئال به خدمت گرفت و این بازیکن فصل گذشته نمایش بسیار خوبی داشت و علاوه بر 15 گلی که برای این تیم به ثمر رساند تعداد زیادی پاس گل هم داد.

باشگاه تاتنهام در تابستان اعلام کرد به هیچ عنوان بازیکنان کلیدی خود را نخواهد فروخت. آنها چندین بار پیشنهاد چلسی را برای فروش لوکا مودریچ رد کردند. باید دید سران این تیم لیگ برتری به پیشنهاد میلانی ها چه واکنشی نشان می دهند.


javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:خبرهای آث میلان,تاتنهام,رافائل فان در فارت, ] [ 4:53 ] [ ادیب بوبردک ]

آلبومی زیبا از دیدار میلان - اودنیزه
































javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:عکس های آث میلان,عکس های بازی آث میلان و اودینزه, ] [ 4:52 ] [ ادیب بوبردک ]

پيش بازي بارسلونا - اتلتيکو مادريد در هفته 6 لاليگا

آبي و اناري ها در چهار ديدار ابتدايي دو بار متوقف شده اند و اين نشان مي دهد در اين فصل براي قهرماني کار دشوارتري خواهند داشت


بارسا بعد از پشت سر گذاشتن دیداری سخت وسنگین مقابل والنسیا که در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید، فردا شب در نوکمپ میزبان اتلتیکو مادرید است. شاگردان گریگوری مانسانو در آخرین دیدارشان 4-0 خیخون را شکست دادند واکنون در شرایط خوبی به سر می برند.

بارسا: بازگشت جرارد پیکه به تمرینات بهترین خبر برای پپ گواردیولا بود که در دیدار مقابل والنسیا کلکسیونی از اشتباهات را از خط دفاعی تیمش دید. البته هنوز مشخص نیست جرارد می تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد یا خیر. در مقابل الکسیس سانچس و اینیستا هنوز شرایط بازی کردن را پیدا نکرده اند و در این دیدار هم حضور نخواهند داشت. ابراهیم آفلای نیز در تمرینات روز سه شنبه دچار پارگی لیگامنت شد و چیزی حدود 6 ماه قادر به همراهی آبی و اناری ها نخواهد بود.

ترکیب احتمالی (4-1-2-3): والدس؛ آلوس، ماسچرانو، پویول، آبیدال؛ ژاوی، بوسکتس، تیاگو؛ مسی، فابرگاس، ویا

اتلتیکو مادرید: مانسانو همچنان در انتظار این است که دیه گو به شرایط آرمانی برگردد و بتواند از این بازیساز برزیلی در ترکیب اصلی استفاده کند. دیه گو از روز گذشته به تمرینات برگشت اما بعید است بتواند در مقابل بارسا از ابتدا به میدان برود. اما از سوی دیگر، دیه گو گودین به طور کامل دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و می تواند در دیدار فردا شب به میدان برود.

ترکیب احتمالی (4-4-2): کوتویس؛ سیلوا، پره آ، دومینگس، فیلیپه؛ کوکه،، آسانکائو، گابی، توران؛ سالویو، فالکائو


javahermarket

پيش بازي مهمترين ديدار اين هفته بوندسليگا

قرار گرفتن يوپ هاينکس در مقابل شاگردان سابقش و بازگشت بالاک به آليانز آره نا از نکات جالب توجه اين ديدار است


به گزارش گل در مهمترین دیدار این هفته بوندس لیگا، بایرن مونیخ صدرنشین به مصاف بایرن لورکوزن خواهد رفت. بایرنی ها بعد از شکست هفته اول، در بقیه دیدارهای شان به پیروزی رسیدند و اکنون با اقتدار در صدر قرار دارند. قرار گرفتن یوپ هاینکس در مقابل شاگردان سابقش و بازگشت بالاک به آلیانز آره نا از نکات جالب توجه این دیدار است.

بایرن مونیخ: انتظار می رود آرین روبن بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و بهبود کمر دردش در این دیدار بازی کند اما بعید است در ترکیب اصلی قرار بگیرد. لوئیس گوستاوو نیز در دیدار مقابل شالکه دچار مصدومیتی جزئی شد اما احتمالا هاینکس ریسک نخواهد کرد و از تیموشچوک به جای او بهره خواهد گرفت.

برنو نیز هنوز دوران مصدومیت را پشت سر نگذاشته و علاوه بر این، هنوز از شوک سوختن خانه اش که هفته گذشته رخ داد، بیرون نیامده است. ایویکا اولیچ نیز همچنان دوران نقاهت را پشت سر می گذاردو بعید است بتواند در ترکیب اصلی به میدان برود.

ترکیب احتمالی (4-2-3-1): نویر؛ رافینیا، بواتنگ، بداشتوبر، لام؛ تیموشچوک، شواین اشتایگر؛ مولر، کروس، ریبری؛ گومز



بایرلورکوزن: این بدترین زمان ممکن برای قرار گرفتن مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آره ناست زیرا رابین دات دو ستاره تاثیر گذارش یعنی آندره شورله و میکال کادلچ را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

آنها در آخرین دیدارشان مقابل کلن شکست سختی را متحمل شدند و اکنون پشت سر گذاشتن آن شکست در دیدار مقابل بایرن کار بسیار دشواری است. به ویژه اینکه باستین ازیپکا، مایکل ارتگا، ترانکیلو بارنتا، فابین گیفر و رنه آدلر نیز همچنان مصدوم هستند و و نمی توانند لورکوزن را در دیدار فردا همراهی کنند.

ترکیب احتمالی (4-2-3-1): لنو؛ کاسترو، رینارتز، توپراک، بالتیش؛ بندر، رولفس؛ سام، بالاک، رناتو؛ کیسلینگ

آیا می دانید؟

- بایرن مونیخ در 13 دیدار اخیر مقابل لورکوزن شکست نخورده؛ آنها در این مدت 10 پیروزی و 3 تساوی کسب کردند.

- باواریایی ها در 6 دیدار اخیرشان تنها یک گل دریافت کرده اند که یک رکورد محسوب می شود.

- دیدار فصل گذشته دو تیم در آلیانز آره نا با پیروزی 5-1 بایرن به پایان رسید. ماریو گومز در آن دیدار هت تریک کرد و فرانک ریبری و سیمون رولفس (گل به خودی) دیگر گلزنان بایرن در این دیدار بودند.

- آخرین پیروزی بایرن لورکوزن مقابل بایرن 7 سال قبل و در زمان مربیگری کلاوس اوگن تالر رقم خورد. آنها در آن دیدار 4-1 باواریایی ها راشکست دادند.

- لورکوزن با 18 شکست مقابل بایرن در تاریخ بوندس لیگا، بیش از هر تیم دیگری مقابل اف سی هالیوود زانو زده است.

- یوپ هاینکس، سرمربی فعلی بایرن، در دو فصل گذشته سرمربی لورکوزن بود و در این تابستان برای سومین بار هدایت تیم اول شهر مونیخ را برعهده گرفت.

javahermarket

[ جمعه 1 مهر 1390برچسب:خبرهای بوندسلیگا, ] [ 15:42 ] [ ادیب بوبردک ]

انتقاد مدير ورزشي رم از فدراسيون فوتبال آرژانتين

اين ستاره جوان که در همين تابستان از ريورپلات به رم پيوست، هنوز براي اين باشگاه به ميدان نرفته است و ساباتيني فدراسيون فوتبال آرژانتين را به دليل اين غيبت مقصر مي داند


والتر ساباتینی، مدیر ورزشی رم، از تصمیم فدراسیون فوتبال آرژانتین در استفاده از اریک لاملا در رقابت های زیر 20 ساله های جهان، علی رغم مصدومیت این بازیکن، اظهار ناراحتی کرد.

به گزارش گل این ستاره جوان که در همین تابستان از ریورپلات به رم پیوست، هنوز برای این باشگاه به میدان نرفته است و ساباتینی فدراسیون فوتبال آرژانتین را به دلیل این غیبت مقصر می داند.

او در گفتگو با کوریه ره دلو اسپورت گفت:" لاملا مصدوم است ونمی تواند بازی کند. او به اشتباه در رقابت های زیر 20 ساله های جهان بازی کرد. او علی رغم مصدومیت بازی کرد و اکنون خودش و باشگاه هزینه این تصمیم اشتباه را می دهند.

این شرایط واقعا من را نگران کرده زیرا من از فدراسیون فوتبال آرژانتین خواسته بودم که او از استفاده نکنند. آنها خواسته من را نادیده گرفتند و از یک بازیکن مصدوم استفاده کردند که اکنون برای بازگشت به شرایط ایده آل به مشکل خورده است."

رمی ها آغاز ناامید کننده ای در رقابت های این فصل داشتند و در حال حاضر با دو امتیاز از سه بازی در مکان چهاردهم جدول قرار دارند.


javahermarket

[ جمعه 1 مهر 1390برچسب:خبرهای رم,والتر ساباتینی, ] [ 15:11 ] [ ادیب بوبردک ]

مورينيو: بايد متحد بمانيم

آقاي خاص حدود نيم ساعت با شاگردانش صحبت کرد


ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید روز پنجشنبه در جلسه تمرینی تیمش،بیشتر ترجیح داد تا از نظر روانی روی شاگردانش کار کند. او دقیقا می داند که شاگردانش چه زمانی به صحبتهای او نیاز دارند

زمانی که تمام بازیکنان رئال برای انجام جلسخ تمرینی در شهرک ورزشی والدبباس جمع شده بودند، مورینیو حدود نیم ساعت با شاگردانش صحبت کرد و پیغام او کاملا روشن بود:« باید متحد باشیم.»
این صحبتها اصلا وحشت آور نبود و برعکس به منظور آرامش بخشیدن به بازیکنان و پشت سرگذاشتن روزهای سخت اخیر رئال بود.

مورینیو در صحبتهای صبح روز پنجشنبه اش گفت:« در ماه سپتامبر نه تیمی قهرمان می شود و نه قهرمانی را از دست می دهد.» پیغام آقای خاص به شاگردانش در پایان با تشکر گروهی بازیکنان رئال همراه بود و بلافاصله پس از پایان یافتن جلسه تمرینی رئال، ایکر کاسیاس درحضور همه احساسش درمورد این صحبتها را با ابراز تشکر برزبان آورد.

javahermarket

ستاره پرتغالي رئال از ناحيه سر مصدوم شد

کارواليو هنوز به روزهاي اوج بازنگشته و ممکن است تا شانس حضور در ديدار مقابل رايو وايه کانو را از دست بدهد


طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید ممکن است تا نتواند در دیدار هفته آینده تیمش در سانتیاگو برنابئو و مقابل رایو وایه کانو از ریکاردو کاروالیو ، ستاره پرتغالی تیمش استفاده کند.
ستاره سابق تیم ملی پرتغال در جریان دیدار 4شنبه شب تیمش مقابل راسینگ سانتاندر از ناحیه سر ضربه خورد و آسیب دید. او در جلسه تمرینی روز پنجشنبه کهکشانی ها هم غایب بود و برای پشت سرگذاشتن تستهای بیشتر به بیمارستان رفت

بعد از آنکه این بازیکن 33 ساله تستهای مختلفی را انجام داد، اجاه یافت تا به خانه بازگشته و استراحت کند و بسیار بعید به نظر می رسد که در دیدار شنبه شب تیمش که دیداری خانگی و مقابل تیم تازه صعود کرده رایو وایه کانو است، به میدان برود.

مصدومیت کاروالیو ضربه بدی برای مورینیو بود؛ چرا که او برای این دیدار بازیکنانی مثل په په، کوئنترائو و نوری شاهین را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.


javahermarket

[ جمعه 1 مهر 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,کهکشانی ها,کاروالیو, ] [ 14:25 ] [ ادیب بوبردک ]

شکست ياران پژمان نوري مقابل تيم مارادونا

هفته دوم جام اتصالات امارات با انجام 4 بازي جمعه شب پيگيري شد و تيم الوصل با مربيگري مارادونا مقابل الامارات که پژمان نوري را در اختيار داشت، به پيروزي 3- صفر دست يافت.


 این دومین شکست الامارات در جام اتصالات بود که هفته اول نیز 2-1 به دبی باخته بودند. در بازی دیگر تیم الشارجه که ایمان مبعلی و ادینهو را در اختیار داشت، مقابل الاهلی 3-3 به تساوی رسید. مبعلی پاس اولین گل الشارجه را از روی نقطه کرنر ارسال کرد و ادینهو نیز زننده گل سوم و تساوی بخش تیمش بود. شارجه در بازی اول نیز مقابل النصر به تساوی 1-1 رسیده بود.
 الامارات در دور سوم مقابل العین به میدان می رود و الشارجه نیز با عجمان روبرو می شود. این بازی ها روز شنبه 9 مهر برگزار می شود.

javahermarket

غيبت تبس دراردوي آرژانتين در ديدار با شيلي و ونزوئلا

الخاندرو سابه يا سرمربي تيم ملي آرژانتين نام کارلوس تبس ، ستاره آرژانتيني باشگاه منچسترسيتي را در ليست 24 نفره تيمش براي رقابتهاي مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 مقابل شيلي و ونزوئلا قرار نداده است.


 این ستاره 27 ساله از حذف تیمش در مرحله یک چهارم پایانی کوپا آمه ریکا به بعد دیگر به تیم ملی آرژانتین دعوت نشده و در لیست کنونی سابه یا هم جایی ندارد.
 
 لوچو گونسالس، ستاره آرژانتینی مارسی هم نام خودش را در این لیست نمی بیند.
 آرژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 درمنطقه آمریکای جنوبی روز هفتم اکتبر در بوئنوس آیرس مقابل شیلی قرار می گیرد و 4 روز بعد مقابل ونزوئلا به میدان خواهد رفت.
 
 قبل از آن هم تیم ملی آرژانتین در دیداری دوستانه در روز بیست و نهم سپتامبر مقابل برزیل بازی خواهد کرد که در این دیدار تنها بازیکنان شاغل در لیگ های این کشور به اردوی آلبی سلسته دعوت شده اند
 
 لیست اعلام شده از سوی سابه یا برای دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 مقابل ونزوئلا و شیلی بدین ترتیب است:
 
 دروازه بانان
 
سرخیو رومرو (سمپدوریا)، ماریان آندوخار (کاتانیا)
 
 مدافعان:
 
زابالتا (سیتی)، نیکلاس بوردیسو (رم)، مارتین دمیچلیس (مالاگا)، فدریکو فرناندس (ناپولی)، نیکلاس اوتامندی (پورتو)،  نیکلاس پارخا (اسپارتاک مسکو) ، مارکوس روخو (اسپارتاک مسکو)، امیلیانو اینسوا (اسپورتینگ لیسبون)
 
 بازیکنان خط میانی:
 
اور بانگا ( والنسیا)، فابیان رینائودو (اسپورتینگ لیسبون)، ریکاردو آلوارس (اینتر)، خوناس گوتیرس (نیوکاسل)، خوسه سوسا (متالیست)، خاویر پاستوره (پاری سن ژرمن)، نیکلاس گائیتان( بنفیکا)، خاویر ماسچرانو (بارسلونا)
 
 مهاجمان:
 
آنخل دی ماریا(رئال مادرید)، لیونل مسی (بارسلونا)، گونسالو ایگواین (رئال مادرید)، سرخیو آگوئرو (منچسترسیتی)، رودریگو پالاسیو (جنوا)، ادواردو سالویوو (اتلتیکومادرید)


javahermarket

[ جمعه 1 مهر 1390برچسب:خبرهای مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل, ] [ 13:47 ] [ ادیب بوبردک ]

هفته ششم ليگ برتر انگليس

شاگردان فرگوسن به دنبال ششمين پيروزي پياپي

پيشتازهاي اولدترافوردي در هفته ششم رقابت‌هاي ليگ برتر و در ميهماني استوک سيتي ششمين برد پياپي را جست‌وجو مي کنند.


 تیم فوتبال منچستریونایتد که اینک با 15امتیاز از پنج هفته در پله نخست جدول حضور دارد، فرداشب (شنبه) خواهان جمع‌آوری سه امتیاز مهم دیگر است که موقعیت‌اش ‌ را در رده نخست بیشتر تثبیت کند.
 شاگردان سرآلکس فرگوسن که در فصل جاری و در این پیکارها تنها برد کسب کرده‌اند، مایل به حفظ روند پیروزی‌‌خواهی خود نزد این حریف هستند.
 
 در این تاریخ  چلسی در ورزشگاه استامفوردبریج از سوانسی استقبال خواهد کرد. آندره ویاس بواس، سرمربی تازه‌وارد پرتغالی آبی‌های لندن که هفته قبل باخت 3 بر یک از منچستریونایتد را تجربه کرد، امید به کسب امتیازات این بازی خانگی دارد تا آن شکست را جبران کند و در کورس قهرمانی امیدوار باقی بماند.
 
 آرسنال تیره‌روز نیز در دیدار خانگی دشوار با بولتون شرکت خواهد کرد. اما منچسترسیتی میزبان اورتون خواهد شد.
 
 
 *برنامه سایر مسابقات این تاریخ به شرح زیر است:
 لیورپول- ولورهامپتون
 نیوکاسل – بلکبرن
 وست‌برومویچ‌آلبیون – فولام
 ویگان- تاتنهام
 
 *جدول رده‌بندی:
 1- منچستر یونایتد 15  امتیاز
 2-منچسترسیتی 13 امتیاز
 3-چلسی 10 امتیاز
 4- نیوکاسل‌یونایتد 9 امتیاز
 5-استوک‌سیتی8 امتیاز


javahermarket

هفته چهارم سري آ

چهارهمين هفته از مسابقات فوتبال سري آ باشگاه‌هاي ايتاليا با توقف تيم رم در ديدار برابر سيه‌نا به اتمام رسيد.


 پنجشنبه شب در آخرین دیدار از هفته چهارم رقابت‌های فوتبال سری آ باشگاه‌های ایتالیا تیم فوتبال رم در ورزشگاه المپیکو با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل سیه نا متوقف شد.
 
 در این بازی که در حضور 35 هزار تماشاگر رمی برگزار شد تیم میزبان با گل دقیقه 25 "پابلو اسوالدو" از حریف خود پیش افتاد اما در نیمه دوم و در دقیقه 88 بازی "روبرتو ویتیلو" مدافع سیه‌نا دروازه رم را باز کرد تا تیم "لوئیس انریکه" همچنان در حسرت نخستین پیروزی این فصل خود بماند.
 
 سرمربی اسپانیایی رم که با وعده پیاده کردن سیستم بارسلونا به رم آمده بود این روزها به دلیل نتیجه نگرفتن تحت فشار شدید رسانه‌ها قرار دارد.
 
 جدول رده بندی:
1- جنوا 7 امتیاز - تفاضل گل 4+، 7 گل‌زده
2- یوونتوس 7 امتیاز - تفاضل گل 4+، 6 گل‌زده
3- اودینزه 7 امتیاز - تفاضل گل 4+، 5 گل‌زده
4- ناپولی 6 امتیاز
--------------------------------------------------
14- رم 2 امتیاز - تفاضل گل 1-، 2 گل‌زده
15- سیه نا 2 امتیاز - تفاضل گل 1-، 1 گل زده
--------------------------------------------------
18- اینتر یک امتیاز - تفاضل گل 3-
19- بولونیا یک امتیاز - تفاضل گل 4-
20- چزه‌نا بدون امتیاز


javahermarket

[ جمعه 1 مهر 1390برچسب:هفته چهارم سري آ , ] [ 12:21 ] [ ادیب بوبردک ]

مورينيو:بخاطر زبان،در آلمان مربيگري نمي کنم

ژوزه مورينيو ، مربي پرتغالي رئال مادريد خودش را از هدايت تيمي در آلمان دور مي بيند و معتقد است که ناتواني اش در آلماني صحبت کردن، براي او مشکل ساز خواهد شد.


 این مربی پرتغالی سابقه هدایت تیم های بزرگی در 4 لیگ برتر اروپا (پورتو در پرتغال، چلسی در انگلیس، اینتر در ایتالیا و رئال در اسپانیا) را تجربه کرده و با تمام این تیمها به قهرمانی رسیده
 مورینیوی 48 ساله اکنون دومین فصل حضورش در سانتیاگو برنابئو را سپری می کند  و از تابستان امسال کنترل بیشتری از امور باشگاه مادریدی را در دست گرفته.
 با این وجود گمانه زنی ها درمورد آینده او ادامه دارد و شنیده می شد که ممکن است روزی مورینیو را در بوندس لیگا ببینیم ولی خود آقای خاص این را رد می کند.
 
 مورینیو در گفتگو با اشپورت بیلد گفت:« من از آن دسته مربیان نیستم که برای همیشه در یک تیم و در یک کشور بمانم.سبک کاری ام باعث می شود تا بهتر شوم. من الان در چهارمین کشور مختلف کار می کنم و کار کردن در کشورهایی مثل ایتالیا، اسپانیا و انگلیس تو را بهتر و بهتر می کند. من دوست دارم تا درآلمان هم به مربیگری بپردازم ولی اگر راستش را بخواهید ، از جمله مهارتهای یک مربی این است که به زبان کشوری که در آن کار می کند تسلط داشته باشد.»
 
 مورینیو ادامه داد:« برای ارتباط با بازیکنان، برای راحتی در کنفرانس خبری به این موضوع نیاز داری؛ چرا که رسانه ها نقش مهمی در کار ما دارند و با در نظر داشتن این شرایط،فکر نمی کنم که پتانسیل کار کردن در آلمان را داشته باشم. پس این فکر را از سرم بیرون می کنم. ولی به خاطر کیفیت بازیها و خیلی چیزهای دیگر فوتبال آلمان را درک می کنم و دوست دارم که در این کشور مربیگری کنم.»


javahermarket

[ جمعه 1 مهر 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,مورینیو,ژوزه مورینیو, ] [ 11:49 ] [ ادیب بوبردک ]

مديرعامل جديد اولين هديه را به سرخ پوشان داد

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در اقدامي جالب به بازيکنان و کادر فني به عنوان هديه کارت سوخت 500 هزار توماني پرداخت کرد.


 محمد رویانیان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس روز گذشته در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد.
 اما وی در اقدامی جالب و غیرمنتظره پس از جلسه‌ای با کادر فنی به هرکدام از بازیکنان و کادر فنی 500 هزار تومان کارت هدیه داد که می توان برای تهیه بنزین از آن استفاده کرد.
 پرسپولیسی ها با این کارت می‌توانند هم از سوخت بنزین استفاده کنند و هم می‌توانند آن را نقدا از عابرین بانک دریافت کنند.
 این کارت هدیه‌ها امروز از سوی کادر فنی به بازیکنان داده شد.
 
 تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجرسپاسی روز یکشنبه در شیراز در چارچوب هفته ششم به میدان خواهند رفت.
 

 


javahermarket

هفته هفتم ليگ برتر فوتبال

توقف شاهين مقابل ذوب آهن

دو تيم شاهين بوشهر و ذوب اهن اصفهان در آخرين ديدار هفته هفتم ليگ برتر فوتبال ايران به تساوي 1 بر 1 رسيدند.


 هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری دیدار شاهین بوشهر و ذوب آهن اصفهان به پایان رسید.

 این دیدار که از ساعت 20:30 امشب در بوشهر آغاز شده بود در نهایت با نتیجه تساوی 1 بر 1 به پایان رسید. در این دیدار ابتدا شاهین بوشهر در دقیقه 61 با گلزنی مهدی نوری پیش افتاد ولی این ذوب آهن بود که با یک تعویض طلایی توسط ابراهیم زاده به بازی برگشت و توسط محمد احمدپوری، بازیکن سابق شاهین، که به صورت جانشین وارد بازی شده بود، در دقیقه 72 به گل تساوی دست یافت.

 داور این دیدار علیرضا فغانی بود که در دقیقه 45 به حسین ماهینی و در دقیقه 56 به علی احمدی از ذوب آهن اخطار داد و نیز ایوان پتروویچ از شاهین را در دقیقه 92 با کارت زرد جریمه کرد.


javahermarket

اظهارنظر جنجالي مورينيو در مورد خديرا

سرمربي پرتغالي رئال بعد از شکست 1-0 تيمش مقابل لوانته، تصميمات داور، حرکات تحريک آميز بازيکنان حريف و بي انظباطي سامي خديرا، هافبک تيمش را عامل اين شکست دانست.


 به گزارش رسانه های اسپانیایی، انتقاد علنی ژوزه مورینیو از بازیکنان تیمش با واکنش بازیکنان تیم روبرو شد.

 سرمربی پرتغالی رئال بعد از شکست 1-0 تیمش مقابل لوانته، تصمیمات داور، حرکات تحریک آمیز بازیکنان حریف و بی انظباطی سامی خدیرا، هافبک تیمش را عامل این شکست دانست.

 به گزارش نشریه ال پائیس، اننقاد علنی از یکی از بازیکنان تیم، موجب شود تا بازیکنان اصلی تیم به این مسئله واکنش نشان دهند.

 یک منبع نزدیک به تیم رئال اعلام کرد که کارت قرمزی که خدیرا دریافت کرد به دلیل اطاعت از دستورات تاکتیکی مورینیو بود.

 براساس گزارش ها مورینیو از بازیکنانش خواسته بود تا به هر تصمیم داور اعتراض کنند و همین مسئله موجب شد تا بازیکنان لوانته در مقابل هم 2.5 خطایی که انجام دادند، یک کارت زرد دریافت کنند، در حالی که آمار قبلی آنها 1 کارت زرد به ازای هر 7 خطا بود.


 خدیرا به خاطر خطا روی بازیکن حریف در میانه زمین اخراج شد اما زمانی که مورینیو بی انظباطی او را دلیل شکست تیم عنوان کرد، موجب خشم بازیکنان شد.


 نشربه کاتالانی اسپورت نیز با اعلام این موضوع خاطر نشان کرد که این اولین باری است که بازیکنان رئال به صحبت های مورینیو در رسانه ها واکنش نشان می دهند.


 البته مورینیو می تواند مطمئن باشد که بازیکنان پرتغالی تیم به ویژه کریس رونالدو، په په و کاروالیو که مدیر برنامه های شان، خورخه مندس، مدیر برنامه مورینیو نیز هست، همچنان از او حمایت خواهند کرد.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز رئال مادرید,مورینیو,سامی خدیرا,خدیرا,, ] [ 22:59 ] [ ادیب بوبردک ]

آنلکا: قصد ندارم از چلسي جدا شوم

قرارداد اين مهاجم 32 ساله با آبي ها در پايان اين فصل تمام خواهد شد و به نظر مي رسد اين باشگاه تمايلي براي تمديد قرارداد اين بازيکن ندارد.


 نیکلاس آنلکا، مهاجم فرانسوی چلسی، شایعه جدایی اش از این باشگاه در ژانویه را رد کرد.


 قرارداد این مهاجم 32 ساله با آبی ها در پایان این فصل تمام خواهد شد و به نظر می رسد این باشگاه تمایلی برای تمدید قرارداد این بازیکن ندارد.


 با این وجود این ملی پوش سابق فرانسوی تاکید کرد که در چلسی خواهد ماند و اعلام کرد که از بازی در آبی ها لذت می برد.


 او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه چلسی گفت:" از چند باشگاه مختلف به عنوان مقصد بعدی من نام برده شده اما این به آن معنی نیست که من می خواهم از چلسی جدا شوم.

 من چلسی را دوست دارم و می خواهم در این باشگاه بمانم. به همین دلیل هنوز اینجا هستم. باید ببینم در دسامبر چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. اگر در آن زمان بمانم، آن وقت باید ببینیم در ژوئن چه اتفاقاتی رخ می دهد.


 از بودن در اینجا راضی هستم، من این باشگاه را دوست دارم و همین طور همه کسانی که اینجا هستند. اما باید ببنیم چه پیش می آید چون این موضوع تنها به من مربوط نمی شود.


 من چهار سال است که اینجا هستم و از اتفاقاتی که در این مدت در این باشگاه رخ داد، راضی هستم."


 آنلکا تاکنون 344 بازی در لیگ برتر در تیم های آرسنال، لیورپول، بولتون و چلسی انجام داده و 123 بار گلزنی کرده است.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای شیرهای لندنی,خبرهای روز چلسی,آنلکا, ] [ 21:44 ] [ ادیب بوبردک ]

پخش مستقیم فوتبال رئال مادرید - سانتاندر 30 شهریور



رئال مادرید - سانتاندر
هفته چهارم لالیگا
چهارشنبه ، 30 شهریور 1390

ساعت : 22:30


فعلا که خبری از شبکه 3 نیست! از شبکه های زیر میتونید بازی را دنبال کنید:

Al Jazeera Sport +2
Arena Sport 2 [MAXtv]
Arena Sport 3 (serbia)
C+ Extra 4 (sweden)
C+ Fotball (norway)
C+ Liga (spain)
C+ Sport (france)
C+ Sport 1 (poland)
C+ Urheilu (finland)
Conn-X Sport 1
Digi Sport 1 (romania)
Duhok TV
NTV Spor
RAHE FARDA
NTV+ Football
Qellat TV
Sky Calcio 10
Sky Sports 3 (uk/ireland)
Sport 1 (cze/svk)
Sport 1 (lithuania)
Sport 2 (hungary)
Sport 5+ (israel)
Sport TV1
SuperSport 2 [DigitAlb]
TRK Futbol
TV+ (bulgaria)
~ Al Jazeera Sport HD2
~ C+ Liga HD
~ C+ Sport HD (france)
~ C+ Sport HD (poland)
~ Sky Sports HD3 (uk/irl)
~ Sport 1 HD (netherlands)
~ Sport 5 HD (israel)
~ SuperSport HD2

javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:پخش مستقیم فوتبال رئال مادرید - سانتاندر 30 شهریور, ] [ 19:10 ] [ ادیب بوبردک ]

نژادفلاح: هواداران راضي شوند، استيلي مي ماند

عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس، گفت: تعيين زمان براي سرمربي يک تهديد است، نه فرصت. چرا که فشار و استرس اين زمان اجازه عملکرد مناسب را به سرمربي و تيم نخواهد داد.


 محمد حسين نژاد فلاح پس از دومين نشست اين هيات مديره گفت: اولين جلسه شب گذشته در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد ولي امروز نيز اولين جلسه در باشگاه برگزار شد و طبيعي است که پس از بازي روز يکشنبه، جلسه معارفه و توديع در باشگاه انجام خواهد شد ولي چون بازي روز يکشنبه براي ما خيلي مهم بود، امروز براي اين بازي برنامه ريزي شد که قرار شد با تمام وجود از تيم حمايت کنيم و انشاءا... پرسپوليس بتواند بردش را در اين بازي داشته باشد.


 وي مهمترين اولويت براي پيشرفت پرسپوليس را نياز به يک برنامه زمانبندي دانست و افزود: اولويت بندي نيازمند يک برنامه زمانبندي شده است که طي چند جلسه بتوانيم اولويت بندي کنيم. آنچه که براي ما مهم است خارج کردن پرسپوليس از وضعيت فعلي است که اين بدست نمي آيد جز با بردها و ما در حال حاضر تنها به برد تيم فکر مي کنيم و تمام توان اعضاي هيات مديره، مدير عامل، کادر فني و بازيکنان در اين است که با بردهاي پي در پي بتوانند دل هواداران را شاد کنند و در يک کلمه اگر بخواهم بگويم که اولويت باشگاه در چيست؟ بايد بگويم جلب رضايت هواداران. من واقعا از هواداران عزيز و ارزشمند که روزهاي سختي را پشت سر گذاشته اند عذرخواهي مي کنم. هواداران مطمئن باشند که همت ارکان باشگاه جلب رضايت آنها است.


 او در پاسخ يه سوالي درباره وضعيت استيلي و زمان فرصت داده شده به او تصريح کرد: مسلما اين تغيير و تحول براي برد بوده و ما وضعيت خوبي را در جدول رده بندي نداريم. منتهي همه بايد دست به دست هم بدهيم تا سير صعودي بردهاي تيم دنبال شود و طبيعتا اگر آقاي استيلي بتوانند اين سير صعودي را طي و حفظ کنند که موجب رضايت مندي هواداران باشد و چه کسي بهتر از ايشان.


 وي خاطرنشان کرد: تعيين زمان براي سرمربي تهديد است نه فرصت، اگر ما براي ايشان فرصت تعيين کنيم وي را تهديد کرده ايم و اينکه بگوييم يک برد يا دو برد فرصت دارد يک استرس را به او وارد کرده ايم. اين فرصت از اول تا آخر به آقاي استيلي داده شده، به شرطي که ايشان نيز بتواند رضايت مندي هواداران را جلب کند.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای پرسپولیس,استیلی,هواداران پرسپولیس,خبرهای پیروزی, ] [ 18:44 ] [ ادیب بوبردک ]

پورحيدري‌: حذف استقلال ربطي به نجف‌نژاد نداشت

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: حذف استقلال از ليگ قهرمانان آسيا ربطي به نجف‌نژاد نداشت.


 منصور پورحیدری قبل از شروع تمرین استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از هر چیز به اعضای هیئت مدیره استقلال خسته نباشید می‌گویم. تا قبل از اعلام اسامی نمی‌دانستم چه کسانی قرار است انتخاب شوند ولی می‌دانم همه این نفرات با استقلال زندگی کرده‌اند. امیدوارم هرچه زودتر این نفرات با هم هماهنگ شوند.
 وی در پاسخ به این سؤال که حضور مقداد نجف نژاد در هیئت مدیره استقلال تداعی‌کننده حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا است، گفت: این مسئله هیچ ربطی به نجف نژاد نداشت در حذف استقلال کسان دیگری دخیل بودند و نجف نژاد سالها تجربه مدیریتی دارد.
 سرپرست تیم استقلال در مورد حضور حسین فرزامی و جواد زرینچه در هیئت مدیره گفت: این 2 نفر از پیشکسوتان استقلال هستند. امیدوارم مشکلات تیم را در مدت کوتاهی حل کنند من رسولی نژاد و صابر را نمی‌شناسم اما می‌دانم یکی از آنها قبلا عضو هیئت مدیره بوده است.
 پورحیدری در پایان در مورد اخطار فیفا به استقلال و احتمال کسر 6 امتیاز از این تیم گفت: این مسئله مشکل خاصی نیست اما بعضی ها دوست دارند آن را بزرگ کنند و به استقلال ضربه بزنند.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای استقلال تهران,پور حیدری,سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران, ] [ 18:40 ] [ ادیب بوبردک ]

کاراگر:بابازگشت جرارد همه چيز درست ميشود

کاپيتان باشگاه ليورپول 6 ماه است به دليل مصدوميت خانه نشين است اما اکنون در آستانه بازگشت به ترکيب اين تيم قرار دارد.


 جیمی کاراگر مدافع باشگاه لیورپول از بازگشت استیون جرارد کاپیتان این تیم که به دلیل مصدومت 6 ماه است برای تیمش به میدان نرفته استقبال کرد.

 کاپیتان لیورپول از ماه مارس به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران دور از میادین است و گفته می شود در دیدار جام اتحادیه مقابل برایتون به ترکیب لیورپول باز خواهد گشت.

 لیورپول در دو هفته اخیر لیگ برتر دو شکست را تجربه کرده که آخرین آنها مقابل تاتنهام و با نتیجه چهار بر صفر بوده است. کرگر معتقد است با بازگشت جرارد به ترکیب اصلی این تیم شرایط بهتر می شود و لیورپول بار دیگر به اوج باز می گردد.

 او در گفتگو با دیلی اکسپرس می گوید:" بازگشت او اعتماد به نفس تمام بازیکنان را افزایش خواهد داد. جای تاسف است که او را از ابتدای فصل از در اختیار نداشته ایم اما بازگشت او می تواند همه چیز را عوض کند."

 "او کاپیتان لیورپول است و بدون شک یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است."


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیورپول,کاراگر,جرارد, ] [ 17:54 ] [ ادیب بوبردک ]

باواريايي ها به دنبال ماريو گوتزه

باشگاه بايرن مونيخ قصد دارد ماريو گوتزه ستاره جوان دورتموند را در مهلت نقل و انتقالات زمستاني به خدمت بگيرد.


 باشگاه بایرن مونیخ که پیش از این نیز علاقه خود را به جذب ماریو گوتزه اعلام کرده بود قصد دارد در مهلت نقل و انتقالات زمستاین این هافبک 19 ساله را به خدمت بگیرد.

 در حالی که دورتموند شروعی چندان خوبی در این فصل رقابتهای بوندسلیگا نداشته جدا شدن این بازیکن از قهرمان فصل گذشته بوندسلیگا بعید به نظر نمی رسد.

 این در حالی است که باشگاه دورتموند پیش از این اعلام کرده گوتزه را تنها به باشگاه های غیر آلمانی می فروشد. آنها تابستان امسال پیشنهاد باشگاه آرسنال را که گفته می شد بین 28 تا 34 میلیون یورو است را رد کردند.

 با این حال اولی هوینس رئیس بایرن ابراز امیدواری کرد گوتزه را به آلیانس آره نا بیاورد.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای بایرن مونیخ,باواریایی ها,ماریا گوتزه, ] [ 17:43 ] [ ادیب بوبردک ]

گاسپريني اخراج شد

باشگاه اينتر تصميم گرفت سرمربي خود را بعد از کسب نتايج ضعيف برکنار کند.


 باشگاه اینتر جاین پیرو گاسپرینی سرمربی خود را بعد از کسب نتایج ضعیف برکنار کرد.

 وب سایت رسمی باشگاه اینتر اعلام کرد:" دانیله برنازانی و جوزپه بارزی تا اطلاع ثانوی مسئولیت کادر فنی را بر عهده خواهد داشت. همچنین از تلاش های جیان پیرو گاسپرینی نیز در این مدت تشکر می کنیم."

 گاسپرینی 53 ساله بعد از رفتن لئوناردو به عنوان جانشین او روی نیمکت اینتر نشست اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و نتایج بسیار ضعیفی با نایب قهرمان فصل گذشته کسب کرد و در نهایت از سمت خود برکنار شد.

 گاسپرینی کار خود را با شکست دو بر یک مقابل میلان در سوپرکاپ ایتالیا آغاز کرد. سپس در روز اول سری آ چهار بر سه مغلوب پالرمو شد و در دو بازی بعدی نیز با رم بدون گل به تساوی رسید و شب گذشته نیز سه بر یک مقابل تیم تازه صعود کرده نوارا شکست را پذیرفت.

 آنها همچنین در رقبات های لیگ قهرمانان با نتیجه یک بر صفر مقابل ترابوزان شکست را پذیرفتند.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای اینتر میلان,گاسپرینی,جانشین گاسپرینی,, ] [ 16:54 ] [ ادیب بوبردک ]

معاونان و مشاوران كاشاني هم استعفا كردند

معاونان و مشاوران سابق حبيب کاشاني در باشگاه پرسپوليس به صورت دسته جمعي از مسئوليت‌هايشان استعفا کردند.


 به دنبال استعفاي حبيب کاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس جمعي از معاونان و مشاوران وي در باشگاه به صورت دسته جمعي استعفا دادند.

 متن استعفا نامه آن‌ها خطاب به کاشاني به زير مي‌آيد:


تاريخ: ‌‌٩٠/٦/٢٩
شماره: پ ص ‌‌١٠٤٤ـ‌‌١/٩٠


برادر گرامي جناب آقاي حبيب کاشاني
سرپرست محترم باشگاه پيروزي (پرسپوليس)
سلام عليکم

 توفيق داشتيم به مدت دو سال تحت مديريت صادقانه، خالصانه و مدبرانه جنابعالي در باشگاه فرهنگي ورزشي پيروزي (پرسپوليس) بي‌هيچ چشم داشتي خدمتگزاري کنيم.


 اگر چه با همه کمبود امکانات مادي و فني در اين مدت تيم فوتبال بزرگسالان باشگاه را به لطف خداي بزرگ و ائمه معصومين (ع) به قهرماني پياپي در جام حذفي رسانديد ليکن ظاهرا به خاطر تنگ نظري‌ها، زياده خواهي‌ها و ايجاد جو نامناسب که بعضي از افراد جريانات فشار مضاعفي بر روي کادر فني و بازيکنان تيم فوتبال آورده است، تصميم به کناره گيري از فعاليت در باشگاه گرفته‌ايد.


 اين جانبان ضمن تشکر صميمانه از جنابعالي که فضاي خدمت در باشگاه بزرگ و مردمي پرسپوليس را برايمان ميسر ساختيد و نيز به دليل اين که فضا براي تصميم‌گيري مديريت جديد جهت به کارگيري مورد نظر خويش ايجاد کنيم، استعفاي خود را اعلام مي‌داريم.


 اميدواريم مرحمت پروردگار، توجهات آقا امام زمان (عج) و دعاي خير مردم بزرگوار که صاحبان اصلي اين باشگاه هستند، موجبات عزت و سربلندي بيش از پيش شما را به ارمغان بياورد.


والسلام


‌‌١ـ عباس حسنعلي پور (معاون فرهنگي و عضو کميته انضباطي)


‌‌٢ـ‌ محمد رسايي (مشاور اجرايي و رييس کميته انضباطي)


‌‌٣ـ مصطفي خيريان (مشاور امور هماهنگي و پشتيباني و مدير تشريفات)


‌‌٤ـ منصور بيگ محمدلو (مدير روابط عمومي)


‌‌٥ـ مصطفي شکري (معاون حقوقي)


‌‌٦ـ ابوذر مختاري (مشاور و رييس کانون هواداران)


‌‌٧ـ امير عامري (مشاور مدير عامل در امور درآمدزايي)


‌‌٨ـ موسي حسيني راوندي (مديريت سايت باشگاه)


‌‌٩ـ اکبر محمدزاده (مديريت باشگاه امام رضا (ع) )


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:رويانيان,مدیر عامل جدید پرسپولیس,خبرهای روز پرسپولیس,اسعفا مدیران, ] [ 16:41 ] [ ادیب بوبردک ]

شوستر:مورينيو نميخواهد از فوتبال واقعي حرف بزند

سرمربي آلماني پيشين رئال مادريد با انتقاد از عملکرد آقاي خاص گفت: مورينيو دوست ندارد از فوتبال واقعي حرف بزند و مدام بازيکنانش را قرباني مي کند.


 به نقل از آس اسپانیا، برند شوستر که با رئال مادرید خوب نتیجه نگرفت و بی سر و صدا از کار برکنار شد روز گذشته درخصوص نحوه عملکرد خوزه مورینیو گفت: هر کارشناس یا خبرنگاری در مورد رئال مادرید زمان مربیگری من تحقیق کند متوجه می‌شود که من مسئول اول و آخر همه نتایج بودم و در کنفرانس‌های خبری در اوج عصبانیت به هیچ‌کسی توهین نکردم؛ اما مورینیو دوست ندارد درباره فوتبال حرف بزند و مدام بازیکنانش را قربانی نتیجه گیری ضعیف خود می‌کند.

 شوستر ادامه داد: بهانه تراشی و تیتر روزنامه‌ها شدن که کاری ندارد. رئال مادرید اکنون بازیکنانی در اختیار دارد که هر مربی بزرگی باید با این تیم قهرمان شود و در غیر این صورت باید قبول کند که جایگاهی در مربیگری حرفه‌ای جهان ندارد. در کجای دنیا می‌شود امکانات باشگاه رئال مادرید را داشت و مدام از ناداوری حرف زد؟


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز رئال مادرید,شوستر,کهکشانی ها, ] [ 16:34 ] [ ادیب بوبردک ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 2149
بازدید ماه : 2597
بازدید کل : 52713
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا