قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

سرخيو بوسکتس: ميلان واقعا خطرناک است 

ستاره اسپانيايي باشگاه بارسلونا بعد از تساوي تيمش مقابل رئال سوسيداد، نسبت به خطراتي که ممکن است روسونري در ديدار 3شنبه شب ايجاد کند هشدار داده است.


 

 

  سرخیو بوسکتس بازیکن خط میانی بارسلونا از پتانسیل میلان خبر دارد.این درحالی است که روز سه شنبه دو تیم بارسلونا و میلان در دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از گروه اچ به مصاف هم می روند.

بوسکتس که در دیدار شنبه شب بارسا که با تساوی 2-2 این تیم مقابل سوسیداد در زمین مسابقه حضور داشت ؛ نظراتش را درمورد این دیدار حساس مطرح کرده است

سرخیو بوسکتس در صحبتهایی گفت:« بزرگترین خطر برای ما کیفیت میلان است. میلان باشگاهی تاریخی با بازیکنانی بزرگ است. آنها زلاتان ایبراهیموویچ، آنتونیو کاسانو و روبینیو را دارند که بازیکنان واقعا خطرناکی هستند.»

ستاره اسپانیایی ادامه داد:« ولی برای ما مهم است که رقابتهای گروهی را با کسب 3 امتیاز شروع کنیم.میلان حریف قدرتمندی است که به دنبال رده های بالایی در این رقابتهاست و ما امیدواریم که بتوانیم مقابل چشمان هوادارانمان از سد میلان عبور کنیم.»

این بازی ساعت 20.45 دقیقه (به وقت محلی) روز سه شنبه درنوکمپ برگزار می شود و روبینیو ممکن است یکی از غایبان این بازی باشد.

javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای بارسلونا,سرخیو بوسکتس, ] [ 18:35 ] [ ادیب بوبردک ]

 

رئال مادرید - ختافه
هفته سوم لالیگا


گلها بالینک مستقیم

1-0 :: K. Benzema 14’ ::
Hotfile
لینک مستقیم
HD Quality
لینک مستقیم

1-1 :: Miku 39’ :: Fileserve - Filesonic
لینک مستقیم


2-1 :: Cristiano Ronaldo 60’ :: Hotfile
لینک مستقیم
HD Quality
لینک مستقیم

3-1 :: K. Benzema 69’ :: Hotfile
لینک مستقیم
HD Quality
لینک مستقیم

3-2 :: Miku 73’ :: Fileserve - Filesonic
لینک مستقیم

 

4-2 :: Higuaín 88’ :: Hotfile
لینک مستقیم

HD QUALITY:
لینک مستقیم

All Goals In 1 File (HD 1280x720p)


:: Highlights ::


1st Half |
Hotfile 10 minutes
لینک مستقیم


2nd Half | Hotfile 11 minutes
لینک مستقیم

javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:گل ها و تمام لحظات بازی های رئال مادرید, ] [ 12:44 ] [ ادیب بوبردک ]

اینم عکس های بازی رئال و ختافه

VS















HQ Pic








*******************************************************************************


************************************************************************************************
40عکس دیگر از بازی


***************************************************************************************************

javahermarket

رئال مادريد 4- ختافه 2

رئال مادريد در يک بازي بسيار سخت توانست که اولين بازي خانگي لاليگايي خود را با برد پشت سر بگذارد.


رئال مادريد که  در اولین بازی خانگی فصل در ورزشگاه سانتياگو برنابئو ميزبان ختافه بود موفق شد با نمایشی نه چندان جذاب حريف خود را با حساب چهار بردو تسليم کندو با توجه به توقف بارسا مقابل سوسیداد به صدر جدول برسد.

شاگردان مورینیو در این دیدار نمایش بسیار خوبی داشتند و کریم بنزما با دوگلی که برای تیمش به ثمر رساند ستاره کهکشانی ها در این بازی بود.

مهاجم فرانسوی رئال در دقیقه 13 بازی تیمش را پیش انداخت اما در دقیقه 39 بازی میکو، مهاجم ختافه بازی را به تساوی کشید. نیمه اول دیدار با تساوی یک-یک دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم رئال فشار زیادی برای باز کردن دروازه ختافه روی دروازه این تیم ایجاد کرد و سرانجام رونالدو به خطا بیرون  از محوطه جریمه حریف سرنگون شد و داور به اشتباه برای رئال پنالتی گرفت. رونالدو خودش ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا رئال دو بر یک پیش بیفتد.

در ادامه و در دقیقه 69 بازی کریم بنزما گل دوم خودش و گل سوم رئال را به ثمر رساند تا خیال مورینیو از کسب سه امتیاز کمی راحت تر شود.

اما این پایان کار نبود و میکو مهاجم ختافه بار دیگر قفل دروازه کاسیاس را گشود تا اختلاف به حداقل برسد. در دقیقه 88 بازی گونسالو ایگواین که تنها یک دقیقه بود به جای مسوت اوزیل وارد زمین شده بود گل چهارم رئال مادرید را به ثمر رساند تا کهکشانی ها بار دیگر با یک پیروزی پر گل از زمین خارج شوند.

رئال با این پیروزی و با توجه به تساوی 2-2 بارسلونا مقابل سوسیداد با اختلاف دو امتیاز نسبت به رقیب دیرینه خود به صدر جدول رده بندی لالیگا صعود کرد


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,نتیجه رئال مادرید در هفته سوم لالیگا, ] [ 3:12 ] [ ادیب بوبردک ]

گوارديولا: تساوي مقابل سوسيه داد براي ما يک درس بود

آبي و اناري ها در اين ديدار خيلي زود با گل هاي ژاوي و فابرگاس از حريف پيش افتادند اما در نيمه دوم و در فاصله دو دقيقه اين برتري را از دست دادند.


پپ گواردیولا، سرمربی بارسا، معتقد است تساوی 2-2 مقابل سوسیه داد می تواند درس خوبی برای این تیم در آینده باشد.

آبی و اناری ها در این دیدار خیلی زود با گل های ژاوی و فابرگاس از حریف پیش افتادند اما در نیمه دوم و در فاصله دو دقیقه این برتری را از دست دادند.

گواردیولا در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما در نیمه اول خوب بودیم و 2-0 پیش افتادیم. در نیمه دوم هم خوب بودیم اما در فوتبال باید همیشه در بالاترین سطح کار کنید، به ویژه در لالیگا.

آنچه واضح است این است که ما باید در این فصل نمایش های به مراتب بهتری نسبت به فصل قبل داشته باشیم تا بتوانیم قهرمانی مان را تکرار کنیم. همیشه تکرار قهرمانی دشوار تر است."
بارسا سه شنبه شب در اولین دیدار این فصل لیگ قهرمانان میزبان میلان خواهد بود. روسونری نیز شب گذشته در اولین دیدار این فصلش در سری آ، مقابل لاتزیو به تساوی 2-2 رسید.


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای بارسلونا,گواردیولا, ] [ 3:11 ] [ ادیب بوبردک ]

مصدوميت 6 تا 8 هفته اي الکسيس

ستاره شيليايي در جريان ديدار بارسلونا – سوسيداد مصدوم شد.


الکسیس سانچس ستاره شیلیایی بارسلونا در نیمه اول دیدار تیمش مقابل رئال سوسیداد در ورزشگاه آنوئتا مصدوم شد . تکل خشن استرادا در نزدیکی خط کناری میدان باعث شد تا این ستاره شیلیایی مصدوم شود و با برانکارد او را از زمین مسابقه خارج کنند

پس از انجام معاینات اولیه توسط پزشکان بارسلونا مشخص شد که الکسیس بین 6 تا 8 هفته ا ز همراهی بارسا محروم خواهد بود و به طور قطع شانس حضور در دیدار سه شنبه شب تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان را از دست خواهد داد

البته باید تا فردا منتظر ماند تا جزئیات بیشتری از شدت مصدومیت او و مدت دوری اش از میادین ورزشی منتشر شود


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای بارسلونا,الکسیس سانچس, ] [ 1:56 ] [ ادیب بوبردک ]

سرمربي ويگان: منچسترسيتي شبيه بارساست

روبرتو مارتينز معتقد است سيتي شخصيت يک تيم مدعي را به دست آورده است.


روبرتو مارتینز، سرمربی ویگان، پس از شکست 3-0 تیمش مقابل منچسترسیتی، تیم حریف را با بارسا مقایسه کرد.

در این دیدار شاگردان مانچینی با هت تریک سرخیو آگوئرو به پیروزی رسیدند و چهارمین پیروزی پیاپی شان در رقابت های این فصل لیگ برتر را به دست آوردند.

مارتینز در گفتگو با خبرنگاران گفت:" درک متقابل داوید سیلوا و سرخیو آگوئرو فوق العاده است. فوتبال آنها بسیار خلاقانه و غیرقابل پیش بینی است. وقتی مقابل آنها قرار می گیرید باید بی نقص باشید.

اگر به بارسای 3 سال قبل یا زمانی که فرانک رایکارد هدایت آنها را به عهده داشت، نگاه می کنید، شباهت هایی با این منچسترسیتی پیدا می کنید.

در مقایسه با بارسا می توان گفت که آنها توانایی قهرمانی در هر رقابتی را دارند. منصفانه است که بگوئیم آنها مدعی قهرمانی هستند.

فکر می کنم ما در این بازی بسیار ضعیف تر از آن چیزی بودیم که می توانیم باشیم. وقتی نتوانید در بهترین فرم تان باشید، کیفیت تیم حریف بیشتر به چشم می آید."


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای ویگان,خبرهای منچستر سیتی,روبرتو مارتینز,, ] [ 1:54 ] [ ادیب بوبردک ]

دالگليش: اگر داوري ها همين طور باشد، به جايي نمي رسيم

سرمربي قرمزها معتقد است تيمش در همين هفته هاي ابتدايي به دليل داوري بسيار متضرر شده است.


 کنی دالگلیش، سرمربی لیورپول، پس از شکست 1-0 تیمش مقابل استوک، عصبانیتش را از تصمیمات داور اعلام کرد و گفت که شکست تیمش به دلیل اتفاقاتی خارج از کنترل رقم خورد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما تنها می توانیم کاری که از دست مان برمی آید را انجام دهیم. بعضی اوقات اوضاع از کنترل خارج می شود. اگر ما به همین ترتیب ادامه دهیم، فصل خوبی خواهیم داشت. اما اگر قرار باشد اتفاقاتی خارج از کنترل ما روی نتایج تاثیر بگذارد، شانس زیادی نخواهیم داشت.

در چهار دیدار ابتدایی تصمیمات سختگیرانه ای علیه ما گرفته شد

البته باید به داوران احترام گذاشت و فکر می کنم ما با داوران رفتار محترمانه ای داریم اما مهمتر از احترام به داور، احترام به فوتبال و باشگاه مان است.اگر احساس کنم باشگاهم متضرر می شود، رفتاری خواهم داشت که همه دارند.

باید ابتدا با مالکان باشگاه صحبت کنم و ببینم آنها چه می گویند زیرا دوست ندارم رفتار من موفقیت باشگاه را تحت تاثیر قرار بدهد."

دالگلیش همچنین در مورد بازی امروز گفت:" آنها خیلی خیلی سرسختانه و خوب بازی کردند. آنها بعد از اینکه به گل رسیدند، خیلی خوب دفاع کردند و در بعضی موقعیت ها نیز خوش شانس بودند


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیورپول,دالگیش,سر مربی لیورپول, ] [ 1:52 ] [ ادیب بوبردک ]

ويلاس بواس:ما چهار مهاجم فوق العاده داريم

بازگشت بازيکنان ملي به تيم هميشه سخت بوده است . اين امر مي تواند سطح بازي را کم کند و از سرعت آن کمي بکاهد همانطور که در نيمه دوم اينگونه بود چرا که ما خسته بوديم.


 آندره ویلاس بواس سرمربی جوان چلسی که توانست تیمش را برابر ساندلند پیروز میدان کند در مصاحبه ای بعد از این پیروزی 2 بر 1 آن هم برابر گربه سیاه چلسی گفت :" امروز همه چیز همانطوری که ما خواستیم پیش رفت ، چیزی نبود که ما قبلا آن را تمرین نکرده باشیم ، این اتفاق در بازی های گذشته نیافتاده بود."
به گزارش کانون هواداران چلسی در ایران وی ادامه داد:" خوشبختانه ما امروز توانستیم پاس هایی را بدهیم که در تمرینات آن را تمرین کرده بودیم ، همچنین تیم نیز به خوبی بازی کرد . مطمئنا گل قابل اجتناب است ، اما ما می توانیم تنها بگوئیم که چلسی مستحق این پیروزی بود . ما در نیمه اول خیلی هماهنگ بودیم و من از همه بازیکنانم راضیم."
 آندره گفت :" نتیجه نیمه اول برایمان کم بود و می توانستیم با نتیجه بهتری به رختکن برویم ، اما در نیمه دوم ما برنامه داشتیم که زودتر گل بعدی را بزنیم و خود را برنده سه امتیاز مهم کنیم."
ویلاس بواس در خصوص گل دیدنی استاریج نیز گفت :" براون ( دفاع ساندرلند ) آن را از دست داد و توپ به آرامی به تور دروازه رسید ، اتفاقی دور از ذهن نبود و در نهایت خط دروازه را رد کرد ، پس ما هم خوشحالیم."
آندره اضافه کرد :"هنوز خستگی در بازیکنانی که از هفته بازیهای ملی بازگشته اند درتیمهایی مثل ما وجود دارد . به طور معمول زمانی که تیمها سه یا چهار بازیکن را در سفر دارند ، دیگر بازیکنان در دو بازی به شرایط خود باز می گردند.ما سه بازیکن در زمین داشتیم که 180 دقیقه ( در بازی های ملی ) بازی کردند ، بازگشت بازیکنان ملی به تیم همیشه سخت بوده است . این امر می تواند سطح بازی را کم کند و از سرعت آن کمی بکاهد همانطور که در نیمه دوم اینگونه بود چرا که ما خسته بودیم و از نتیجه 2 بر 0 راضی ، این به این معنی است که ذهن شما سرعت بازی را کاهش می دهد."
 وی در خصوص نیمکت نشینی تورس و فیکس بازی کردن آنلکا نیز گفت :" ما چهار مهاجم فوق العاده داریم و میان آنها رقابت سختی وجود دارد ، همه آنها با توجه به استعداد های متفاوتشان ، توانایی های متفاوتی نیز دارند ، در انتخاب امروز آنلکا انتخاب شد ، چیز خاصی نیست ، همانطور که فرناندو تورس بدون نقص و خوب در سه بازی گذشته بازی کرد. او (آنلکا) در سه بازی گذشته دقایق کمی به میدان آمد و بازی خوبی از خود نشان داد ، آنلکا در تعطیلات بازی های ملی با ما بود و تصمیم گرفتیم که او بازی کند."


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای چلسی,ويلاس بواس,خبرهای روز چلسی, ] [ 1:51 ] [ ادیب بوبردک ]

مانچيني: بايد بهتر از اين شويم

اين در حالي است که منچسترسيتي امروز چهارمين پيروزي پياپي اش در رقابت هاي اين فصل ليگ برتر را به دست آورد.


روبرتو مانچینی، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی 3-0 تیمش مقابل ویگان اعلام کرد تیمش همچنان نیاز به بهتر شدن دارد.

شاگردان مانچو در این دیدار به لطف هت تریک آگوئرو به پیروزی رسیدند؛ در حالی که کارلوس ته وز نیز یک ضربه پنالتی را از دست داد.

سرمربی ایتالیایی سیتی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" فکر می کنم ما در نیمه اول چیزی حدود 15 موقعیت گلزنی داشتیم اما تنها یک بار گلزنی کردیم و این یک مشکل است زیرا بازی هر لحظه ممکن است تغییر کند.

بعد از گل دوم ما سرنوشت بازی مشخص شد اما دفعه بعد باید در نیمه اول کار را تمام کنیم.

کل تیم بسیار خوب کار کرد اما باید بهتر شویم. ما فصل را بسیار بهتر آغاز کردیم اما فصل طولانی است و اگر بخواهیم همچنان در صدر بمانیم نیاز داریم که پیشرفت کنیم.
باید آرامش مان را حفظ کنیم. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و خیلی خوب بازی می کنیم اما برای رسیدن به سطحی که می خواهیم به زمان نیاز داریم."


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای منچستر سیتی,مانچینی, ] [ 1:46 ] [ ادیب بوبردک ]

نتايج امشب بوندس ليگا;باران گل باواريايي
 

با اين نتايج، بايرن مونيخ 12 امتيازي شد و به صدر جدول تکيه زد و تيم هاي مونشن گلادباخ و لورکوزن با 10 امتياز در تعقيب باواريايي ها هستند.


در ادامه رقابت های هفته پنج بوندس لیگا، دقایقی پیش 5 دیدار انجام شد که در پرگل ترین دیدار تیم بایرن مونیخ در خانه با نتیجه خیره کننده 7-0 فرایبورگ را شکست داد.

اما دورتموند، مدافع عنوان قهرمانی، در خانه 2-1 مغلوب هرتابرلین شد و ماینس نیز در خانه با چهار گل مغلوب هوفنهایم شد.

با این نتایج، بایرن مونیخ 12 امتیازی شد و به صدر جدول تکیه زد و تیم های مونشن گلادباخ و لورکوزن با 10 امتیاز در تعقیب باواریایی ها هستند.

 

نتایج کامل بازی های امشب:

بایرن مونیخ 7-0 فرایبورگ

گل ها: ماریو گومز8، 52، 55 و 71 (پنالتی)، فرانک ریبری 26 و 41، نیلس پترسن

دورتموند 0-2 هرتا برلین

گل ها: روبرت لواندوفسکی 88(دورتموند) رافائل 50، پیتر نیه میر 81 (هرتا)

مونشن گلادباخ 1-0 کایزرسلاترن

گل: خوان فرناندو آرانگو 58

ماینس 0-4 هوفنهایم

گل ها: روبرتو فیرمینو 16، رایان بابل 45 و 75 (پنالتی)، نیکو نووسکی (گل به خودی) 85

اشتوتگارت 3-0 هانوفر

گل ها: شینجی اوکازاکی 9، زدراوکو کوژمانویچ 79، سردار تاسکی 86

javahermarket

نتايج ديدارهاي امشب ليگ برتر انگليس
 

تنها تيم بزرگي که امشب شکست خورد، ليورپول بود.


در آغاز رقابت های هفته  چهارم لیگ برتر انگلیس، دقایقی پیش 6 بازی برگزار شد که دراین دیدار ها به جز لیورپول، سایر تیم های مدعی به پیروزی رسیدند.

آرسنالی ها که در خانه میزان سوانسی بودند، با تک گل آندری آرشاوین به اولین پیروزی این فصل شان دست پیدا کردند.

سیتی هم در خانه با هت تریک سرخیو آگوئرو، ویگان را در هم کوبید تا حداقل برای چند ساعتی به صدر جدول راه پیدا کند.

چلسی نیز با گل های تری و استوریج، در خانه ساندرلند به یک سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کرد.

شاگردان هری ردنپ نیز که در دو دیدار ابتدایی شان شکست خورده بودند، امشب موفق شدند وولوز را از پیش رو بردارند.

در مقابل لیورپولی ها که در سه دیدار گذشته شان نتایج خوبی گرفته بودند، امشب در خانه استوک با یک گل مغلوب شدند.

نتایج کامل دیدارهای امشب:

آرسنال 1-0 سوانسی

گل: آندری آرشاوین 40

اورتون 2-2 استون ویلا

گل ها: لئون عثمان 19، لیتون بینز (پنالتی) 69 (اورتون) استیلین پتروف 63، گابریل آگبنلاهور 83 (استون ویلا)

منچسترسیتی 3-0 ویگان

گل ها: سرخیو آگوئرو 13، 63 و 69

استوک 1-0 لیورپول

گل: جاناتان والترز 21

ساندرلند 1-2 چلسی

گل ها: جی دونگ وون 90 (ساندرلند) جان تری 18، دنیل استوریج 50 (چلسی)

وولوز 0-2 تاتنهام

گل ها: آدبایور 68، دفو 80

منچستر یونایتد 5-0 بولتون

گل ها:رونی 20،25،68 و خاویر هرناندز 5،58 (منچستر یونایتد)

javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ انگلیس,نتایج هفته چهارم لیگ برتر انگلیس, ] [ 1:42 ] [ ادیب بوبردک ]

برد پرگل منچستريونايتد مقابل بولتون

شياطين سرخ با فستيوال گل در خانه حريف به صدر جدول رقابتهاي ليگ برتر بازگشتند.


منچستریونایتد شنبه شب توانست تا با نتیجه مقتدرانه 0-5 میزبانش بولتون را از پیش رو بردارد.

دو گل از چیچاریتو و سه گل از وین رونی برد 0-5 شیاطین سرخ را رقم زد.اولین گل بازی را چیچاریتو در دقیقه 5 به ثمر رساند و گلهای وین رونی در دقایق 20 و25 باعث شد تا نیمه اول این بازی با نتیجه 0-3 به پایان برسد.

در نیمه دوم هم چیچاریتو در دقیقه 58 و وین رونی در دقیقه 68 برای یونایتد گلزنی کردند تا این برد مقتدرانه تر شود.درجریان نیمه اول بازی یونایتد بسیارسرحال و قبراق بود و در نیمه دوم هم این اقتدار آنها ادامه داشت تا آنها بعد از برد 2-8 مقابل آرسنال، برد مقتدرانه دیگری را رقم بزنند.

البته بولتون هم حرف زیادی دراین بازی برای گفتن نداشت و با شروع طوفانی شیاطین سرخ خیلی سریع تسلیم شاگردان فرگوسن شد.

وین رونی با گلهایی که در این دیدار به ثمر رساند، اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر است که در 4 دیدار، 8 گل به ثمر رسانده است.


javahermarket

ويارئال 2- سويا 2

ويارئال در آستانه کسب يک پيروزي تاريخي بود ولي گل ديرهنگام الکسيس بازي را به نحو ديگري پيش برد.


دیدار دو تیم ویارئال و سویا در هفته دوم رقابتهای لالیگا با تساوی 2-2 دو تیم به پایان رسید.

اولین گل این بازی را نگردو، بازیکن سویا در دقیقه 24 وارد دروازه ویارئال کرد ولی جوزپه روسی در دقیقه 35 از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول این بازی با تساوی 1-1 دو تیم به پایان برسد

در نیمه دوم این مارکو روبن بود که در دقیقه 73 گل برتری ویارئال میزبان را به ثمر رساند ولی الکسیس در دقیقه 86 برای سویا گلزنی کرد تا این بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.

این درحالی بود که ویارئال از دقیقه 22 بازی به خاطر اخراج دیگو لوپس ده نفره کار را دنبال می کرد. خطای دیگو لوپس برروی دیگو پرروتی در محوطه جریمه ویارئال باعث شد تا یکی از مهره های زرد پوشان با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شود و سسار سانچس، دروازه بان ذخیره ویارئال به زمین مسابقه بیاید

جالب اینجا بود که سانچس دروازه بان ذخیره ویارئال توانست ضربه پنالتی نگردو را مهار کند ولی ستاره پرتلاش اسپانیایی با استفاده از ضربه برگشتی ، سانچس را مغلوب کرد

بدین ترتیب ویارئال ، با این تساوی توانست اولین امتیازش در رقابتهای این فصل را به دست آورد و سویا که در هفته اول لالیگا به پیروزی رسیده بود با این یک امتیاز، 4 امتیازی شد.


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ اسپانیا,سویا,ویا رئال, ] [ 1:40 ] [ ادیب بوبردک ]

تساوي بارسلونا مقابل رئال سوسيداد

تيم کاتالان در دومين هفته از رقابتهاي لاليگا در ديداري خارج از خانه متوقف شد.


بارسلونا با توقف مقابل رئال سوسیداد نتوانست شروع خوبش در رقابتهای لالیگا را ادامه دهد. شاگردان گواردیولا در هفته دوم رقابتهای لالیگا با تساوی، در کسب سه امتیاز بازی ناکام ماندند.

این درحالی بود که بارسلونا در دقیقه 10 بازی توسط چابی به گل اول بازی رسید و در دقیقه 11 سسک فابرگاس بارسا را دو گله کرد

نیمه اول بازی با برتری 0-2 بارسا در خانه حریف به پایان رسید ولی گلهای دقیقه 59 آگیرتسه و 61 آنتواین گریزمن، باعث شد تا بازی به تساوی کشیده شود

بارسلونا در هفته اول رقابتهای لالیگا توانسته بود با نتیجه 0-5 ویارئال را در هم بکوبد ولی این اتفاق در هفته دوم برای بارسلونا رخ نداد.

تیکی تاکای تیم کاتالان در طول نیمه اول بازی باعث شد تا شاگردان گواردیولا کنترل بازی را در دست داشتنه باشند ولی درنیمه دوم بازیکنان تیم میزبان سعی کردند تا در جریان بازی قرار بگیرند و درنهایت هم نتیجه تلاشهایشان را باکسب یک امتیاز دردیدار مقابل قهرمان گرفتند.


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای بارسلونا,خبرهای لیگ اسپانیا, ] [ 1:39 ] [ ادیب بوبردک ]

استوک سيتي 1- ليورپول0

استوک سيتي ميزبان با ضربه پنالتي اي که درنيمه اول به دست آوردند سه امتياز بازي را مال خود نمودند.


استوک سیتی در دیدار شنبه شب خود مقابل میهمانش لیورپول توانست هر سه امتیاز این بازی را مال خود کند.

خطای جیمی کرگر برروی بازیکن تیم میزبان کافی بود تا داور مسابقه در دقیقه 20 بازی پنالتی بحث برانگیزی را به نفع استوک اعلام کند.جاناتان والترز پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و این پنالتی را مبدل به گل کرد تا تک گل مسابقه در دقیقه 20 بازی به ثمر برسد.

دراین بازی پیتر کراوچ اولین بازی رسمی اش را برای استوک انجام داد و مقابل تیم سابقش قرار گرفت. از سوی دیگر کنی دالگیش تنها یک تغییر در ترکیب تیمش اعمال کرد و مارتین اسکرتل را به جای مارتین کلی مصدوم به میدان فرستاد.

در دقایق ابتدایی این بازی لیورپول چند فرصت را از دست داد و لوئیس سوارس نتوانست فرصتهایش را مبدل به گل کند. آنها در دقایق ابتدایی بازی کنترل میدان رادر دست داشتند ولی تدریجا بازیکنان تیم میزبان کنترل بازی را به دست گرفتند.

تلاشهای بازیکنان لیورپول و به ویژه لوئیس سوارس راه به جایی نبرد تا شب ناامید کننده ای برای دالگلیش و شاگردانش رقم بخورد .


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ انگلیس,لیورپول,خبرهیا لیورپول, ] [ 1:37 ] [ ادیب بوبردک ]

ولورهمپتون 0- تاتنهام 2

تاتنهام موفق شد تا در ديدار امشبش مقابل ولورهمپتون به پيروزي ارزشمندي دست يابد.


تاتنهام در دیدار شنبه شب خود موفق شد تا با گلزنی آدبایور و جرامین دفو به اولین امتیازش در لیگ برتر دست یابد و به روند شکست ناپذیری ولورهمپتون در دیدارهای خانگی در ورزشگاه مولینئوکس پایان دهد

دراین بازی امانوئل آدبایور و اسکات پارکر، خریدهای تابستانی تاتنهام اولین بازی رسمی شان برای این تیم را برگزار کردند و لدلی کینگ اولین بازی اش در این فصل را انجام داد ولی ولور تنها یک تغییر داشت و مایکل نایتلی به جای مت یارویس که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند در ترکیب اصلی تیم میزبان قرار گرفت

تاتنهام بازی را با فشار زیادی آغاز کرد ولی در نیمه اول این بازی شاهد باز شدن دروازه هیچ یک از دو تیم نبودیم.

در دقیقه 67 بازی آدبایور اولین گلش را در اولین دیدار رسمی اش با پیراهن تاتنهام به ثمر رساند و جرامین دفو هم در دقیقه 80 برای دومین بار دروازه تیم میزبان را باز کرد تا سه امتیاز این بازی به حساب تاتنهام که شروع چندان قابل قبولی در فصل جدید لیگ برتر نداشته واریز شود


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ انگلیس,خبرهیا تاتنهام,نتایج این هفته لیگ انگلیس, ] [ 1:36 ] [ ادیب بوبردک ]

ليگ برتر انگليس

منچسترسيتي 3-0 ويگان
 

شاگردان مانچيني با پيروزي 3-0 مقابل ويگان، علاوه بر جشن گرفتن چهارمين پيروزي پياپي اين فصل شان، به تنهايي در صدر جدول ليگ برتر قرار گرفتند.


در این دیدار بار دیگر سرخیو آگوئرو ستاره سیتی بود و موفق شد به تنهایی هر سه گل تیمش را به ثمر برساند. این در حالی است که ته وز که برای اولین بار در این فصل در ترکیب اصلی قرار گرفت یک پنالتی را از دست داد تا بعد از از دست دادن بازوبند کاپیتانی، اکنون نگران از دست دادن جایگاهش به عنوان ستاره اصلی تیم باشد.

داوید سیلوا نیز در این دیدار نمایش خوبی داشت و با دادن دو پاس گل، نشان داد که همچنان به روند خوبش در ایستلند ادامه می دهد.

ترکیب دو تیم:

منچسترسیتی: جو هارت، کلیشی، لسکات، کمپانی، ریچاردز، داوید سیلوا، آدام جانسن، یحیی توره، جیمز توره، آگوئرو، کارلوس ته وز

 

ویگان: علی الحبسی، فیگروآ، آدریان لوپس، کالدول، بویسه، اوگو رودایگا، محمد دیامه، جیمز مک آرتور، بن واتسون، ویکتور موسس، فرانکو ماتیاس

javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ انگلیس,منچستر سیتی, ] [ 1:35 ] [ ادیب بوبردک ]

ليگ برتر انگليس

آرسنال 1-0 سوانسي;اولين برد فصل توپچي ها
 

در اين ديدار که اولين ديدار رسمي پر مرتساکر و ميکل آرتتا و يوسي بنايون براي توپچي ها بود، آندري آرشاوين تک گل بازي را براي تيم ميزبان به ثمر رساند.


 آرسنالی ها بعد از سه هفته ناکامیف سرانجام امروز موفق شدند در دیدار مقابل سوانسی با نتیجه 1-0 به پیروزی برسند و اولین پیروزی فصل شان را به دست بیاورند.

در این دیدار که اولین دیدار رسمی پر مرتساکر و میکل آرتتا و یوسی بنایون برای توپچی ها بود، آندری آرشاوین تک گل بازی را برای تیم میزبان به ثمر رساند.

البته تیم سوانسی هم در این دیدر موقعیت هایی برای گلزنی داشت و می توانست حداقل با یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کند اما در نهایت شانس با توپچی ها یار بود و این اتفاق رخ نداد.

با این پیروزی آرسنالی ها 4 امتیازی شدند  و اندکی به وضعیت شان در جدول رده بندی سرو سامان دادند.

ترکیب دو تیم:

آرسنال: شچسنی، سانیا، گیبس، مرتساکر، کوشیلنی، رمسی، فریمپونگ، آرتتا، آرشاوین، والکات، فن پرسی

سوانسی: میشل ورم، رانجل، کوال کر، اشلی ویلیامز، نیل تیلر، کمی آگوستین، لئون بریتون، جو آلن، اسکات سینکلر، ناتان دایر، دنی گراهام

 

javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ انگلیس,آرسنال,خبرهای آرسنال, ] [ 1:34 ] [ ادیب بوبردک ]

ساندرلند 1-2 چلسي

آبي ها با اين پيروزي نشان دادند که قصد ندارند تيم هاي منچستري را در صدر راحت بگذارند.


 تیم فوتبال چلسی موفق شد در یک دیدار خارج از خانه ساندرلند را با پیروزی پشت سر بگذارد. چلسی که برای انجام چهارمین بازی خود در لیگ به ساندرلند رفته بود توانست با نتیجه 2 بر 1 این تیم را شکست دهد و همچنان خود را در صف مدعیان لیگ برتر نگه دارد.

ترکیب ساندرلند : میگنولت ، باردسلی (62 - المحمدی ) ، براون ، ریچاردسون ، برامبل ، کترمول ( 65 - ویکهام  ) ، لارسون، گاردنر ، کولبک ، سسینون ( 81 -  جی دونگ وونگ  ) ، برتنر

بازیکنان استفاده نشده : وست هوود ، ترنر ، واگن ، مک کلین 

اخطار : کلبک

گل : جی دونگ وونگ   ( 90+1)

 

ترکیب چلسی : چک ، تری ، ایوانوویچ ، کول ، بوسینگوا ، میرلس ، رامیرس ، لمپارد ، ماتا ( 75 – تورس ) ، استوریج  (62- مالودا ) ، آنلکا ( 78 – رومئو )

بازیکنان استفاده نشده : هیلاریو ، لوئیز ، مک ایچران ، کالو

اخطار:  بوسینگوا

گل : تری ( 18 ) ، استوریج ( 51 )

 

داور: لی پروبرت

ورزشگاه : استادیوم آف لایتس

 

آمار بازی:

شوت در چارچوب : ساندرلند 8–7 چلسی

شوت خارج از چارچوب : ساندرلند8 –7 چلسی

کرنر : ساندرلند 7–4 چلسی

خطا : ساندرلند 7–3 چلسی

درصد مالکیت توپ : : ساندرلند44 – 56 چلسی

 

گل اول: ضربه آزاد ماتا به تیر دروازه ساندرلند برخورد کرد و در برگشت به استوریج رسید ، او نیز توپ را برای تری در سمت چپ محوطه جریمه ساندرلند فرستاد و تری نیز در یک رفت و برگشت توپ را درون دروازه ساندرلند جای کرد.

 

گل دوم: پاس پشت مدافعان تند و تیزی به دنیل استوریج رسید او نیز در تک به تکی که با دروازه بان شد توانست توپ را با یک ضربه زیبا و فنی ، با پشت پایش وارد دروازه ساندرلند کند ، در این صحنه تلاش های وست براون هم نتوانست جلوی گل شدن توپ استوریج را بگیرد و چلسی 2 بر 0 جلو افتاد.


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ انگلیس,چلسی, ] [ 1:32 ] [ ادیب بوبردک ]

بازيکن آلماني در حين تمرين سکته کرد

عضو با سابقه تيم فوتبال شيمنتس آلمان حين يک جلسه تمريني دچار سکته قلبي شد.


 به نقل از خبرگزاری ورزش آلمان، آندرئاس ریشتر هافبک و کاپیتان این تیم دسته سومی هنگامی ‌که روز پنج‌شنبه به همراه هم ‌تیمی هایش سرگرم انجام برنامه‌های تمرینی در زمین این باشگاه بود، به یکباره نقش بر زمین شد و به سرعت به بیمارستان انتقال یافت.

بازیکن 33 ساله پس از انتقال به بیمارستانی در شهر شیمنتس در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.
با وقوع این اتفاق جمعه ‌شب مقامات باشگاة، اعضا خانواده‌اش در کنار هواداران در میدان مرکزی شهر جمع شدند و برای سلامتی ستاره متعصب دعا کردند.

براساس اعلام باشگاه آلمانی، وضعیت خاص این بازیکن توسط پزشکان مرکز درمانی، تحت‌ کنترل گزارش شده است.


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز تیم ملی آلمان, ] [ 1:31 ] [ ادیب بوبردک ]

نكونام بازي با اسپورتينگ خيخون رااز دست داد

جواد نکونام به بازي يکشنبه شب اوساسونا مقابل اسپورتينگ خيخون نمي‌رسد.


   بر اساس اعلام سايت‌هاي اسپانيايي و به گفته تيم پزشکي اوساسونا، نکونام که در بازي تيم ملي ايران مقابل قطر در رقابت هاي انتخابي جام جاهني 2014 برزيل از ناحيه زانوي پاي چپ دچار مصدوميت شد، به بازي اين هفته تيمش نمي‌رسد.

پزشکان اوساسونا اعلام کردند به دليل اينکه هافبک ايراني اين تيم در تمرين روز گذشته اوساسونا به همراه ساير بازيکنان تمرين نکرده به احتمال فراوان نمي‌تواند در ديدار مقابل خيخون به ميدان برود.

همچنين مسعود شجاعي که 5 ماه است به دليل شکستگي انگشت شست پاي چپ خود از ميادين دور است به زودي تمرين هاي اوليه خود را شروع مي‌کند تا به تدريج به تمرين‌هاي گروهي اوساسونا راه پيدا کند.

ديدار تيم‌هاي اوساسونا و اسپورتينگ خيخون که نخستين بازي خانگي قرمزپوشان شهر پمپلونا در فصل جديد محسوب مي‌شود، ‌يکشنبه شب ساعت 18 به وقت محلي و ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه " رينو دي‌ناوارا " برگزار مي‌شود.

شاگردان خوسه لوئيس مندليبار در نخستين بازي خود در اين فصل لاليگا، در خانه اتلتيکو مادريد به تساوي بدون گل دست يافتند.

 


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:خبرهای اوساسونا,نکونام, ] [ 16:38 ] [ ادیب بوبردک ]

اختلافات بوناچيچ و دستيارش علني شد

مجيد بصيرت جانشين کريم قنبري در تيم فوتبال سپاهان مي‌شود.


    به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به دنبال اختلافاتي که ميان لوکا بوناچيچ - سرمربي تيم فوتبال سپاهان و کريم قنبري - مربي اين تيم بوجود آمده است، مجيد بصيرت - سرپرست سپاهان جانشين وي مي‌شود. از اين رو بصيرت پس از سال‌ها سرپرستي تيم سپاهان، از سمتش استعفا خواهد داد.


بصيرت از جمله بازيکنان سال‌هاي دور سپاهان بوده که با گذراندن دوره‌هاي آموزشي مربيگري، در حال حاضر مدرک A مربيگري را هم داراست.


پيش از اين شايعه ايجاد درگيري در رختکن تيم سپاهان پس از بازي اين تيم برابر مقاومت سپاسي شيراز به گوش مي‌رسيد، اما بابااحمدي قائم مقام باشگاه سپاهان اين مساله را تکذيب کرد و به ايسنا گفت: در هر خانواده‌اي ممکن است مشکلاتي بوجود آيد که طبيعتا با تدابير لازم حل مي‌شود. ما سعي مي‌کنيم توجهي به اين مسايل نداشته باشيم.


وي همچنين نسبت به جابجايي بصيرت و قنبري اظهار بي‌اطلاعي کرد و پس از آن ارتباط تلفني را قطع کرد؛ همچنين حسيني رييس هيات مديره باشگاه سپاهان هم نسبت به اين مساله پاسخگو نبود و گفت: صبح با رحيمي مديرعامل باشگاه بودم که صحبتي در اين‌باره نشد. او با هم با بيان اينکه در جلسه حضور دارد ارتباط تلفني را قطع کرد.

رحيمي مديرعامل باشگاه سپاهان، مجيد بصيرت و کريم قنبري هم امروز تلفن همراه‌شان را خاموش کرده‌اند.

 


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:بوناچیچ, ] [ 16:37 ] [ ادیب بوبردک ]

روزنامه آلماني: حضور دروسي در من‌سيتي

منابع رسانه اي اروپا از احتمال حضور بازيکن ناراضي آ.اس.رم در منچسترسيتي در ماه ژانويه خبر مي‌دهند.


  دانیله دروسی از مدت‌ها قبل مورد توجه تیم ثروتمند انگلیسی قرار داشت، اما به‌خاطر داشتن قرارداد همکاری با رمی‌ها امکان حضور وی در فوتبال جزیره برایش مهیا نشد، ازطرفی گمان می‌رفت باشگاه ایتالیایی شرایطی مطلوب را برای ادامه همکاری با وی در نظر بگیرد.

اما آخرین اخبار از اردوی رمی‌ها حکایت از این نکته دارد که دروسی بخاطر شرایط نامطلوبی که برای همکاری جدید به وی از طرف تیم حال حاضرش پیشنهاد شده ناراضی است.

خبرنگار روزنامه بیلد آلمان در مواجه با مدیر برنامه‌های دروسی، پی به این نکته برده است. نشریه ‌آلمانی احتمال داده دروسی مهمترین نقل و انتقال فصل نقل و انتقالات میان‌دوره در ابتدای سال نو میلادی باشد.

در این گزارش  کوتاه عنوان شده منچسترسیتی با توجه به توان مالی بالا قادر به جذب این بازیکن توان‌مند ایتالیایی در ژانویه است.


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:دروسی, ] [ 15:55 ] [ ادیب بوبردک ]

تصاوير منتخب ديدار ميلان - لاتزيو

ميلان در هفته اول رقابتهاي سري آ در خانه نتوانست به نتيجه اي بهتر از تساوي با لاتزيو دست يابد. اين ديدار با تساوي 2-2 دو تيم به پايان رسيد و گلهاي زودهنگام جبرئيل سيسه و ميروسلاو کلوزه توسط آنتونيو کاسانو و ايبرا پاسخ داده شد. در اينجا مي توانيد تصاوير منتخب اين ديدار را تماشا کنيد.


Zlatan Ibrahimovic and Antonio Cassano, AC Milan (Getty Images)

Lazio''s Forward Djibril Cisse Celebrates
جبرئیل سیسه بعد از گلی که به ثمر رساند این طور به شادی پرداخت
Milan''s Coach Massimiliano Allegri Reacts
مربی میلان در جریان این دیدار شاهد عقب افتادن شاگردانش از تیم میهمان بود ولی در نهایت تیمش یک امتیاز به دست آورد
Milan''s Forward Alexandre Pato (L) And Zlatan Ibrahimovic (R) React
پاتو و حسرت یک موقعیت از دست رفته

Milan''s Forward Zlatan Ibrahimovic (L) Vies
زلاتان در جریان این بازی تلاش زیادی داشت
Milan''s Forward Zlatan Ibrahimovic (R) Vies
ضربه سر تماشایی ستاره سوئدی میلان

Milan''s Defender Alessandro Nesta (R) Vies

نستا هم در جریان این بازی برای روسونری به میدان رفت

AC Milan Forward Antonio Cassano, Left, Celebrates
این هم اولین حضور رسمی آکوئیلانی در ترکیب میلان . کاسانو گلزنی اش در این بازی را این طور جشن گرفت
Milan''s Forward Zlatan Ibrahimovic (L) And Antonio Cassano (R) Talk
این هم میرو کلوزه در ترکیب لاتزیو. او یکی از دو گل تیمش دراین دیدار را به ثمر رساند


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:عکس های دیدار میلان و لاتزیو, ] [ 15:53 ] [ ادیب بوبردک ]

با نظرسنجي مجله يوفا

انتخاب بهترين بازيکن تاريخ ليگ قهرمانان اروپا

مجله يوفا اقدام به جمع آوري فهرستي 50 نفره کرده تا از طريق نظرسنجي مشخص شود بهترين بازيکن تاريخ رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا کيست.


    نام بازیکنانی شاخص چون رائول گونزالس (با 71 گل‌زده در این رقابت‌ها و سه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا) و پائولو مالدینی که پنج جام قهرمانی با میلان برده در این فهرست به چشم می خورند.

بر پایه گزارش سایت یوفا، دیگر نامزدهای این فهرست عبارتند از: ادوین فن در سار (تنها دروازه بانی که با دو تیم آژاکس و منچستریونایتد به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرده است)، کلارنس سیدورف (تنها بازیکنی که با سه تیم آژاکس، رئال مادرید و میلان به عنوان قهرمانی دست یافته است) و نیز لیونل مسی.

یوفا همچنین نام بازیکنانی را در این فهرست قرار داده که از اعتبار لازم برای کسب عنوان بهترین بازیکن تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برخوردارند. به این اسامی نگاه کنید: زین الدین زیدان، رایان گیگز، اولیور کان، آندره شوچنکو و لوییس فیگو.

برترین بازیکن تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از سوی مربیان، بازیکنان، کاربران سایت یوفا و هواداران فوتبال انتخاب خواهد شد.
 


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:بهترين بازيکن تاريخ ليگ قهرمانان اروپا, ] [ 15:52 ] [ ادیب بوبردک ]

شهريورمجمع عمومي ساليانه فدراسيون فوتبال

تاريخ مجمع عمومي ساليانه فدراسيون فوتبال مشخص شد.


   به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جلسه هماهنگی برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون فوتبال در دفتر دبیرکل فدراسیون برگزار شد.
در این نشست زمان، مکان و همچنین اجرای برنامه های این مجمع مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون فوتبال از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 28 شهریور 90 در سالن همایش آکادمی ملی المپیک واقع در مجموعه ورزشی انقلاب با تلاوت قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز خواهد شد.

 پس از خیر مقدم دبیرکل، دستور جلسه توسط وی قرائت و ناظرین مجمع از سوی اعضا تعیین خواهد شد.
 بر همین اساس ساعت 10:15 رئیس فدراسیون به مدت 15 دقیقه برای حاضرین سخنرانی کرده و عملکرد فدراسیون را در یک گزارش اعلام  خواهد کرد و در ساعت 10:30 تقویم ورزشی فدراسیون فوتبال طرح و تصویب خواهد شد.

در ساعت 10:45 پیشنهادات اصلاحی در خصوص برخی از مفاد اساسنامه فدراسیون فوتبال طرح و تصویب خواهد شد و در ساعت 11:30 بازرسان مستقل فدراسیون فوتبال گزارش شان را از فدراسیون فوتبال ارائه خواهند کرد.

در ساعت 11:45 محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان سخنرانی خواهد کرد و در ساعت 12 خبرنگاران می توانند به مدت یک ساعت با مدیران ورزش و فدراسیون فوتبال گفت و گو انجام دهند.


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:خبرهای فدراسیون فوتبال ایران, ] [ 14:26 ] [ ادیب بوبردک ]

هوينس:

در راه جذب گوتسه آرسنال رامغلوب مي کنيم

رئيس باشگاه بايرن مونيخ معتقد است مي‌تواند در راه جذب پديده بورسيادورتموند باشگاه انگليسي آرسنال را شکست دهد.


  به نقل از روزنامه دیلی استار، اولی هوینس از مدتی قبل اعلام کرده یکی از اهداف آینده باشگاهش جذب ماریو گوتسه عضو 18 ساله تیم ملی آلمان و بورسیادورتموند است.

وی با اطلاع از این نکته که چندین تیم بزرگ انگلیسی از جمله آرسنال در تدارک جذب ستاره معروف شده به «لیونل مسی آلمان» هستند، گفت: گمان می‌کنم در راه جذب گوتسه از بورسیادورتموند، آرسنال را مغلوب کنیم.

مدیر توانمند تیم باوارایی افزود: شنیدم آن‌ها در آخرین روز از فصل نقل و انتقالات تابستانی 40 میلیون پوند بابت گوتسه پیشنهاد کرده‌اند؛ اما ما قبلا بابت فرانک ریبری 80 میلیون پوند! پیشنهاد داشتیم که رد کردیم. فکر می‌کنید چرا؟ خب دلیلش معلوم است. ما باشگاه فوتبال هستیم نه یک بانک که به امور تجاری میپردازد.


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:هوينس,رئیس باشگاه بایرن مونیخ,خبرهای جدید فوتبال, ] [ 14:24 ] [ ادیب بوبردک ]

برهاني:

در بازي با پرسپوليس متفاوت ظاهر خواهيم شد

مهاجم استقلال گفت: هواداران نگران نباشند، مقابل پرسپوليس خوب بازي مي‌کنيم و مي‌بريم.


   آرش برهانی در خصوص شکست 3 بر 2 استقلال مقابل تراکتورسازی و دربی روز جمعه صحبت‌های زیر را مطرح کرد.
متن صحبت‌های برهانی را در زیر می‌خوانید:

* شکست بدی را متحمل شدید...
تمرکز لازم را روی ضربه‌های ایستگاهی نداشتیم و همین مساله به ما ضربه زد. در کل از فرصت‌هایی که داشتیم استفاده نکردیم و آنها از موقعیت‌هایشان نهایت بهره را بردند.

* اما استقلال به جز ضربه میلاد موقعیت چندان خطرناکی نداشت.
ما در ثانیه 30 توسط شریفات موقعیت داشتیم و ضربه سر مجیدی هم خطرناک بود. ضمن آنکه اگر موقعیت‌ها را اشاره کنم بیش  از 5، 6 فرصت می‌شود اما آیا تراکتورسازی به جز آن سه موقعیت فرصت دیگری داشت؟ البته در جریان بازی توپ و میدان در اختیار ما بود ولی حالا همه چیز تمام شده و باید به فکر دیدارهای آینده باشیم.

*قبول داری رویارویی قلعه‌نویی با استقلال باعث ایجاد حساسیت‌هایی شده بود؟
قلعه‌نویی جزیی از این تیم است و شاید روبه‌رو شدن او با استقلال حساسیت‌هایی ایجاد کند، مثلا خسرو حیدری هم وقتی به سپاهان رفت برای هواداران سخت بود اما امسال به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تبدیل شده ولی اعتقاد دارم حساسیت‌ها باید منطقی باشد و این حساسیت‌ها مقطعی است.

*اما هواداران استقلال به اکبرپور خیلی توهین کردند.
 چون هواداران استقلال به سیاوش خیلی علاقه داشتند روی او حساس شدند. اکبرپور تجربه زیادی در این فوتبال دارد و می‌داند که در زمان حضورش در استقلال هواداران خیلی از او حمایت کردند و برایش سنگ تمام گذاشتند و حتی حالا که از استقلال رفته او را دوست دارند ولی در مجموع استقلال بزرگتر از شخص است و این تیم است که همیشه باقی می‌ماند.

* در بازی دیروز 20 دقیقه بازی کردی. از عملکرد خودت راضی بودی؟
این نظر مظلومی بوده که 20دقیقه بازی کنم ولی فقط یکبار پایم به توپ خورد. زمانی که به زمین رفتم بازی  دو بر دو مساوی بود و ما گل می‌خواستیم و حتی بعد از گلی که دریافت کردیم هم به دنبال گل تساوی بودیم ولی اصلا صاحب موقعیت نشدم و فکر می‌کنم نتوانستیم بازی را کنترل کنیم.

*دربی روی این مسابقه برای بازیکنان استقلال تاثیر داشت؟
من چنین چیزی را قبول ندارم و همه بازیکنان ما روی بازی با تراکتورسازی تمرکز کرده بودند. نتیجه منصفانه تساوی بود ولی ما شرمنده این هواداران شدیم.

*با این شکست هواداران استقلال در آستانه دربی خیلی نگران هستند؟
هواداران نگران نباشند، بازیکنان بزرگ زمانی بزرگ لقب می‌گیرند که بتوانند در شرایط سخت خود را ثابت کنند. مطمئن باشید در بازی با پرسپولیس متفاوت ظاهر خواهیم شد و هم خوب بازی می‌کنیم و هم سه امتیاز را می‌گیریم.


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:خبرهای استقلال تهران,آرش برهانی,برهانی, ] [ 14:24 ] [ ادیب بوبردک ]

گزارش شفاف اشميت از هزينه‌ها و درآمدزايي فوتبال ژرمن‌ها

سود 100 ميليون يورويي در حساب فدراسيون آلمان

بر اساس گزارش خزانه‌دار فدراسيون فوتبال آلمان در سال‌هاي 2009 و 2010 فوتبال اين کشور با درآمد ميليوني مواجه شده است.


    به نقل از سایت فدراسیون آلمان، هورست اشمیت خزانه‌دار این سازمان اظهار داشت: در دو سال یاد شده 4.6 میلیون یورو سود عاید این فدراسیون شده است.
مطابق اظهارات این مقام در سال 2009 مجموع دریافتی فدراسیون بالغ بر 160.3 میلیون یورو بوده در حالیکه آن سازمان رقمی بالغ بر 157.4 میلیون یورو هزینه کرده است. در سال گذشته میلادی نیز مجموع دریافتی های سازمان مذکور 177.2 میلیون یورو بوده است. در حالیکه 175.5 میلیون یورو نیز هزینه صرف امور مختلف شده است.

بر اساس این اظهارات اکنون فدراسیون فوتبال آلمان رقم 100 میلیون یورو پول در حساب‌های بانکی خود دارد.

سازمان مربوطه از طریق تیم ملی در سال 2009 و 2010 به ترتیب 47.8 و 59.2 میلیون یورو کسب درآمد کرده است. همچنین در دو سال مذکور دیگر منابع درآمد تیم از راه حامی مالی و بازاریابی به ترتیب33.9 و 36.5 میلیون یورو بوده است.

مطابق گزارش شفاف و دقیقی که مسئول مالی این سازمان ارائه کرده در سال 2009 فدراسیون آلمان از طریق امضا قراردادهای مهم 25.3 میلیون یورو و در سال 2010 رقم 27.3 میلیون یورو درآمدزایی داشته است.
از راه برگزاری مسابقات جام حذفی نیز در دو سال گذشته نزدیک به 13 میلیون یورو به حساب این فدراسیون واریز شده است.

اشمیت همچنین به هزینه‌های فوتبال این کشور هم اشاره کرده است و در ادامه عنوان داشته است که بخش عمده هزینه‌ها اختصاص به امور تیم‌های ملی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و تیم ملی بانوان بوده است.

همین‌طور جمع هزینه‌ها برای 210 همکار در سال 2009 رقم 32.7 میلیون یورو و در سال 2010 بالغ بر 33.9 میلیون یورو بوده است.

  گفتنی است، اعلام چنین بیلان مالی دقیقی از سوی عالیترین مرجع فوتبال آلمان نشان از حرفه‌ایگری چنین سازمانی میدهد و مشخص میکند مسئولین ورزشی این کشور در قبال مردم خود را ملزم به ارائه ارقام میدانند. در حالیکه در سایر نقاط جهان چنین شفاف سازی کمتر رخ میدهد.

 


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:خبرهای فووتبال آلمان,فدراسیون المان, ] [ 14:22 ] [ ادیب بوبردک ]
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 17 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 1311
بازدید کل : 50097
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا