قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 



چرا باور نمي‌کنيد امير کارش را بلد است؟

پروين: دربي را مي‌بريم

علي پروين با اشاره به ديدار پرسپوليس و ذوب‌‌آهن گفت: واقعا از نمايش پرسپوليس کيف کردم و با اين شرايط استقلال را شکست ميدهيم.


   علی پروین درباره دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن که با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت، اظهار داشت: واقعا پرسپولیس شاهکار کرد و خیلی بود. دست بچه‌ها درد نکند.
در این 6 بازی هیچ وقت پرسپولیس این طور بازی نکرده بود. بهترین و عادلانه‌ترین نتیجه برد پرسپولیس بود.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا استیلی اینقدر بدشانس است. نزدیک 8 توپ روی دروازه ذوب آهن رفت که هر کدام بوی گل می‌داد اما یکی از آنها داخل گل نشد ولی ذوب‌آهن دو توپ آورد و دو گل زد.

پروین تاکید کرد: مهاجم حریف توپ را زد، توپ قل قل خورد و رفت توی گل، یا گل دوم ذوب‌آهن مهاجم حریف استپ سینه کرد و آن طور توپ را داخل دروازه فرستاد اما پرسپولیسی‌ها دروازه خالی را نزدند. نمی‌دانم چرا حمید شانس ندارد.

سرمربی پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس دقت می‌کرد و حمید هم شانس داشت باید 6 گل به ذوب‌آهن می‌زد. شهاب گردان هم اگر نبود کار پرسپولیس راحت‌تر می‌شد. خدا وکیلی او هم چند توپ خوب را گرفت. حالا که پرسپولیس اینقدر روان و فوتبال دلچسب بازی می‌کند انشاءالله این حمید هم شانس داشته باشد و به جای مساوی، ببرد. من به استیلی خسته نباشید می‌گویم.

پروین در ادامه گفت‌وگو با تقدیر از عملکرد امیر قلعه‌نویی در بازی روز گذشته تراکتورسازی با استقلال گفت: به نظرم دیروز، روز استقلال نبود. آنها تیم همیشگی نبودند اما واقعا تراکتور، تراکتور بود. من همیشه گفته‌ام امیر کارش را بلد است و اگر بلد نبود نمی‌توانست در تهران این طور با استقلال بازی کند.

وی افزود: امیر قلعه‌نویی یک چیزی بلد است، ما همیشه این را میگوییم. واقعا تراکتورسازی فوتبال خوب و روانی انجام داد و جا دارد به امیر قلعه‌نویی و این تیم تبریک بگویم. انشاءالله این برد مبارکشان باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره دیدار جمعه هفته جاری پرسپولیس و استقلال گفت: قبلا گفته بودم این بازی مساوی می‌شود اما وقتی بازی با ذوب‌آهن را دیدم کیف کردم و نظرم عوض شد. حالا می‌گویم پرسپولیس انشاءالله با کمک بچه‌های سرحال و کریمی قبراق که واقعا عملکرد خوبی در خط هافبک داشت برنده بازی است. امیدواریم این اتفاق بیفتد تا دل این جوان‌های هوادار پرسپولیس شاد شود. واقعا در چند صحنه علی کریمی با آن حرکات زیبای خود عالی بود. البته تمام بازیکنان خوب بودند و تیم حمید فوتبال خوب و قشنگی انجام دادند.

 


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ برتر,پروین, ] [ 14:19 ] [ ادیب بوبردک ]

نخستين صدرنشيني تراکتور

تبريک استاندار آذربايجان شرقي/جشن و پايکوبي در تبريز
 

در پي برد شيرين تراکتورسازي تبريز مقابل استقلال تهران و صدرنشيني اين تيم پرطرفدار، استاندار آذربايجان شرقي اين موفقيت را تبريک گفت.


احمد علیرضابیگی، دقایقی پس از برد تراکتورسازی تبریز برابر استقلال تهران و صدرنشینی این تیم در لیگ برتر، ‌با صدور پیامی،‌ موفقیت قرمزپوشان تبریزی را تبریک گفت.

 

وی در این پیام ضمن آرزوی موفقیت بیشتر برای تراکتورسازان، بر حمایت مدیریت ارشد استان از تیمهای لیگ برتری تبریز به ویژه تراکتور در راه کسب موفقیتهای بیشتر تاکید کرد.

 

جشن و پایکوبی در تبریز

 

جمعه شب برای تمام علاقمندان فوتبال تبریز و نیز طرفداران آذری این تیم لحظه ای به یاد ماندنی بود چرا که برای نخستین بار، سرخ پوشان تبریزی به صدر جدول لیگ برتر ایران رسیدند.

 

شیرینی این موفقیت وقتی بیشتر می شود که تراکتور توانست تیمی پرطرفدار و قدرتمند مانند استقلال را در خانه شکست داده و جای آبیهای پایتخت را در صدر جدول بگیرد.

 

 

این دیدار حساس علاوه بر نتیجه، از نظر فوتبالی نیز علاقمندان را راضی کرده بود چراکه سرخ‌پوشان تبریزی بازی هماهنگ و منسجمی به نمایش گذاشتند.

 

گزارش خبرنگار مهر از سطح شهر تبریز حاکی است، مردم تبریز و علاقمندان تیم فوتبال تراکتورسازی پس از برتری تیمشان مقابل استقلال و صدرنشینی در لیگ برتر به خیابان ها ریختند و همینک نیز به خوشحالی در سطح شهر مشغولند.

 

هم اکنون هواداران تراکتورسازی در خیابان های اصلی و محلات تبریز تجمع کرده و با بوق ماشین و سردادن شعارهایی در حمایت از تیم محبوب خود به ابراز خوشحالی می پردازند.

 

استقلال؛ بازنده دیدار حیثیتی

 

حساس‌ترین دیدار هفته ششم یازدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر در شرایطی با حضور بیش از 90 هزار تماشاگر برگزار شد که شاگردان پرویز مظلومی در نبردی حیثیتی قبل از دیدار برابر پرسپولیس نتیجه را به تیم امیرقلعه‌نویی واگذار کردند.

 

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از ساعت 18:45 دقیقه امروز جمعه به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان شاگردان امیرقلعه نویی موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 تیم آبی پوش پایتخت را شکست دهند و به صدر جدول صعود کنند.

 

در این دیدار که در حضور بیش از 90 هزار تماشاگر برگزار شد فرهاد مجیدی(19) و مجتبی جباری(67) برای استقلال گل زدند و سیدمحمدحسینی(41) ، احمد آل نعمه (3 +45) و فلاویو لوپز(84) برای تیم فوتبال تراکتورسازی گل زدند تا شاگردان امیرقلعه‌نویی به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند.

 

 

در پایان این دیدار جذاب و دیدنی که یکی از بازیهای زیبای لیگ یازدهم تا هفته ششم بود تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با 15 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، استقلال با 13 امتیاز در رده دوم است.

 

تراکتورسازی فروردین ماه سالجاری نیز موفق به شکست دو بر یک استقلال در ورزشگاه آزادی شده بود و این دومین باری است که مردم تبریز و هواداران تراکتورسازی از پیروزی تیمشان این چنین شادمانی می کنند.

 

این پنجمین برد متوالی تراکتورسازی درفصل جاری و چهارمین برد این تیم مقابل استقلال از سال 54 به بعد است.

 

تراکتورسازی که با 15 امتیاز صدرنشین لیگ برتر شده در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان نفت تهران خواهد بود.

javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:خبرهای تراکتور سازی,جشن در تبریز,برد تراکتور, ] [ 2:58 ] [ ادیب بوبردک ]

قلعه نويي:هيچ تيمي با يک پيروزي قهرمان نمي‌شود

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: من از مربياني نيستم که پس از يک برد بگويم ما قهرمانيم. هيچ چيز براي ما تمام نشده است.


امير قلعه‌نويي پس از پيروزي تراکتنورسازي برابر استقلال و صدرنشيني اين تيم در ليگ برتر گفت: بازي بسيار خوبي بود و دو تيم فوتبال خوبي را ارائه کردند. فکر مي‌کنم هواداران دو تيم برنده اين بازي بودند. دست هواداران تبريزي را مي‌بوسم. آن‌ها از تبريز و از شهرهاي اطراف به ورزشگاه آمده بودند. فکر مي‌کنم ديداري که 5 گل داشته، نمي‌تواند بازي خوبي نباشد.

وي افزود: ما روي نقاط قوت و ضعف استقلال کار کرده بوديم اما به خاطر اينکه آن‌ها ديدار مهمي پيش رو دارند درباره آن‌ها صحبت نمي‌کنم. فکر مي‌کنم دو گلي که خورديم بر روي اشتباهات بچگانه بود. خدا را شکر مي‌کنم که 3 امتياز را گرفتيم اما هيچ چيز براي ما تمام نشده است. با يک برد به آدم جام نمي‌دهند. از فردا بايد کارمان را دوباره شروع کنيم تا به آنچه مد نظرمان هست برسيم.

خبرنگاري به امير قلعه‌نويي گفت که تيم شما شخصيت قهرماني ندارد، آيا اين برد مي‌تواند به تيم تراکتورسازي شخصيت بدهد، که قلعه‌نويي در پاسخ گفت: درست نيست که شما از چنين لفظي درباره تيم تراکتورسازي با اين همه طرفدار صحبت کنيد. تراکتور پشتوانه مردمي دارد. ما در اين فصل با 50 درصد تغييرات روبه‌رو شديم. اگر اين بازيکنان به لحاظ نگرشي بالاتر فکر کنند بهتر مي‌شويم. اگر مي‌خواهيد من پس از يک برد درباره قهرماني صحبت کنم، اين طور نيست و من از اين دسته از مربيان نيستم. به بازيکنان هم پس از بازي گفتم که ديگر اين بازي را فراموش کنيد و به فکر بازي بعد باشيد.

خبرنگاري تبريزي از قلعه‌نويي درباره وضعيت هواداران اين تيم در بازي امروز پرسيد و مدعي شد که باشگاه استقلال به آن‌ها در شرايطي سخت اجازه ورود به ورزشگاه را داده، و سرمربي تراکتور هم در پاسخ گفت: اجازه بدهيد که من فقط درباره مستطيل سبز صحبت کنم، اما بايد بگويم که ما بايد قانون را هم رعايت کنيم. هرچند که واقعا طرفداران تراکتورسازي استثنا هستند. من از هواداران تبريزي ممنونم و دست‌شان را مي‌بوسم. آن ها باعث شدند که تيم ما امروز احساس غربت نکند.

خبرنگاري شعار هواداران استقلال را به قلعه‌نويي يادآور شد که در طول بازي او را مربي ضد فوتبال مي‌ناميدند که قلعه‌نويي با خنده‌اي به اين سوال پاسخ داد و گفت: از آن‌ها ممنونم. تيمي که سه گل مي‌زند و چند تا نمي‌زند، مگر مي‌شود ضد فوتبال باشد؟ اشکالي ندارد. تيم من عادت ندارد که بازي تاخيري انجام دهد و بازيکنانم خودشان را زمين بزنند. تيمي که مي‌بازد اين حرف‌ها را مي‌زند و خبرنگاري که تيمش هم باخته ممکن است يک چيزي بگويد.

وي درباره شعارهاي تماشاگران استقلال عليه بازيکنان قديمي اين تيم که هم‌اکنون بازيکنان تراکتورسازي هستند گفت: موقع بازي تمرکزم بر روي اتفاقات بازي بود اما بايد طرفداران را فارغ از هر رنگي که دارند دوست داشته باشيم. همين که آن‌ها با وجود مشکلات اجتماعي به ورزشگاه مي‌آيند و خودشان را اينجا خالي مي‌کنند، بايد قدردان آن‌ها بود و ايرادي ندارد که خودشان را اينجا تخليه کنند و من از آن‌ها دلگير نيستم اما به عنوان يک برادر کوچک از آن‌ها مي‌خواهم به کسي توهين ناموسي نکنند.

وي در پايان گفت: تيم ما چند شاخصه خوب دارد که مهم‌تر از همه آن‌ها سرمايه انساني است. ما براي هماهنگي بيشتر به زمان نياز داريم و نبايد با يک برد مغرور شويم. بايد بازي به بازي پيش برويم.


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:خبرهای تراکتور سازی,قلعه نویی, ] [ 2:57 ] [ ادیب بوبردک ]

کري‌خواني فتح‌الله‌زاده با قلعه‌نويي !

کري‌خواني فتح‌الله‌زاده با امير قلعه‌نويي پس از پايان بازي استقلال و تراکتورسازي تبريز جالب توجه بود.


پس از پایان بازی در راهروهای ورزشگاه آزادی علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال با امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی روبه‌رو شد.
فتح الله زاده با وجود شکست در بازی امروز با شوخی به قلعه نویی گفت در تبریز و بازی برگشت جبران می کنیم و شکستتان می دهیم.
سرمربی تیم تبریزی نیز با خنده گفت: بگذارید 24 ساعت از این بازی بگذرد و ریکاوری شوید، بعد این حرف ها را بزنید.


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:فتح‌الله‌زاده با قلعه‌نويي, ] [ 1:15 ] [ ادیب بوبردک ]

جلالي: 2 ماه بود چنين بازي خوبي از نفت آبادان نديده بودم

سرمربي فولاد خوزستان گفت: در 2 ماه گذشته هيچ گاه چنين بازي خوبي را از نفت نديده بودم.


مجيد جلالي پس از تساوي تيمش مقابل نفت آبادان اظهار داشت: بعد از دو ديدار مقابل تيم‌هاي ذوب آهن و استقلال سرانجام بازي خوبي ارائه کرديم اما همچنان خوب نتيجه نمي‌گيريم.
وي ادامه داد: تيم تحت فشار بود و همين موضوع باعث شد که نتوانيم بازي منطقي خود را ارائه دهيم.
جلالي در مورد اهانت تماشاگران آباداني به پيرواني گفت: توصيه مي‌کنم که اين تماشاگران براي بازي خوب هم حرمت قائل شوند. من در 2 ماه گذشته هيچ گاه چنين بازي خوبي را از نفت نديده بودم.
وي تاکيد کرد: حق طبيعي تماشاگر است که انتقاد کند اما نبايد بي حرمتي کند به خصوص به مربي مانند پيرواني که خودش همواره حرمت نگه مي‌دارد.


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:خبرهای فولاد خوزستان,دربی خوزستان,جلالی, ] [ 1:12 ] [ ادیب بوبردک ]

تراکتورسازي براي اولين بار در ليگ برتر صدرنشين شد

تراکتور پس از 19 سال بار ديگر طعم صدرنشيني را چشيد و اين بار در ليگ برتر.


 تیم تراکتورسازی تبریز با پیروزی مقابل استقلال در پایان هفته ششم صدرنشین لیگ برتر شد و یک اتفاق تاریخی و مهم در تاریخ این باشگاه ثبت شد. این برای اولین بار است که تراکتورسازی در صدر جدول لیگ برتر قرار می گیرد. تراکتورسازی که برای هفدهمین فصل در لیگ و چهارمین فصل در لیگ برتر حاضر می شود، در فصل 71 لیگ آزادگان صدرنشین شده بود، اما در آن زمان لیگ دو گروهی بود و تراکتور صدرنشین یکی از دو گروه بود.
اما در لیگ برتر این برای اولین بار است که تراکتور در رتبه یک قرار می گیرد. بالاترین رتبه این تیم در فصل 88 ششمی بود و در فصل گذشته نیز چهارمی بهترین رتبه تراکتورسازی بود. در این فصل نیز تا قبل از هفته ششم بهترین رتبه تراکتور دومی بوده است.


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:خبرهای تراکتور سازی, ] [ 1:7 ] [ ادیب بوبردک ]

اولين 5 برد متوالي براي تراکتورسازي در ليگ برتر

آنها براي اولين بار 5 برد پياپي را در بالاترين سطح فوتبال کشور تجربه کردند.


پیروزی مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر پنجمین برد متوالی تراکتورسازی با امیر قلعه نوعی در این فصل بود. تراکتورسازان بعد از شکست 3-2 مقابل صبای قم در هفته اول، 5 برد متوالی مقابل ذوب آهن،شاهین، داماش، شهرداری و استقلال داشته است که این تعداد برد پیاپی در تاریخ این باشگاه سابقه نداشته است. تراکتور در فصل گذشته 4 برد متوالی مقابل نفت آبادان، پرسپولیس، راه آهن و شهرداری بدست آورده بود که با این 5 برد، امیر قلعه نوعی رکورد کمالوند را نیز پشت سر گذاشت.


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:خبرهای تراکتور سازی, ] [ 1:6 ] [ ادیب بوبردک ]

نتايج كامل هفته ششم و جدول رده‌بندي

 

استقلال پيش دربي را باخت، پرسپوليس در آخرين دقايق از شکست گريخت.


هفته ششم رقابت‌هاي ليگ برتر امشب با برگزاري 5 ديدار ديگر پيگيري شد.

پرسپوليس شب گذشته در اصفهان در آخرين لحظات از شکست گريخت و براي بازي با استقلال به يک تساوي روحيه‌بخش رسيد.
 
در ديگر ديدار حساس هفته ششم و در تقابل تيم‌هاي مظلومي و قلعه‌نويي، باز هم تراکتورسازي مانند فصل گذشته در تهران موفق‌تر عمل کرد و مقابل استقلال به برتري رسيد.
 
استقلالي‌ها که براي دربي هفته آينده بيش از حد محتاط بازي مي‌کردند در نهايت چوب اين احتياط را خوردند و يک هفته مانده به دربي مقابل يک سرخ‌پوش ديگر با شکست ميدان را ترک کردند.
 


*نتيجه کامل رقابت‌هاي هفته ششم:
ذوب‌آهن 2 - پرسپوليس 2
مس سرچشمه يک - شاهين بوشهر صفر
شهرداري تبريز 2 - راه آهن 2
فجرسپاسي 3 - سپاهان 2
داماش يک - مس کرمان يک
نفت تهران 2 - سايپا صفر
استقلال 2 - تراکتورسازي 3
نفت آبادان 2 - فولاد 2
صبا يک - ملوان صفر

*جدول رقابت‌ها در پايان هفته ششم:
1-تراکتورسازي  15 امتياز
2-استقلال  13 امتياز
3-صبا  13 امتياز
4-نفت تهران  11 امتياز
5-ذوب‌آهن  9 امتياز
6-شاهين  8 امتياز
7-سپاهان  8 امتياز
8-فجرسپاسي  8 امتياز
9-فولاد  8 امتياز
10-ملوان  7 امتياز
11-راه آهن  7 امتياز
12-سايپا  7 امتياز
13-پرسپوليس  6 امتياز
14-نفت آبادان  6 امتياز
15-شهرداري تبريز  6 امتياز
16-داماش  5 امتياز
17-مس سرچشمه  4 امتياز
18-مس کرمان  2 امتياز

*برنامه هفته هفتم به شرح زير است:  
پنجشنبه 24 شهريور
*ملوان انزلی-نفت آبادان-تختی-انزلی-ساعت 18:45

*راه آهن- فجرشهید سپاسی- اکباتان-تهران-ساعت 18:30

*سایپا-مس کرمان-انقلاب-کرج ساعت 18:30

*تراکتورسازی تبریز-نفت تهران-یادگار امام(ره)-تبریز ساعت 18:50

جمعه 25 شهريور
*پرسپولیس-استقلال-آزادی-تهران- ساعت 18:30

*مس سرچشمه-صبای قم-شهید باهنر-کرمان-ساعت 18:10

*فولاد خوزستان-شهرداری تبریز-تختی- اهواز-ساعت 20

يکشنبه 27 شهريور
*سپاهان- داماش گیلان-فولاد شهر- ساعت 18:30

*شاهین بوشهر-ذوب آهن-شهید بهشتی-بوشهر-ساعت 20:30

در حساس‌ترين ديدارهاي اين هفته، سرخابي‌ها قبل از دربي 71 مقابل حريفانشان به پيروزي نرسيدند.
 

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:نتايج كامل هفته ششم و جدول رده‌بندي,جدول رده بندی لیگ برتر, ] [ 22:45 ] [ ادیب بوبردک ]

رونالدو: امسال سال مادريد است

مهاجم پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا گفت: امسال سال مادريد است؛ ما ديگر فرصت اشتباه نداريم.


 به نقل از مارکا اسپانيا، کريستيانو رونالدو بازيکن گلزن تيم فوتبال رئال مادريد تصريح کرد: در لاليگا و ليگ قهرمانان اروپا بدون شک يک مدعي جدي براي قهرماني هستيم و امسال بايد به آنچه که مستحقش هستيم دست پيدا کنيم.
 وي افزود: مورينيو دوست صميمي، يک مربي و يک الگو براي من است و اين روزها هيچ مشکلي در کمپ رئال مادريد نداريم.

 کريس درباره درگيري کارواليو و په‌په گفت: هيچ مشکل قابل ذکري نبود، کارواليو اردوي تيم ملي پرتغال را ترک کرده بود و برخي بازيکنان مثل په‌په و حتي خود من از دست او دلخور بوديم، با کمي گفت‌و‌گو همه چيز حل شد و هيچ درگيري در کار نبود و نيست.
 

 

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,کریستیانو رونالدو,مصاحبه با رونالدو, ] [ 22:43 ] [ ادیب بوبردک ]

چراغ سبز سانتوس به رئال براي خريد نيمار

مديرعامل باشگاه سانتوس برزيل براي فروش قطعي و بدون قيد و شرط نيمار به رئال مادريد مبلغ 55 ميليون يورو را پيشنهاد کرد.


 به نقل از مارکا اسپانيا، لوئيس آلوارو مديرعامل باشگاه سانتوس برزيل که مدت‌ها است بر سر انتقال نيمار جوان به رئال مادريد سنگ‌اندازي مي‌کند روز گذشته گفت: براي آخرين بار قيمت اصلي نيمار را اعلام و آن را 55 ميليون يورو عنوان مي‌کنم.
 آلوارو افزود: اين بار ديگر هيچ قيد و شرطي نيست و بايد بگويم که اگر مبلغ عنوان شده پرداخت شود هيچ حرفي نيست و نيمار در فصل نقل و انتقالات زمستاني راهي مادريد خواهد شد و پيشنهاد بارسلونا را هم بررسي نخواهيم کرد.
 باشگاه رئال مادريد در آخرين حمله مالي خود مبلغ 38 ميليون يورو را براي نيمار در نظر گرفته و بعيد است براي 55 ميليون يورو رغبتي براي ادامه مذاکرات داشته باشد.

 

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,نیمار,انتقال نیمار به رئال مادرید,سانتوس, ] [ 22:41 ] [ ادیب بوبردک ]

آل نعمه: خواست خدا بود كه استقلال را شكست دهيم

بازيکن تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: خواست خدا بود که استقلال را شکست دهيم و هواداران خود را شاد کنيم.


احمد آل نعمه پس از پيروزي تراکتور سازي مقابل استقلال عنوان کرد: اين خواست خدا بود که به پيروزي برسيم و هواداراني که از تبريز آمده بودند را شاد کنيم.
وي افزود: تيم استقلال هم خوب بود. آنها هم شانس گلزني داشتند اما با تمهيداتي که امير قلعه نويي انديشيده بود توانستيم به پيروزي با ارزشي دست پيدا کنيم.

سياوش اکبرپور نيز در پايان مسابقه گفت: استقلال نه خانه من است و نه هيچکس ديگر. اين تيم متعلق به هواداران است. افرادي که به من فحاشي کردند تماشاگرنما بودند و بي شک اگر شرايط فراهم شود به کادر فني تيم خود هم فحاشي مي کنند.
مهاجم سابق استقلال تاکيد کرد: بازيکنان و مربيان مختلفي به اين تيم مي آيند و مي روند و اين قانون فوتبال است. به هواداران تبريک مي گويم چراکه مرا سورپرايز کردند.
اکبرپور خاطرنشان کرد: به خاطر منافع شخصي از استقلال نرفتم و شايد برخي اين موضوع را ندانند. با اين مسئله مشکلي ندارم و معتقدم اين چرخه باز هم مي چرخد. در شرايط کنوني در اختيار تراکتورسازي هستم و اين تيم را خيلي دوست دارم. ما پتانسيل قهرماني داريم. حرف هاي ديگري نيز دارم که به موقع مطرح خواهم کرد.

 

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای تراکتور سازی,آل نعمه, ] [ 22:39 ] [ ادیب بوبردک ]

مظلومي: شك نكنيد پرسپوليس را در در دربي مي‌بريم

سرمربي استقلال پس از شکست برابر تراکتور سازي گفت: شک نکنيد هفته آينده پرسپوليس را شکست مي‌دهيم.


پرويز مظلومي پس ازشکست 3 بر 2 خانگي برابر تراکتور سازي گفت: بازي سنگيني بود و قابل پيش بيني بود که تراکتور سازي اينگونه بازي کند من به آنها تبريک مي‌گويم. نگراني که قبل از مسابقه داشتم دور بودن بازيکنانم بود. 8- 9 بازيکنم را 2 هفته دراختيار نداشتم و در اين مدت کار تاکتيکي نتوانستيم انجام دهيم.
 
وي ادامه داد: ملي پوشان ما خسته بودند و ما کيفيت لازم را نداشتند. نهايت همکاري را با تيم ملي انجام مي‌دهيم ولي تعداد نفراتي که در تيم ملي داريم به ما لطمه مي‌زند. تراکتور سازي به جز يک نفر همه نفراتش را در اختيار داشت.
 
مظلومي تاکيد کرد: من نگران ضربات ايستگاهي بودم. ميانگين قد بازيکنان حريف بالا بود و من بايد از نفراتي که در جلسات به آنها سپرده بودم که چه کاري کنند انتقاد کنم. ما روي 3 ضربه ايستگاهي 3 گل خورديم. تراکتور سازي موقعيت آنچناني نداشت در حالي که ما يک توپ به تير دروازه آنها زديم و بايد در اوايل نيمه دوم کار را يکسره مي‌کرديم.
 
سرمربي تيم استقلال اظهار داشت: در حالي که بازي 2 -2 بود ريسک کردم و مهاجم آوردم. در حالي که مي‌توانستيم با نتيجه مساوي بازي را کنترل کنيم ولي 3 امتياز را مي‌خواستيم و به همين دليل تيم را هجومي کردم.
 
مظلومي گفت: بازيکنان ما خطاهاي بي موردي انجام دادند. بين دو نيمه به بازيکنان تذکر دادم که به حريف ضربه ايستگاهي ندهند.
 
وي ادامه داد: پيش از دربي به يک تلنگر نياز داشتيم و حالا بچه‌ها بايد بدانند مي‌توانند شکست هم بخورند.
 
وي درباره تعويض نشدن جاسم کرار تصريح کرد: پس از اينکه به روش 4-4-2 تغيير سيستم داديم به ميداودي اجازه داديم از عقب اضافه شود و شوت زني کند که اگر شوت او گل مي‌شد بازي برمي‌گشت. کرار بازيکن خوبي است اما او هم با تيم ملي عراق بوده و ديروز به ما اضافه شد. کرار البته بيمار هم بود و من چون 2 تعويض کرده بودم نمي‌توانستم کرار را هم بيرون بکشم.
 
مظلومي تصريح کرد: قبل از بازي حريف را آناليز کرده بوديم اما سهل انگاري شد و بازيکنان ما خوب کار خود راانجام ندادند. حتما بازيکناني که سهل انگاري کردند را جريمه مي‌کنيم چرا که برخي از بازيکنان ما در صحنه گل 4- 5 متر با بازيکنان حريف فاصله داشتند.
 
سرمربي استقلال در پاسخ به اين سؤال که شما در حالي از ملي پوشانتان ابراز نارضاتي مي‌کنيد که 2 گل تيم‌تان را دو بازيکن ملي پوش به ثمر رساندند گفت: بازيکن ملي پوش ما در اختيار کي روش بودند و باافکار او کار مي‌کردند. من افکار ديگري دارم. حرف من اين است که اگر بازيکنان ملي پوشانمان را در اختيار داشتيم با کيفيت بالاتري بازي مي‌کرديم. ما وليد علي را که در خدمت تيم ملي کويت است هنوز در اختيار نداريم. تماشاگران ما را رو سفيدکردند و ما بايد پاسخگوي آنها باشيم.
 
وي گفت: کيانوش رحمتي با آمپول به ميدان رفت و من در خط هافبک کمبود نيرو داشتم. من بايد به هواداران جوابگو باشم با اين شکست چطور مي‌توانم مردم را راضي نگه دارم؟
 
 مظلومي درباره ديدار هفته آينده با پرسپوليس عنوان کرد شرايط اين مسابقه فرق مي‌کند. ما در آن يازي تميوريان را در اختيار خواهيم داشت. پرسپوليس مقابل ذوب آهن بازي خوبي انجام داد اما شک نکنيد که ما حتما دربي را مي‌بريم.
 
مظلومي در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره رفتار هواداران استقلال با امير قلعه نويي و سياوش اکبر پور و سر دادن شعار امير ضد فوتبال  گفت: من متوجه چيزي نشدم اما بايد بگويم که بازيکنان حريف خود را روي زمين مي انداختند و پس از چند ثانيه خود از جايشان بلند مي‌شدند. من نمي‌دانم که چگونه است که يک بازيکن مصدوم مي‌شود و پس از چند ثانيه از جايش بلند مي‌ود.
 
وي اضافه کرد: مردم ما هميشه بازيکناني که از استقلال مي‌روند را دوست دارند اما بايد بگويم چيز خاصي نديدم و متوجه موضوعي که شما مي‌گوييد نشدم.
 
سرمربي استقلال در پايان درباره خوشحالي پس از گل اول گفت: به هر حال تيم من گل زده بود و بايد خوشحالي مي‌کردم. اگر در تيم ديگري باشم غير از بازي با استقلال همواره خوشحالي مي‌کنم.

 

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای استقلال تهران,مظلومی, ] [ 22:37 ] [ ادیب بوبردک ]

کريس رونالدو: مورينيو بهترين مربي دنياست

رئال اين هفته در لاليگا مقابل ختافه قرار خواهد گرفت اما رونالدو در انتظار آغاز رقابت هاي ليگ قهرمانان و ديدار مقابل دينامو زاگرب است.


کریس رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید، معتقد است ژوزه مورینیو بهترین مربی دنیاست و امیدوار است رئال با هدایت آقای خاص قهرمان اروپا شود.

او در گفتگو با سایت اختصاصی رئال گفت:" مورینیو در حال حاضر بهترین مربی دنیاست و کار کردن با او فوق العاده است. مورینیو در درجه اول دوست من و بعد مربی من است و من از کار کردن با او بسیار خوشحالم."

رئال این هفته در لالیگا مقابل ختافه قرار خواهد گرفت اما رونالدو در انتظار آغاز رقابت های لیگ قهرمانان و دیدار مقابل دینامو زاگرب است.

" بازی های خارج از خانه همیشه سخت تر هستند بنابراین می خواهیم کاملا آماده شویم تا سورپررایز نشویم. هدف ما این فصل قهرمانی در چمپیونزلیگ است."
 

 

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,کریستیانو رونالدو,مورینیو, ] [ 22:36 ] [ ادیب بوبردک ]

 

علي کريمي مقابل گردان(عکس)

 

 


 

علی کریمی

این صحنه یکی از بهترین فرصت های پرسپولیس بود که علی کریمی همین توپ را با یک ضربه چیپ از بالای سر شهاب گردان به طرف دروازه انداخت.

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:عکس علی کریمی,عکس جدید علی کریمی, ] [ 22:35 ] [ ادیب بوبردک ]

هفته ششم ليگ برتر فوتبال

برتري صباي قم برابر ملوان بندرانزلي

 

ديدار تيم‌هاي صباي قم و ملوان با نتيجه يک بر صفر به سود شاگردان ويسي خاتمه پيدا کرد.


 

ديدار تيم‌هاي صباي قم و ملوان بندرانزلي از ساعت 20 در ورزشگاه يادگار امام قم آغاز و با نتيجه يک بر صفر به سود ميزبان خاتمه پيدا کرد.
تک گل شاگردان ويسي را مرتضي کاشي در دقيقه 40 به ثمر رساند.
غلامرضا جباري قضاوت اين مسابقه را برعهده داشت و به مهدي بدرلو از صبا و محمد همرنگ، بابک پورغلامي، محمد رستمي و مهدي دغاغله از ملوان کارت زرد نشان داد.
با اين نتيجه شاگردان عبدالله ويسي 13 امتيازي و با استقلال هم امتياز شدند. شاگردان پورغلامي هم 7 امتيازي باقي ماندند.

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ برتر,بازی صبا و ملوان, ] [ 22:24 ] [ ادیب بوبردک ]

قلعه نويي:تيمي كه 3گل مي‌زند ضدفوتبال بازي نمي‌كند

 

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: وقتي در خانه استقلال سه گل به ثمر مي رسانيم به اين معني است که ضد فوتبال بازي نکرده ايم.


 

امير قلعه نويي پس از برتري 3 بر 2 تراکتور سازي مقابل استقلال در ورزشگاه آزادي عنوان کرد. 2 تيم بازي خوبي ارائه کردند و به نظر من برنده اصلي هواداران بودند. با توجه به اينکه در تراکتور سازي مسئوليت دارم اين برد را به هواداران خودمان تبريک مي‌گويم و دستشان را مي‌بوسم.
 
وي ادامه داد: ديداري که 5 گل داشته باشد و موقعيت‌هاي فراواني در آن خلق شود از نظر کيفي خوب است. ما روي نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرديم که اجازه دهيد با توجه به اينکه آنها هفته آينده با پرسپوليس بازي دارند و ما نيز مسابقه داريم آنها را بيان نکنم.
 
قلعه نويي تصريح کرد: گل‌هايي که خورديم روي اشتباه فردي بود. به ويژه گل دوم که ما در آن لحظات سوار بازي بوديم روي اشتباهات بچه گانه گل خورديم و با تغييراتي که داديم موفق شديم.
 
سرمربي تراکتور سازي در مورد شانس قهرماني اين تيم گفت: با يک برد به هيچ کس جام نمي دهند. تازه کار سخت ما آغاز شده است و فردا بايد بيشتر تلاش کنيم.
 
قلعه نويي در پاسخ به خبرنگاري که گفت: خيلي ها مي‌گفتند تراکتور سازي شخصيت قهرماني ندارد اظهار داشت: اين حرف شما به طرفداران تيم ما و مردم استان آذربايجان شرقي بر مي‌خورد. من اين گونه مي‌گويم که شايد مي‌گفتند قابليت قهرماني ندارد نه شخصيت قهرماني. تراکتور سازي پشتوانه خوب مردمي دارد.

وي گفت: 50 درصد تغييرات داشتيم و بايد هماهنگ تر شويم و نگرش بازيکنان نيز بهتر شود، با اين حال با يک برد در باره قهرماني حرف نمي‌زنم.
 
قلعه نويي در پاسخ به سؤال خبرنگاري که درباره نحوه برخورد باشگاه استقلال و مسئولان باهواداران تبريزي سؤال پرسيده بود گفت: من درباره مستطيل سبز صحبت مي‌کنم اما بايد بدانم تماشاگران تراکتور سازي استثنايي هستند. ما در اين بازي احساس غربت نکرديم.
 
سرمربي تراکتور سازي در مورد اينکه تماشاگران استقلال او را به ضد فوتبال متهم کردند تاکيد کرد: مشخص است وقتي که 3 گل مي‌زنيم ديگر ضد فوتبال بازي نکرده‌ايم. به هر حال وقتي تيمي که مي‌بازد از اين صحبت‌ها مطرح مي‌شود ولي از نظر من اشکالي ندارد. من عادت ندارم اين گونه بازي کنم. حاج صفي مصدوم شد و ما مجبور شديم تعويض کنيم پس وقت تلف نکرديم.
 
قلعه نويي درپاسخ به اينکه هواداران استقلال عليه او و سياوش اکبر پور شعار دادند، عنوان کرد: من تمرکزم روي مسابقه است ولي بايد طرفداران را دوست داشته باشيم. همين که جوان‌هاي ما مي‌آيند و 7 و 8 ساعت از وقت‌شان را در ورزشگاه سپري مي‌کنند خوب است. شما سري به پارک‌ها بزنيد و ببنيد چه خبر است. من ازهواداران استقلال دل گير نيستيم اما به آنها توصيه مي‌کنم به کسي فحش ناموسي ندهند. اين رفتار زياد خوب نبود.
 
قلعه نويي در پايان گفت: در نيم فصل دوم عيار تيم‌ها بيشتر مشخص مي‌شود و من اکنون از قهرماني حرف نمي‌زنم هرچند که با پتانسيلي که داريم مي‌توانيم به آينده اميدوار باشيم.

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ برتر,بازی استقلال و تراکتور سازی,قلعه نویی, ] [ 22:22 ] [ ادیب بوبردک ]

دربي خوزستان با تساوي به پايان رسيد

 

تيم‌هاي فولاد اهواز و نفت آبادان در هفته ششم ليگ برتر به تساوي رضايت دادند.


 

تيم‌هاي نفت آبادان و فولاد خوزستان از هفته ششم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران از ساعت 20 امشب در حضور حدود 10 هزار نفر در ورزشگاه تختي آبادان به مصاف هم رفتند که اين ديدار با نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.
لئون پاچاجيان (6) و مصطفي صبري (41) براي نفت و رضا نوروزي (40) و بختيار رحماني (61) از روي نقطه پنالتي براي فولاد گلزني کردند ضمن اينکه علي ممبيني در دقيقه 87 يک پنالتي را براي نفت از دست داد تا پس از دست رفتن پنالتي‌هاي فولاد در هفته‌هاي اخير، اين بار پنالتي حريف فولاد از دست برود.
سعيد مظفري زاده داور ميدان به امير شرفي از فولاد کارت زرد نشان داد.
با اين تساوي فولاد و نفت به ترتيب 8 و 6 امتيازي شدند.

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ برتر, ] [ 22:21 ] [ ادیب بوبردک ]


  کلیپ : دموی تبلیغاتی کریستیانو برای کاسترول

مرجع خبري رئال مادريد : دمویی تبلیغاتی از مستند جدید کریستیانو برای کاسترول منتشر شده که نامش "کریستیانو در محدودیت " است .

Click to download in FLV format (4.89MB)

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:دموی تبلیغاتی کریستیانو برای کاسترول, ] [ 6:5 ] [ ادیب بوبردک ]

 بازیکنان رئال و گرفتن عکس رسمی فصل


 

مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید فصل جدید را با انتظارات بالا آغاز کرده است . پس از شروع فصل و اولین بازی فصل ، امید تیم بالاست و روز چهارشنبه ، پس از بازیهای ملی ، کل تیم عکس رسمی فصل 12-2011 را گرفتند . در طول این کار ، جو فوق العاده ای حاکم بود و بازیکنان با هم خیلی رفیق بودند . در کنار بازیکنان و کادر فنی نفراتی نظر پرز ، دی استفانو و زیدان هم حضور داشتند .

http://s2.picofile.com/file/7134137204/MAKING_OFF_13_HEL7373.jpg
23 بازیکن تیم اصلی رئال مادرید در فصل 12-2011 ، عکس رسمی فصل را در یک جو فوق العاده گرفتند . مثل یک خانواده بزرگ با هم زیاد شوخی می کردند و چهره های جدید نظر کوئنت رائو ، کایخون ، شاهین ، واران و آلتین توپ هم در این تمرین حضور داشتند .
همچنین همه بازیکنان با آلفردو دی استفانو هم خوش و بش کردند . هیگوائین که هموطن مدیر افتخاری رئال مادرید است ، توجه ویژه ای به این اسطوره داشت . فلورنتینو پرز هم با بازیکنان و مورینیو مداوما حرف می زد .

javahermarket

ليپي: يووه اکنون يک استاديوم اختصاصي دارد

سرمربي اسبق يووه معتقد است ورزشگاه جديد مي تواند انگيزه اي مناسب براي پيشرفت بانوي پير باشد.


 

مارچلو لیپی معتقد است یوونتوس سرانجام به استادیوم اختصاصی که شایسته داشتنش بود رسید.

لیپی یووه را در زمان حضور این تیم در استادیم دل آلپی که تخریب شد و جای آن استادیوم جدید ساخته شد رهبری می کرد.

سرمربی اسبق تیم ملی ایتالیا معتقد است استادیوم جدید می تواند انگیزه ای برای بازگشت یوونتوس به روزهای اوجش باشد.

لیپی در گفتگو با روزنامه توتواسپورت می گوید:" ورزشگاه را از داخل و بیرون تمشا کردم. من را یاد دل آلپی می اندازد. اما وقتی به آن دقت می کنید می بینید که یک استادیوم کامل و اختصاصی است."

یوونتوس در اولین بازی خود از فصل جدید رقابتهای سری آ یکشنبه به مصاف پارما خواهد رفت.

Juventus Stadium


javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز یوونتوس,لیپی, ] [ 5:33 ] [ ادیب بوبردک ]

داويد دخه آ: انتقادات من را نگران نمي کند

دخه آ که در تابستان به عنوان جانشين فن در سار به الدترافورد پا گذاشت، در ديدارهايي که تاکنون براي شياطين سرخ به ميدان رفته، پر اشتباه بوده است.


داوید دخه آ، دروازه بان جدید منچستریونایتد، تاکید کرد که انتقادات تاثیر زیادی روی عملکردش نخواهد داشت.

دخه آ که در تابستان به عنوان جانشین فن در سار به الدترافورد پا گذاشت،  در دیدارهایی که تاکنون برای شیاطین سرخ به میدان رفته، پر اشتباه بوده و تقریبا در همه این بازی ها، روی اشتباه او دروازه تیمش باز شده است.

با این وجود او معتقد است چنین انتقاداتی بعد از اشتباهات بزرگ طبیعی است.

او در پاسخ به خبرنگار نشریه آ. اس در مورد اینکه آیا این انتقادات باعث نگرانی اش می شود، گفت:" نه، فکر می کنم این اتفاق طبیعی است. وقتی اشتباه می کنید، حتی اگر تعدادشان کم باشد، رسانه ها حق دارند انتقاد کنند. دروازه بان ها همیشه زیر ذره بین هستند.

آنچه اتفاق افتاد، طبیعی است و اتفاق بدی رخ نداده است. اکنون به من بستگی دارد که این نظرات منفی را تغییر دهم و آنها را وادار کنم من را ستایش کنند.

می خواهم در هر تمرین و در هر بازی پیشرفت کنم اما برای رسیدن به این هدف باید به توانایی هایم ایمان داشته باشم و نشان دهم که چه کارهایی می توانم برای تیم انجام دهم."


javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای منچستر یونایتد,دخه آ, ] [ 1:57 ] [ ادیب بوبردک ]

دايي: عسگري بازي‌ها را نمي‌بيند و عليه مربيان جبهه مي‌گيرد

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: نايب رئيس کميته داوران بازي‌هاي ليگ را نگاه نمي‌کند و عليه مربيان جبهه مي‌گيرد.


علي دايي پس از تساوي 2 بر 2 مقابل شهرداري تبريز اظهار داشت: شروع خوبي در نيمه اول داشتيم و توانستيم 2 گل به حريف بزنيم و از فرصت‌ها خوب استفاده کنيم اما در نيمه دوم با بي‌دقتي مواجه شديم و موقعيت‌ها را از دست داديم.
وي افزود: وقتي به رختکن رفتيم به بازيکنان گفتم که اين خطرناک‌ترين نتيجه براي شهرداري است و احتمال دارد آنها نيمه دوم را هجومي آغاز کنند و به نتيجه مساوي راضي باشند، دقت کنيد تا اين نتيجه را حفظ کنيم، اما برعکس صحبت‌هاي من آنها گل اول را به ثمر رساندند و با روحيه گرفتن کار را به تساوي کشاندند.

سرمربي راه‌آهن گفت: اين نتيجه فوتبال بارها رخ داده است، به هر حال يک امتياز هم خوب است اما در آينده بايد بهتر شويم.
دايي در مورد اينکه داور بازي موقعيت مسلم اين تيم را در پايان بازي از آنها گرفت گفت: يک موقعيت بسيار خطرناک را داشتيم اما داور با سوت خود آن را از ما گرفت. آقاي عسگري بدون اينکه بازي‌ها را نگاه کند نسبت به مربيان جبهه مي‌گيرد. اين اشتباهات فاحش داوري را در هيچ جاي دنيا شاهد نيستيم و فقط در ايران اتفاق مي‌افتد.

سرمربي راه‌آهن در مورد شعار تماشاگران عليه او عنوان کرد: تنها مي‌توانم بگويم که تماشاگران شهرداري خوب هستند و براي آنها آرزوي موفقيت مي‌کنم.

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای راه آهن,دایی, ] [ 1:56 ] [ ادیب بوبردک ]

حاشيه ديدار پرسپوليس و ذوب آهن 2

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در نيمه اول مسابقه چند بار به داور چهارم اعتراض کرد.


حميد استيلي در جريان نيمه اول مسابقه با ذوب آهن چند نوبت به داور چهارم به دليل قضاوت محمود رفيعي اعتراض کرد.

* خسرو ابراهيمي مديرعامل جديد ذوب آهن در جايگاه خبرنگاران حاضر شد و با تمام خبرنگاران احوال‌پرسي کرد.

* بيش از 8 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارد که تقريبا 3 هزار تماشاگر طرف دار پرسپوليس و 5 هزار حامي ذوب آهن هستند.

* اسکوربورد ورزشگاه در دقيقه 15 مسابقه روشن شد.

* صفرعلي براتي مديرعامل کارخانه ذوب آهن و مهدي تاج نايب رئيس فدراسيون فوتبال از جمله ميهمان ويژه اين مسابقه هستند.

* قبل از شروع مسابقه بازيکنان ذوب‌آهن با بنري که روي آن روز 17 شهريور گرامي داشته شده بود وارد ميدان شدند.

* در دست بازيکنان پرسپوليس بنري بود که باشگاه ذوب آهن تهيه کرده بود و بر روي آن عکس مسعود استيلي بازيکن فقيد فوتبال و برادر حميد استيلي سرمربي پرسپوليس گرامي داشته شد.

* منصور ابراهيم زاده سرمربي و اصغر فروتن سرپرست ذوب آهن با دسته گل به سمت نيمکت پرسپوليس رفتند و به حميد استيلي خوش آمد گفتند اکثر بازيکنان پرسپوليس نيز به سمت سرمربي ذوب آهن آمدند.

* بلندگوي ورزشگاه کسب سهميه المپيک توسط سجاد مرادي ورزشکار تيم ذوب آهن را به او تبريک کرد.

* براتي مديرعامل کارخانه ذوب آهن در دقيقه 25 ورزشگاه را ترک کرد.

* نماينده ساموسنگ در ورزشگاه حضور نداشت او روز چهارشنبه  براي بازديد از هتل و امکانات ميزباني ذوب آهن به اصفهان آمده بود که همان شب نيز ايران را ترک کرد.

* نصير خالدي تماشاگر تيم ذوب آهن بود که فصل گذشته در ورزشگاه سکته کرد و دار فاني را وداع گفت.
مسئولان باشگاه ذوب آهن با کمک مسئولان سازمان ليگ، فدراسيون فوتبال و بيمه ايران 28 ميليون تومان پول به خانواده اين تماشاگر فقيد اهدا کردند.

* در دقيقه 30 مسابقه تماشاگران کبوتري را که يک دستمال سبز به پايش بسته بودند و کبوتر را در ورزشگاه رها کردند که کبوتر بعد از گردش در ورزشگاه بر روي فنس‌ها نشست.

* تماشاگران تيم فوتبال پرسپوليس به صورت شهاب گردان دروازه‌بان ذوب آهن ليزر انداختند.

* بعد از اينکه ذوب آهن گل دوم را به پرسپوليس زد تماشاگران ذوب آهن علي دايي سرمربي سابق پرسپوليس را تشويق کردند.

* ماموران برگزاري مسابقه با برخي از خبرنگاران و حتي تصويربرداران تلويزيون برخورد نامناسبي داشتند.


javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:حاشیه های لیگ برتر,خبرهای پرسپولیس, ] [ 1:54 ] [ ادیب بوبردک ]

جرمي منز: پاري سن ژرمن بايد قهرمان فرانسه شود

ستاره فرانسوي پاري سن ژرمن معتقد است اين تيم بايد عنوان قهرماني ليگ فرانسه را کسب کند.


جرمی منز هافبک فرانسوی پاری سن ژرمن معتقد است اگر این تیم نتواند عنوان قهرمانی لیگ فرانسه را کسب کند شکست بزرگی برای مدیران باشگاه خواهد بود.

منز بعد از سه سال حضور در سری آ با رقم 8 میلیون یورو رم را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد.

پاری سن ژرمن از سال 1994 تا به حال نتوانسته عنوان قهرمانی لوشمپیونه را کسب کند و منز معتقد است این فصل پاری سن ژرمن بار دیگر قهرمان فرانسه خواهد شد.

منز می گوید:" پاری سن ژرمن باید قهرمان فرانسه شود در غیر این صورت شکست بزرگی برای این تیم محسوب خواهد شد."

"پاری سن ژرمن خریدهای بسیار خوبی انجام داده و اکنون بهترین فرصت است که بتواند بار دیگر قهرمان فرانسه شود."

پاری سن ژرمن یکشنبه شب در پارک دو پرنس میزبان برست خواهد بود، آنها هم اکنون در فاصله دو امتیازی مونپولیه صدر نشین لیگ فرانسه هستند.


javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:جرمي منز,پاری سن ژرمن, ] [ 1:53 ] [ ادیب بوبردک ]

انتقاد پل اينس از بازيکنان تيم ملي انگليس

شاگردان کاپلو سه شنبه موفق شدند در ومبلي 1-0 ولز را شکست دهند اما اينس معتقد است بازيکنان انگليس ديگر براي بازي در تيم ملي شور و اشتياق زيادي ندارند.


پل اینس، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، با انتقاد از بازیکنان تیم ملی انگلیس، اعلام کرد آنها هیچ غروری از بازی کردن برای تیم ملی کشورشان ندارند.

شاگردان کاپلو سه شنبه موفق شدند در ومبلی 1-0 ولز را شکست دهند اما اینس معتقد است بازیکنان انگلیس دیگر برای بازی در تیم ملی شور و اشتیاق زیادی ندارند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" برای ما بازی های ملی یک مسئله بسیار مهم و ارزشمند بود. بازی برای انگلیس، اوج دوران حرفه ای ما محسوب می شد. اما اکنون با وجود لیگ برتر و لیگ قهرمانان دیگر دیدارهای ملی اهمیت سابق را ندارد.

وقتی شما به تیم ملی دعوت می شوید، باید با جان و دل حضور پیدا کنید. اما امروزه همه با بهانه مصدومیت یا ضرب خوردگی، اردوی تیم ملی را ترک می کنند تا بتوانند برای باشگاه های شان به میدان بروند.

وقتی ما بازی می کردیم، بازیکنانی بودند که هر ماه یا در همه رقابت ها در تیم ملی بودند اما حالا به خاطر لیگ برتر و لیگ قهرمانان، 40 بازیکن ملی پوش داریم. این ناراحت کننده است."


javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای تیم ملی انگلیس,دیدار های تیم ملی, ] [ 1:52 ] [ ادیب بوبردک ]

گوارديولا روحِ تبديل شده به انسان بارسلونا است

'ساندرو روسل' رئيس باشگاه بارسلونا ضمن تبريک به 'پپ گوارديولا' سرمربي تيم به دليل کسب مدال طلاي افتخاري مجلس کاتالونيا گفت که گوارديولا روح تبديل شده به انسان بارسلونا است.


روسل در اينباره ادامه داد :گوارديولا جوهر بارسلونا است ، او همان کودکي مي‌ باشد که در'''' ماسيا'''' پرورش يافت ، جواني‌ که از رده پايين به تيم برتر صعود کرد و به کاپيتان تبديل شد و مربي‌ بومي که بهترين بارسلوناي تاريخ را هدايت مي‌ کند .
اين مدال که بالاترين نشان مجلس کاتالونيا مي‌ باشد به دليل مسير و پيشرفت گوارديولا به عنوان ورزشکار و مربي‌ و همچنين ارزش هايي‌ که بيانگر آن است اهدا مي‌ شود .
روسل ضمن تحسين گوارديولا از وي خواهان شد که به مدت زياد و طولاني در بارسلونا بماند .
وي افزود :گوارديولا يک الگوي رفتار و کردار است ، آينه اي که بايد خود را در آن ديد زيرا او مسئوليت خود را بر اساس صداقت و اصل اخلاقي‌ انجام مي‌ دهد .


javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای بارسا,کاتالانها,بارسلونا,گواردیولا,پپ, ] [ 1:50 ] [ ادیب بوبردک ]

تمجيد رونالدو از مسوت اوزيل

ستاره پرتغالي رئال مادريد مي گويد از بازي در کنار اوزيل لذت مي برد و او کارش را بسيار آسان مي کند.


 کریستیانو رونالدو ستاره باشگاه رئال مادرید معتقد است مسوت اوزیل بهترین بازیکن آلمانی است.

رونالدو از بازی در کنار اوزیل لذت می برد و می گوید:" مسوت بازیکن فوق العاده ای است و بازی در کنار او بسیار هیجان انگیز است. او در حال حاضر بهترین بازیکن آلمانی است."

نوری شاهین که از تیم قهرمان بوندسلیگا یعنی بورسیا دورتموند به رئال پیوسته به دلیل مصدومیت تا به حال نتوانسته برای این تیم به میدان برود. این در حالی است که رونالدو معتقد است این بازیکن ترکیه ای عملکرد خوبی در رئال خواهد داشت.

رونالدو می گوید:" شاهین را قبل از اینکه به رئال بیاید می شناختم چرا که همه جا حرف از بازی و کیفیت او بود. امیدوارم هر چه زودتر مصدومیتش را پشت سر بگذارد و به میایدن بازگردد."

رونالدو در مورد بوندسلیگا نیز گفت:" لیگ فوتبال آلمان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و بازیکنان خوب بسیاری هستند که در بوندسلیگا مشغول بازی هستند."

"به نظر من بعد از انگلیس و اسپانیا، آلمان بهترین لیگ فوتبال جهان را دارد."

رئال در ادامه رقابتهای لالیگا شنبه به مصاف ختافه خواهد رفت.


javahermarket

مورینیو در دیدار با فرگوسن

 

javahermarket

[ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:مورینیو,عکس های جدید مورینیو و فرگوسن,دیدار مورینیو و فرگوسن, ] [ 4:26 ] [ ادیب بوبردک ]

عکسهای زیاد از تبلیغات جدید کریستیانو رونالدو برای کاسترول

javahermarket


مرجع خبري رئال مادريد : پسر زیدان ، روز سه شنبه با تیم اصلی رئال مادرید در والدبباس تمرین کرد که نشانه هایی از حرکات پدرش را داشت . زیدان کوچک نشان داد که چیزهای زیادی در چنته دارد .

 

Click to download in FLV format (3.75MB)


javahermarket

[ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:کلیپ های جدید فوتبال,کلیپ پسر زیدان,کلیپ انزو,پسر زیدان, ] [ 3:58 ] [ ادیب بوبردک ]
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 17 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 2654
بازدید کل : 52770
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا