قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رابي کين چهارمين بازيکن پر درآمد ليگ آمريکا

رابي کين در بين پردرآمد ترين بازيکنان ليگ آمريکا بالاتر از لاندن داناوان هم تيمي اش قرار گرفت.


به گزارش اسوشیتد پرس رابی کین با دستمزد سالیانه 3.4 میلیون دلار به چهارمین بازیکن پردرآمد لیگ حرفه ای آمریکا تبدیل شده است.


دیوید بکام ستاره باشگاه لس انجلس گلکسی با دستمزد سالیانه 6.5 میلیون دلار در رده نخست پردرآمد ترین بازیکنان لیگ حرفه ای آمریکا قرار دارد و این در حالی است که تیری آنری مهاجم باشگاه نیویورک ردبولز با 5.6 میلیون دلار و رافائل مارکس با 4.6 میلیون دلار در رده های دوم و سوم قرار دارند.

لاندن داناوان هم تیمی رابی کین با 2.3 میلیون دلار در جایگاه پنجم این رده بندی قرار دارد.

در یکی دو سال اخیر بازیکنان مطرحی به لیگ فوتبال آمریکا پیوسته اند که دستمزدهای خوبی هم دریافت می کنند. فردی آدو هافبک تهاجمی باشگاه فیلادلفیا سالیانه 594,884 دلار، ترستن فرینگز هافبک اسبق وردربرمن نیز سالیانه 1,113,633 دریافت می کند.

javahermarket

[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:خبرهای سراسر دنیای فوتبال,پردرآمد ترین بازیکن لیگ آمریکا, ] [ 1:49 ] [ ادیب بوبردک ]

مهدي رحمتي:فقط دلم براي کريمي سوخت

مهدي رحمتي در صحنه پنالتي بسيار هوشمندانه ظاهر شد و پيش از زدن پنالتي از نوع رفتارش کاملا مشخص بود که او برنده اين جنگ دو نفره است.


مهدی رحمتی یکی از کلیدهای استقلال در برد مقابل پرسپولیس بود و با او آبی ها خیالشان از دربی راحت بود. رحمتی در مقایسه با همتای پرسپولیسی خود تفاوت خود را نشان داد و اینکه یک دروازه بان چطور میتواند تیمش را برنده از زمین بیرون بیاورد.

روی گل اول استقلال میثاق معمارزاده کاملا مقصر بود. او ابتدا روی شوت 25 متری میلاد میداوودی جایگیری اشتباهی داشت و زمان زدن شوت جای میثاق روی شش قدم بود نه خط دروازه. پس از دفع توپ هم او باید بلافاصله تیر نزدیک تر را می بست تا اجازه ندهد پاس جباری به مجیدی برسد. اما در آن سو مهدی رحمتی در صحنه پنالتی بسیار هوشمندانه ظاهر شد و پیش از زدن پنالتی از نوع رفتارش کاملا مشخص بود که او برنده این جنگ دو نفره است.

 مهدی رحمتی دیروز  در محفلی دوستانه از برد تیمش کاملا دفاع کرده است و این نتیجه را حق استقلال می داند و در مورد پرسپولیس نکته جالبی گفته و عنوان کرده که فقط دلش برای علی کریمی سوخته است : «اینکه ما برنده دربی باشیم کاملا طبیعی بود چون ما تیم برتر زمین بودیم و باید هم می بردیم. خود پرسپولیسی ها هم این را قبول دارند. تنها چیزی که ناراحتم می کند علی کریمی است چون واقعا او یک ستاره است.دلم فقط برای او سوخت... بقیه بازیکنان این تیم حق شان بود که این طور ببازند.»


javahermarket

[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:خبرهای استقلال تهران,مهدی رحمتی,علی کریمی, ] [ 1:47 ] [ ادیب بوبردک ]

تياگو:نمي دانم درمادريد چه مي گذرد

ستاره خط مياني باشگاه بارسلونا در صحبتهايي اعلام کرده که برايش اهميتي ندارد که در مادريد چه مي گذرد.


تیاگو آلکانتارا، ستاره خط میانی بارسلونا تمایلی ندارد تا وارد بحث گله مادریدی ها نسبت به عملکرد داوران شود

او در صحبتهایی در این باره گفت:« نمی دانم که در پایتخت اسپانیا چه می گذرد ؛ چون در بارسلونا زندگی می کنم  و داوران آنهایی هستند که درمورد خطاها قضاوت می کنند.»

ستاره جوان بارسلونا تمایلی ندارد تا در این باره که داوران بیشتر از مسی مراقبت می کنند یا رونالدو وارد شود و معتقد است که این داوران هستند که بازیها را قضاوت می کنند:« اگر خطا و تکلی باشد، یک داور هست که در این باره قضاوت کند.»

او همچنین درمورد شکست رئال مقابل لوانته هم نظری نداد و اعلام کرد که این اتفاقات همیشه می افتد:« من از عملکرد تیمهای دیگر تعجب نمی کنم. من در رختکن تیم آنها نیستم ولی این بحثهایی است که همیشه مطرح می شود. رئال می برد، مساوی می کند و می بازد.شاید هفته بعد روند برعکس شود. رئال شاید این هفته نتیجه بدی گرفت ولی هنوز بازیهای زیادی پیش روست.»

او در مورد دوقطبی بودن فوتبال اسپانیا هم صحبت کرد و گفت:« این دروغ بزرگی است که بگوئیم که رقابتهای لالیگا، دوقطبی است.چون تمام تیمها به فکر پیروزی هستند . هیچ وقت این طور نبوده و نخواهد بود.»

آلکانتارا در بخش پایانی صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که بازی فینال اروپایی بسکتبال را تماشا کرده و به نظر او این بازی مهم بود:« من فینال اروپایی بسکتبال را تماشا کردم ولی در عین حال حواسم به بازی رئال هم بود.»


javahermarket

[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز بارسلونا,بارسا,تیاگو آلکانترا, ] [ 1:41 ] [ ادیب بوبردک ]

نيمار و تکذيب توافق با رئال !

ستاره برزيلي هرگونه توافق با سران باشگاه مادريدي را تکذيب کرد.


بعد از پیروزی 1-3 سانتوس مقابل کورینتیانس بود که نیمار در مورد آینده اش به صحبت پرداخت. این ستاره برزیلی در آن دیدار گلزنی نکرد اما در کانون توجهات خبرنگاران قرار داشت. دلیل این توجه انتشار اخباری درمورد توافق نیمار و پشت سرگذاشتن تستهای پزشکی باشگاه مادریدی در سائوپائولو و زیر نظر رئیس کادر پزشکی رئال بود.
با این وجود و همان طور که انتظار می رفت، نیمار این خبر را تکذیب کرد:« برای عیادت یکی از اقوامم به بیمارستان رفته بودم؛ برای یک کارشخصی.تمام اینهایی که منتشر می شود گمانه زنی است.»

ستاره جوان برزیلی توافق برای امضای قرارداد با رئال مادرید را هم تکذیب کرد و گفت:« مطبوعات تا به امروز نزدیک 30 بار مرا منتقل کرده اند.هیچ یک از این اخبار صحت ندارد. من بازیکن سانتوس هستم و برای برگزاری جشن صد سالگی تیم هم همین جا خواهم بود. همه اینها گمانه زنی است.من با هیچ کسی توافقی نکرده ام و می خواهم برای جشن های صدسالگی باشگاه اینجا باشم.»

 

Neymar e Davi Lucca (Twitter)

javahermarket

[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز رئال مادرید,نیمار, ] [ 1:38 ] [ ادیب بوبردک ]

هفته چهارم لاليگا

بارسلونا با 8 گل اوساسونا را گلباران کرد
 

بارسا موفق شد با هت تريک ليو مسي اوساسونا را در هم بکوبد.


در آغاز هفته چهارم رقابتهای لالیگا امشب 4 دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها بارسلونا با نتیجه جالب 8 بر صفر اوساسونا را در گلباران کرد.

در این بازی که در ورزشگاه نوکمپ و در حضور نزدیک به 85 هزار تماشاگر برگزار شد آبی و اناری ها موفق شدند با بازگشت به روند پیروزی های خود اوساسونا را تحقیر کنند.

جواد نکونام و مسعود شجاعی دو بازیکن اوساسونا در این دیدار روی نیمکت تیشمان هم حضور نداشتند.

بارسا از همان دقایق اول گلزنی هایش را شروع کرد و در دقیقه 5 بازی توسط لیونل مسی به گل رسید. فابرگاس، داوید ویا، روبن روکا مدافع اوساسونا و باز هم مسی در نیمه اول چهار گل دیگر را وارد دروازه اوساسونا کردند تا این بارسا در پیایان نیمه اول 5 بر صفر از حریف خود پیش بیفتد.

در نیمه دوم ژاوی، داوید ویا و باز هم مسی سه گل دیگر برای بارسا به ثمر رساندند تا بازی در نهایت 8 بر صفر به سود کاتالان ها به پایان برسد. مسی در این بازی هت تریک کرد و یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشت.

در دیگر دیدارهای هفته چهارم نتایج زیر بدست آمد:

مایورکا صفر – مالاگا یک
گل: مارتین دمیکلیس

اسپورتینگ خیخون صفر – والنسیا یک
گل: روبرتو سولدادو

گرانادا یک – ویارئال صفر
گل: اوچه (56)

javahermarket

مورينيو خواهان کسب حداقل 40 امتياز در ليگ !

سرمربي رئال در کنفرانس خبري امروزش همه را متعجب کرد و گفت تمام تلاش تيمش اين است که حداقل 40 امتياز در رقابتهاي ليگ کسب کند.


ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید با مسخره کردن اظهارات اخیر پپ گواردیولا اعلام کرد هدف اصلی اش در رقابتهای این فصل جلوگیری از سقوط تیمش به دسته پایین تر است.

این اظهار نظر عجیب مورینیو در واکنش به صحبت های هفته گذشته پپ گواردیولاست که گفته بود که قول قهرمانی در هیچ جامی را نمی دهد و ممکن است تیمش در این فصل هیچ عنوان قهرمانی را کسب نکند.

مورینیو در کنفرانس خبری امروز گفت:" تمام تلاش خود را خواهیم کرد که 40 امتیاز کسب کنیم و در لیگ باقی بمانیم. هدف اصلی مان ماندن در لیگ دسته اول است و بارسیدن به این هدف به اهداف دیگر خود فکر می کنیم."

هنوز مشخص نیست کریس رونالدو ستاره رئال می تواند در بازی فردا مقابل لوانته به میدان برود یا خیر. رونالدو در پیروزی یک بر صفر رئال مقابل دیناموراگرب در پارپوب رقابتهای لیگ قهرمانان مصدوم شد و مورینیو امیدوار است او به بازی فردا برسد.


javahermarket

[ یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,مورینیو, ] [ 1:52 ] [ ادیب بوبردک ]

روني:بازي با چلسي سختترين بازي تا اينجاي فصل

وين روني مهاجم باشگاه منچستريونايتد معتقد است ديدار اين تيم مقابل چلسي سخت ترين جدال شياطين سرخ تا به اينجاي فصل است.


یونایتد رقابتهای فصل جدید را فوق العاده آغاز کرده و نتایج بسیار خوبی مقابل آرسنال و تاتنهام کسب کرده است اما این بار بازی مقابل شاگردان ویلاس بواس یک امتحان سخت خواهد بود.

رونی در گفتگو با وب سایت اختصاصی یونایتد می گوید:" بازی مقابل چلسی بسیار دشوار خواهد بود و باید نمایش بسیار خوبی داشته باشیم تا بتوانیم مقابل آنها پیروز شویم."

"آرسنال هم همیشه رقیب سختی برای ما بوده است اما در زمانی که به الدترافورد آمده بودند مصدومان زیادی داشتند و ما توانستیم آنها را شکست دهیم."

"چلسی در این فصل بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته است. خوان ماتا، دانیل استاریج بازیکنان بسیار خوبی هستند. بازی آنها را در چلسی دیده ام نمایش آنها بسیار خوب بود."

" بازی مقابل چلسی سخت ترین جدال ما تا به اینجا فصل است با این حال امیدوارم بتوانیم چلسی را در دیدار فردا شکست دهیم."


javahermarket

[ یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز منچستر یونایتد,دیدار منچستر و چلسی, ] [ 1:44 ] [ ادیب بوبردک ]

بوناچيچ:بازيكنان براي شكست داماش گيلان هم قسم شدند

سرمربي تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازيکنان من براي انجام بازي خوب و جوانمردانه جهت شکست تيم داماش گيلان هم قسم شدند.


' لوکا بوناچيچ' شنبه شب در کنفرانس خبري در اصفهان اظهار داشت: در تمرينات روزهاي اخير تيم سپاهان، تلاش کادر فني اين بود تا انگيزه بازيکنان را براي بازي با داماش گيلان افزايش دهد و آن ها در آخرين تمرينات تيم هم قسم شدند تا سه امتياز ديدار فردا را به دست آورند.
وي افزود: چهارشنبه هفته گذشته، سپاهان ديدار سنگيني را با تيم السد قطر در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا برگزار کرد.
سرمربي تيم فوتبال سپاهان افزود: تجربه به من نشان داده است که هرگاه در آسيا پيروز شديم، در ديدار بعدي در ليگ ايران شکست خورديم و من اميدوارم که اين تجربه تلخ در ديدار فردا براي تيم سپاهان تکرار نشود.
وي از سيدجلال حسيني و بنگر به عنوان بازيکنان مصدوم تيم نام برد و اظهار داشت: حسيني را به دليل مصدوميت و بنگر را به دليل سه اخطاره بودن در ديدار فردا نخواهيم داشت و غيبت اين دو بازيکن کار ما را سخت تر مي کند.
بوناچيچ افزود: به همين دليل سعي کرده ايم تا انگيزه بازيکنان جايگزين را براي ديدار مقابل داماش گيلان افزايش دهيم و آن ها را از لحاظ روحي رواني آماده کنيم.
وي داماش گيلان را به عنوان يکي از تيم هاي خوب توصيف کرد و افزود: داماش بازيکنان خوبي دارد اما بازيکنان ما مصمم به شکست اين تيم هستند.
سرمربي تيم فوتبال سپاهان از ارائه توضيحات پيرامون مشکلات بوجود آمده براي تيم اش در ديدار با السد قطر خودداري کرد و گفت: تمرکز من روي ديدار با داماش است و مشکلات بوجود آمده براي اين تيم در مرحله يک چهارم ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا ارتباطي به سرمربي ندارد.
وي تصريح کرد: هر نتيجه اي که از بازي رفت با السد براي ما حاصل شود ، نگراني نداريم زيرا بازيکنان سپاهان اين توانايي را دارند تا در ديدار برگشت جبران کنند.
تيم فوتبال سپاهان در هفته هفتم ليگ برتر باشگاه هاي کشور عصر روز يکشنبه در ورزشگاه فولاد شهر ميزبان داماش گيلان است.


javahermarket

[ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:خبرهای سپاهان,بوناچیچ, ] [ 23:41 ] [ ادیب بوبردک ]

ونگر: وقتي چنين نمايشي ارائه مي دهيد، نمي توانيد نگران نباشيد

در اين ديدار آرسنالي ها دو گل به خودي زدند و دو گل ياکوبو، شکست توپچي ها را تکميل کرد.


 آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، از شکست 4-3 تیمش مقابل بلکبرن به شدت ابراز ناراحتی کرد.

در این دیدار آرسنالی ها دو گل به خودی زدند و دو گل یاکوبو، شکست توپچی ها را تکمیل کرد.

ونگر در گفتگو با خبرنگاران گفت:" دشوار است که نمایش نیمه دوم مان را توضیح بدهیم. فکر می کنم در مجموع موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم.

ما در شروع بازی در نیمه دوم مشکل داشتیم. فکر می کنم روی نقاط قوت آنها  که ضربات آزاد و کرنرها بود ،به خودی تمرکز نکردیم.

در مجموع در دیداری شکست خوردیم که خودمان در 5 گلش را به ثمر رساندیم واین ناامید کننده است.

وقتی چنین نمایشی ارائه می دهید، نمی توانید بگوئید نگران نیستید. تیم در این دیدار از نظر دفاعی مستحکم نبود. وقتی 2-1 پیش بودیم، می دانستیم که اگر از نظر دفاعی مستحکم باشیم، می توانیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

نمایش امروز ما سراسر منفی نبود. در واقع نکته ناامید کننده این است که ما نکات مثبت زیادی در بازی مان داشتیم اما از تمرکز لازم برای رسیدن به پیروزی برخوردار نبودیم."


javahermarket

[ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز آرسنال,دیدار آرسنال و بلکبرن,,آرسن ونگر, ] [ 23:40 ] [ ادیب بوبردک ]

نتايج گلزني هفته ششم بوندسليگا/گلزني دژاگه
 

رقابتهاي هفته ششم بوندسليگا عصر امروز با برگزاري پنج ديدار ديگر پيگري شد


رقابتهای هفته ششم بوندسلیگا عصر امروز با برگزاری پنج دیدار دیگر پیگری شد که آنها ولفسبورگ علی رغم گلزنی اشکان دژاگه مهاجم ایرانی خود با نتیجه سه بر یک مغلوب هوفنهایم شد.

 

در دیگر دیدار مهم نیز بایرلورکوزن در خانه خود با نتیجه عجیب چهار بر یک مغلوب کلن شد. لوکاس پودولسکی در این دیدار دو گل برای کلن به ثمر رساند.

 

نتایج کامل دیدارهای عصر امروز به شرح زیر است:

 

بایرلورکوزن یک – کلن 4
گل‌ها: میلیوژه نوواکوویچ (44)، لوکاس پودولسکی (47، 54)، ماتو یایالو (4+90) ماتو یایالو برای کلن و سیمون رولفس (70)

 

هامبورگ صفر – مونشن گلادباخ یک
گل: ایگو دی کامارگو (66)

 

هرتابرلین 2 – آوگسبورگ 2
گل‌ها: کریستین لل (46)، تونای توران (57) برای هرتا و حجیمه هوسوگای (20)، یان اینگور کالسن (64)

 

نورنبرگ یک – وردربرمن یک
گل‌ها: مهمت اکیچی (25) برای برمن و فیلیپ ولشید (62)

 

هوفنهایم 3 – ولفسبورگ یک
گل‌ها: رایان بابل (20)، روبرتو فیرمینو (23، 86) برای هوفنهایم و اشکان دژاگه (64) برای ولفسبورگ

javahermarket

[ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:نتايج گلزني هفته ششم بوندسليگا,دژاگه, ] [ 23:38 ] [ ادیب بوبردک ]

آرسنال - بلکبرن به روايت تصوير
 

با اين نتايج، کم کم مي توان مردان ونگر را با اطمينان از جمع چهار تيم بالاي جدول خارج کرد.


آرسنالی ها بار دیگر نمایش فاجعه باری در خط دفاعی داشتند. با این خط دفاعی، ونگر باید در انتظار نتایج بدتری هم باشد

Blackburn Rovers'' Nigerian Forward Yakubu (2L) Celebrates

آکوبو با دو گلی که زد، ستاره تیمش بود

 

Arsenal''s French Manager Arsene Wenger (C) Watches

ونگر نمی تواند خرید جدیدی انجام دهد؛ او با این بازیکنان به چه هدفی فکر می کند

Arsenal''s Spanish Midfielder Mikeal Arteta Reacts

Arsenal''s Mikel Arteta, Right, Celebrates

Arsenal''s Spanish Midfielder Mikeal Arteta (L) Vies

آرتتا در دومین بازی اش برای آرسنال گلزنی کرد اما نتونست مانع از شکست تیمش شود

Blackburn''s Indian Owners Celebrate  RESTRICTED TO EDITORIAL USE.No Use With Unauthorized Audio, Video, Data, Fixture

مالکان هندی بلکبرن به ابراز احساسات تماشاگران تیم شان جواب می دهند

Blackburn Rovers'' English Goalkeeper Paul Robinson Stands

پل رابینسون همان دروازه بان پراشتباه سابق است اما خوش شانس بود که تیمش در گلزنی موفق بود

javahermarket

[ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:آرسنال - بلکبرن به روايت تصوير,عکس های بازی های آرسنال, ] [ 23:36 ] [ ادیب بوبردک ]

براي پيروزي مقابل ميلان بايد بهترين بازي مان را ارائه دهيم

شاگردان ماتزاري در ديدار مقابل سيتي به تساوي 1-1 رسيدند و در نيمه دوم نمايش بسيار خوبي ارائه دادند.


والتر ماتزاری، سرمربی ناپولی، از بازیکنانش خواست که نمایش خوب شان در نیمه دوم دیدار مقابل منچسترسیتی را مقابل میلان تکرار کنند.

شاگردان ماتزاری در دیدار مقابل سیتی به تساوی 1-1 رسیدند و در نیمه دوم نمایش بسیار خوبی ارائه دادند.

ناپولی رقابت های فصل جدید را با پیروزی 3-1 مقابل چزه نا آغاز کردند اما ماتزاری معتقد است برای پیروزی مقابل میلان باید بهترین بازی شان را ارائه دهند.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه گفت:" ما باید همان بازی نیمه دوم مقابل منچسترسیتی را مقابل میلان تکرار کنیم. ما با اراده و بدون ترس بازی کردیم. این شیوه ای است که من بسیار دوست دارم.
نتیجه به نمایش فردی بازیکنان بستگی دارد اما نمایش کلی تیم هم مهم است."


javahermarket

[ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز ناپولی,سرمربی ناپولی,والتر ماتزاری,خبرهای سری آ, ] [ 23:35 ] [ ادیب بوبردک ]

شکست پرگل آرسنال برابر بلکبرن

در اين ديدار بار ديگر ضعف خط دفاعي توپچي ها کار دست اين تيم داد و آنها شکستي پر گل را تجربه کردند.


 در اولین دیدار از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر، تیم بلکبرن موفق شد در خانه 4-3 آرسنال را شکست دهد.

 در این دیدار بار دیگر ضعف خط دفاعی توپچی ها کار دست این تیم داد و آنها شکستی پر گل را تجربه کردند.

 در دقیقه 10 این دیدار ژروینیو آرسنالی ها را پیش انداخت اما این برتری چندان دوام نداشت و در دقیقه 25 آیگبنی یاکوبو کار را به تساوی کشاند.

 این نتیجه هم تنها 9 دقیقه پایدار بود و میکل آرتتا در دومین بازی اش برای آرسنال در لیگ برتر موفق به گلزنی شد تا شاگردان ونگر 2-1 پیش بیفتند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما با آغاز نیمه دوم نمایش فاجعه بار خط دفاعی آرسنال آغاز شد.

 در دقیقه 50 الکس سونگ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و کار را به تساوی کشاند. در دقیقه 59 یاکوبو روی پاس انزوزی، گل دوم خودش و گل سوم بلکبرن را به ثمر رساند.


 10 دقیقه بعد شاهکار مدافعان آرسنال تکمیل شد و لورن کوشیلنی یک گل به خودی دیگر زد تا ناکارآمدی خط دفاعی توپچی ها بیش از پیش به ونگر ثابت شود.


 در فاصله 5 دقیقه به پایان بازی مروان شاماخ گلزنی کرد تا اختلاف دو تیم به یک گل کاهش پیدا کند اما این اختلاف هرگز پر نشد و یک شکست دیگر در کارنامه آرسنال این فصل ثبت شد.


javahermarket

[ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز آرسنال,دیدار آرسنال و بلکبرن,, ] [ 23:33 ] [ ادیب بوبردک ]

پيشنهاد عجيب رئيس ناپولي

رئيس باشگاه ناپولي از فدراسيون فوتبال ايتاليا خواست تا ليگ اين کشور را به 16 تيم کاهش دهد.


   به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا، اورلیو دی‌لورنتیس دو پیشنهاد برای تغییر در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا ارائه کرده که هر کدام از آن‌ها در نوع خود جالب است.

دی‌لورنتیس در این رابطه گفت: هزاران بار به فدراسیون فوتبال ایتالیا گفته‌ام که نمی‌توانیم با این وضعیت به کارمان ادامه دهیم. باید لیگ ایتالیا را به یک لیگ 16 تیمی تبدیل کنیم که در آن هیچ باشگاهی به دسته پائین‌تر سقوط نکند و به جای سقوط، جریمه بپردازد.

دی‌لورنتیس که توانسته ناپولی را از لیگ دسته پائین به لیگ قهرمانان اروپا برساند، نظر خود را در مورد این جام نیز اعلام کرده است.

او در مورد بازی‌های اروپایی گفت: لیگ قهرمانان اروپا نیز باید به جامی تحت عنوان سوپرکاپ اروپا تغییر کند که در آن 8 تیم برتر از کشورهای انگلیس، ایتالیا، اسپانیا، آلمان و فرلنسه در آن حضور داشته باشند. بازی‌های لیگ اروپا نیز باید حذف شوند زیرا هیچ درآمد و سودی برای باشگاه‌ها ندارد.


javahermarket

 

مظلومي: دوست ندارم استيلي را اينگونه ببينم 
 

سرمربي تيم استقلال پس از سومين برد پياپي برابر پرسپوليس گفت: هرگز دوست ندارم حميد استيلي را اينگونه ببينم.


 

 پرویز مظلومی موفق شد در کسوت سرمربیگری استقلال سومین پیروزی متوالی مقابل پرسپولیس را کسب کند و با این هت‌تریک کاری کند که تاکنون سابقه نداشته است.

یک روز پس از برتری 2 بر صفر استقلال برابر رقیب سنتی گفت‌وگویی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* بعد از برد در دربی دو روز تمرینات را تعطیل کردید... 
بچه‌ها شیرینی تولد ما را دادند و ما هم با این کار جبران کردیم. چون بازی با سایپا دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود و در این مدت بازیکنانم فشار بسیار زیادی را از لحاظ بدنی متحمل شدند به همین خاطر به آنها مرخصی دادم تا به خانواده‌هایشان برسند و به قولی زحمت آن‌ها را جبران کرده باشم.

* ظاهرا بازیکنان می‌خواستند در رختکن برایتان جشن تولد بگیرند، درست است؟
فرهاد مجیدی گفت می‌خواهیم چنین حرکتی انجام دهیم ولی از آنها خواستم ذهنشان را به بازی معطوف کنند. فرهاد مجیدی نیز در جریان بازی بهترین عملکرد را داشت. از تمامی بازیکنانم بخاطر بهترین کادویی که به من دادند تشکر می‌کنم.

* پس از رسیدن به منزل اولین کسی که به شما تبریک گفت چه کسی بود؟
 واقعا سورپرایز شدم. ساعت 11 به خانه رسیدم و دیدم در را باز نمی‌کنند وقتی به در کلید انداختم دیدم باز نمی‌شود و چراغ‌ها هم خاموش است. خلاصه به هر طریقی که بود وارد منزل شدم و دیدم چه جشنی برایم برپا کرده‌اند و خودم هم خبر نداشتم. آتش بازی و فشفشه، سورپرایزی بود که خانواده‌ام برای من در نظر گرفته بودند که شیرینی این پیروزی را دو چندان کرد. واقعا همسر و خانواده‌ام در طول دوران بازیگری و مربیگری کمک حال من بوده‌اند و خیلی از سختی‌ها را آنها تحمل کردند و گاهی غم و غصه مرا خوردند. می‌دانم که هیچ وقت نمی‌توانم این کارها را جبران کنم.

* شب گذشته راحت خوابیدید؟
پاهایم از قبل مال خودم نبود شاید باورتان نشود قرص و دارو مصرف کردم تا بخوابم و حتی مجبور شدم از قرص خواب‌آور استفاده کنم. پایم مرا خیلی اذیت می‌کند و باید در یک فرصت مناسب پایم را هم عمل کنم. دوستانی که در تمرینات و در کنار من هستند بخصوص ماساژورهای تیم خیلی زحمت می‌کشند که این درد کهنه زیاد اذیتم نکند.

*سال گذشته که استقلال در دو بازی پرسپولیس را برد هواداران لقب "رفت و برگشت" را به شما دادند امسال چه باید بگویند؟
(با خنده) شاید امسال بگویند "پرویز دوبله، سوبله!" البته من زیاد دل خوش این شعارها نیستم چون همین هواداران بر سر ما منت گذاشتند. این پیروزی ها به دست پرویز مظلومی و به تنهایی به دست نیامده و همه این مجموعه در این بردها سهیم هستند. هر کس نقشی ایفا کرده و در آخر می‌گویم که خدا بر سر ما منت گذاشت که این بردها را به دست آورده‌ایم.

* گفته بودید تا ابد دربی‌ها را می‌بریم، منظورتان چه بود؟ 
تا زمانی که من در استقلال هستم این اتفاق می‌افتد. بعد از بازی با تراکتورسازی در نشست خبری گفتم که دربی را می‌بریم. هر چند برخی از دوستان قبل از بازی با مصاحبه‌های خود استرس داده‌ بودند ولی آن مصاحبه‌ها نه تنها استرس نبود بلکه تحریکی بود برای بازیکنانم که پیروز شوند. آنها دیدند که مربی‌شان روحیه برد دارد و با همین انگیزه وارد زمین شده است. شاید باور نکنید اما اگر بخواهم از این بازی حرف بزنم یک کتاب باید بنویسید.

* از شب گذشته تا به امروز برخی از این صحبت می‌کردند که استقلال می‌توانست  6 گل سال 52 را جبران کند. شما موافق این مسئله هستید؟
فقط می‌‌توانم بگویم با اقتدار بردیم. روی تیم پرسپولیس خیلی فشار است و من دوست ندارم استیلی این گونه فشار را تحمل کند چون او مربی جوان و با دانشی است و در بازی با ذوب آهن خیلی خوب تیم‌اش را جمع کرد. به طرفداران دو تیم خسته نباشید می‌گویم ولی در این بازی می‌توانستیم با نتیجه خیلی بهتری ببریم. با این حال خدا را شکر می‌کنم که این نتیجه رقم خورد و همین مسئله جای شکر دارد. با این تفاسیر پرسپولیس در بازی برگشت هم باید با استرس مقابل استقلال بازی کند. تا آن زمان راه طولانی باقی مانده و من ترجیح می‌دهم یک هفته قبل از بازی برگشت در مورد آن مسابقه حرف بزنم.

* اما طبیعی است که قبل از آن بازی هم در مورد شکست پرسپولیس صحبت کنیم.
من همیشه به تیمم روحیه می‌دهم چون بازیکن به مربی خود نگاه می‌کند و اگر مربی احساس شکست داشته باشد روی بازیکن اثر می‌گذارد. نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که خوشحالی من چندین برابر شد وقتی که دیدم روحیه فداکاری، گذشت و رفاقت در تیمم موج می‌زند. بازیکنی که می‌توانست گل بزند از خود گذشتگی کرد و پاس داد. برهانی، جباری، مجیدی و حتی میداودی در این مسابقه کاملا گذشت کردند و نشان دادند که در اختیار تیم هستند و این مسئله برای من مهمتر از پیروزی در دربی بود.

* با این پیروزی رکورددار شدید. درست است؟ 
همینطور است. تا به حالا اتفاق نیفتاده که یک مربی سه دربی را پشت سر هم ببرد. البته ما نمی‌خواهیم جاودانه باشیم و تنها نگرانی من بخاطر مسائل مالی است. شاید باورتان نشود که آقای فتح‌اله زاده از ترسش نمی‌خواست به رختکن بیاید چون پاداش 4 بازی قبل را نتوانسته بود پرداخت کند. شاید او حس می‌کرد اگر به رختکن بیاید بازیکنان پاداش می‌خواهند. 
باور کنید شرایط مالی ما خوب نیست و بارها شده نوبت پرداخت پول من رسیده ولی خودم خواسته‌ام که آن را به بازیکنان بدهند. چه کسی باور می‌کند که من 8 ماه پول نگرفته باشم؟ حتی حقوق ماهانه و یا یک ریال هم دریافت نکرده‌ام ولی در جامعه مردم از ما انتظار دارند. همه فکر می‌کنند ما در آسایش کامل هستیم ولی از درون ما خبر ندارند. مقداری از قدیم پس‌انداز دارم که داریم از آنها خرج می‌کنیم. من می‌گویم بازیکن باید انگیزه داشته باشد ولی وقتی نمی‌توانیم چنین پول‌هایی بدهیم چرا دم از خصوصی‌ شدن می‌زنیم؟ 
امیدوارم وزارت ورزش به وضعیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس رسیدگی کند چون بازیکنان ما با این نتایج خوب هنوز پاداشی نگرفته‌اند و باید انگیزه‌ای برای آنها وجود داشته باشد. هستند کسانی که در تیم استقلال حضور پیدا کرده‌اند ولی تیم های دیگر دو برابر به آنها می‌دادند. آنها به عشق این پیراهن آمدند و گذشت کردند

* اما قبول دارید این روزها دست فتح‌الله زاده هم بسته است. شاید او باید از چند جبهه به قضایای مالی نگاه کند. 
صددرصد همین طور است. بارها گفته‌ام که از او تشکر می‌کنم چون تک و تنهاست و با دست خالی همه را نگه می‌دارد. گاهی اوقات پیش او می‌نشینم و می‌بینم که چند نفر به او زنگ می‌زنند و حتی از خیلی جاها قرض می‌کند که همه را راضی نگه دارد. از آقای عباسی وزیر محترم ورزش می‌خواهم که نگاهی ویژه به استقلال داشته باشد و از این همین ابتدا دست استقلال را بگیرد.

*دیشب خودتان را جای حمید استیلی گذاشتید؟ 
حتما این کار را کردم. شاید باور نکنید اما همسر من به دنبال استیلی بود تا با او تماس بگیریم و صحبت کنیم و بگوییم که اظهار ناراحتی نکند اما نتوانستیم تماس بگیریم. من هم دوست ندارم استیلی را در این شرایط ببینم. 
مربی بازنده همیشه تنهاست. در این جور مواقع همه خود را کنار می‌کشند و انتقادات سرازیر می‌شود. برای خود من هم این اتفاقات افتاده است. وقتی می‌بازیم همه اسم مظلومی را می‌آورند ولی این برایم جالب است که وقتی می‌بریم تمرینات یک طرف دیگر باعث برد شده است. در ایران اینگونه است ولی استیلی مربی جوانی است و جرات داشته که این تیم را با آن شرایط تحویل گرفته و من برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

* به نظر شما استیلی می‌‌تواند تیمش را جمع کند؟
 همه باید به او کمک کند؛ از مدیر تا هوادار باید دست استیلی را بگیرند چون او به تنهایی نمی‌تواند. استیلی تیم خوبی دارد و اینگونه نیست که پرسپولیس ضعیف باشد. آنها چند نقطه ضعف دارند که می‌توانند برطرف کنند.

* شکست تیم‌های علی دایی سخت‌تر بود یا شکست تیم استیلی؟ 
شرایط بازی با بازی فرق می‌کند ولی ما در دو بازی پارسال، سخت پرسپولیس را شکست دادیم و در این بازی با اقتدار بردیم. فکر می‌کنم آن توپ جباری که به تیر دروازه برخورد کرد گل شد. البته من هنوز فیلم بازی را ندیدم ولی به مجموعه پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم و از استقبال هواداران دو تیم تشکر می‌کنم.

* گفته بودید که باخت بعد از دربی مثل زلزله می‌ماند آیا الان این شرایط برای پرسپولیس رخ داده؟
منظورم این بود که همه چیز سر مربی خراب می‌شود. باخت در دربی نه تنها زلزله است بلکه مثل سونامی می‌ماند و از زلزله بدتر است.

*هفته آینده با سایپا بازی دارید. فکر نمی‌کنید کارتان از امروز سخت‌تر شده  است؟
قبول دارم، چون سایپا تیم خوبی است و می‌دانم که بعد از دربی چه باخته باشی و چه پیروز باشی کار سخت است. به بازیکنانم هم گفته‌ام که تمام فکرشان به بازی‌های آینده باشد و تلاشم این است که آنها را از فکر این پیروزی را خارج کنم.

 

javahermarket

[ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:خبرهاي استقلال تهران,پرويز مظلومي, ] [ 13:50 ] [ ادیب بوبردک ]

 

پس از حمله به يک خبرنگار در کنفرانس مطبوعاتي رخ داد

انتقاد رسانه‌ ها از رفتار پرخاشگرانه فرگوسن 

رسانه‌هاي خبري از رفتار سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد به خاطر درگيري لفظي با فرزند همتايش در ليورپول انتقاد کردند.


 

     در یکی، دو روز گذشته رسانه‌های نوشتاری انگلیس و برخی از کشورهای اروپایی از سرآلکس فرگوسن 69 ساله به خاطر الفاظ تندی که در کنفرانس مطبوعاتی پس از تساوی یک بر یک چهارشنبه شب مقابل بنفیکا لیسبون خطاب به کایلی کیتس، خبرنگار شبکه ‌آی.تی.وی و دختر کنی دالگلیش سرمربی لیورپول برزبان آورد، وی را مورد نکوهش قرار دادند.
 
در آن جلسه مطبوعاتی پس آز آنکه کیتس سئوال دوم خود را در مورد عدم استفاده از داوید دخه‌‌آ، سنگربان اسپانیایی مطرح کرد، با واکنش تند و پرخاشگرانه فرگی مواجه شد.
 
این اتفاق کیتس دختر کنی دالگلیش، سرمربی لیورپول را به تعجب و حیرت واداشت.
 
فرگوسن در آن حالت با لحنی تند عنوان کرد: نمی‌دانم چرا این سئوالات بی پایه و اساس را می‌پرسید. شما دنبال جنجال‌سازی بیهوده هستید، جهت اطلاع شما باید بگویم دخه‌آ جایی نرفته است. همین روز یکشنبه و در بازی با چلسی درون دروازه خواهد ایستاد. هیچ اتفاقی هم نخواهد افتاد تا شما بیهوده هیاهو راه بیندازید. این حرف بدان معنا است که ما دو دروازه‌بان درجه یک داریم و شما نباید بیهوده سئوال کنید.

javahermarket

[ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:خبرهاي منچستر يونايتد,شياطين سرخ,فرگوسن, ] [ 13:48 ] [ ادیب بوبردک ]

 

آمار و ارقام درتاريخ ديدارهاي منچستر وچلسي 

آمار و ارقام ثبت شده در تاريخ ديدارهاي منچستريونايتد و چلسي از برتري آبي‌هاي شهر لندن حکايت دارد. 


 

 

 

 

   به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان، فرداشب  (یکشنبه) هفته پنجم لیگ برتر انگلیس میان منچستریونایتد و چلسی برگزار می‌شود، این دو تیم از سال 1993 تاکنون در رقابت‌های گوناگون 41 مرتبه در  مقابل هم صف‌آرایی کرده‌اند که سهم چلسی 16 برد بوده در شرایطی که شیاطین سرخ در  13 بازی برنده شده‌اند و 12 دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

* نتایج این دو غول فوتبال انگلیس به شرح زیر است: 
سال 2011: منچستریونایتد 2- چلسی یک، لیگ برتر
سال 2011: منچستریونایتد 2- چلسی یک، لیگ قهرمان اروپا
سال 2011: چلسی صفر- منچستریونایتد یک، لیگ قهرمانان اروپا
سال 2011: چلسی 2- منچستریونایتد یک ، لیگ برتر
سال 2010: منچستریونایتد یک- چلسی 2، لیگ برتر
سال 2009: چلسی یک- منچستریونایتد صفر، لیگ برتر
سال 2009: منچستریونایتد 3- چلسی 6، جام خیریه 
سال 2009: منچستریونایتد 3- چلسی صفر، لیگ برتر
سال 2008: چلسی یک – منچستریونایتد یک، لیگ برتر
سال 2008: منچستریونایتد 7- چلسی 6، لیگ قهرمانان اروپا
سال 2008: چلسی 2- منچستریونایتد یک ، لیگ برتر
سال 2007: منچستریونایتد 2- چلسی صفر، لیگ برتر
سال 2007: چلسی یک- منچستریونایتد صفر، جام حذفی 
سال 2007:چلسی صفر- منچستریونایتد صفر، لیگ برتر
سال 2006:  چلسی 3-منچستریونایتد صفر، لیگ برتر
سال 2005:منچستریونایتد یک – چلسی صفر، لیگ برتر
سال 2005: منچستریونایتد یک- چلسی 3، لیگ برتر
سال 2005:منچستریونایتد یک- چلسی 2، جام اتحادیه
سال 2005:چلسی صفر- منچستریونایتد صفر، جام اتحادیه
سال 2004: چلسی یک- منچستریونایتد صفر، لیگ برتر
سال 2004: منچستریونایتد یک- چلسی یک،‌لیگ برتر
سال 2003: چلسی یک – منچستریونایتد صفر، لیگ برتر
سال 2003: منچستریونایتد 2-چلسی یک، لیگ برتر
سال 2002: چلسی 2-منچستریونایتد 2، لیگ برتر
سال 2002: چلسی صفر- منچستریونایتد 3، لیگ برتر
سال 2001:منچستریونایتد صفر- چلسی 3، لیگ برتر
سال 2000: منچستریونایتد 3- چلسی 3، لیگ برتر
سال 2000: منچستریونایتد 3- چلسی 2، لیگ برتر
سال 1999: چلسی 5- منچستریونایتد صفر، لیگ برتر
سال 1998: چلسی صفر- منچستریونایتد صفر، لیگ برتر
سال 1998:منچستریونایتد یک- چلسی یک ، لیگ برتر
سال 1998: چلسی صفر- منچستریونایتد یک، لیگ برتر
سال 1997 منچستریونایتد 2- چلسی 2، لیگ برتر
سال 1997: چلسی یک – منچستریونایتد یک ، لیگ برتر
سال 1996: منچستریونایتد یک – چلسی 2، لیگ برتر
سال 1995:‌منچستریونایتد یک – چلسی یک، لیگ برتر انگلیس
سال 1995: چلسی یک – منچستریونایتد 4، لیگ برتر 
سال 1995: منچستریونایتد صفر- چلسی صفر، لیگ برتر
سال 1994: چلسی 2- منچستریونایتد 3، لیگ برتر 
سال 1994: منچستریونایتد صفر- چلسی یک، لیگ برتر
سال 1993: چلسی یک – منچستریونایتد صفر، لیگ برتر

 

javahermarket

[ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:آمار و ارقام درتاريخ ديدارهاي منچستر وچلسي, ] [ 13:46 ] [ ادیب بوبردک ]

 

ريكلمه: مسي با وجود سن كم‌اش اسطوره است 

هافبک تيم ملي فوتبال آرژانتين معتقد است مسي اين توانايي را دارد که بهترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان شود. 


 

 

   خوان ريکلمه که در دوران سرمربيگري مارادونا در تيم ملي آرژانتين به خاطر اختلاف با او از تيم ملي کنار گذاشته شد و در دوران باتيستا هم حاضر به بازگشت به اين تيم نشد اعلام کرد که در صورت دعوت شدن به تيم ملي برخواهد گشت.

وي در نشستي خبري به ستايش از ليونل مسي ستاره بارسلونا پرداخت و گفت که مسي بدون شک بهترين بازيکن فوتبال جهان است.

ريکلمه افزود: مسي بهترين بازيکني است که تاکنون ديده‌ام. او با وجود سن کم‌اش اسطوره است. مسي يک معلم در فوتبال است و بسياري از بازيکنان براي اين که مثل او شوند، شيوه‌اش را در بازي در پيش مي‌گيرند.

بازيکن پيشين ويارئال و بارسلونا تصريح کرد: ما در جهان فوتبال با اسامي بزرگاني همچون پله، مارادونا و دي استفانو مواجه مي‌شويم. همه آن‌ها ستارگاني هستند که نام خود را با آب طلا در تاريخ جهان فوتبال نوشته‌اند. مسي شايستگي پيشي گرفتن از اين ستاره‌ها را دارد چرا که شيوه خاص و شاخصي در بازي کردن دارد و بسيار سخت است که بازيکن ديگري چنين شيوه‌اي را ابداع کند.

 

javahermarket

[ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:خبرهاي تيم ملي فوتبال آر‍ژانتين,ريكلمه,مسي,خوان ريكلمه, ] [ 13:44 ] [ ادیب بوبردک ]


اعلام برنامه هفته دوم رقابتهاي فوتبال جام حذفي 

برنامه مسابقات هفته دوم رقابتهاي فوتبال جام حذفي اعلام شد. 


 

 

  برنامه مسابقات هفته دوم رقابتهاي جام حذفي در مرحله اول از سوي سازمان ليگ آزادگان به شرح زير اعلام شد.


چهارشنبه- 30 شهريور-ساعت 14:45


ماهان کرمانشاه-هدف ميناب هرمزگان-انقلاب-کرمانشاه


پنجشنبه 31 شهريور-ساعت 14:45


شيرين فراز-کيميا رشد آق قلا-انقلاب-کرمانشاه


اتکا گلستان-تاک مهر تاکستان-آزادي-گرگان


پيکان –ياد آوران خرمشهر-ايران خودرو-تهران


جهان الکتريک نيشابور-گسترش فولاد تبريز-تختي-نيشابور


تربيت يزد-خزر محمود آباد-شهيد نصيري-يزد


پاس همدان-شاهين کوهرنگ-قدس-همدان


ماشين سازي تبريز-آلومينوم هرمزگان-يادگار امام(ره)-تبريز


نيروي زميني تهران-نماينده استان البرز-جي-تهران


شهرداري نقده-داماش درود-تختي-نقده


استقلال رامهرمز-صنعت ساري-تختي-رامهرمز


شهرداري ياسوج-شهرداري فردوس-تختي-ياسوج


اترک پتروشمي بجنورد-فولاد يزد-تختي-بجنورد


استقلال صنعتي-شهرداري چابکسر-تختي-اهواز


سايپا شمال-اتحاد پاکدشت-وطني-قائمشهر


جمعه اول مهر-ساعت 14:45


استيل آذين-مقاومت تهران-تختي-سمنان


البدر بندر کنگ-کاوه تهران-تختي-بندر لنگه


فولاد نوين اهواز-شهرداري اراک-اختصاصي فولاد-اهواز


گسترش فولاد سهند-ابومسلم خراسان-تختي-تبريز


داماش ايرانيان-گيتي پسند اصفهان-کارگران-تهران


ملي حفاري اهواز-نساجي قائم شهر-اداره کار-اهواز


گل گهر سيرجان-چوکا تالش-اختصاصي گل گهر-سيرجان


سياه جامگان-برق شيراز-ثامن الائمه(ع)-مشهد


مهر کرج-شهرداري بندر عباس-انقلاب-کرج


آشيان گستران ورامين-مس رفسنجان-شهيد فتحي-ورامين


پيام مخابرات فارس-ذوب آهن نوين-حافظيه-شيراز


ايرانجوان بوشهر-نفت نوين ابادان-شهيد بهشتي-بوشهر


نفت مسجد سليمان-پاس نوين همدان-اختصاصي نفت-مسجد سليمان

 

javahermarket

 


 

پاداش استقلالي‌ها پس از پيروزي در دربي 

يکي از اسپانسرهاي باشگاه استقلال بابت پيروزي در دربي به بازيکنان گوشي همراه پاداش مي دهد.


 

 

  در حالی که پیش بینی می شد پس از پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال وعده پاداش ویژه ای به بازیکنان دهد وی صحبتی در مورد پاداش نکرد اما یکی از اسپانسرهای این تیم که نام آن پشت پیراهن این تیم حک شده به مسئولان این تیم پیغام داد به دلیل پیروزی در دربی به اعضای تیم نفری یک گوشی همراه اهدا می کند.
روز گذشته تیم استقلال در دربی 71 توانست با نتیجه 2 بر صفر پرسپولیس را شکست دهد.

* پرویز مظلومی سرمربی استقلال به دلیل پیروزی در دربی روز گذشته در رختکن به بازیکنان تیم اعلام کرد دو روز تمرینات آبی پوشان تعطیل است. تمرینات استقلال از دوشنبه پیگیری می شود.

 

javahermarket

[ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:خبرهاي استقلال,دربي71,پاداش دربي71, ] [ 13:41 ] [ ادیب بوبردک ]

 

سسک تکذيب کرد

فابرگاس: هرگز عليه آرسنال حرف نزده‌ام 

هافبک شماره 4 بارسلونا مصاحبه منتشر شده اخيرش را درباره آرسنال تکذيب کرد.


 

 

   به نقل از اسپورت کاتالونیا، سسک فابرگاس بازیکن گلزن تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا تصریح کرد: اخیرا صحبت‌هایی از من در رسانه های انگلیسی و به تبع آن در ایتالیا و اسپانیا منتشر شده که صحت ندارد.
وی افزود: هیچ سخنی درباره آرسنال و بازیکنان و مربیان این تیم حداقل در دو هفته اخیر نداشته‌ام و این اخبار کذب نمی‌تواند رابطه خوب من با دوستان قدیمی و مربی بزرگ این تیم را خدشه‌دار کند.

فابرگاس ادامه داد: دوست دارم همه هواداران بدانند که من یک هوادار قدیمی برای آرسنال هستم و همیشه از پیروزی‌های این تیم خوشحال خواهم شد؛ اما بدون هیچ تردیدی بارسلونا خانه من بوده و هست و اگر با لباس بارسا مقابل آرسنال قرار بگیرم با همه وجودم در خدمت بارسلونا خواهم بود.

javahermarket

[ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:خبرهاي روز بارسلونا,فابرگاس, ] [ 13:40 ] [ ادیب بوبردک ]

زارع:پرسپوليس بيش از اندازه راحت گل مي خورد

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تهران معتقد است که اين تيم بيش از اندازه در بازي هاي اين فصل راحت گل مي خورد.


مازيار زارع پس از شکست 2 بر صفر پرسپوليس مقابل تيم استقلال تهران، گفت: متاسفانه تيم ما اصلا خوب و هماهنگ بازي نکرد.
وي ادامه داد: متاسفانه با گل نشدن پنالتي، تيم ما بيش از پيش برهم ريخت و شايد با گل شدن آن توپ مي توانستيم حداقل باخت را با تساوي عوض کنيم.
بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: تيم ما در اين فصل بيش از اندازه راحت گل مي خورد و بايد هر چه سريعتر فکري به حال اين موضوع بکنيم.
وي تصريح کرد: از هواداران خود بابت اين شکست عذرخواهي مي کنم و اميدوارم آنها همچنان از ما حمايت کنند.


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز پرسپولیس,خبرهای دربی 71, ] [ 23:48 ] [ ادیب بوبردک ]

شريفات: برد استقلال براي ما شيرين بود

اسماعيل شريفات گفت: مهم برد شيرين استقلال در برابر پرسپوليس بود که خوشبختانه امروز رقم خورد.


 بازيکن تيم استقلال تهران گفت: امروز به شکلي بازي کرديم که پرسپوليسي ها موقعيت چنداني براي گل زني پيدا نکردند.
 وي افزود: شايسته اين پيروزي بوديم و اين مهمترين مساله شهرآورد امشب بود.
 شريفات در خصوص قرار نگرفتن در ترکيب اصلي استقلال نيز گفت: به نظر سرمربي تيم احترام مي گذارم ، اصلا مهم نيست که در ترکيب اصلي باشم يا نباشم چرا که مهم موفقيت استقلال است.
 وي از خبرنگاران نيز خواست به مسائل حاشيه اي اين چنيني دامن نزنند.
 به گفته وي ، استقلال پتانسيل قهرماني دارد و با احتساب اين برد عملکرد خوبي تا اينجاي فصل داشته است.
 تيم استقلال تهران با گل هاي فرهاد مجيدي و مجتبي جباري موفق شد شهرآورد 71 را در حضور حدود يک صد هزار تماشاگر به سود خود به پايان ببرد.


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:خبرهای جدید استقلال,خبرهای دربی 71,, ] [ 22:42 ] [ ادیب بوبردک ]

جشن و شادماني هواداران استقلال در پايتخت

هواداران تيم استقلال تهران پس از برتري تيم محبوب خود برابر پرسپوليس در سطح شهر تهران به جشن و پايکوبي پرداختند.


 استقلال در هفتاد و يکمين شهرآورد تهران با حساب دو بر صفر پرسپوليس را مغلوب کرد.
 هواداران استقلال دقايقي پس از پايان اين ديدار با به صدا درآوردن بوق خودروهاي خود و با در دست داشتن پرچم استقلال به شادماني پرداختند.
 برخي از هواداران متعصب استقلال نيز هم اکنون در حال پخش شيريني و شکلات در سطح شهر هستند.
 در همين حال گزارش خبرنگاران از سطح شهرحکايت از طرفداران تيم سرخپوش پايتخت دارد که ورزشگاه را با اندوه ترک کرده و در حال رفتن به خانه هستند.


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:خبرهای جدید استقلال,خبرهای دربی 71, ] [ 22:31 ] [ ادیب بوبردک ]

تساوي فولاد و شهرداري تبريز در اهواز

ديدار تيم‌هاي فولاد خوزستان و شهرداري تبريز با تساوي بدون گل به پايان رسيد.


 دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و شهرداری تبریز از ساعت 20 در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی اهواز آغاز شد که با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 داور این دیدار غلامرضا جباری بود. وی به کمال کامیابی‌نیا،رسول پیرزاده، و نبی‌الله باقری‌نیا از شهرداری تبریز و مهرداد جماعتی از فولاد کارت زرد نشان داد، همچنین آندره رینالدو از فولاد در دقیقه 93 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:خبرهای فولاد خوزستان,دیدار فولاد خورستان و شهرداری تبریز, ] [ 22:16 ] [ ادیب بوبردک ]

حقيقي: شايد من بودم بيشتر از 2 گل مي‌خورديم

دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به نظر سرمربي در مورد نيمکت نشيني ام احترام مي گذارم و شايد اگر فيکس بودم بيشتر از 2 گل مي خورديم.


 علیرضا حقیقی پس از شکست 2 بر صفر مقابل استقلال اظهار داشت: باید بابت این نتیجه از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کنیم، بازی بدی را به نمایش گذاشتیم و در حد خودمان نبودیم.

 وی در مورد نیمکت‌نشینی‌اش گفت: به نظر سرمربی تیم احترام می‌‌گذارم ، شاید اگر من هم در دروازه بودم بیشتر از دو گل می‌خوردم. در این بازی بر روی نیمکت استرس زیادی داشتیم، اگر پنالتی‌مان گل می‌شد نتیجه بهتری می‌گرفتیم.

 وی افزود: این درست نیست که استقلالی‌ها می‌‌گویند می توانستند 4 یا 5 گل به ما بزنند و باید منصف باشند.

 دروازه‌بان پرسپولیس درباره درگیری با سامان آقازمانی عنوان کرد: مسئله خاصی نبود. ما با هم برادریم. اتفاق بسیار کوچکی بود اما برخی می‌خواهند آن را بزرگ جلوه دهند.


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:خبرهای جدید پرسپولیس,خبرهای دربی 71, ] [ 22:14 ] [ ادیب بوبردک ]

مظلومي: بدون مجيدي هم برنده مي شديم.

سرمربي استقلال گفت: اميدوارم برد مقابل پرسپوليس درنهايت به قهرماني در ليگ برتر ختم شود.


 پرویز مظلومی پس از برتری دو بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم، خوشحالم با انجام بازی خوب و برتر به این نتیجه رسیدیم. من پیش از بازی با قاطعیت گفته بودم در این بازی پیروز می‌شویم چرا که به بازیکنان خودم شناخت داشتم و این حرف را زدم که بعد از بازی با تراکتورسازی به بازیکنان روحیه بدهم.

 وی افزود: در این بازی برنامه‌هایمان به خوبی اجرا شد، شاید اگر یک مقدار دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

 سرمربی استقلال گفت: یکی از بهترین دربی‌ها را شاهد بودیم، پرسپولیس واقعا خوب بازی کرد. هر دو تیم سرعتی و هجومی بازی کردند.

 مظلومی عنوان کرد: در هر صورت ما راه طولانی در پیش داریم. امیدوارم این راه سرانجام به قهرمانی در لیگ برتر ختم شود.

 وی در مورد اینکه در دربی هت‌تریک کرد، اظهار داشت: در هر صورت دربی شرایط خاص خود رادارد. شرایط روحی و روانی در این بازی بسیار تاثیر گذار است. در یک هفته گذشته با بازیکنان در مورد پیروزی در این بازی صحبت کرده بودم. برخی می‌گفتند با این صحبت‌ها مظلومی به بازیکنان استرس وارد می‌کند اما خوشبختانه این طور نشد.

 وی در مورد سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا بدون مجیدی هم این بازی رامی‌بردید، عنوان کرد: بله. شما شاهد بودید که در نیمه دوم فرهاد مجیدی را از زمین بیرون کشیدیم و پس از آن به گل دوم دست یافتیم. و نشان دادیم که اگر بازیکنان کلیدی هم بیرون باشند می‌توانیم خوب بازی کنیم. شرایط ما در این بازی مانند شرایط دیدار با فولاد بود. چرا که همه بازیکنان را در اختیار داشتیم.

 سرمربی استقلال در پاسخ به سؤال دیگری در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها می‌گفتند اگر آنها پنالتی را گل می‌کردند، می‌توانستند نتیجه بهتری بگیرند، گفت: اصلا این طور نیست. چرا که اگر شوت جباری که به تیر دروازه برخورد کرد، به گل تبدیل می‌شد، و یا حتی ضربه میداودی وارد دروازه می‌شد ما هم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.
این شکلی از بازی بود آنها هم موقعیت داشتند و ما هم گل‌های زیادی را نزدیم.

 مظلومی گفت: پرسپولیسی‌ها در این بازی با توپ‌های هوایی می‌خواستند هافبک‌های ما را از بازی خارج کنند؛ اما راه نفوذ آنها را بستیم. این شکست چیزی از ارزش‌های آنها کم نمی‌کند و با شناختی که از استیلی دارم او مربی باهوشی است و در آینده جبران خواهد کرد.

 وی در مورد عملکرد داوری اظهار داشت: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم ترکی کار خود را انجام داد و به آنها خسته‌نباشید می‌گویم. افتخار ما این است که دیگر داور خارجی نمی‌‌آوریم، گل‌های ما هیچ مشکلی نداشت و بر روی صحنه پنالتی پرسپولیس‌ هم شاید حرفی باشد اما صحبتی نمی‌کنم.

 مظلومی در پاسخ به سؤال در مورد اینکه چرا ولید علی در این دیدار بازی نکرد،‌گفت: ولید علی بازیکن خوبی است اما او 18 روز در کنار تیم نبود. و این درست نیست که بازیکنی که مدت زمان زیادی با ما نبوده در این بازی حساس بازی کند.

 وی افزود: در تیم ما گذشت وجود دارد و امروز شاهد بودید که آرش برهانی در صحنه‌ای که می‌توانست خودش گل بزند به مجتبی جباری پاس داد.

 سرمربی استقلال در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا می‌توانستید پرسپولیس را 6 تایی کنید یا خیر گفت: نه. ما می‌توانستیم گل‌های زیادی به این تیم بزنیم اما قضیه 6 تایی به تاریخ پیوسته است. در بازی هر توپی به گل نمی‌رود. در هر صورت برد، برد است و من راضی هستم.

 مظلومی در مورد کنترل علی کریمی در بازی اظهار داشت: در این بازی تک تک بازیکنان حریف را زیر نظر داشتیم. کریمی بازیکن بسیار بزرگی است. او هر جا می‌رفت بازیکن ما وی را کنترل می‌کرد و دیگر احتیاج نبود یک نفر را برای کنترل او در نظر بگیریم. البته اگر دقت می‌کردیم این بازیکن می‌توانست دردسرساز شود.

 سرمربی استقلال در مورد حریفان این تیم گفت: سپاهان، ذوب‌آهن، تراکتورسازی،رقیبان ما هستند. اینها تیم‌هایی هستند که عملکرد خوبی را از خود نشان داده‌اند. تراکتور هم با هواداران پرشورش مسیر خوبی را طی می‌کند. البته نباید از صبا هم که در حال حاضر 16 امتیاز جمع کرده غافل شویم و این تیم را دست کم بگیریم.


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:خبرهای جدید استقلال,خبرهای دربی 71, ] [ 21:55 ] [ ادیب بوبردک ]

تيموريان: با رحمتي شوخي دارم

هافبک استقلال گفت: علي کريمي يکي از بهترين فوتباليست‌هاي ايران و الگوي من است.


 آندرانیک تیموریان در خصوص برتری 2 بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: با این پیروزی روحیه گرفتیم و خود را برای بازی با سایپا آماده می‌کنیم. بازی خوبی بود و استقلال عالی بازی کرد. روی نقاط ضعف پرسپولیس کار کرده بودیم و توانستیم به صدر جدول برگردیم.

 وی در خصوص درگیری‌اش با مازیار زارع در جریان بازی گفت: مازیار یکی از بهترین دوستان من است که در تیم ملی با هم هستیم، در فوتبال از این برخوردها پیش می‌آید و ما مشکلی با هم نداریم.

 تیموریان در پاسخ به این سؤال که چرا هفته گذشته مقابل تراکتورسازی شکست خوردند، گفت: هفته گذشته از روی بی‌دقتی بازی را واگذار کردیم، تراکتور از روی 3 ضربه ایستگاهی به گل رسید و در جریان بازی موقعیت نداشت.

 وی در خصوص درگیری لفظی‌اش با مهدی رحمتی در جریان دربی گفت: من درگیری نداشتم. من و مهدی در بازی مسابقه با هم شوخی داریم و مشکل خاصی بین‌مان نیست.

 تیموریان درباره کری‌خوانی که قبل از دربی در خصوص علی کریمی انجام داده بود، گفت: من حرفی علیه کریمی نزدم، علی آقا یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایران و الگوی من است. خیلی چیزها از او یاد گرفتم، بازیکنان علیه هم موضعی ندارند و اگر کسی صحبتی می‌کند در مورد تیمش است.


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:خبرهای استقلال,خبرهای استقلال در دربی71,تیموریان, ] [ 21:42 ] [ ادیب بوبردک ]

تمام حاشيه‌هاي ديدار پرسپوليس و استقلال

اشك‌هايي به رنگ قرمز
 

فرهاد مجيدي و مجتبي جباري کاپيتان‌هاي استقلال دربي را به رنگ آبي درآوردند.


 حمید استیلی سرمربی پرسپولیس پیش از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال رفت و با پرویز مظلومی با کادر فنی استقلال خوش‌وبش کرد.

 * میشائیل هنکه مربی استقلال به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با کادر فنی این تیم گفت‌وگو کرد.

 *بازیکنان دو تیم به سمت جایگاهی که برای شهدا تعبیر شده بود، رفتند و به مقام آنها ادای احترام کردند.

 * تماشاگران و بازیکنان دو تیم برای ناصر حجازی دروازه‌بان سابق استقلال فاتحه خواندند.
 
 * اکبر غمخوار مدیرعامل سابق پرسپولیس با حضور در جایگاه ویژه بازی را از نزدیک تماشا کرد.

 * به گفته مدیر روابط‌عمومی پرسپولیس حبیب کاشانی سرپرست این باشگاه به دلیل کمردرد نتوانست به ورزشگاه بیاید.

 *آتیلا حجاز و مولایی، مربیان پرسپولیس به دلیل اینکه روی نیمکت استقلال جا نبود، به روی سکوها رفتند.

 *در غیاب خوردبین که به دلیل کسالت نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند، عاشوری کار سرپرستی این تیم را در این بازی بر عهده داشت.

 *پیش از شروع بازی هیچ بازیکنی از 2 تیم به سمت نیمکت‌های حریف نرفت.

 *حمید استیلی در صحنه‌ای که معتقد بود باید خطای منتظری روی علی کریمی گرفته می‌شد و نشد به محسن ترکی، داور بازی اعتراض کرد.

 * تماشاگران استقلال در لحظاتی علی دایی، سرمربی سابق پرسپولیس را تشویق کردند. آنها پس از گل مجیدی این کار را شدت بخشیدند.

 * هواداران حاضر در طبقه دوم به دلیل کمبود جا ایستاده بازی را تماشا کردند.

 * در صحنه‌ای پرویز مظلومی سرمربی استقلال یک توپ را به صورت ناقص کنترل کرد که جالب بود.

 * تماشاگران استقلال در لحظاتی به چشم غلامرضا رضایی مهاجم پرسپولیس لیزر انداختند.

 * در اواخر نیمه اول مهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان بازیکنان استقلال با یکدیگر جر و بحث پیدا کردند.

 * 13 پزشک در بین هواداران مستقر بودند که تا پایان نیمه اول 70 نفر به دلایل مختلف برای معالجه به آنها مراجعه کردند.

 *در آغاز نیمه دوم علی مولایی مربی بدنساز فصل گذشته پرسپولیس و این فصل استقلال با بازیکنان پرسپولیس خوش و بش کرد.

 * پرویز مظلومی، سرمربی استقلال پیش از آغاز نیمه دوم با مجتبی جباری صحبت‌هایی را انجام داد و نکاتی به وی گوشزد کرد.

 * در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس زودتر از استقلالی‌ها در زمین حاضر شده بودند.

 *محسن ترکی، داور بازی به دلیل انداختن لیزر در چشمان رحمتی از سوی تماشاگران پرسپولیس با ناظر بازی صحبت کرد.
 استقلالی‌ها هم هنگام زدن ضربه پنالی لیزر را در چشمان نوری، هافبک پرسپولیس انداختند.

 *کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال و مهرداد اولادی، مهاجم پرسپولیس با حضور در جایگاه ویژه بازی را تماشا کردند.

 * علیرضا محمد در اواسط نیمه دوم از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد که به دلیل حاد بودن آسیب دیدگی‌اش با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

 * مهدی رحمتی در دقیقه 65 دچار مصدومیت شد و با اشاره به نیمکت استقلال اعلام کرد که نمی‌تواند بازی را ادامه دهد، اما پس از درمان به بازی بازگشت.

 *تماشاگران تیم فوتبال پرسپولس پس از دریافت گل دوم علی دایی سرمربی فصل گذشته این تیم را تشویق کردند.

 * تماشاگران پرسپولیس پس از دریافت گل دوم این تیم ورزشگاه را ترک کردند.

 * در صحنه‌ای که هواداران پرسپولیس به استقلالی‌ها بی‌احترامی می‌کردند علی کریمی آنها را به آرامش دعوت کرد، آنها پس از دریافت گل دوم کم کم ورزشگاه را ترک کردند.

 * فرهاد مجیدی هنگامی که از میدان خارج می شد، با علی کریمی کاپیتان تیم پرسپولیس خوش و بش کرد.

 * احمد رضا عابدزاده، دروازه‌بان سابق پرسپولیس که در ورزشگاه حضور داشت، پس از دریافت گل دوم این تیم به شدت ناراحت شد.

 *حمید استیلی، پس از دریافت گل دوم پرسپولیس بر روی زمین زانو زد.

 * در اواخر بازی چند تماشاگر دچار مصدومیت شدند که امدادگران هلال احمر به وضع آنها رسیدگی کردند.

 *هواداران پرسپولیس که از باخت این تیم مقابل استقلال ناراحت بودند، آتش روشن کردند که نیروی انتظامی با آنها برخورد کرد و آن‌ها را به بیرون هدایت کرد.

 *نیمکت نشینان استقلال پس از صحنه‌ای که مازیار زارع خطایی را بر روی بازیکن استقلال انجام داد، به شدن به وی اعتراض کردند.

 * تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه مانده بودندو مات و مبهوت زمین چمن را نگاه می‌کنند. در طرف دیگر هواداران استقلال به جشن و پایکوبی پرداخته بودند.
 اشک در چشم برخی بازیکنان پرسپولیس نیز جمع شده بود.

 * پس از پایان بازی بازیکنان استقلال به سمت تماشاگران خود رفتند و تمام آنها روی زمین شیرجه و برای آنها دست زدند.

 * بازیکنان پرسپولیس نیز مات و مبهوت بودند و به سمت رختکن رفتند، هنگام خروج آنها مهرداد اولادی و محسن عاشوری به وسط زمین آمدند و به آنها خسته نباشید گفتند.

 * تماشاگران پرسپولیس در حالی مات و مبهوت نشستند که هیچ گونه شعاری سر نمی‌دادند.

 * پس از این شکست، هواداران پرسپولیس بنری را روی سکوها پهن کردند که نوشته بود "ما 950 کیلومتر راه آمدیم فقط به عشق پرسپولیس".

 * مهدی رحمتی و علیرضا حقیقی هنگام خروج با یکدیگر خوش و بش کردند و به سمت رختکن رفتند.

 *برخی هواداران پرسپولیس به دلیل ناراحتی از شکست مقابل استقلال پس از پایان مسابقه به سمت زمین صندلی پرتاب کردند.

 *بازیکنان استقلال پس از سوت پایان بازی به جشن و پایکوبی پرداختند و حسین تراب‌ پور مربی گلرهای استقلال از بازیکنان این تیم خواست که به دلیل شکست تیم رقیب خوشحالی نکنند؛ اما بازیکنان این تیم به خوشحالی خود ادامه دادند.

 *بازیکنان استقلال از خوشحالی پیروزی در دربی در ورزشگاه دور افتخار زدند.

 *حمید استیلی پس از سوت پایان بازی از شدت ناراحتی روی نیمکت نشسته و از جای خود بلند نمی‌شد.

 *مجتبی جباری بازیکنان استقلال را به سمت هواداران این تیم فرستاد تا خوشحالی خود را با آنان تقسیم کنند و به همین دلیل برخی از بازیکنان پرسپولیس تحریک شده و علیه جباری واکنش منفی نشان دادند.

javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:حاشیه های دیدار استقلال و پرسپولیس,حاشیه های دربی 71, ] [ 21:19 ] [ ادیب بوبردک ]

كاظميان: شرمنده هواداران شديم

بازيکن پرسپوليس گفت: برابر استقلال خورديم و فقط مي توانم بگويم شرمنده هواداران شديم.


 جواد کاظمیان پس از شکست 2 بر صفر پرسپولیس برابر استقلال عنوان کرد: روز، روز استقلال بود. می‌توانستیم جبران کنیم اما استقلالی‌ها از موقعیت‌های به دست آمده بهتر استفاده کردند و فقط می‌توانم بگویم شرمنده هواداران شدیم.

 وی در پاسخ به این سؤال که آیا خط دفاعی مقصر این شکست بود، یادآور شد: همه بد بودیم. سال گذشته دو برابر استقلال شکست خورده بودیم و این بار آمده بودیم که با تمام قوا این نتیجه را جبران کنیم اما متاسفانه در پایان آنها گل زدند و پیروز شدند. فقط می‌توانم بگویم که شرمنده هواداران شدیم و تماشاگران تمام حمایت خود را از ما انجام دادند.

 کاظمیان در پاسخ به این سوال که آیا با این شکست پرسپولیس وارد حاشیه خواهد شد،‌تصریح کرد: ‌نمی‌دانم امیدوارم این اتفاق نیفتد. متاسفانه نتوانستیم در این بازی به پیروزی دست یابیم و بار دیگر تاکید می‌کنم شرمنده هواداران شدیم.


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:خبرهای پرسپولیس,دربی71, ] [ 21:8 ] [ ادیب بوبردک ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 2130
بازدید هفته : 2158
بازدید ماه : 2606
بازدید کل : 52722
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا